Ah, tof! Ben erg benieuwd hoelang de Coöp leuk zal blijven en uiteraard of er dan ook nog updates komen voor nieuwe gebieden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:05 schreef StateOfMind het volgende:
Zojuist een mail gekregen met een code voor de Network Test
Daarom en ik blij dat ik hem kan uitproberen, want ik hou totaal niet van coop games, behalve dan een summon bij een boss.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:14 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ah, tof! Ben erg benieuwd hoelang de Coöp leuk zal blijven en uiteraard of er dan ook nog updates komen voor nieuwe gebieden.
1p of 3p ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kan prima als Singleplayer gespeeld worden dan?
Ik kan dat idd beamen nuquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Woah, de main menu music van Nightreign gaat hard.
Sowieso 3pquote:
Er wordt 1 code gegeven per uitverkorene.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:14 schreef MMaRsu het volgende:
Iemand nog een beta code over voor ya boi
Is een standalone uitbreiding toch?quote:
Dark Souls 4?quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:06 schreef Drankster het volgende:
Hierna gewoon iets niet Elden Ring svp.
Ja, of nog liever Sekiro 2.quote:
Deze man weet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:36 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja, of nog liever Sekiro 2.
De wereld van Elden Ring was voor één playtrough fantastisch maar ben toch meer fan van de wat meer lineaire interconnected maps zoals in DS, Sekiro en Bloodborne. Moet de DLC van ER nog spelen though.
Ik heb de DLC gespeeld als een soort moetje. Absoluut unieke dingen weer maar ik verlang ook naar een game met een overzichtelijke wereld zoals DS1. Ik speel die nog steeds dagelijks.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:36 schreef Drankster het volgende:
[..]
De wereld van Elden Ring was voor één playtrough fantastisch maar ben toch meer fan van de wat meer lineaire interconnected maps zoals in DS, Sekiro en Bloodborne. Moet de DLC van ER nog spelen though.
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat de netwerk test inhoudt maar schrijf je een recensie vanavond? Ik zit heel erg op the fence of ik deze game ga kopen, te meer omdat het geen 2 player coop heeft, maar misschien kan jij uitsluitsel gevenquote:
De netwerk test is voor From Software puur een test om te kijken hoe de servers functioneren.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:59 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat de netwerk test inhoudt maar schrijf je een recensie vanavond? Ik zit heel erg op the fence of ik deze game ga kopen, te meer omdat het geen 2 player coop heeft, maar misschien kan jij uitsluitsel geven
10/10.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:59 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat de netwerk test inhoudt maar schrijf je een recensie vanavond? Ik zit heel erg op the fence of ik deze game ga kopen, te meer omdat het geen 2 player coop heeft, maar misschien kan jij uitsluitsel geven
Ik las gisteren dat je het beste al je wapenslots vol kunt gooien met wapens, omdat alle passieve buffs die ze hebben gewoon op jou doorwerken, ook al heb je ze niet equiped.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Kijk, je hebt je eigen hub (roundtable hold) en je kunt dan een character kiezen - er zijn er 4. Vervolgens zoek je een session (network session staat alleen 3p toe). Je zit in een soort omgevormd Limgrave en kan overal heen waar je wilt. Overal lopen enemies en demi-bosses, met vele soorten loot. Ik kreeg Morgott's Cursed Sword van Loretta.
Er is echter ook een soort blauw vuur dat zich steeds meer en meer sluit (zoals fog in Call of Duty of zo? Geen idee, speel dat niet). Wat je dan moet doen is naar de Erdtree rennen, en daar heb je dan een main boss fight (Centipede Demon, Godfrey, etc), daarna kun je weer verder.
Neem je tijd, servers zijn down.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat je het beste al je wapenslots vol kunt gooien met wapens, omdat alle passieve buffs die ze hebben gewoon op jou doorwerken, ook al heb je ze niet equiped.
Ff snel eten en dan ga ik ook beginnen.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Neem je tijd, servers zijn down.
Bloodborne 2quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:36 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja voor mij hetzelfde en ik neig naar niet kopen door dat 2 speler zonder cross platform struikelblok.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:59 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat met die fog verklaart een beetje waarom sommige mensen zeggen dat het een battle royale is. Dat zit ook in sommige call of duty modes en heel veel andere meuk. Ik vind dat zelf niks, maar in een 3 player gamemode heb je het natuurlijk wel over iets compleet anders, die battle royale gamemodes zijn vaak met grote aantallen spelers.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Kijk, je hebt je eigen hub (roundtable hold) en je kunt dan een character kiezen - er zijn er 4. Vervolgens zoek je een session (network test staat alleen 3p toe). Je zit in een soort omgevormd Limgrave en kan overal heen waar je wilt. Overal lopen enemies en demi-bosses, met vele soorten loot. Ik kreeg Morgott's Cursed Sword van Loretta.
Er is echter ook een soort blauw vuur dat zich steeds meer en meer sluit (zoals fog in Call of Duty of zo? Geen idee, speel dat niet). Wat je dan moet doen is naar de Erdtree rennen, en daar heb je dan een main boss fight (Centipede Demon, Godfrey, etc), daarna kun je weer verder.
Dat verschilt per character. Wylder speelt meer als Elden Ring, Duchess speelt meer als Bloodborne. De andere twee heb ik niet geprobeerd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:32 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik ben even benieuwd hoe de gameplay is, voelen de controls anders dan in Elden ring? In de trailer zag het er meer sekiro dan dark souls uit.
Sure maar je mag toch hopen dat ze het na Dark Souls II, Bloodborne, Dark Souls 3, Demon Souls, Elden Ring etc wel een keer doorhebbenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is een network test, van FromSoftware notabene, dat toch al niet uitblinkt in dit soort tech. Gewoon naar verwachting dit. Anderhalve run kunnen doen, ik ga een pre-order plaatsen.
Het is een network test.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sure maar je mag toch hopen dat ze het na Dark Souls II, Bloodborne, Dark Souls 3, Demon Souls, Elden Ring etc wel een keer doorhebben
Ze hebben iig hopelijk genoeg data verzameld om te zien waar het mis ging vandaagquote:
Er is geen network test voor pc, alleen consoles. De reden dat er zo'n verschil zit tussen de twee laat zich raden, want traffic zal op de Xbox vermoedelijk vele malen lager zijn. In verhouding tot een Playstation heeft niemand zo'n ding in huis.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ze hebben iig hopelijk genoeg data verzameld om te zien waar het mis ging vandaag
Van 13u tot 15u heb ik continue geprobeerd om er in te komen en ik denk dat ik in al die tijd hooguit 10 keer in de Roundtable terecht ben gekomen.
Om vervolgens bij elke poging om verder te gaan bij matchmaking eruit te worden gegooid omdat de connectie met de game server verloren was.
Ik las op YouTube bij een comment dat dat vooral bij de PS5 was en dat de Xbox en pc minder problemen hadden, maar dat kan ik niet verifiëren.
Is dat echt? Ik ken niemand met een playstation, alleen mensen met een xbox. Nou hebben wij ook allemaal xboxen omdat we weten van elkaar dat we allemaal xboxen hebben en dan is er geen weg meer terug, zeker omdat we oud worden en constant vergeten dat crossplay bestaat.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er is geen network test voor pc, alleen consoles. De reden dat er zo'n verschil zit tussen de twee laat zich raden, want traffic zal op de Xbox vermoedelijk vele malen lager zijn. In verhouding tot een Playstation heeft niemand zo'n ding in huis.
Ik heb een PS5 én een Series Xquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:24 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Is dat echt? Ik ken niemand met een playstation, alleen mensen met een xbox. Nou hebben wij ook allemaal xboxen omdat we weten van elkaar dat we allemaal xboxen hebben en dan is er geen weg meer terug, zeker omdat we oud worden en constant vergeten dat crossplay bestaat.
Eigenlijk zou ik dat ook wel willen, denk ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb een PS5 én een Series X
Vanmiddag was er een extra sessie van 12 tot 15, waarschijnlijk vanwege de grote problemen gisteren.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Was zelf niet aanwezig want, hey, 4 uur in de ochtend, maar volgens anderen werkte deze session vlekkeloos.
Ja je zal een random er bij moeten fiksen. Dit is ook mijn hangup. Ach ja, misschien ook maar loslaten dat ik deze zou kopen alleen maar omdat ie van FROM is.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb niet deelgenomen aan de networktest o.i.d., maar ik vind het echt kut dat je niet gewoon met z'n tweeën dit kan doen. Kan de 3e persoon ook een CPU zijn of moet je per se met 3 echte mensen spelen?
Balen. Ik vind het eerlijk gezegd een domme set van FROM. Maar het zal ongetwijfeld wel goed verkopen ja, maar ik doe er dan niet aan meequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:20 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja je zal een random er bij moeten fiksen. Dit is ook mijn hangup. Ach ja, misschien ook maar loslaten dat ik deze zou kopen alleen maar omdat ie van FROM is.
Lekker op dreef, kerel!quote:Op maandag 17 maart 2025 23:32 schreef cherrycoke het volgende:
even vergeten hoe op een bleed build is met een mimic,fia trio in deeproot depths/prince of death was so neer
![]()
Hopelijk hebben ze inspiratie uit mijn gameplay gehaald.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:00 schreef GGMM het volgende:
F&S / Bandai Namco en A24 werken aan liveactionfilm over Elden Ring @:notorious_roy
Geen idee wat ik daarvan zou moeten denken. Eigenlijk zou ik liever een Dark Souls horrorfilm willen, denk ik.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:00 schreef GGMM het volgende:
F&S / Bandai Namco en A24 werken aan liveactionfilm over Elden Ring @:notorious_roy
Liefst een goede blood borne film, maar misschien moet ik blij zijn dat ze dit bij er doen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:51 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Geen idee wat ik daarvan zou moeten denken. Eigenlijk zou ik liever een Dark Souls horrorfilm willen, denk ik.
Ja of uit mijn strength build gameplay met 2 mega grote zwaarden een beetje rondrennen en alles doodmeppen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 04:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze inspiratie uit mijn gameplay gehaald.
Nee joh. Een film met alle cheese strategieën 🤣quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja of uit mijn strength build gameplay met 2 mega grote zwaarden een beetje rondrennen en alles doodmeppen.
Met een mooie scene waarin de hoofdpersoon een half uur lang vogels van een cliff laat rennen voor exp.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee joh. Een film met alle cheese strategieën 🤣
Pijlen schieten vanaf een kasteel rand om een boss te killen op een andere torenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Met een mooie scene waarin de hoofdpersoon een half uur lang vogels van een cliff laat rennen voor exp.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Met een mooie scene waarin de hoofdpersoon een half uur lang vogels van een cliff laat rennen voor exp.
En ook wat epische faals erin dan graag waarbij ze alsnog keihard doodgaan.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pijlen schieten vanaf een kasteel rand om een boss te killen op een andere toren
Wordt een prachtige filmquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En ook wat epische faals erin dan graag waarbij ze alsnog keihard doodgaan.
Gewoon de regie overdragen aan fok, dan wordt het wel een mooie meme film.quote:
Of suicide runs voor lootquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pijlen schieten vanaf een kasteel rand om een boss te killen op een andere toren
Heb hem al.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:32 schreef Marsenal het volgende:
Wie van jullie gaat deze meteen halen, eigenlijk?
Speel je alleen of in een team van 3?quote:Op zondag 1 juni 2025 21:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ben verslaafd, echt een heel tof concept. Als ze dit kunnen blijven updaten met nieuwe weapons, bosses, maps is het een blijvertje.
Dat is echt vandaag al gefixt.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:52 schreef over_hedge het volgende:
als ze ooit een solo versie toevoegen dan koop ik hem.
Ik heb echt geen zin om met 2 andere te gaan spelen. Want nu solo spelen heeft weinig zin als je geen elden ring god bent geloof ik?
Ja? Komt er een solo versie? Beterquote:
Er was bij release al een solo mode. Die is vandaag gescaled, waar wat issues mee waren.quote:
Ik heb het nog echt te weinig gedaan om er wat zinnigs over te zeggen maar ik ben geen prutser en toch heb ik echt moeite om uberhaupt een beetje door een willekeurig eindbaasje te komen. Snap dat het hoort bij een rogue-like, maar was best even een wake up callquote:Op maandag 2 juni 2025 11:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er was bij release al een solo mode. Die is vandaag gescaled, waar wat issues mee waren.
Heb je hem al uit?quote:Op maandag 2 juni 2025 17:08 schreef cherrycoke het volgende:
Heb de aftiteling al gezien ben alweer klaar met nightreign
Volgens mij is het nietnecht goed solo te doenquote:Op maandag 2 juni 2025 17:36 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Heb je hem al uit?
Single player of coop? En hoe schat je nu de replayability in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |