erkotje aandoenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:03 schreef Discombobulate het volgende:
Ook zo'n zin om te werken morgen. Wekker om zes met een vieze plaknacht.
36c en het verdommen om de airco aan te zettenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:21 schreef suijkerbuijk het volgende:
36 graden .
Alle dek luiken open en de ramen
Hond in water gepleurd en op dek in de schaduw gezet .
Geweldige weer maar helaas geen zuchtje wind.
En ik verdom het om de airco aan te gaan zetten.
Dus draai er een fan via de omvormer die gratis draait op zonnestroom.
Niet iedereen heeft die luxe en zo veel geld.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
erkotje aandoen
of anders snel erkootje gaan kopen
mijn broer die installeert die dingen, ophangen , klaarquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:58 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft die luxe en zo veel geld.
Man man man echt. Hoe is dat een reactie op dat niet iedereen die luxe heeft?quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
mijn broer die installeert die dingen, ophangen , klaar
Ik betaal 60cent per 1kwh .quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:34 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
36c en het verdommen om de airco aan te zettendan doe je 'het' jezelf ook wel aan
Oef dat is wel een ongunstig contract ja. Uitgaande van een mobiele airco a ruim 3kw is t pakweg 2 euro per uur x 9u slapen is 18 euro voor een nachtje?quote:
Gebruik een split airco unit met g32 gas .met variabele pomp.quote:Op donderdag 27 juni 2024 01:59 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Oef dat is wel een ongunstig contract ja. Uitgaande van een mobiele airco a ruim 3kw is t pakweg 2 euro per uur x 9u slapen is 18 euro voor een nachtje?
Wel goedkoper dan een hotel of airbnb, maar ik snap dat je 'm dan liever zoveel mogelijk uit laat.
Toch, als het alternatief is om de hele nacht niet te kunnen slapen, zou ik het (zeker bij een efficiëntere split unit) wel overwegen op de heetste nachten zoals deze. Maar je financiële situatie speelt wel mee natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |