quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
AI / Het grote ranzig eten AI generatie topic
Anders was ie ook niet meer positief geweestquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er staat dan ook niet bij in welk doel
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:23 schreef pullup het volgende:
We hebben alleen nog deze jongens nodig om ze naar het goede gosal te leiden
[ afbeelding ]
Goed dat ik niet meedoe. Ik zou naar spoor 6 gaan zoekenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje de richting kwijt.
Het is een vertekende ttquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:24 schreef D. het volgende:
[..]
Anders was ie ook niet meer positief geweest
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Buurman van Mario?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Er vliegen hier vuurpijlen de lucht in...
Geen idee, maar moet kunnen natuurlijkquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:27 schreef D. het volgende:
Heeft er al ooit een team een volgende ronde gehaald zonder zelf te scoren?
Het kan blijkbaar allemaalquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Chip in bal die hands detecteerd?
Chip in bal die beweging detecteert. Zo kun je zien op welk moment een bal van richting veranderd.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Chip in bal die hands detecteerd?
Got itquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
Chip in bal die beweging detecteert. Zo kun je zien op welk moment een bal van richting veranderd.
Tellen eigen goals voor je doelsaldo per team en of persoon?quote:
Het tweede doelpunt van Oostenrijk staat toch op naam van een Oostenrijker.quote:
Wie schrijft die blijftquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het tweede doelpunt van Oostenrijk staat toch op naam van een Oostenrijker.
En Oostenrijk is nog niet zeker van de volgende rondequote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:41 schreef Prisha het volgende:
Als Frankrijk Polen zo blijft, dan hoeft Nederland maar 1x te scoren om 1e in de groep te worden.
Gekkenhuis.
Sinds Nederland ze een handje helpt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sinds wanneer is Oostenrijk zo goed @:mario390
Hoezo? de eerste drie gaan door.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En Oostenrijk is nog niet zeker van de volgende ronde
Bizarquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:41 schreef Prisha het volgende:
Als Frankrijk Polen zo blijft, dan hoeft Nederland maar 1x te scoren om 1e in de groep te worden.
Gekkenhuis.
Sinds Nederlanders voor hen gaan scorenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sinds wanneer is Oostenrijk zo goed @:mario390
Met Rum, Alleen die heeft Aobhin niet.. dus dan maar zelfquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
zo echt wel, het lag er dik bovenop dat het rekken was
We hebben brons!quote:
Winnen we welquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:58 schreef Chanel5 het volgende:
3e plek wilde Koeman echt niet, want allemaal zware tegenstanders maar hij moet het er maar mee doen.
Zwaar is relatief volgens mij ... nog weinig echte goeie teams gezien ... Soms 1 wedstrijdje dat het goed ging met een teamquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:58 schreef Chanel5 het volgende:
3e plek wilde Koeman echt niet, want allemaal zware tegenstanders maar hij moet het er maar mee doen.
Ik zag dat je iets met schildpadden hadquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik zie nu pas dat ik de laatste had, bedankt @:Gast_op_Afstand_GOA
Flamingo'squote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Doe mij ook maar een glaasje.
[ afbeelding ]
EK 88 verloren we eerst ook van Rusland.....quote:
Ik voorspel een gele kaart voor Koemanquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:01 schreef Aoibhin het volgende:
Maar alle gekheid en 'je moet persé positief zijn' ten spijt, ik voorspel dat Nederland er volgende ronde gewoon wordt uitgeknikkerd
Goeiequote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik voorspel een gele kaart voor Koeman
Ja echt Oostenrijk een beetje negatief vergelijken met Nederland ....quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat een zeiksnor, die interviewer
Ja dat was het ook geworden als we gewonnen hadden ....quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:04 schreef Chanel5 het volgende:
Het werd net door de commentator gezegd, de volgende zal sowieso een sterk land worden.
Komt omdat ze de dochter is van Geertruidequote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:06 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn moeder stond vanmiddag 1e bij de voetbalpoule van haar werk. Had winst voor Nederland voorspeld.
Staat nog steeds 1e, want de rest van de tientallen collega's had het nog veel erger fout
Hoe gaat het nu met je stoel?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:03 schreef Aoibhin het volgende:
Dit was wel de eerste wedstrijd waarbij ik op het puntje van mijn stoel zat
Die Geertruida zit aan mijn vaders kantquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Komt omdat ze de dochter is van Geertruide
Die heeft ook nog steeds een puntquote:
Pfff detailsquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die Geertruida zit aan mijn vaders kant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |