quote:Op maandag 24 juni 2024 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Ria heeft gewoon weer beide uitslagen goed in de Scorito
Volgens mij is het nu zo dat als Nederland 3de zou worden het Engeland of Belgie zou zijn, er van uitgaande dat die hun groep gaan winnen.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Er zijn hier lieden die liever Spanje zouden willen dan Portugal.
Wie het paardenhoofd?quote:Op maandag 24 juni 2024 23:04 schreef 3rr0r het volgende:
Makkelie krijgt de dagopbrengst van Ndrangheta gestort @:Zipportal
Een grap is leuk, maar er zijn grenzen okeequote:
tvpquote:Op maandag 24 juni 2024 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wat een afbraakvoetbal deze pot zeg.
Nou ja gelukkig zijn we zo van het altijd zaaddodende Kroatië af. Want Slovenië gaat niet even met 4-0 van Engeland verliezen.
3-0 is genoeg...quote:Op maandag 24 juni 2024 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wat een afbraakvoetbal deze pot zeg.
Nou ja gelukkig zijn we zo van het altijd zaaddodende Kroatië af. Want Slovenië gaat niet even met 4-0 van Engeland verliezen.
Braddiedietienfietsersplatrijdt.gifquote:
EA Sports heeft hun late tegengoal script weer aangezet.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds ik om een late goal vroeg bij Georgië - Turkije levert het toernooi wel ineens met allemaal late goals
Begrijpelijk.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:07 schreef Slobeend het volgende:
Zagen jullie ook de boner van een Italiaan vlak na het fluitsignaal?
Dat is wel zuur.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:01 schreef Zorro het volgende:
Je zult maar 2x diep in blessuretijd de gelijkmaker tegenkrijgen
Staat ria nog steeds op 1?quote:Op maandag 24 juni 2024 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Ria heeft gewoon weer beide uitslagen goed in de Scorito
Oh ja wacht, als ze allebei op -3 eindigen komt Kro boven Slo. Je hebt gelijkquote:
Trauner doet niet meequote:Op maandag 24 juni 2024 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
nou de mazzel maar weer allenhopelijk morgen meer genot
Ja en met een voorsprong van zo'n 100 punten op de nummer 2quote:
Prima toch. Dan maar gewoon even met 5-0 eroverheen walsen.quote:
Gaat denk ik een taai potje worden tegen die Oostenrijkers.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prima toch. Dan maar gewoon even met 5-0 eroverheen walsen.
Hihi walsen
Wat bepaalt dan eigenlijk het verschil tussen die twee? Een muntworp?quote:Op maandag 24 juni 2024 23:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens mij is het nu zo dat als Nederland 3de zou worden het Engeland of Belgie zou zijn, er van uitgaande dat die hun groep gaan winnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |