Met een mobiele airco? Ik kon het in hotels echt flink koud krijgen ondanks 35 graden buiten met zo'n unit.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet wel een heel goed geïsoleerd huis hebben om überhaupt die 21 te halen. 27 om 45 is al best indrukwekkend.
Dan moet je er nog 10 graden bij op tellenquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Met een mobiele airco? Ik kon het in hotels echt flink koud krijgen ondanks 35 graden buiten met zo'n unit.
Wat? Hoe dom kun je zijn? Er zijn blijkbaar mensen die denken raam open = verkoeling? Ondanks dat het buiten gewoon 30 graden is.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:41 schreef livelink het volgende:
Ik had het vandaag prima onder controle, maar toen kwamen man en zoon thuis en gooiden alles open en nu is het 25,6 graden in onze huiskamer en 28,9 op zolder waar wij slapen
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:41 schreef livelink het volgende:
Ik had het vandaag prima onder controle, maar toen kwamen man en zoon thuis en gooiden alles open en nu is het 25,6 graden in onze huiskamer en 28,9 op zolder waar wij slapen
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:41 schreef livelink het volgende:
Dat doen ze in de sportschool ook altijdquote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:41 schreef livelink het volgende:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:48 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat? Hoe dom kun je zijn? Er zijn blijkbaar mensen die denken raam open = verkoeling? Ondanks dat het buiten gewoon 30 graden is.
Hier nu 23,5. Op slaapkamer wel wat warmer, maar denk met de waaier aan nog prima te kunnen slapen. Dan alleen morgen nog zo'n kutdag.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat doen ze in de sportschool ook altijdairco aan, alle ramen open
Die van mij waren zo ook, sinds vorig jaar niet meer.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
M'n ouders zijn net zo. Die snappen het echt niet.
Tot er over 3 weken weer 3 hete dagen zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:22 schreef StateOfMind het volgende:
Ah, het is buiten nu 25.
Binnen 25,5
Dus eindelijk kan alles open
Morgen gelukkig de laatste hete dag.
Hier ook 22,5 na de nacht. Heel netjes. Vandaag alleen nog zo'n kutdag en dan lekker onweer.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 07:23 schreef deadly_kiss het volgende:
22° met alles aan de noordkant open.
In de keuken een ventilator die naar buiten blaast uit het raam, via de voordeur trekt het naar binnen.
Systeempje hoor![]()
Straks alles weer dicht.
24 was mijn binnentemperatuur toen ik 's avonds laat voor het eerst sinds de ochtend thuis kwamquote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:59 schreef StateOfMind het volgende:
Had het vanochtend eindelijk terug gebracht naar 24.
Is het nu weer 25,5
En het is nog nog vroeg
27 om half 9.quote:
Het is zo'n warm huis. Helaas.quote:
En hoe warm zijn de slaapkamers dan?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Het is zo'n warm huis. Helaas.
De woningbouw heeft een paar jaar geleden ook nog een raam dichtgemaakt in de woonkamer voor dus ik kan ook niet de ramen tegen elkaar open zetten. Echt belachelijk.
Als het buiten alweer lang en breed 20 graden is, zit ik nog minstens 2 dagen subtropisch.
29 is het nu.
30 nuquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En hoe warm zijn de slaapkamers dan?
Hier ook altijd warm, recht op zuiden, grote ramen, geen schaduw, geen airco.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Het is zo'n warm huis. Helaas.
De woningbouw heeft een paar jaar geleden ook nog een raam dichtgemaakt in de woonkamer voor dus ik kan ook niet de ramen tegen elkaar open zetten. Echt belachelijk.
Als het buiten alweer lang en breed 20 graden is, zit ik nog minstens 2 dagen subtropisch.
29 is het nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |