Ik hou ook van jouquote:Op woensdag 26 juni 2024 11:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gun jou veel ellende de komende dagen
Kan je net eindelijk zonder jas en lange broek…quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:53 schreef dick_laurent het volgende:
Lol als die oper uitkomt volgende week woensdag kan de winterjas praktisch weer aan
Ik zie daarna weer heel veel lijntjes voor 25+ gaan, zo begon het in de pluim ook voor deze weekquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:53 schreef dick_laurent het volgende:
Lol als die oper uitkomt volgende week woensdag kan de winterjas praktisch weer aan
Die verdampen vandaag nog wel met deze verzengende hittequote:Op woensdag 26 juni 2024 11:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie daarna weer heel veel lijntjes voor 25+ gaan, zo begon het in de pluim ook voor deze week
Kunnen we eindelijk het t-shirt weer aan bedoel je als we oper volgen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan je net eindelijk zonder jas en lange broek…
Ik loop op dinsdag met 17 graden niet in een T.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk het t-shirt weer aan bedoel je als we oper volgen?
Ik welquote:Op woensdag 26 juni 2024 11:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik loop op dinsdag met 17 graden niet in een T.
Ik eindelijk weer wel. Nu al een tijd zonderquote:Op woensdag 26 juni 2024 11:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik loop op dinsdag met 17 graden niet in een T.
Haha dit moet je in de winter eens proberen als de oper boven de 10 graden uit komt na een handjevol echte winterdagenquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Team Oper
Gemiddeldes hier komen eigenlijk niet onder de 20, alleen voor woensdag. Prima dus.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Haha dit moet je in de winter eens proberen als de oper boven de 10 graden uit komt na een handjevol echte winterdagen![]()
Welk merk?quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:38 schreef dick_laurent het volgende:
Gristus, ik moet even klagen over mijn nieuwe airco. Mag dat? Nee? Nou dan doe ik het lekker toch.
Ik wil hem op 24c hebben want dat vind ik best een prima temperatuur om in te werken. Echter, dan gaat ie vervolgens lauwe vochtige lucht lopen blazen.... en binnen no-time is het rond de 26 graden in mijn werkkamer met een lv van 63%
Like, wtf.Dan kan ik net zo goed een raam open zetten, dan heb ik hetzelfde resultaat....
Vervolgens zet ik hem op 23 graden, letterlijk een graadje lager, en dan heeft ie opeens zoiets van, OKE! TURBO TURBO!!! (kabouter Wesley reference)en gaat ie ijskoude lucht blazen en daalt de lv ook als een malle en is het in no-time 21 graden, dus dan koelt hij juist veel harder dan dat ik vraag. Dus het is niet alsof ie stuk is ofzo.
Kwestie van niet goed gekalibreerd ofzo?... kan je een airco uberhaupt kalibreren?
Overdrijf niet zoquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het wordt pleurisweer, niemand met een functionerend brein vindt dat leuk, optyfen met die 2024 bende.
Hmm geen verstand van. Heb hier alleen een aantal MHI hangen. Kan er ook niet echt wat over vinden.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:45 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Johnson serie premium 2
[ afbeelding ]
Domme vraag misschien maar heb je de afvoerslang naar buiten hangen en heb je hem op koelen staan, want vaak hebben die krengen ook een ventilator functie waar ze alleen lucht verplaatsen. Daarbij genereren ze alsnog warmte dus zou kunnen dat de temperatuur daarom oploopt.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:38 schreef dick_laurent het volgende:
Gristus, ik moet even klagen over mijn nieuwe airco. Mag dat? Nee? Nou dan doe ik het lekker toch.
Ik wil hem op 24c hebben want dat vind ik best een prima temperatuur om in te werken. Echter, dan gaat ie vervolgens lauwe vochtige lucht lopen blazen.... en binnen no-time is het rond de 26 graden in mijn werkkamer met een lv van 63%
Like, wtf.Dan kan ik net zo goed een raam open zetten, dan heb ik hetzelfde resultaat....
Vervolgens zet ik hem op 23 graden, letterlijk een graadje lager, en dan heeft ie opeens zoiets van, OKE! TURBO TURBO!!! (kabouter Wesley reference)en gaat ie ijskoude lucht blazen en daalt de lv ook als een malle en is het in no-time 21 graden, dus dan koelt hij juist veel harder dan dat ik vraag. Dus het is niet alsof ie stuk is ofzo.
Kwestie van niet goed gekalibreerd ofzo?... kan je een airco uberhaupt kalibreren?
Eens, gelukkig wel snel weer opwarming daarna.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
18 graden, grijs en regen = pleurisweer voor juli
30 graden, geen bewolking en windstil = pleurisweer. Altijd.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
18 graden, grijs en regen = pleurisweer voor juli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |