quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:45 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Godverdomme hij heeft deze comment gewoon geliked
Ja het was misschien wel het feit dat het wat aangedikt aanvoelde, en dat komt dan op een bepaalde manier misschien wat onoprecht over. Maar heel eerlijk is dat een gevoel wat ook wel weer snel weg was, het leek me vooral een jongen met heel veel issues en een bepaald traumaquote:Op donderdag 27 juni 2024 23:12 schreef silverevlis het volgende:
A.s. weekend heeft Joost weer optredens, het zal dan wel duidelijker worden hoe hij mentaal zit.
Logisch dat hij een klap heeft gehad.
En gespeelde emoties, zoals @:TheVulture opperde, hoe kan ik dat voor me zien? Ik denk gelijk aan onoprechtheid en dát kan ik me bij Joost niet voorstellen.
(Ietwat) aangedikt misschien wel, maar dat is iets anders.
Het oogde wel chaotisch op Pinkpop, misschien daardoor?
De allereerste keer dat ik iets van hem zag was ik onder de indruk van de oprechtheid die hij uitstraalde. Ik weet niet wat dat is. Maar zo voelde het. Al m'n vooroordelen waren weg en ik wist haast zeker dat ik het bij het rechte eind had.quote:Op donderdag 27 juni 2024 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja het was misschien wel het feit dat het wat aangedikt aanvoelde, en dat komt dan op een bepaalde manier misschien wat onoprecht over. Maar heel eerlijk is dat een gevoel wat ook wel weer snel weg was, het leek me vooral een jongen met heel veel issues en een bepaald trauma
Hij speelt zaterdag om 18:45 een uur op ParkCity Live en dan een half uur verderop om 22:45 weer een uur op Genk on Stage. Neemt die jongen niet een beetje te veel hooi op zijn vork?quote:Op donderdag 27 juni 2024 23:12 schreef silverevlis het volgende:
A.s. weekend heeft Joost weer optredens, het zal dan wel duidelijker worden hoe hij mentaal zit.
Straks op concert at sea om 16:30.quote:Op donderdag 27 juni 2024 23:53 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Hij speelt zaterdag om 18:45 een uur op ParkCity Live en dan een half uur verderop om 22:45 weer een uur op Genk on Stage. Neemt die jongen niet een beetje te veel hooi op zijn vork?
Lijkt me ook heel druk. Maar het is wel het festivalseizoen, dus veel te doen en erg leuk.quote:Op donderdag 27 juni 2024 23:53 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Hij speelt zaterdag om 18:45 een uur op ParkCity Live en dan een half uur verderop om 22:45 weer een uur op Genk on Stage. Neemt die jongen niet een beetje te veel hooi op zijn vork?
Wat is Jegg?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:04 schreef Momo het volgende:
De Reddit Eurovision 2024 IJsberg, niet zo veel Joost.
[ afbeelding ]
Het is wel lekker cashen natuurlijk, zijn gages zullen behoorlijk omhoog zijn geschoten.quote:Op donderdag 27 juni 2024 23:53 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Hij heeft sinds Eurovisie drie keer op het podium gestaan. Dat is nou ook weer niet zo heel veel...quote:Op donderdag 27 juni 2024 23:53 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ah, dat valt idd erg mee dan.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij heeft sinds Eurovisie drie keer op het podium gestaan. Dat is nou ook weer niet zo heel veel...
Gaat ook niet gebeuren.quote:Op donderdag 27 juni 2024 15:50 schreef TheVulture het volgende:
en dan moet je misschien zo'n traject als Eurovisie niet nog een keer willen.
Ff bookmarkenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren.Waarom zien mensen hier nog niet dat het marketing is.
Volgens mij stonden al deze optredens al gepland voor Eurovisie en dus ook voor de hele heisa rond de diskwalificatie. Siert hem eigenlijk ook wel dat hij gewoon al die zakelijke afspraken nakomt, al is zijn gemoedstoestand waarschijnlijk anders dan hij verwacht had toen hij die boekingen toezegde. Anyway, hij heeft ook vaak genoeg gezegd dat optreden hem juist helpt, dus hopelijk is dat nu ook het geval.quote:Op donderdag 27 juni 2024 23:53 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik heb het nog geen seconde gedacht dat hij echt zou gaan volgend jaar. We weten niet eens of we gaan (denk het niet) en Joost weet gewoon heel goed hij hoe moet regelen dat mensen weer overal over hem gaan praten nu er allemaal nieuwe muziek uitkomt en dus ook een cd.quote:
Ik hoop dat alle support bij die optredens hem enorm goed doet.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:29 schreef d_elise het volgende:
[..]
Volgens mij stonden al deze optredens al gepland voor Eurovisie en dus ook voor de hele heisa rond de diskwalificatie. Siert hem eigenlijk ook wel dat hij gewoon al die zakelijke afspraken nakomt, al is zijn gemoedstoestand waarschijnlijk anders dan hij verwacht had toen hij die boekingen toezegde. Anyway, hij heeft ook vaak genoeg gezegd dat optreden hem juist helpt, dus hopelijk is dat nu ook het geval.
Wat?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hij heeft op het podium voor PTSD dat ie sinds een paar maanden weer therapie heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |