Nee, ofc not.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:01 schreef TheVulture het volgende:
En laten we nu niet doen alsof Kroatie het enorm verdiende he, die hebben ook echt geen reet laten zien in die 3 potjes
Slechte poule op Spanje naquote:Op maandag 24 juni 2024 23:01 schreef TheVulture het volgende:
En laten we nu niet doen alsof Kroatie het enorm verdiende he, die hebben ook echt geen reet laten zien in die 3 potjes
Zwitserland gaan jullie het gewoon heel lastig mee krijgen. Dit is gewoon bagger voetbal.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:01 schreef bianconeri het volgende:
Die 8 minuten waren terecht. Hadden nog wel 2 weer bij gemogen zelfs. Maar heerlijk terechte goal. Kroatië is echt bagger. Heerlijk! En Zwitserland ook makkie.
Gefeliciteerd, amico.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:01 schreef bianconeri het volgende:
Die 8 minuten waren terecht. Hadden nog wel 2 weer bij gemogen zelfs. Maar heerlijk terechte goal. Kroatië is echt bagger. Heerlijk! En Zwitserland ook makkie.
Mentaal ongeschikt.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:01 schreef Zorro het volgende:
Je zult maar 2x diep in blessuretijd de gelijkmaker tegenkrijgen
Klopt ja, was me al eerder opgevallen. Bizar.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Maatje, heel het toernooi laatste minuut. gisteren Hongarije, duitsland ook nog slotfase
Bagger, maar Zwitserland is nog meer bagger.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zwitserland gaan jullie het gewoon heel lastig mee krijgen. Dit is gewoon bagger voetbal.
NL wordt toch geen 3e.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:03 schreef GotenSSJ het volgende:
1 voordeel, als Nederland nu 3de wordt spelen we niet tegen Spanje. Toch mooi meegenomen.
Ik vind dat ook niet veel, maar voor dit Italië is niks makkelijkquote:Op maandag 24 juni 2024 23:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Bagger, maar Zwitserland is nog meer bagger.
Er zijn hier lieden die liever Spanje zouden willen dan Portugal.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:03 schreef GotenSSJ het volgende:
1 voordeel, als Nederland nu 3de wordt spelen we niet tegen Spanje. Toch mooi meegenomen.
Bagger tegen nog meer bagger wint bagger.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niet veel, maar voor dit Italië is niks makkelijk
quote:Op maandag 24 juni 2024 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds ik om een late goal vroeg bij Georgië - Turkije levert het toernooi wel ineens met allemaal late goals
Jammer hoor.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |