SPOILER: weerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kroatië - Italië wordt gespeeld in de Red Bull Arena Leipzig
En het weer wordt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.poll
poll
poll
Gefeliciteerd.quote:
Zo lang dat KingRoland een keer de fipo kon pakkenquote:
Ik wilde em snipen maar adhd...quote:Op maandag 24 juni 2024 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo lang dat KingRoland een keer de fipo kon pakken
Bij de Ikea geweest?quote:Op maandag 24 juni 2024 21:39 schreef Cilantro het volgende:
Snacks van afgedankte paarden en vissen.
Bart van Merwijk.quote:
Net als veldbestormers.quote:Op maandag 24 juni 2024 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Met die strenge Deutsche Polizei lijkt me een aanslag onmogelijk om even terug te komen op die knal
haha ik kreeg een new topic error. niet mijn schuld.quote:Op maandag 24 juni 2024 21:39 schreef Zorro het volgende:
@:vul_maar_in denkt dat niemand gezien heeft dat hij fipo zei in de laatste post van het vorige topic
quote:Op maandag 24 juni 2024 21:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ [url=https://media1.tenor.com/m/ddDEo_SOlBQAAAAd/bert-van-marwijk-saudi.gifhttps://media1.tenor.com/(...)saudi.gif]afbeelding[/url] ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Dat dachten ze in München ook.quote:Op maandag 24 juni 2024 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Met die strenge Deutsche Polizei lijkt me een aanslag onmogelijk om even terug te komen op die knal
@Coco is een beetje de voorman op de sociale werkplaatsquote:Op maandag 24 juni 2024 21:28 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Fijn dat we moderators hebben om moderator onlogisch in toom te houden
oh jee. het kon ook niet durenquote:Op maandag 24 juni 2024 21:42 schreef KingRoland het volgende:
Na de rust schakel ik over naar Kroatie - Italie
Juve Merdaquote:Op maandag 24 juni 2024 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Och jee makkelie heeft wat Juvegoals afgekeurd![]()
Op naar ALB - SPA maar weer
Die 2 hebben al tegen elkaar gespeeldquote:Op maandag 24 juni 2024 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Och jee makkelie heeft wat Juvegoals afgekeurd![]()
Op naar ALB - SPA maar weer
Omdat Spanje overschat wordt.quote:Op maandag 24 juni 2024 21:43 schreef KingRoland het volgende:
albanie is ZO facking slecht hoe de fuck staat Spanje niet 0-3 voor
Ik heb nog steeds goede hoop dat de @IkGeefEnkelLikes van gisteren bij haxball niet de @IkGeefEnkelLikes hier van FOK! isquote:Op maandag 24 juni 2024 21:42 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
(voor een post waar ik @:onlogisch belachelijk maak, er heerst wat spanning tussen die twee)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat gebeurt nu.quote:Op maandag 24 juni 2024 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die 2 hebben al tegen elkaar gespeeld
Wie?quote:Op maandag 24 juni 2024 21:43 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom speelt Peresic niet eigenlijk?
Wel handjes boven de deken als je zo naar bed toe gaatquote:Op maandag 24 juni 2024 21:38 schreef KingRoland het volgende:
ik heb de fipo te pakken!mag ook een keer wel.
quote:Op maandag 24 juni 2024 21:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds goede hoop dat de @:ikgeefenkellikes van gisteren bij haxball niet de @:ikgeefenkellikes hier van FOK! isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Dacht dat er ALB - ITA stondquote:
quote:Op maandag 24 juni 2024 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die 2 hebben al tegen elkaar gespeeld
Dat was ook zoquote:
Don Raya levert weer.quote:
Je bent in België geworden dus erger kan niet!quote:Op maandag 24 juni 2024 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb een Gruwelijke fout gemaakt
quote:Op maandag 24 juni 2024 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent in België geworden dus erger kan niet!
Makkelijk scoren is best leuk joh.quote:Op maandag 24 juni 2024 21:46 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Even ter illustratie
Dit vindt @:slobeend dus leuke humor
Ook al speelt @IkGeefEnkelLikes haxball hoeft hij natuurlijk niet de persoon van gisteren te zijn.quote:
Deze zin loopt niet zo lekker.quote:Op maandag 24 juni 2024 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent in België geworden dus erger kan niet!
Ik zie al twee personen die niet leuk zijn.quote:Op maandag 24 juni 2024 21:46 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Even ter illustratie
quote:
quote:
Ja was ook zo maar mijn ninja edit was net iets te snel voor jequote:
Ik walg hiervanquote:Op maandag 24 juni 2024 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Makkelijk scoren is best leuk joh.
Soms een beetje flauw, dat wel
ik vraag me af of @Mortaxx en @fetX het een leuk programma vindenquote:Op maandag 24 juni 2024 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Makkelijk scoren is best leuk joh.
Soms een beetje flauw, dat wel
Nu nog een GOEIE reden om dat hier te komen meldenquote:Op maandag 24 juni 2024 21:48 schreef Evangelion het volgende:
TR gezet in het Yamal duitse wetgeving topic
Hier lezen de mods nu. Maar het staat er nog steeds. WOEST.quote:Op maandag 24 juni 2024 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu nog een GOEIE reden om dat hier te komen melden
Lijkt wel op de NOS die het uitzendquote:Op maandag 24 juni 2024 21:46 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=0p-t4G6QT9M
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
no spoilers pls.quote:Op maandag 24 juni 2024 21:53 schreef hhh38 het volgende:
Fijn dat er aan het eind van het reclameblok wordt aangekondigd dat we op maandag naar Italië - Kroatië kunnen kijken. Ben benieuwd naar die wedstrijd
WerkenbijdeNOSquote:Op maandag 24 juni 2024 21:53 schreef hhh38 het volgende:
Fijn dat er aan het eind van het reclameblok wordt aangekondigd dat we op maandag naar Italië - Kroatië kunnen kijken. Ben benieuwd naar die wedstrijd
Zelfs met die ene vakantie per jaar wordt je al vliegschaamte aangepraatquote:Op maandag 24 juni 2024 21:49 schreef hhh38 het volgende:
Is het een nieuwe wet dat reisorganisaties moeten oproepen om te reizen met mate?
Dar gaat ons belastinggeld heenquote:Op maandag 24 juni 2024 21:46 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Even ter illustratie
En toch gaan ze die spaghettivreters naar huis sturen.quote:Op maandag 24 juni 2024 21:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kroaatjes vallen vies tegen dit toernooi.
Tsjonge.quote:Op maandag 24 juni 2024 21:52 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Hier lezen de mods nu. Maar het staat er nog steeds. WOEST.
zeker geen lays bij je?quote:Op maandag 24 juni 2024 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die reclame met Henry en Beckham moet echt kapot.
Door de vernieuwde smaak is lays echt niet meer te vretenquote:
Nou de Kroaten nogquote:Op maandag 24 juni 2024 21:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik had een slechte 1e helft, maar een sterke 2e helft.
Oh kut dat was ook mijn planquote:Op maandag 24 juni 2024 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb mijn was opgehangen tijdens de rust
quote:Op maandag 24 juni 2024 21:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Studio is van betere bouwkwaliteit dan bij NEC
Ik moet nog steeds grinniken hoe ze even stoppen met juichen en daarna als er geen doden blijken te zijn gewoon weer door stampenquote:
Ik heb een boze mail gestuurd naar Mora, die hebben de pittige Kipsaté verneukt met hun "verbeterde smaak". Tyfuslijers.quote:Op maandag 24 juni 2024 21:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Door de vernieuwde smaak is lays echt niet meer te vreten
lees: we zijn goedkopere ingrediënten gaan gebruiken.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:02 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik heb een boze mail gestuurd naar Mora, die hebben de pittige Kipsaté verneukt met hun "verbeterde smaak". Tyfuslijers.
Sowieso Croky > Laysquote:Op maandag 24 juni 2024 21:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Helpt je alleen maar een gezondere keuze te maken qua snackquote:Op maandag 24 juni 2024 22:02 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik heb een boze mail gestuurd naar Mora, die hebben de pittige Kipsaté verneukt met hun "verbeterde smaak". Tyfuslijers.
AH huismerk > Crokyquote:
Zelfs Thai Sweet Chili is niet meer wat het is geweest.quote:Op maandag 24 juni 2024 21:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Lays Sensations genotquote:Op maandag 24 juni 2024 21:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
eens.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfs Thai Sweet Chili is niet meer wat het is geweest.
Ik eet gezond genoeg dat was letterlijk 1 van mijn guilty pleasuresquote:Op maandag 24 juni 2024 22:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Helpt je alleen maar een gezondere keuze te maken qua snack
quote:Op maandag 24 juni 2024 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor naturel en parika tenminste. Geen idee of AH meer heeft ook eigenlijk.quote:
Dat mag.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:01 schreef KingRoland het volgende:
Ik schakel nu over naar Kroatie - Italie @:de_kraam
Misdaad tegen de menselijkheid dat ze die smaak veranderd hebben.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is nog wel bij de jumbo.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lays Bolognese was de beste maar die is er ook niet meer.
En toen Thai Sweet Chili. Elke week een zak mokerdik. Maar smaakt nu iets anders.
Aldus Frozen-Massassin.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lays Bolognese was de beste maar die is er ook niet meer.
En toen Thai Sweet Chili. Elke week een zak mokerdik. Maar smaakt nu iets anders.
Hoe durven zequote:Op maandag 24 juni 2024 22:02 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
quote:
Ook al verpestquote:Op maandag 24 juni 2024 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die moet ik weer eens halen dusquote:Op maandag 24 juni 2024 22:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nog steeds erg fan van red sweet paprika
Net als raspatat.quote:
Koeienstront?quote:Op maandag 24 juni 2024 22:08 schreef Perox het volgende:
Boerderijchips vind ik ook nog wel lekker, smaakt naar de eenvoud van vroeger.
Nee, het is dropquote:Op maandag 24 juni 2024 22:09 schreef Perox het volgende:
[..]
Is wel ok, maar ik vind het geen chips.
Het is heel berekenend nu, zoals wel vaker in een 3e ronde. Roemenië - Slowakije wordt ook een salonremise bijvoorbeeld.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gisteren leverde eigenlijk alleen het laatste kwartier bij Schotland - Hongarije en vanavond valt ook nog tegen.
lach er maar om, de ene na de andere frisdank wordt vergiftigd met saccharine en stevia en dit kon er ook nog wel bij.quote:
Hij moet er eerst nog in.quote:
quote:
Que ?quote:
Ik heb 1–1. Nog geen enkele uitslag goed dus dit wordt zeker geen 1-1quote:Op maandag 24 juni 2024 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Was te verwachten. Ik heb 0-1 in mijn poule, dus wordt het 1-0.
Bastoni.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:13 schreef wimderon het volgende:
Die Italiaanse verdediger die bukte![]()
Had hem zo weg kunnen koppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |