Dat wordt wel lastig voor mensen met een arm prothese 😱quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:40 schreef Cilantro het volgende:
Yesss Dancing Lion verslagen zonder hulpmiddelen.
Gewoon blote vuisten?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:40 schreef Cilantro het volgende:
Yesss Dancing Lion verslagen zonder hulpmiddelen.
Serieus ja? Ik zit muuuurtjevast bij Rellanaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Gewoon blote vuisten?
Ik heb vanavond Rellana, Black Knight Edredd, Golden Hippopotamus en Ghostflame Dragon doodvermoord. Not a bad night.
Wasn't easy, sowieso 2-3 uur over gedaan. Kreeg haar wel structureel tot phase 2 maar dan slaat ze zo mokerhard en heeft ze totaal andere, nooit-eindigende combo's.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Serieus ja? Ik zit muuuurtjevast bij Rellana
Putrid corpses doen self destruct. Het lijkt me dat 95% van de kills gewoon komt door mensen door er dwars doorheen rennen en een passive kill volgt.quote:Op donderdag 27 juni 2024 09:04 schreef 2dope het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel duidelijk wat de populairste farming spot isBijzonder dat die putrid corpse op nummer twee staat, dat zijn toch die irritante grabby guys in o.a. de tuin van Raya Lucaria Academy?
Dat zijn die fuckers bij Mohg toch, die bleed veroorzaken als ze zichzelf opblazen? Dat plaatje heeft het over de magic-variant van putrid corpses, die doen geen self destruct volgens mijquote:Op donderdag 27 juni 2024 09:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Putrid corpses doen self destruct. Het lijkt me dat 95% van de kills gewoon komt door mensen door er dwars doorheen rennen en een passive kill volgt.
Ik snap wel dat de 'wat minder bedreven' spelers dat doen, ik deed 't vroegah ook veel in Dark Souls 1/2 maar in Elden Ring echt niet meer nodig. Vooral de DLC is absurd hoe snel je runes verzameld. Zelfs die shadow peasants die als bejaarden lopen en in één hit dood zijn leveren al 1500 runes op en daar lopen er letterlijk honderden van rond. De wat sterkere enemy mobs zoals Fire Knights leveren 8000 runes op. Ik liep gister rond met anderhalf miljoen runes, toen heb ik maar wel ff een sacrificial twig ge-equippedquote:
In de base game kan het zeker wel helpen wat extra leveltjesquote:Op donderdag 27 juni 2024 10:21 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb het paar dagen geleden 2 the office afleveringen zitten kijken en ondertussen farmen. Heb ultra wide scherm. 1 helft elden ring. 1 helft the office. En had er 20 levels bij. Waardoor godskin duo wel gelukt is. En daarvoor niet
van 90 naar 110 oid. Was top
Heyquote:Op donderdag 27 juni 2024 10:19 schreef 2dope het volgende:
Ik snap wel dat de 'wat minder bedreven' s
Gheheh. Ik weet nog goed dat ik vaak tig rondjes Undead Parish / Undead Burg / Firelink Shrine deed in DS1 om de Halberd, Drake Sword of Zweihander zo vroeg mogelijk te kunnen gebruiken. Good times... Elden Ring heb ik daarmate veel gespeeld inmiddels dat reguliere progressie al zat runes oplevert.quote:
haha maakt niet uit hoorquote:Op donderdag 27 juni 2024 10:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Gheheh. Ik weet nog goed dat ik vaak tig rondjes Undead Parish / Undead Burg / Firelink Shrine deed in DS1 om de Halberd, Drake Sword of Zweihander zo vroeg mogelijk te kunnen gebruiken. Good times... Elden Ring heb ik daarmate veel gespeeld inmiddels dat reguliere progressie al zat runes oplevert.
True. Godskin Duo blijven ettertjes met hun tweeën. Jij bent nog niet begonnen met Shadow of the Erdtree?quote:Op donderdag 27 juni 2024 10:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
haha maakt niet uit hoorWas wel voor het eerst dat ik het deed. Oke aan het begin wel die slapende draak cheese gebruikt. Maar nu was het: A: Ik kan 3+ uur over godskin duo gaan doen. Of B: ik farm 20 min. En heb dan nog maar een half uurtje nodig voor ze
Nee ik moet de basegame nog uitspelenquote:Op donderdag 27 juni 2024 10:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
True. Godskin Duo blijven ettertjes met hun tweeën. Jij bent nog niet begonnen met Shadow of the Erdtree?
Gisteren Messmer ontmoetTwee pogingen gedaan en toen maar ff teruggekeerd naar Farum Azula voor m'n gemoedsrust (en omdat ik Ashen Capital nog niet unlocked had). Lachwekkend hoe snel Gurranq/Maliketh doodgaan inmiddels
Haha ik bekeek zijn streams in de Overwatch-tijd wel eens (tot 'ie ineens andere tijden ging hanteren). Maar fijn dat 'ie eindelijk is afgestapt van die cringe-ass GTA RP. Ik zag 'm toevallig een paar dagen geleden Dancing Lion doen op SL1, dat ging 'm aardig af (waarschijnlijk na 20u oefenen). Hij is ook echt wel goed in Souls-games.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Overwogen om SL1, 0 Scadutree Blessings te doen, maar ik heb MOONMOON gezien: pas.
Ik heb SL1 base game gedaan, maar de margin for error in DLC is zo ongelooflijk klein. 800 keer per boss dood gaan, dat zie ik niet zo zitten. Misschien dat ik m'n permadeath character eens doortrek, maar eerst maar eens m'n kungfu playthrough afronden.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Haha ik bekeek zijn streams in de Overwatch-tijd wel eens (tot 'ie ineens andere tijden ging hanteren). Maar fijn dat 'ie eindelijk is afgestapt van die cringe-ass GTA RP. Ik zag 'm toevallig een paar dagen geleden Dancing Lion doen op SL1, dat ging 'm aardig af (waarschijnlijk na 20u oefenen). Hij is ook echt wel goed in Souls-games.
Nooit echt langdurig geprobeerd die Bloodhound Step maar zie nu ook weer veel van die kungfu-builds langskomen die dan ook Bloodhound Step combineren met dodge rolls, dat ziet er toch wel erg dope uit.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:02 schreef Marsenal het volgende:
Als ik een nieuwe game start ben ik altijd geneigd om meteen naar Caelid te gaan en de Nights Cavalry te cheesen om Bloodhound Step te krijgen. Daarmee kan je veel bosses toch goed de baas zijn op lagere levels. Het maakt ook Godskin Duo en Malenia veel en veel makkelijker. Vooral die rol-move van die dikke van Godskin Duo is daarmee een lachertje.
Ik had echt geen idee wat je hier bedoelde. Dus ging eens op youtube kijkenquote:Op donderdag 27 juni 2024 11:02 schreef Marsenal het volgende:
Als ik een nieuwe game start ben ik altijd geneigd om meteen naar Caelid te gaan en de Nights Cavalry te cheesen om Bloodhound Step te krijgen. Daarmee kan je veel bosses toch goed de baas zijn op lagere levels. Het maakt ook Godskin Duo en Malenia veel en veel makkelijker. Vooral die rol-move van die dikke van Godskin Duo is daarmee een lachertje.
Ik moet Maliketh ook nog steeds, dat is echt mijn fucking achilleshiel geworden.
Nee, nee dit kan echt niet.quote:Op donderdag 27 juni 2024 17:56 schreef Buitendam het volgende:
Rivers of Blood build gemaakt.
Ik schaam me nergens voor.
Heerlijke build.quote:Op donderdag 27 juni 2024 17:56 schreef Buitendam het volgende:
Dit is hetzelfde als GiantDad in DS1quote:Op donderdag 27 juni 2024 17:56 schreef Buitendam het volgende:
Als je de laatste gekilled hebt, bedenk je dan ook even dat je hem voorheen zonder paard moest doen, en vraag je dan af hoe leuk je dat vindtquote:Op donderdag 27 juni 2024 20:47 schreef over_hedge het volgende:
Zo! Ik ben bij de laatste baasWel fijn. Want begin er ook beetje klaar mee te zijn en wil nieuwe build beginnen
Morgen avond moet het gaat gebeuren
Wacht. Je kan je paard gebruiken?quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:05 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Als je de laatste gekilled hebt, bedenk je dan ook even dat je hem voorheen zonder paard moest doen, en vraag je dan af hoe leuk je dat vindt
Perfume build heeft momenteel (dit gaat enorm generfd worden) een dps van zo’n 10.000.quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:31 schreef Drankster het volgende:
Wat zijn de leuke/experimentele builds van het moment?
Met launch van de basegame in 110 uur de platinum gehaald met DEX/INT build gecombineerd met een twinblade en stenen schieten voor het leven. Beetje OP maar voor toen wel leuk. Volgens mij had iedereen dat toen.
Binnenkort wil ik voor de DLC een nieuwe playtrough starten met een andere build. Hoeft niet mega meta/OP die bosses oneshot te zijn want dat haalt de fun toch wel weg imo.
Vreselijk. Bosses in een paar klappen dood klinkt heel saai. Juist de patronen leren en op skill killen zoals in Sekiro is toch veel leuker.quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Perfume build heeft momenteel (dit gaat enorm generfd worden) een dps van zo’n 10.000.
quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Perfume build heeft momenteel (dit gaat enorm generfd worden) een dps van zo’n 10.000.
lol ja bij die moest ik ook even diep inademen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:22 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteravond heel eventjes gespeeld, maar het was 27 graden binnen, dus snel weer gestopt.
De allereerste vijand die ik regen kwam, zo'n beest met 2 ringen als wapen, had mij in 3 of 4 hele snelle klappen in een paar seconden al dood.
En ik ben level 195 met Vigor 60 😱
Vanmiddag echt beginnen
Wat, Elden Beast nu met je paard mogelijk 😱quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:05 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Als je de laatste gekilled hebt, bedenk je dan ook even dat je hem voorheen zonder paard moest doen, en vraag je dan af hoe leuk je dat vindt
Ja, de game heeft een glitch (geen idee of die al bestond of in de game is gekomen door SOTE) die, als je de perfume op de grond richt, de AoE minimaliseert tot alleen dat stukje grond. Normaal gesproken heeft perfume een vrij wijde attack range, waardoor enemies maar door een klein stukje geraakt worden. Nu vangen ze dus álle damage en krijg je hits van 50k lmao.quote:
Ik heb het zelf nog niet gedaan, maar ja, sinds de laatste patch vlak voordat de DLC uitkwam kan je Elden Beast blijkbaar met je paard doen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat, Elden Beast nu met je paard mogelijk 😱
Ik heb dat gevecht echt vervloekt destijds
Als je dit niet verteld had. Was het nooit bij me opgekomen om mijn paard te proberenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:43 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik heb het zelf nog niet gedaan, maar ja, sinds de laatste patch vlak voordat de DLC uitkwam kan je Elden Beast blijkbaar met je paard doen.
Ik had ook een enorme hekel aan die constante sprintjes die je moest trekken, en als je dan eindelijk in melee range was, smeerde die 'm weer
Bij radahn overkomt veel spelers dit ookquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je dit niet verteld had. Was het nooit bij me opgekomen om mijn paard te proberen
Oh daar vind ik het wel duidelijk. Omdat je in zo bizar grote ruimte zit. Wat bij elden beast ook wel is. Maar phase 1 kan het niet. Daarom nooit gedacht om het bij 2 wel te proberen. Dus mijn dank is grootquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:27 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Bij radahn overkomt veel spelers dit ookHoewel ik daar een paard niet per se makkelijk vind.
Gisteren nog een stukje gekeken van Distortion, die was bezig met een Spirit Ash only run. Er zitten een paar behoorlijke sterke spirit ashes in de DLC (vooral Divine Bird Warrior Ornis en Black Knight Captain Huw), vooral met de extra 'spirit ash buffs' die te vinden zijn in Shadow of the Erdtree (Revered Spirit Ashes)quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:50 schreef StateOfMind het volgende:
Vind dat altijd wel tof en knap hoe sommigen de meest vreemde builds weten te bedenken
Zoals die Perfume, je moet er maar op komen.
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:56 schreef 2dope het volgende:
[..]
Gisteren nog een stukje gekeken van Distortion, die was bezig met een Spirit Ash only run. Er zitten een paar behoorlijke sterke spirit ashes in de DLC (vooral Divine Bird Warrior Ornis en Black Knight Captain Huw), vooral met de extra 'spirit ash buffs' die te vinden zijn in Shadow of the Erdtree (Revered Spirit Ashes)
Maar dan gaat 'ie dus alléén z'n spirit ashes laten knokken met de bosses terwijl hij toekijkt/aanmoedigt en af en toe een beetje Erdtree Heal enz. loopt te spammen om z'n Spirit Ashes in leven te houdenEn het werkt ook nog lol
Dood hoe? Is dat niet te fiksen?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:15 schreef over_hedge het volgende:
Kunnen jullie even een momentje stilten houden voor mijn savegame?
Hij is dood. Geweldige timing zo nu ik net bij de laatste baas was
Nu maar new game doen. ipv new game plus
Laad niet meer. Wel veel mensen last van als ik zo google. 1 programmatje er voor geprobeerd maar werkte niet.quote:
Ik kwam van Sekiro vandaan en dan merk je ineens hoeveel sneller die game is.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:29 schreef StateOfMind het volgende:
Merk wel dat ik Assassin’s Creed nog in de muscle memory heb zitten
Te vaak nog als ik wil dodgen (Dodge Challenger '69) dan druk ik op vierkantje ipv rondje, en dat kost me elke keer een flask.
Ik heb effe geco-opt hiervoor, werd helemaal gallisch van die gast.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:20 schreef StateOfMind het volgende:
Logur the Beast Claw is een teringlijer
Had hem bijna, maar drukte op een verkeerde knopquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:30 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik heb effe geco-opt hiervoor, werd helemaal gallisch van die gast.
Bwehehe lekker zuur.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Had hem bijna, maar drukte op een verkeerde knop
Ja, en dan ben je level 195 met 60 Vigor en dan denk je even de linkmiegel uit te kunnen hangenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:53 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Bwehehe lekker zuur.
Het is een vette NPC, maar die beast claw moveset is zo moeilijk te voorspellen, ik verslikte me nonstop er in. Stevige range ook, misschien wel 20 keer door laten verrassen.
Nu draag ik ze zelf en haat elke invasion me. Als een invasion dan dichtbij komt switch ik opeens van mn colossal hammer naar die claws en dan is het CLOSE THE GAP TIME
Ach, het is pas een groot verschil als je de zweihander gebruikt...quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:59 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Ik kwam van Sekiro vandaan en dan merk je ineens hoeveel sneller die game is.
Gisteren ben ik ff bezig geweest met m'n mage build op pc (academy glintsone staff +25 met moonveil +10 in andere hand). Uiteindelijk maakt het niet zoveel uit, maar met (alleen) spells ga je het heel moeilijk krijgen tegen sommige bosses zoals Rellana denk ik. Voordeel van een tovenaar net als in de main game is wel dat mobs een stuk makkelijker zijn, je kunt zo makkelijk hele legers in de as leggen vanaf een veilige afstand, te meer ook omdat je bijna overal met Torrent kunt komen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 01:45 schreef blessed19 het volgende:
Account van mn pa even gebruikt om mogh te verslaan. Met moeite. Level 165 (met 300+ uur) en een wizard build.
Nu shadow gekocht, ben benieuwd wat hij ervan vindt, maar ook hoe het is om als "tovenaar" erdoorheen te gaan. Voor wat ik aan minieme reviews zie is het vooral melee, geen spells.
Heeft iemand ervarin met spells in de dlc?
Die ligt in Nokstella, geloof ik? Ook weer zo lekker goed bereikbaar, als je er nog niet geweest bentquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:10 schreef StateOfMind het volgende:
Nog een hoop werk, zo'n build builden
Moest eerst een zooi Runes farmen omdat ik niet genoeg Smithing Stones had.
Nu eindelijk genoeg om de Bloodfiend Arm naar +23 te krijgen (meer Smithing Stones had die miep niet meer).
Dus ik wil die met Bleed infusen.
Blijkt dat je daar weer een Black Whetstone voor nodig hebt.
Die ik blijkbaar gemist heb.
Die had ik dus toch alquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:03 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die ligt in Nokstella, geloof ik? Ook weer zo lekker goed bereikbaar, als je er nog niet geweest bent![]()
Die Bloodfiend Arm is episch, heb 'm op 24, en ieder puntje dat ik nu in Arcane stop is er eentje.
Ja nice. Mijn build is vergelijkbaar, maar een lager level, de Arcane ontbreekt nog.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die had ik dus toch al
Blijkt dat die Affinities via de Ashes of War werken
Ach ja, lang niet gespeeld
Heb hem nu iig op +23, Bleed Affinity en Royal Knights Resolve Ash of War.
Mijn stats zijn nu als volgt (mét Radogan Soreseal en Marika Soreseal voor extra stat boost, die wil ik wel behouden):
VIG 60 (55 zonder Soreseals)
Mind 35 (30 zonder)
END 40 (35 zonder)
STR 17 (12 zonder)
DEX 65 (60 zonder)
INT 14 (9 zonder)
FTH 17 (12 zonder)
ARC 74 (61 zonder)
Zat zelf te denken om 43 punten bij DEX weg te halen en in STR te pompen
En 5 punten bij ARC weg te halen en in END te stoppen.
Dat zou op het volgende uitkomen:
VIG 60 (55 zonder Soreseals)
Mind 35 (30 zonder)
END 45 (40 zonder)
STR 60 (55 zonder)
DEX 22 (17 zonder)
INT 14 (9 zonder)
FTH 17 (12 zonder)
ARC 69 (56 zonder)
Lijkt mij een mooi uitgangspunt.
En dan Axe Talisman en de Lord of Blood Exultation oid, naast de beide Soreseals.
Welk masker?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:24 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja nice. Mijn build is vergelijkbaar, maar een lager level, de Arcane ontbreekt nog.
Je hebt ook nog dat masker, waarmee je Arcane 8 punten stijgt, die is wel nuttig om te overwegen voordat je respecced. Hij ziet er alleen niet heel mooi uit
Silver Tear ja. Het missen van de White Mask is mij ook al vaker gebeurd dan niet, en steeds weer spijt van. Maar ja, de behoefte om Mohg zo snel mogelijk te vernederen is dan te groot, omdat ik in de werste playthrough zo ermee geworsteld heb. Nu er een DLC is, verwacht ik niet dat dat beter wprd, nu ga ik nog meer rushen naar Mohg dan voorheen, verwacht ikquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Welk masker?
Silver Tear toevallig?
Die draag ik.
Baal wel nog steeds dat ik de White Mask gemist heb
Ja, coopen met randoms doe ik zelden, ik speel al jaren met hetzelfde maatje.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:04 schreef StateOfMind het volgende:
Of je moet idd met een vaste coop spelen die je kent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag een antwoord zonder spoilers (maar mag wel in een spoiler)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik heb een vraag:Er is geen 'verkeerde' route, maar mijn suggestie zou zijn om Shadow Keep compleet uit te gaan pluizen. Cerulean Coast eerst doen is ook prima, Jagged Peak idem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag een antwoord zonder spoilers (maar mag wel in een spoiler)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
SPOILER: naam van de omgevingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hebt bereikt, even aan de rem te trekken en dubbelchecken of je niet eerst nog even wat andere regio's moet/wil verkennen
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Die laatste zin snap ik niet; fragments verzamelen is toch juist een goed idee als je moeite hebt c.q. een kans wil maken? Gebruik je ook die nieuwe Glintstone Nails? Hoe bevalt die? Ik heb nog nauwelijks nieuwe sorceries gezien / geprobeerd, Blades of Stone zag er ook wel erg sick uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:21 schreef Daashin het volgende:
Inmiddels hoef ik alleen nog Radahn en Bayle te doen. Maar mijn hemel, wat zijn de bazen wild. Vooral als tovenaar zijnde dat je blauwe pies straaltjes probeert te landen. Geweldige uitbreiding, alleen weet ik niet of het een goed idee was om fragments te verzamelen om uberhaupt een kans te kunnen maken.
Je zit idd in de goede richtingquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:37 schreef StateOfMind het volgende:
Nadat ik Divine Dancing Lion verslagen had heb ik het hele gebied (zal ongetwijfeld nog een hoop gemist hebben) links en rechts van de Grace voor Castle Ensis explored.
Totdat ik in gebieden terecht kwam waar ik nog geen kaart van heb.
Dus ik vermoed dat Castle Ensis nu de 'juiste' route is.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:23 schreef 2dope het volgende:
Het enige wat ik je zou willen meegeven, als je het idee hebt dat je te snel richting het einde 'rusht', is zodra je eenmaal de locatieIdd na de baas in gebied Rauh ff aan de rem trekken en verder explorenSPOILER: naam van de omgevingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hebt bereikt, even aan de rem te trekken en dubbelchecken of je niet eerst nog even wat andere regio's moet/wil verkennen
Dat dacht ik alquote:
Dat STR/DEX veel meer mogelijkheiden biedt qua build voor diverse wapens, dat idee heb ik ook ja.quote:Op zondag 7 juli 2024 10:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Rellana haar zwaarden spelen zo fijn. Maar ik twijfel of ik meer richting STR/DEX moet gaan ipv INT/FTH. Heb nu vooral in gezet op de weaponart. Dus minimaal aantal punten in wat ik nodig heb en INT/FTH momenteel elk 50 punten.
Heb het idee dat ik met STR/DEX meer mogelijkheden heb tot andere wapens. Bijv. die katana die goed werkt tegen draken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Zonder meer, je mist dan alleen alle support spells en incantations die nog wel eens makkelijk kunnen zijn. En een manusje van alles wil je ook niet zijn, tenminste, als je nog niet boven lvl200 bent.quote:Op zondag 7 juli 2024 10:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat STR/DEX veel meer mogelijkheiden biedt qua build voor diverse wapens, dat idee heb ik ook ja.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:23 schreef 2dope het volgende:
Het enige wat ik je zou willen meegeven, als je het idee hebt dat je te snel richting het einde 'rusht', is zodra je eenmaal de locatieIk ben daar dus nu, maar heb ook het gebied onderin nog helemaal niet ontdekt. En van het gebied ook linksboven heb ik ook nog niet de map, maar ik ben wel bij het gebied wat jij nu aangeeft.SPOILER: naam van de omgevingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hebt bereikt, even aan de rem te trekken en dubbelchecken of je niet eerst nog even wat andere regio's moet/wil verkennen
Dan toch maar aan die andere zones beginnen? Noord kan ik ook nog niet naartoe volgens mij..welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Je kunt prima die area gewoon betreden/verkennen, zelfs als je alles wat daar zit 'uitspeelt' kun je nog gewoon terug en andere dingen doen. Het is alleen eh, logischer om dat gebied voor het laatst te bewaren.quote:Op maandag 8 juli 2024 18:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ben daar dus nu, maar heb ook het gebied onderin nog helemaal niet ontdekt. En van het gebied ook linksboven heb ik ook nog niet de map, maar ik ben wel bij het gebied wat jij nu aangeeft.
Dan toch maar aan die andere zones beginnen? Noord kan ik ook nog niet naartoe volgens mij..
Ja die gasten die daar lopen zijn omega scaryquote:
Zo danquote:Op maandag 8 juli 2024 20:28 schreef 2dope het volgende:
Uurtje geleden ofzo zelf de laatste boss verslagen, volgens mij heb ik 95% van de bosses wel gedaan. Mogelijk nog een verdwaalde field boss maar voor mijn doen redelijk completionist. Geen schilden, geen magic, geen summons, geen ashes. Wel de zwaarste armor set met 100 poise, 99 STR, 57 END om te kunnen medium rollen met loeizware gear en een Giant Crusher met 3082 damageol' reliable bonk build
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb niet eens alle scadu fragments, volgens mij mis ik er nog acht. Dit is wel een heerlijke pure STR build, ik was de DLC begonnen als level 100 en ben nu 197 zonder grinden.
Maar ondertussen op pc ook alweer een nieuwe DEX/FTH run gestart, zojuist als level 70 Divine Beast verslagen. Verslavend kutspel
Dat ziet er ook wel uit als een interessante buildquote:Op maandag 8 juli 2024 20:28 schreef 2dope het volgende:
Uurtje geleden ofzo zelf de laatste boss verslagen, volgens mij heb ik 95% van de bosses wel gedaan. Mogelijk nog een verdwaalde field boss maar voor mijn doen redelijk completionist. Geen schilden, geen magic, geen summons, geen ashes. Wel de zwaarste armor set met 100 poise, 99 STR, 57 END om te kunnen medium rollen met loeizware gear en een Giant Crusher met 3082 damageol' reliable bonk build
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb niet eens alle scadu fragments, volgens mij mis ik er nog acht. Dit is wel een heerlijke pure STR build, ik was de DLC begonnen als level 100 en ben nu 197 zonder grinden.
Maar ondertussen op pc ook alweer een nieuwe DEX/FTH run gestart, zojuist als level 70 Divine Beast verslagen. Verslavend kutspel
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik heb een vraag:https://eldenring.wiki.fextralife.com/Game+Progress+RouteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag een antwoord zonder spoilers (maar mag wel in een spoiler)
What can change the nature of a man?
Ja, behoorlijk robuust menneke. Gewaagd aan de Bull-Goat armor maar die ziet er lame uit. Er zitten wel meer toffe armor sets voor tanky bois in de DLC, heb de eerste driekwart van de DLC de Solitude set gedragen (toen ook nog met baby's first greathammer)quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat ziet er ook wel uit als een interessante build
Heb jij misschien al jouw stats hiervoor voor mij?
Thanks, vanavond eens proberen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:16 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk robuust menneke. Gewaagd aan de Bull-Goat armor maar die ziet er lame uit. Er zitten wel meer toffe armor sets voor tanky bois in de DLC, heb de eerste driekwart van de DLC de Solitude set gedragen (toen ook nog met baby's first greathammer)
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
STR naar 31 hijsen is taak 1 aangezien de brick hammer in Stormveil Castle ligt en je dus al heel vroeg aan de slag kunt. Dan die zo snel mogelijk upgraden naar S-scaling met een leuke heavy ash of war, en VIG/END pompen. FTH heb ik voor Golden Vow, Flame Grant me Strength en Bestial Vitality.
Morgots Great Rune voor +25% HP, later ook regelmatig geswitched naar Mohg's Great Rune = restore HP upon defeating enemies - de hoeveelheid HP die je terugkrijgt na een kill is huge, had geen idee want nooit eeder gebruikt. Vooral in SOTE zeer handig met al die shadow peasants = continue stroom aan gratis HP restore
Beide, zie eerste alinea van m'n vorige postquote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Thanks, vanavond eens proberen.
Maar heb je nou de Brick Hammer of de Giant Crusher?
Omdat je het eerder over de de Giant Crusher had, met 3000 damage.
Ahquote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Beide, zie eerste alinea van m'n vorige post
Ik begon aan de DLC met level 100, toen mainde ik de brick hammer nog. Daarmee ook de helft van de DLC doorlopen, alleen op den duur had de Giant Crusher betere papieren (en 60 STR req...). Brick hammer is sneller en heeft betere (charged) RT's, Giant Crusher meer rauwe damage. Qua DPS zal het vast niet heel veel schelen.
Wild Strikes ash of war op je Brick Hammer zetten is wel ridicuul OP vanwege de hyper armor, ik had de Stamp - Upward Cut erop zitten omdat die dudes lekker laat vliegen.
Je kunt ook Great Stars overwegen, schijnt nogal een fan-favorite te zijn bij STR builds. Doet megaharde stance-breaking, bleed build-up (wel flink investeren in ARC), A-rating in STR met een heavy ash, HP regen met iedere hit (!), goeie base stats en je kunt er twee vinden dus je zou ook kunnen dual-wielden. Ga die zelf ook nog ff een kans geven.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ah
De Giant Crusher die heb ik sowieso al, +10 zelfs.
Brick Hammer weet ik niet, maar als die in Stormveil ligt, dan zal ik die ongetwijfeld ook hebben.
Met inmiddels level 205 heb ik genoeg punten te verdelen.
Vanavond eens kijken.
Scadutree blessingsquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:13 schreef StateOfMind het volgende:
@:2dope ik heb nu zowel de Giant Crusher als de Brick Hammer beide op +25 Heavy, dus met S scaling, en dezelfde stats, zelfde Talismans en Golden Vow en Flame Grant me Strength.
Maar zelf met die incantations heeft de Giant Crusher 'maar' 2000 damage, en de Brick Hammer 1700.
Hoe kom jij dan aan die 3000 😱
Die Great Runes zijn toch ook alleen actief als je zo'n Rune Arc gebruikt?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Qua Great Runes. Ik gebruik nog steeds die van Godrick, maar volgens mij is het nu logischer om bijv. Morgot's Great Rune te doen. Ik ben level 188. Of die van Mohg wellicht?
Die +5 in elke stat extra is wel nice, maar volgens mij endgame niet heel logisch meer?
Ja, maar daar heb ik er heel veel van. Je kunt ze ook farmen (ratten droppen ze regelmatig)quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die Great Runes zijn toch ook alleen actief als je zo'n Rune Arc gebruikt?
Heb er ook maar 3.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:01 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb maar drie great runes ofzo volgens mij klopt er nx van maarja t zal wel
Hoe kun je dan DLC spelen als je Radahn's Greatrune niet hebt?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb er ook maar 3.
Godfrick, Morgot en Mohg.
Geen idee wat ik er mee gedaan heb dat ik die Great Rune niet (meer) heb, maar ik heb er in totaal 4 in mijn inventory.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe kun je dan DLC spelen als je Radahn's Greatrune niet hebt?
Rot wijfquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:18 schreef Koffieplanter het volgende:
En ik bespeur hier een hoop Malenia ontwijkers.
Over het algemeen zijn met SL 188 je build stats soft dan wel hard capped, dan heb je weinig tot niets meer aan Godrick's Great Rune. Je krijgt nauwelijks meer damage en nauwelijks meer HP. Morgott's Great Rune werkt op basis van een percentage (25% van je health). Op 2000 is dat een increase van 500, dat zijn echte verschillen van leven of dood.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Qua Great Runes. Ik gebruik nog steeds die van Godrick, maar volgens mij is het nu logischer om bijv. Morgot's Great Rune te doen. Ik ben level 188. Of die van Mohg wellicht?
Die +5 in elke stat extra is wel nice, maar volgens mij endgame niet heel logisch meer?
Dan ga ik dat maar gauw veranderen ja. Thanks!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn met SL 188 je build stats soft dan wel hard capped, dan heb je weinig tot niets meer aan Godrick's Great Rune. Je krijgt nauwelijks meer damage en nauwelijks meer HP. Morgott's Great Rune werkt op basis van een percentage (25% van je health). Op 2000 is dat een increase van 500, dat zijn echte verschillen van leven of dood.
Not mequote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Yes en yesquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat is het max level van Scadutree Blessings? 20? En is dat te halen in 1 playthrough?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
sommige hadden 200 tries op haar, mijn eerste keer en ik wist gelijk al dat dit weer een 2 phase of 3 phase fight ging worden, ik had wel een stuk of 10 tries nodig om haar moves te counteren en toen ging phase 1 aardig na een try of 25 had ik haar dan eindelijk down, dat self healen als ze je raakt blijft kut.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Sister Friedequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:18 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
sommige hadden 200 tries op haar, mijn eerste keer en ik wist gelijk al dat dit weer een 2 phase of 3 phase fight ging worden, ik had wel een stuk of 10 tries nodig om haar moves te counteren en toen ging phase 1 aardig na een try of 25 had ik haar dan eindelijk down, dat self healen als ze je raakt blijft kut.
net zo een aids gevecht als sister friede in DS3
Ik had Sister Friede op de eerste try, geloof het of niet. Ik werd door puur geluk steeds gemist, leek het wel, nog voordat ik goed en wel kon zien wat er allemaal gebeurde, had enorme ruzie met de camera. En opeens was ik er al.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Sister Friede
‘Fret not father, we have no need of thy flail. Tis only the flame, quivering at misguided Ash. Please, avert thine eyes. I will snuff out these ashes for good.’
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Sister Friede
‘Fret not father, we have no need of thy flail. Tis only the flame, quivering at misguided Ash. Please, avert thine eyes. I will snuff out these ashes for good.’
[ afbeelding ]
update niet downloaden danquote:Op woensdag 11 september 2024 16:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Radahn alweer nerfed. Dit is mijn FromSoft niet meer. Toegegeven aan de casuals.
standalone gamequote:Op vrijdag 13 december 2024 14:47 schreef RotatoR het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wtf ik dacht dat we maar 1 DLC zouden krijgen.
Hier idem.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:23 schreef ems. het volgende:
Ik probeer enthousiast te zijn maar het hele idee vind ik eigenlijk gewoon niet zo interessant. Had liever gewoon een nieuw deel gehad van de eerdere games of een nieuwe IP.
We zien het wel als het zover is. Vooralsnog geen knoertharde plasser.
Letterlijk ja? Nog nooit smelt-animaties gezienquote:Op maandag 30 december 2024 01:07 schreef cherrycoke het volgende:
niks zo lekker als een kamehame build ( Comet Azur ) waardoor alles smelt, letterlijk , met scorpion charm en scarseal ben je letterlijk Goku geworden
Dit is nice.quote:Op maandag 30 december 2024 10:09 schreef 2dope het volgende:
Hierbij nog even Margit vernederd met m'n level 1 speermeneer
Ja kost wel even om die timings je eigen te maken maar dat gaat verrassend vlot. Ik wilde het eigenlijk bij alle bosses proberen maar de eerstvolgende was Godrick the Grafted en die heeft dan weer 90% unparryable attacksquote:Op maandag 30 december 2024 11:54 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dit is nice.
Je parry is wel on fleek, zoals de coole kinderen zouden zeggen
Yo, zie dit nu pas. Ik heb werkelijk geen idee... Ik weet ook niet of wij van Bandai iets hebben gekregen ter testquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:54 schreef StateOfMind het volgende:
@:2dope weet jij toevallig of je als je je inschrijft voor een netwerk test van From Software games, of je dan sowieso toegang krijgt, of dat je ook uitgeloot kan worden als het ware, bij een grote interesse?
Beterquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Lord Miyazaki heeft mij gedagvaard. Ik ben officieel een Nightreign network tester.
Mail.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Beter
Heb je bericht gehad via de mail of hoe hebben ze je gecontacteerd?
Ah, tof! Ben erg benieuwd hoelang de Coöp leuk zal blijven en uiteraard of er dan ook nog updates komen voor nieuwe gebieden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:05 schreef StateOfMind het volgende:
Zojuist een mail gekregen met een code voor de Network Test
Daarom en ik blij dat ik hem kan uitproberen, want ik hou totaal niet van coop games, behalve dan een summon bij een boss.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:14 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ah, tof! Ben erg benieuwd hoelang de Coöp leuk zal blijven en uiteraard of er dan ook nog updates komen voor nieuwe gebieden.
1p of 3p ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kan prima als Singleplayer gespeeld worden dan?
Ik kan dat idd beamen nuquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Woah, de main menu music van Nightreign gaat hard.
Sowieso 3pquote:
Er wordt 1 code gegeven per uitverkorene.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:14 schreef MMaRsu het volgende:
Iemand nog een beta code over voor ya boi
Is een standalone uitbreiding toch?quote:
Dark Souls 4?quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:06 schreef Drankster het volgende:
Hierna gewoon iets niet Elden Ring svp.
Ja, of nog liever Sekiro 2.quote:
Deze man weet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:36 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja, of nog liever Sekiro 2.
De wereld van Elden Ring was voor één playtrough fantastisch maar ben toch meer fan van de wat meer lineaire interconnected maps zoals in DS, Sekiro en Bloodborne. Moet de DLC van ER nog spelen though.
Ik heb de DLC gespeeld als een soort moetje. Absoluut unieke dingen weer maar ik verlang ook naar een game met een overzichtelijke wereld zoals DS1. Ik speel die nog steeds dagelijks.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:36 schreef Drankster het volgende:
[..]
De wereld van Elden Ring was voor één playtrough fantastisch maar ben toch meer fan van de wat meer lineaire interconnected maps zoals in DS, Sekiro en Bloodborne. Moet de DLC van ER nog spelen though.
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat de netwerk test inhoudt maar schrijf je een recensie vanavond? Ik zit heel erg op the fence of ik deze game ga kopen, te meer omdat het geen 2 player coop heeft, maar misschien kan jij uitsluitsel gevenquote:
De netwerk test is voor From Software puur een test om te kijken hoe de servers functioneren.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:59 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat de netwerk test inhoudt maar schrijf je een recensie vanavond? Ik zit heel erg op the fence of ik deze game ga kopen, te meer omdat het geen 2 player coop heeft, maar misschien kan jij uitsluitsel geven
10/10.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:59 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat de netwerk test inhoudt maar schrijf je een recensie vanavond? Ik zit heel erg op the fence of ik deze game ga kopen, te meer omdat het geen 2 player coop heeft, maar misschien kan jij uitsluitsel geven
Ik las gisteren dat je het beste al je wapenslots vol kunt gooien met wapens, omdat alle passieve buffs die ze hebben gewoon op jou doorwerken, ook al heb je ze niet equiped.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Kijk, je hebt je eigen hub (roundtable hold) en je kunt dan een character kiezen - er zijn er 4. Vervolgens zoek je een session (network session staat alleen 3p toe). Je zit in een soort omgevormd Limgrave en kan overal heen waar je wilt. Overal lopen enemies en demi-bosses, met vele soorten loot. Ik kreeg Morgott's Cursed Sword van Loretta.
Er is echter ook een soort blauw vuur dat zich steeds meer en meer sluit (zoals fog in Call of Duty of zo? Geen idee, speel dat niet). Wat je dan moet doen is naar de Erdtree rennen, en daar heb je dan een main boss fight (Centipede Demon, Godfrey, etc), daarna kun je weer verder.
Neem je tijd, servers zijn down.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat je het beste al je wapenslots vol kunt gooien met wapens, omdat alle passieve buffs die ze hebben gewoon op jou doorwerken, ook al heb je ze niet equiped.
Ff snel eten en dan ga ik ook beginnen.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Neem je tijd, servers zijn down.
Bloodborne 2quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:36 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja voor mij hetzelfde en ik neig naar niet kopen door dat 2 speler zonder cross platform struikelblok.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:59 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat met die fog verklaart een beetje waarom sommige mensen zeggen dat het een battle royale is. Dat zit ook in sommige call of duty modes en heel veel andere meuk. Ik vind dat zelf niks, maar in een 3 player gamemode heb je het natuurlijk wel over iets compleet anders, die battle royale gamemodes zijn vaak met grote aantallen spelers.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Kijk, je hebt je eigen hub (roundtable hold) en je kunt dan een character kiezen - er zijn er 4. Vervolgens zoek je een session (network test staat alleen 3p toe). Je zit in een soort omgevormd Limgrave en kan overal heen waar je wilt. Overal lopen enemies en demi-bosses, met vele soorten loot. Ik kreeg Morgott's Cursed Sword van Loretta.
Er is echter ook een soort blauw vuur dat zich steeds meer en meer sluit (zoals fog in Call of Duty of zo? Geen idee, speel dat niet). Wat je dan moet doen is naar de Erdtree rennen, en daar heb je dan een main boss fight (Centipede Demon, Godfrey, etc), daarna kun je weer verder.
Dat verschilt per character. Wylder speelt meer als Elden Ring, Duchess speelt meer als Bloodborne. De andere twee heb ik niet geprobeerd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:32 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik ben even benieuwd hoe de gameplay is, voelen de controls anders dan in Elden ring? In de trailer zag het er meer sekiro dan dark souls uit.
Sure maar je mag toch hopen dat ze het na Dark Souls II, Bloodborne, Dark Souls 3, Demon Souls, Elden Ring etc wel een keer doorhebbenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is een network test, van FromSoftware notabene, dat toch al niet uitblinkt in dit soort tech. Gewoon naar verwachting dit. Anderhalve run kunnen doen, ik ga een pre-order plaatsen.
Het is een network test.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sure maar je mag toch hopen dat ze het na Dark Souls II, Bloodborne, Dark Souls 3, Demon Souls, Elden Ring etc wel een keer doorhebben
Ze hebben iig hopelijk genoeg data verzameld om te zien waar het mis ging vandaagquote:
Er is geen network test voor pc, alleen consoles. De reden dat er zo'n verschil zit tussen de twee laat zich raden, want traffic zal op de Xbox vermoedelijk vele malen lager zijn. In verhouding tot een Playstation heeft niemand zo'n ding in huis.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ze hebben iig hopelijk genoeg data verzameld om te zien waar het mis ging vandaag
Van 13u tot 15u heb ik continue geprobeerd om er in te komen en ik denk dat ik in al die tijd hooguit 10 keer in de Roundtable terecht ben gekomen.
Om vervolgens bij elke poging om verder te gaan bij matchmaking eruit te worden gegooid omdat de connectie met de game server verloren was.
Ik las op YouTube bij een comment dat dat vooral bij de PS5 was en dat de Xbox en pc minder problemen hadden, maar dat kan ik niet verifiëren.
Is dat echt? Ik ken niemand met een playstation, alleen mensen met een xbox. Nou hebben wij ook allemaal xboxen omdat we weten van elkaar dat we allemaal xboxen hebben en dan is er geen weg meer terug, zeker omdat we oud worden en constant vergeten dat crossplay bestaat.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er is geen network test voor pc, alleen consoles. De reden dat er zo'n verschil zit tussen de twee laat zich raden, want traffic zal op de Xbox vermoedelijk vele malen lager zijn. In verhouding tot een Playstation heeft niemand zo'n ding in huis.
Ik heb een PS5 én een Series Xquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:24 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Is dat echt? Ik ken niemand met een playstation, alleen mensen met een xbox. Nou hebben wij ook allemaal xboxen omdat we weten van elkaar dat we allemaal xboxen hebben en dan is er geen weg meer terug, zeker omdat we oud worden en constant vergeten dat crossplay bestaat.
Eigenlijk zou ik dat ook wel willen, denk ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb een PS5 én een Series X
Vanmiddag was er een extra sessie van 12 tot 15, waarschijnlijk vanwege de grote problemen gisteren.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Was zelf niet aanwezig want, hey, 4 uur in de ochtend, maar volgens anderen werkte deze session vlekkeloos.
Ja je zal een random er bij moeten fiksen. Dit is ook mijn hangup. Ach ja, misschien ook maar loslaten dat ik deze zou kopen alleen maar omdat ie van FROM is.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb niet deelgenomen aan de networktest o.i.d., maar ik vind het echt kut dat je niet gewoon met z'n tweeën dit kan doen. Kan de 3e persoon ook een CPU zijn of moet je per se met 3 echte mensen spelen?
Balen. Ik vind het eerlijk gezegd een domme set van FROM. Maar het zal ongetwijfeld wel goed verkopen ja, maar ik doe er dan niet aan meequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:20 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja je zal een random er bij moeten fiksen. Dit is ook mijn hangup. Ach ja, misschien ook maar loslaten dat ik deze zou kopen alleen maar omdat ie van FROM is.
Lekker op dreef, kerel!quote:Op maandag 17 maart 2025 23:32 schreef cherrycoke het volgende:
even vergeten hoe op een bleed build is met een mimic,fia trio in deeproot depths/prince of death was so neer
![]()
Hopelijk hebben ze inspiratie uit mijn gameplay gehaald.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:00 schreef GGMM het volgende:
F&S / Bandai Namco en A24 werken aan liveactionfilm over Elden Ring @:notorious_roy
Geen idee wat ik daarvan zou moeten denken. Eigenlijk zou ik liever een Dark Souls horrorfilm willen, denk ik.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:00 schreef GGMM het volgende:
F&S / Bandai Namco en A24 werken aan liveactionfilm over Elden Ring @:notorious_roy
Liefst een goede blood borne film, maar misschien moet ik blij zijn dat ze dit bij er doen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:51 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Geen idee wat ik daarvan zou moeten denken. Eigenlijk zou ik liever een Dark Souls horrorfilm willen, denk ik.
Ja of uit mijn strength build gameplay met 2 mega grote zwaarden een beetje rondrennen en alles doodmeppen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 04:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze inspiratie uit mijn gameplay gehaald.
Nee joh. Een film met alle cheese strategieën 🤣quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja of uit mijn strength build gameplay met 2 mega grote zwaarden een beetje rondrennen en alles doodmeppen.
Met een mooie scene waarin de hoofdpersoon een half uur lang vogels van een cliff laat rennen voor exp.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee joh. Een film met alle cheese strategieën 🤣
Pijlen schieten vanaf een kasteel rand om een boss te killen op een andere torenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Met een mooie scene waarin de hoofdpersoon een half uur lang vogels van een cliff laat rennen voor exp.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Met een mooie scene waarin de hoofdpersoon een half uur lang vogels van een cliff laat rennen voor exp.
En ook wat epische faals erin dan graag waarbij ze alsnog keihard doodgaan.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pijlen schieten vanaf een kasteel rand om een boss te killen op een andere toren
Wordt een prachtige filmquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En ook wat epische faals erin dan graag waarbij ze alsnog keihard doodgaan.
Gewoon de regie overdragen aan fok, dan wordt het wel een mooie meme film.quote:
Of suicide runs voor lootquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pijlen schieten vanaf een kasteel rand om een boss te killen op een andere toren
Heb hem al.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:32 schreef Marsenal het volgende:
Wie van jullie gaat deze meteen halen, eigenlijk?
Speel je alleen of in een team van 3?quote:Op zondag 1 juni 2025 21:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ben verslaafd, echt een heel tof concept. Als ze dit kunnen blijven updaten met nieuwe weapons, bosses, maps is het een blijvertje.
Dat is echt vandaag al gefixt.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:52 schreef over_hedge het volgende:
als ze ooit een solo versie toevoegen dan koop ik hem.
Ik heb echt geen zin om met 2 andere te gaan spelen. Want nu solo spelen heeft weinig zin als je geen elden ring god bent geloof ik?
Ja? Komt er een solo versie? Beterquote:
Er was bij release al een solo mode. Die is vandaag gescaled, waar wat issues mee waren.quote:
Ik heb het nog echt te weinig gedaan om er wat zinnigs over te zeggen maar ik ben geen prutser en toch heb ik echt moeite om uberhaupt een beetje door een willekeurig eindbaasje te komen. Snap dat het hoort bij een rogue-like, maar was best even een wake up callquote:Op maandag 2 juni 2025 11:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er was bij release al een solo mode. Die is vandaag gescaled, waar wat issues mee waren.
Heb je hem al uit?quote:Op maandag 2 juni 2025 17:08 schreef cherrycoke het volgende:
Heb de aftiteling al gezien ben alweer klaar met nightreign
Volgens mij is het nietnecht goed solo te doenquote:Op maandag 2 juni 2025 17:36 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Heb je hem al uit?
Single player of coop? En hoe schat je nu de replayability in?
Coop, replay mehh zelfde weapons, je leert al snel de op buildsquote:Op maandag 2 juni 2025 17:36 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Heb je hem al uit?
Single player of coop? En hoe schat je nu de replayability in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |