Dat wordt wel lastig voor mensen met een arm prothese 😱quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:40 schreef Cilantro het volgende:
Yesss Dancing Lion verslagen zonder hulpmiddelen.
Gewoon blote vuisten?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:40 schreef Cilantro het volgende:
Yesss Dancing Lion verslagen zonder hulpmiddelen.
Serieus ja? Ik zit muuuurtjevast bij Rellanaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Gewoon blote vuisten?
Ik heb vanavond Rellana, Black Knight Edredd, Golden Hippopotamus en Ghostflame Dragon doodvermoord. Not a bad night.
Wasn't easy, sowieso 2-3 uur over gedaan. Kreeg haar wel structureel tot phase 2 maar dan slaat ze zo mokerhard en heeft ze totaal andere, nooit-eindigende combo's.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Serieus ja? Ik zit muuuurtjevast bij Rellana
Putrid corpses doen self destruct. Het lijkt me dat 95% van de kills gewoon komt door mensen door er dwars doorheen rennen en een passive kill volgt.quote:Op donderdag 27 juni 2024 09:04 schreef 2dope het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel duidelijk wat de populairste farming spot isBijzonder dat die putrid corpse op nummer twee staat, dat zijn toch die irritante grabby guys in o.a. de tuin van Raya Lucaria Academy?
Dat zijn die fuckers bij Mohg toch, die bleed veroorzaken als ze zichzelf opblazen? Dat plaatje heeft het over de magic-variant van putrid corpses, die doen geen self destruct volgens mijquote:Op donderdag 27 juni 2024 09:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Putrid corpses doen self destruct. Het lijkt me dat 95% van de kills gewoon komt door mensen door er dwars doorheen rennen en een passive kill volgt.
Ik snap wel dat de 'wat minder bedreven' spelers dat doen, ik deed 't vroegah ook veel in Dark Souls 1/2 maar in Elden Ring echt niet meer nodig. Vooral de DLC is absurd hoe snel je runes verzameld. Zelfs die shadow peasants die als bejaarden lopen en in één hit dood zijn leveren al 1500 runes op en daar lopen er letterlijk honderden van rond. De wat sterkere enemy mobs zoals Fire Knights leveren 8000 runes op. Ik liep gister rond met anderhalf miljoen runes, toen heb ik maar wel ff een sacrificial twig ge-equippedquote:
In de base game kan het zeker wel helpen wat extra leveltjesquote:Op donderdag 27 juni 2024 10:21 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb het paar dagen geleden 2 the office afleveringen zitten kijken en ondertussen farmen. Heb ultra wide scherm. 1 helft elden ring. 1 helft the office. En had er 20 levels bij. Waardoor godskin duo wel gelukt is. En daarvoor niet
van 90 naar 110 oid. Was top
Heyquote:Op donderdag 27 juni 2024 10:19 schreef 2dope het volgende:
Ik snap wel dat de 'wat minder bedreven' s
Gheheh. Ik weet nog goed dat ik vaak tig rondjes Undead Parish / Undead Burg / Firelink Shrine deed in DS1 om de Halberd, Drake Sword of Zweihander zo vroeg mogelijk te kunnen gebruiken. Good times... Elden Ring heb ik daarmate veel gespeeld inmiddels dat reguliere progressie al zat runes oplevert.quote:
haha maakt niet uit hoorquote:Op donderdag 27 juni 2024 10:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Gheheh. Ik weet nog goed dat ik vaak tig rondjes Undead Parish / Undead Burg / Firelink Shrine deed in DS1 om de Halberd, Drake Sword of Zweihander zo vroeg mogelijk te kunnen gebruiken. Good times... Elden Ring heb ik daarmate veel gespeeld inmiddels dat reguliere progressie al zat runes oplevert.
True. Godskin Duo blijven ettertjes met hun tweeën. Jij bent nog niet begonnen met Shadow of the Erdtree?quote:Op donderdag 27 juni 2024 10:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
haha maakt niet uit hoorWas wel voor het eerst dat ik het deed. Oke aan het begin wel die slapende draak cheese gebruikt. Maar nu was het: A: Ik kan 3+ uur over godskin duo gaan doen. Of B: ik farm 20 min. En heb dan nog maar een half uurtje nodig voor ze
Nee ik moet de basegame nog uitspelenquote:Op donderdag 27 juni 2024 10:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
True. Godskin Duo blijven ettertjes met hun tweeën. Jij bent nog niet begonnen met Shadow of the Erdtree?
Gisteren Messmer ontmoetTwee pogingen gedaan en toen maar ff teruggekeerd naar Farum Azula voor m'n gemoedsrust (en omdat ik Ashen Capital nog niet unlocked had). Lachwekkend hoe snel Gurranq/Maliketh doodgaan inmiddels
Haha ik bekeek zijn streams in de Overwatch-tijd wel eens (tot 'ie ineens andere tijden ging hanteren). Maar fijn dat 'ie eindelijk is afgestapt van die cringe-ass GTA RP. Ik zag 'm toevallig een paar dagen geleden Dancing Lion doen op SL1, dat ging 'm aardig af (waarschijnlijk na 20u oefenen). Hij is ook echt wel goed in Souls-games.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Overwogen om SL1, 0 Scadutree Blessings te doen, maar ik heb MOONMOON gezien: pas.
Ik heb SL1 base game gedaan, maar de margin for error in DLC is zo ongelooflijk klein. 800 keer per boss dood gaan, dat zie ik niet zo zitten. Misschien dat ik m'n permadeath character eens doortrek, maar eerst maar eens m'n kungfu playthrough afronden.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Haha ik bekeek zijn streams in de Overwatch-tijd wel eens (tot 'ie ineens andere tijden ging hanteren). Maar fijn dat 'ie eindelijk is afgestapt van die cringe-ass GTA RP. Ik zag 'm toevallig een paar dagen geleden Dancing Lion doen op SL1, dat ging 'm aardig af (waarschijnlijk na 20u oefenen). Hij is ook echt wel goed in Souls-games.
Nooit echt langdurig geprobeerd die Bloodhound Step maar zie nu ook weer veel van die kungfu-builds langskomen die dan ook Bloodhound Step combineren met dodge rolls, dat ziet er toch wel erg dope uit.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:02 schreef Marsenal het volgende:
Als ik een nieuwe game start ben ik altijd geneigd om meteen naar Caelid te gaan en de Nights Cavalry te cheesen om Bloodhound Step te krijgen. Daarmee kan je veel bosses toch goed de baas zijn op lagere levels. Het maakt ook Godskin Duo en Malenia veel en veel makkelijker. Vooral die rol-move van die dikke van Godskin Duo is daarmee een lachertje.
Ik had echt geen idee wat je hier bedoelde. Dus ging eens op youtube kijkenquote:Op donderdag 27 juni 2024 11:02 schreef Marsenal het volgende:
Als ik een nieuwe game start ben ik altijd geneigd om meteen naar Caelid te gaan en de Nights Cavalry te cheesen om Bloodhound Step te krijgen. Daarmee kan je veel bosses toch goed de baas zijn op lagere levels. Het maakt ook Godskin Duo en Malenia veel en veel makkelijker. Vooral die rol-move van die dikke van Godskin Duo is daarmee een lachertje.
Ik moet Maliketh ook nog steeds, dat is echt mijn fucking achilleshiel geworden.
Nee, nee dit kan echt niet.quote:Op donderdag 27 juni 2024 17:56 schreef Buitendam het volgende:
Rivers of Blood build gemaakt.
Ik schaam me nergens voor.
Heerlijke build.quote:Op donderdag 27 juni 2024 17:56 schreef Buitendam het volgende:
Dit is hetzelfde als GiantDad in DS1quote:Op donderdag 27 juni 2024 17:56 schreef Buitendam het volgende:
Als je de laatste gekilled hebt, bedenk je dan ook even dat je hem voorheen zonder paard moest doen, en vraag je dan af hoe leuk je dat vindtquote:Op donderdag 27 juni 2024 20:47 schreef over_hedge het volgende:
Zo! Ik ben bij de laatste baasWel fijn. Want begin er ook beetje klaar mee te zijn en wil nieuwe build beginnen
Morgen avond moet het gaat gebeuren
Wacht. Je kan je paard gebruiken?quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:05 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Als je de laatste gekilled hebt, bedenk je dan ook even dat je hem voorheen zonder paard moest doen, en vraag je dan af hoe leuk je dat vindt
Perfume build heeft momenteel (dit gaat enorm generfd worden) een dps van zo’n 10.000.quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:31 schreef Drankster het volgende:
Wat zijn de leuke/experimentele builds van het moment?
Met launch van de basegame in 110 uur de platinum gehaald met DEX/INT build gecombineerd met een twinblade en stenen schieten voor het leven. Beetje OP maar voor toen wel leuk. Volgens mij had iedereen dat toen.
Binnenkort wil ik voor de DLC een nieuwe playtrough starten met een andere build. Hoeft niet mega meta/OP die bosses oneshot te zijn want dat haalt de fun toch wel weg imo.
Vreselijk. Bosses in een paar klappen dood klinkt heel saai. Juist de patronen leren en op skill killen zoals in Sekiro is toch veel leuker.quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Perfume build heeft momenteel (dit gaat enorm generfd worden) een dps van zo’n 10.000.
quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Perfume build heeft momenteel (dit gaat enorm generfd worden) een dps van zo’n 10.000.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |