Nee dat kan niet natuurlijkquote:Op maandag 24 juni 2024 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh ja, dat kunnen we natuurlijk niet hebben hier![]()
Vast wel iemand die het komt verzieken op korte termijnquote:
Zou jammer zijn.quote:Op maandag 24 juni 2024 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vast wel iemand die het komt verzieken op korte termijn
Ja gewoon ff afsluiten en later terug komen 🤣quote:
De bewaking is er alvastquote:Op maandag 24 juni 2024 21:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gewoon ff afsluiten en later terug komen 🤣
In ieder geval goed voor bereid 🤣quote:Op maandag 24 juni 2024 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De bewaking is er alvast
[ afbeelding ]
Ze zijn wel lelijkquote:
Ja oerlelijk.quote:Op maandag 24 juni 2024 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zijn wel lelijk
Jij nog iets leuks aan het doen?
Goed mikken dan als je duikt ....quote:Op maandag 24 juni 2024 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja oerlelijk.
Nee zit meester Visser te kijken. Duik zo het bed in
En jij?
Ja zal opletten dat ik er niet naast duik.quote:Op maandag 24 juni 2024 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed mikken dan als je duikt ....
Ik zit te youtuben
Hoop leuks op youtubequote:Op maandag 24 juni 2024 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zal opletten dat ik er niet naast duik.
Dat kijk ik zelden tot nooit youtube eigenlijk.
Dan heb je genoeg te kijken dus.quote:
Oh ja, er komt per minuut 500 uur aan video bijquote:
Ik had het gisteren al gezien op Omroep GLD. Het wordt nóg mooier daarquote:
quote:Op maandag 24 juni 2024 21:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh ja, er komt per minuut 500 uur aan video bij
Hier stromen 20 zwembaden per minuutquote:Op maandag 24 juni 2024 21:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh ja, er komt per minuut 500 uur aan video bij
T zijn net Duitsers?quote:Op maandag 24 juni 2024 22:58 schreef Aoibhin het volgende:
Wow Italië scoort nog even op het laatste moment
Letterlijk breaking news jaquote:
We zijn beide al doorquote:Op maandag 24 juni 2024 23:26 schreef mario390 het volgende:
tipp heb ik morgen
ned vs oost 1:1
maar ze willen winnen
Hoi aloa, goed hoor, op weg naar het werk. Ben er bijna.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
HaShii![]()
Hoe is het ermee?
Werkse. Ik dronk nog een bak koffie en dan ga ik ook die kant weer op.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoi aloa, goed hoor, op weg naar het werk. Ben er bijna.
Jij ook ma1lyquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:11 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Goeiemorgen allen
Fijne (werk)dag
Dankjewel. Leuke fotoquote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb een paar verjaardagen gemist, @:Prisha en @:Domnivoor nog van harte gefeliciteerd![]()
Domni voor jou heb ik deze schildpad mee terug genomen van vakantie, ik zag hem ineens in de tuin van het hotel rond scharrelen toen ik op het balkon zat.
[ afbeelding ]
Het begint bijna traditie te worden
Gaafquote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:34 schreef marcb1974 het volgende:
En dan loop je langs de bieb hier, zie je een plakkaat met dino binnen.
Staat er een compleet skelet van een triceratops![]()
Dit dus: https://www.nhmmaastricht.nl/triceratops-on-tour/
Hey Deisyy. Hoe was je vakantiequote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb een paar verjaardagen gemist, @:Prisha en @:Domnivoor nog van harte gefeliciteerd![]()
Domni voor jou heb ik deze schildpad mee terug genomen van vakantie, ik zag hem ineens in de tuin van het hotel rond scharrelen toen ik op het balkon zat.
[ afbeelding ]
niet hier helaas die kudde.quote:
Hi Dot ik heb een heerlijke vakantie gehad, mooie avonturen beleefdquote:
A mooi zo. Leuke herinneringen gemaakt. Corona is weg maar bkijf heel moe en dat atriumfibrileren houdt maar niet op komt om de paar dagen weerquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hi Dot ik heb een heerlijke vakantie gehad, mooie avonturen beleefd![]()
Ben jij inmiddels een beetje opgeknapt?
Hey Enginequote:
Hey Dotquote:
Yvonne doet even niets op Fok! Haar man is geopereerd en die moet ze verzorgenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:54 schreef mario390 het volgende:
kann niemand yvonne zegen dat ik
haar en pm gezendet heb zaterdag?
Nee vind voetbal geen bal aan 😉quote:
ik will dat mijn onzin banquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Yvonne doet even niets op Fok! Haar man is geopereerd en die moet ze verzorgen
Zal je echt zelf moeten doen. Ik spreek haar nu ook niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik will dat mijn onzin ban
gestopt werd,bitte vraag
Wiener schnitzel!!quote:
Zo'n mooi eiland, nog genoeg te ontdekken dus volgend jaar gaan we weer.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A mooi zo. Leuke herinneringen gemaakt. Corona is weg maar bkijf heel moe en dat atriumfibrileren houdt maar niet op komt om de paar dagen weer
Heb je in ieder geval iets om naar uit te kijken. Fijn dat je het fijn hebt gehadquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n mooi eiland, nog genoeg te ontdekken dus volgend jaar gaan we weer.
Wat een ellende zeg, lijkt me ontzettend naar. Ik hoop dat je je snel beter voelt.
Mail maar naar forum@fok.nlquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik will dat mijn onzin ban
gestopt werd,bitte vraag
Thanks!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:35 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe was de verrassing?quote:
Dat zijn beste bedragen zeg.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:08 schreef Prisha het volgende:
Nou. Ik weet ook ondertussen wat het winnende bod was van het huis waar ik dus ook op geboden had.
Die mensen hebben 81.000 euro boven de vraagprijs geboden….en zonder voorbehoud van financiering ook nog![]()
Daar win ik het nooit van z’n lang zal ze leven niet van. Pffffff. Crazy.
Hartstikke leuk. Savonds teppanyaki gegeten, super lekker. En zondag naar Fabrique de Lumičre. Echt hartstikke mooi was dat. Vooral Van Gochquote:
Niet normaal ....quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:08 schreef Prisha het volgende:
Nou. Ik weet ook ondertussen wat het winnende bod was van het huis waar ik dus ook op geboden had.
Die mensen hebben 81.000 euro boven de vraagprijs geboden….en zonder voorbehoud van financiering ook nog![]()
Echt jaquote:
Dat is absoluut waar jaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het hier vragen heeft helemaal geen zin
Geweldig leukquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:10 schreef maily het volgende:
[..]
Niet normaal ....![]()
maar hoe was je verjaardagsverrassing?
De verrassing was geslaagd!![]()
![]()
Crazy indeedquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:08 schreef Prisha het volgende:
maar je kann jemand zeggen je bentquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal je echt zelf moeten doen. Ik spreek haar nu ook niet.
Wow, dat is wel veel jaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:08 schreef Prisha het volgende:
Dat het isquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Crazy indeed![]()
Het is wel heel moeilijk tegenwoordig
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar je kann jemand zeggen je bent
mod
quote:
Je hebt al gemaild dus dan is het afwachtenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar je kann jemand zeggen je bent
mod
Ha ja inderdaad dat wel. Er waren 6 biedingen geweest, wij hadden het 4e bod. Kwamen dus niet eens in de buurt. Niet de laagste in elk gevalquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wow, dat is wel veel jaMaar misschien ook wel een geruststelling dat het niet heel dichtbij heeft gelegen?
Wat leuk zeg!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hartstikke leuk. Savonds teppanyaki gegeten, super lekker. En zondag naar Fabrique de Lumičre. Echt hartstikke mooi was dat. Vooral Van Goch
Nee met een halve citroen erover uitgeknepenquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:16 schreef engine het volgende:
[..]
Nee met een halve citroen erover uitgeknepen
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:16 schreef engine het volgende:
[..]
Nee met een halve citroen erover uitgeknepen
Dat is echt heeeeeeeel erg vaak een kwestie geweest van uitproberen, aanpassen en opnieuw uitproberen!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:09 schreef maily het volgende:
[..]
@:ToT leuk voor mini als hij zich verveelt in de vakantie
Maar juist jij moet feesten vandaagquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vandaag de kroeg maar overgeslagen.. ben nog aan het bijkomen van vrijdag...
Maar met Pizza en een biertje gaat dit goed komen![]()
Okquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar juist jij moet feesten vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ok [ afbeelding ]Een van je grote helden gaat/heeft zich vandaag bij justitie gemeld en aangegeven dat hij schuldig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij krijgt 62 maanden.
Mag meteen door naar huis ....stupidity has become as common as common sense was before
Eerst nog ff zien dat hij ook weer van dat eiland af komt... Die Amerikanen zijn niet te vertrouwenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een van je grote helden gaat/heeft zich vandaag bij justitie gemeld en aangegeven dat hij schuldig is.
Hij krijgt 62 maanden.
Mag meteen door naar huis ....
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die Amerikanen zijn niet te vertrouwen
quote:
Oostenrijk is ook al door .. polen kan naar huisquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:08 schreef D. het volgende:
Voor de mensen die er verstand van hebben, maken Oostenrijk en Polen allebei nog kans om door te gaan?
Ah, dus beiden spelen hier nu 'voor de lol'quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Oostenrijk is ook al door .. polen kan naar huis
Natuurlijk, iedereen moet door. Het gaat om het meedoen, niet om presterenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:08 schreef D. het volgende:
Voor de mensen die er verstand van hebben, maken Oostenrijk en Polen allebei nog kans om door te gaan?
En voor het vervolg? Willen we winnen of willen ze verliezen?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Oostenrijk is ook al door .. polen kan naar huis
ik ben weer helemaal opgeladen en ben nog steeds aan het nagenieten, maar je kan nooit te vaak op vakantie gaanquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:04 schreef D. het volgende:
[..]
Vakantiegangert!
Geslaagde vakantie lees ik. Weer helemaal 'opgeladen' of toe aan vakantie?
Maakt niet zoveel uit , als we daarna maar alles winnenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En voor het vervolg? Willen we winnen of willen ze verliezen?
Ze willen een eigen doelpunt makenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En voor het vervolg? Willen we winnen of willen ze verliezen?
Volgens mij heb je er ook alweer een paar op de planning staanquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ben weer helemaal opgeladen en ben nog steeds aan het nagenieten, maar je kan nooit te vaak op vakantie gaan
Zo lollig is het nietquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, dus beiden spelen hier nu 'voor de lol'
Je zat toch niet per ongeluk op de stekker hequote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ben weer helemaal opgeladen en ben nog steeds aan het nagenieten, maar je kan nooit te vaak op vakantie gaan
Nog eentje dit jaarquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:11 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij heb je er ook alweer een paar op de aplanning staan
Nee volgens mij mag Oostenrijk niet verliezen?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, dus beiden spelen hier nu 'voor de lol'
De Oostenrijkers blij maken met een zieke musquote:
doet memvis mee jaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Oostenrijkers blij maken met een zieke mus
Stroom pikken van de (hotel)baasquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je zat toch niet per ongeluk op de stekker he![]()
Zelfs dat gun ik ze nietquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij woont in een positieve regio... hier zijn de mussen altijd doodquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar de kippen altijd doodquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij woont in een positieve regio... hier zijn de mussen altijd dood
Prioriteitenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Geen tijd, heb bier en pizza
Je Pizza ovuleerd?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Prioriteiten
Ik heb piozza, of eh...zo'n ovaal ding
Wel een beetje bedorven, dan mag datquote:
Tssss Mooi !quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:18 schreef Aoibhin het volgende:
Dat eigen doelpunt vond ik wél een mooieJammer dat die in het verkeerde doel ging
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik weet niet of Prisha hier blij mee is..
Ik durf het nu niet te vragenquote:
Ik ben Blij!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik weet niet of Prisha hier blij mee is..
quote:
quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:24 schreef pullup het volgende:
[..]Wel de dikke schlemiel van de wedstrijd die gast
quote:
Ik ook. Gister gehaald, zo dalijk in de Ping.quote:
Gelukkig heb je altijd een maag bij je waar die in kanquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pizza eindelijk op... soms is dat maar vermoeiend en in de weg.. dat eten
Je moet schieten om te kunnen scoren!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar... je moet eerst een kans hebben om te missen
Mij ook niet, maar voetbal en FOK! is wel een leuke combiquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan me nog niet echt boeien
Daarnet vond je de goal al mooi... en nu eet je franse meukquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:33 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb net een voetbal petit fours verorberd
Was da?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:33 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb net een voetbal petit fours verorberd
Een mini-taartjequote:
Het is in ieder geval niet Oostenrijksquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daarnet vond je de goal al mooi... en nu eet je franse meuk
Vooruit dan maar... Omdat het gezellig isquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet OostenrijksDat was wel echt heulen met de vijand geweest
* Aoibhin geeft een rondjequote:
Ik pak er ook eentjequote:
En slechtquote:
Ik begin met 1 biertje en werk vanaf daar wel verderquote:
Memvis vrije trap: Komt nog niet over de eerste Oostenrijker heenquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Groene slang vind het ook niks
[ afbeelding ]
Judgemental Green VIne snakequote:
Wat een keuzequote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:43 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zet nog maar even wat drankjes neer:
[ afbeelding ]
Tnx!!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:43 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zet nog maar even wat drankjes neer:
[ afbeelding ]
Samequote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat een keuze
Ik blijf lekker bij het bier
Alles op de menukaart is onbeperkt aanwezigquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat een keuze
Ik blijf lekker bij het bier
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alles op de menukaart is onbeperkt aanwezig
Oh jaquote:
Pjerquote:
Ik hoor hem hierquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Koeman schijnt nu te ontploffen
Dat geeft een flinke een puinhoop
Koeman gooit alle dingen om!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Koeman schijnt nu te ontploffen
Dat geeft een flinke een puinhoop
Ik heb ooit naast Rijkaard gestaanquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
PjerIk kwam hem een aantal jaar geleden tegen op een feestje.
Ja ja chufi.
Ik ken hem vanuit de tijd dat ik in Breda woonde. Zijn destijds vriendin (en nu vrouw) werkte in mijn stamkroeg. Daar kwam ie nog wel eens.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
PjerIk kwam hem een aantal jaar geleden tegen op een feestje.
Ja ja chufi.
Ja, we staan 1 - 0 voorquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die Fransoosen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die Oma van Aiobi is plots ook op dreef
Dat bestaat nog echtquote:
Ziet er heerlijk uit!quote:
Ziet er goed uit, je hebt wel een doelpunt gemist.quote:
Zolang Gakpo maar staatquote:
Mag ik dan 1 Chantal?quote:
Met jou weet je het maar nooitquote:
Ik zag hetquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, je hebt wel een doelpunt gemist.
Ik heb al moeite met het vele echte eten wat ik niet kan eten, dus nep-eten erbij wordt echt teveelquote:
Die zou ik niet voor jou durven weghalen, denk niet dat ik dat overleefquote:
Al driequote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:18 schreef Prisha het volgende:
Nederland scoort wel. Dat moet gezegd worden.
Tsjaaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:18 schreef Prisha het volgende:
Nederland scoort wel. Dat moet gezegd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |