Wij mochten willen dat we al duikboten met luchtonafhankelijke aandrijving hebben.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoezo wil een Portugees succes iets zeggen over de Koninklijke Marine?
Ik snap de link ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoezo wil een Portugees succes iets zeggen over de Koninklijke Marine?
Oh, dat ze al vervangen hadden moeten zijn bedoel je.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wij mochten willen dat we al duikboten met luchtonafhankelijke aandrijving hebben.
Gras is groen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:14 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]
Rob de Wijk is weer paniek aan het zaaien.
Dan moeten we Rusland maar zo snel mogelijk plat bombarderen.quote:
*haalt B52 uit de hangaarquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moeten we Rusland maar zo snel mogelijk plat bombarderen.
Ik vind na het lezen van dat artikel, die paniek wel meevallen. Ik lees dat nergens.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:14 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]
Niet de Triumfator.quote:
Een aantal mensen op FOK! reageert op Rob van Wijk zoals ze tijdens Corona op van Dissel deden: met gebrek aan achtergrond, daardoor niet in staat context danwel nuance aan te brengen én allergisch voor iemand die vanuit zijn expertise durft te menen iets beter te weten dan zij.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:30 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Ik vind na het lezen van dat artikel, die paniek wel meevallen. Ik lees dat nergens.
Vrij realistische blik: Rusland heeft een kleine economie en kan daardoor nooit dominant worden etc.
Kosten voor een S500 setup: 2.5 miljard.quote:
De lancet drone is ook succesvol. Voor de rest houdt het idd al gauw op.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:44 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Kosten voor een S500 setup: 2.5 miljard.
Hopelijk snel een filmpje met bewijs, want dat is dan wel groot nieuws. Het vlaggenschip van de luchtverdediging kapot geschoten door een rakket..
De oorlog toont goed aan hoeveel troep die Russen hebben gemaakt. Het enige dat succesvol is gebleken is de Ak47 en FAB bommen. Alles dat modern moet zijn faalt.
Als ik Rob de wijk moet vergelijken met iemand tijdens Corona is het eerdere Ab Osterhaus dan Van Dissel.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:41 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Een aantal mensen op FOK! reageert op Rob van Wijk zoals ze tijdens Corona op van Dissel deden: met gebrek aan achtergrond, daardoor niet in staat context danwel nuance aan te brengen én allergisch voor iemand die vanuit zijn expertise durft te menen iets beter te weten dan zij.
Mja, ik zag het ook al voorbijkomen. Dat zou absoluut vernietigend zijn voor de toekomst van de russische wapenindustrie en buitenlandse invloed. Met spotgoedkope (westerse?) wapens nog wel.quote:
Oh, ik vind het een prima artikel.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:14 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |