quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
AI / Het grote ranzig eten AI generatie topic
Anders was ie ook niet meer positief geweestquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er staat dan ook niet bij in welk doel
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:23 schreef pullup het volgende:
We hebben alleen nog deze jongens nodig om ze naar het goede gosal te leiden
[ afbeelding ]
Goed dat ik niet meedoe. Ik zou naar spoor 6 gaan zoekenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje de richting kwijt.
Het is een vertekende ttquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:24 schreef D. het volgende:
[..]
Anders was ie ook niet meer positief geweest
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Buurman van Mario?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Er vliegen hier vuurpijlen de lucht in...
Geen idee, maar moet kunnen natuurlijkquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:27 schreef D. het volgende:
Heeft er al ooit een team een volgende ronde gehaald zonder zelf te scoren?
Het kan blijkbaar allemaalquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Chip in bal die hands detecteerd?
Chip in bal die beweging detecteert. Zo kun je zien op welk moment een bal van richting veranderd.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Chip in bal die hands detecteerd?
Got itquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
Chip in bal die beweging detecteert. Zo kun je zien op welk moment een bal van richting veranderd.
Tellen eigen goals voor je doelsaldo per team en of persoon?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |