Een argument van niks ook natuurlijk.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:14 schreef zimmy910 het volgende:
Elke zin begint of eindigt met 'ik heb zelf op een boerderij gewoond'. Zet hem nu maar uit, heb wel genoeg gehoord.
De landbouw-attaché, met zijn relaties in Brussel. Oh, en het huidige kabinet heeft het allemaal heel slecht gedaan, maar ik noem geen namen.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vreselijk! Over dedain gesproken, waar BBB zo ontzettend tegen is. Deze man is de belichaming van dedain.
Vind ik niet. Zij moet alles 'de komende maanden' nog gaan uitwerken. Lekker makkelijk.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:24 schreef Lichtloper het volgende:
Vind Wiersma best goed overkomen eigenlijk, gedegen voorbereid en inhoudelijk goed ingeschoten in de materie.
Ook de hele tijd de agrarische dooddoeners zoals "op een andere manier ernaar gaan kijken" bij oa stikstof en natuur.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:33 schreef JamesLongstreet het volgende:
[..]
Vind ik niet. Zij moet alles 'de komende maanden' nog gaan uitwerken. Lekker makkelijk.
Als er echt een pittig debat komt, gaat zij het heel moeilijk krijgen. Wat dat betreft is dit een simpel kruisverhoor.
Een beetje softball-serve...
Hij zei zojuist al tegen een van de Tweede Kamerleden "Nee, het is hier geen tupperware party".quote:Op maandag 24 juni 2024 20:39 schreef AnneX het volgende:
En de misselijkmakende omfloerste stem van Graus.iedere keer als hij een vrouwelijke spreker aankondigt.
Nu nog de rechters en de EU overtuigen van die andere manier, zal wel wat lastiger worden.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:43 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ook de hele tijd de agrarische dooddoeners zoals "op een andere manier ernaar gaan kijken" bij oa stikstof en natuur.
Jean Rummenie gaat het pulsvissen regelen in Brussel, voor onze vissers.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nu nog de rechters en de EU overtuigen van die andere manier, zal wel wat lastiger worden.
En zelf wel grapjes maken over het eten van bollen. Veel commissieleden geven non-verbaal ook wel aan geļrriteerd te zijn.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij zei zojuist al tegen een van de Tweede Kamerleden "Nee, het is hier geen tupperware party".
Dat vind ik niet raar eerlijk gezegd. Ze is nog niet eens minister en het hoofdlijnenakkoord is nog helemaal niet omgezet naar een regeerakkoord. Dan zou het juist vreemd zijn om al allerlei voorschotten te nemen op beleidsvraagstukken.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:33 schreef JamesLongstreet het volgende:
[..]
Vind ik niet. Zij moet alles 'de komende maanden' nog gaan uitwerken. Lekker makkelijk.
Als er echt een pittig debat komt, gaat zij het heel moeilijk krijgen. Wat dat betreft is dit een simpel kruisverhoor.
Een beetje softball-serve...
Dan noemen we het voortaan Zorgelijke Demografische Verandering. Kunnen we het weer gaan hebben over inhoud.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:51 schreef MoreDakka het volgende:
Wat een kneuzenkermis, dat definitiegeneuk over 'omvolking'. Met de NOS die nog even weer rugdekking moet gevenSchaamteloos.
Everybody needs a bosom for a pillowquote:
Nadat ze een boer had opgepikt in Boer zoekt Vrouw ja.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:14 schreef zimmy910 het volgende:
Elke zin begint of eindigt met 'ik heb zelf op een boerderij gewoond'. Zet hem nu maar uit, heb wel genoeg gehoord.
De inhoud ja. Behalve dan als er op de vrouw af gevraagd wordt wat iemand nu precies zorgelijk vindt aan die Zorgelijke Demografische Verandering.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:55 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Dan noemen we het voortaan Zorgelijke Demografische Verandering. Kunnen we het weer gaan hebben over inhoud.
Nou ja, het is Zorgelijk! Dus.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:59 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
De inhoud ja. Behalve dan als er op de vrouw af gevraagd wordt wat iemand nu precies zorgelijk vindt aan die Zorgelijke Demografische Verandering.
"Dat is nu eenmaal de werkelijkheid"quote:
Ik zou vooral zeggen: de toename van aartsconservatief religieus gedachtegoed.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:59 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
De inhoud ja. Behalve dan als er op de vrouw af gevraagd wordt wat iemand nu precies zorgelijk vindt aan die Zorgelijke Demografische Verandering.
Baudet heeft dan ook een obsessie met ras.quote:Op maandag 24 juni 2024 21:15 schreef Bluesdude het volgende:
Baudet zei het anders over het verdwijnen van de Nederlanders ....
Bevolkingspiramidetje heeft nogal een Andy van der Meyde-tje gedaan.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:59 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |