Hij doet het nog wel?quote:Op maandag 24 juni 2024 09:22 schreef ToT het volgende:
Ja ik moet die zonnestralen zo trotseren; moet op de fiets naar de sportzaal aangezien de auto nu een grote beurt krijgt.
Jawel!quote:
Wanneer ga je verhuizen tot?quote:Op maandag 24 juni 2024 09:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel!Maar ze gaan hem nu ff goed nakijken; bij de grote beurt zit een gratis APK die ik meteen wil hebben.
En moet je dan eerst van alles verbouwen? Of kun je bepaalde ruimtes zo laten ?quote:Op maandag 24 juni 2024 09:27 schreef ToT het volgende:
[..]
2 maand na het begin van zijn vakantie pas.
Haha ik ga niet alles hier openbaar op FOK! plaatsen, maar ik moet een paar dagen overbruggen tussen de verkoop van dit huis en de aankoop van mijn nieuwe huis.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
En moet je dan eerst van alles verbouwen? Of kun je bepaalde ruimtes zo laten ?
Heb je een datum dat je je huidige woning echt uit moet ?
Ik bedoel ook niet dat je de exacte datum moet postenquote:Op maandag 24 juni 2024 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ik ga niet alles hier openbaar op FOK! plaatsen, maar ik moet een paar dagen overbruggen tussen de verkoop van dit huis en de aankoop van mijn nieuwe huis.
De keuken is hopeloos verouderd en verkleurd; ik zit te twijfelen tussen die te vervangen of op te laten knappen met wrappen of zo. Ligt er aan hoe duur het allemaal wordt.
Er moet wel met spoed wat voegwerk gedaan worden, maar verder is alles prima in orde!
Oh, wel ff dat bejaardenzitje in de luxe douchecabine verwijderen!De gaatjes die er voor geboord zijn zal ik wel gebruiken voor een doucherekje.
Niet omwisselen #tipquote:Op maandag 24 juni 2024 09:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
Volgende week nieuwe vloer + behang![]()
quote:
Sallyquote:
Ik ga uit van wel, met een goede primer, maar het is het keukenblad wat er het meest belabberd uitziet.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat je de exacte datum moet posten![]()
Zijn de keukenkastjes niet te schilderen?
Tis dat je ver weg woontquote:Op maandag 24 juni 2024 12:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga uit van wel, met een goede primer, maar het is het keukenblad wat er het meest belabberd uitziet.
O-ver-we-gend....?!quote:
Een kennis van me heeft de keukenkastjes met plakplastic beplakt. Ziet er top uit!quote:Op maandag 24 juni 2024 12:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga uit van wel, met een goede primer, maar het is het keukenblad wat er het meest belabberd uitziet.
Als je zo doorgaat kom je op de naughty listquote:
Tsk.quote:Op maandag 24 juni 2024 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat kom je op de naughty list
Very naughty list dan!quote:Op maandag 24 juni 2024 13:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Tsk.
Stond ik dat dan al niet?![]()
![]()
@:Aardappelschotel
quote:Op maandag 24 juni 2024 13:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Tsk.
Stond ik dat dan al niet?![]()
![]()
@:Aardappelschotel
quote:Op maandag 24 juni 2024 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis dat je ver weg woont
Anders had ik je nog wel kunnen helpen met dat blad
Ja ik zit er over te denken het te laten wrappen, ik denk dat als ik het zelf zou doen, dat het resultaat niet mooi wordt.quote:Op maandag 24 juni 2024 13:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Een kennis van me heeft de keukenkastjes met plakplastic beplakt. Ziet er top uit!
't viel mee dankzij het houtstructuur-patroontjequote:Op maandag 24 juni 2024 14:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zit er over te denken het te laten wrappen, ik denk dat als ik het zelf zou doen, dat het resultaat niet mooi wordt.
Tijdens de bezichtiging werd ik mega afgeleid door een hyperactieve Mini-ToT en zijn vriendinnetje die het hele huis als 2 tornado's aan het verkennen waren en bij elk knopje, schakelaartje en ander frutseltje volop m'n aandacht opeisten, maar volgens mij zijn de kastjes niet echt heel erg slecht om te zien, de aanrechtbladen waren wel afzichtelijk om te zien.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:32 schreef Sally het volgende:
[..]
't viel mee dankzij het houtstructuur-patroontje
quote:Op maandag 24 juni 2024 16:26 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
En die spiegelende tegeltjes; daar heb ik een mening over!
Ik wilde net zeggen.... Eh... spiegeltegeltjes.... Eh... .quote:Op maandag 24 juni 2024 16:26 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hier tegenover staat nog zo'n blok (lekker ruime keuken dus!) maar daarvan is het blad extreem verkleurd door de zon.
Gewoon iets overheen plakken lijkt me het beste. Tegeltjes of gewoon een krasvaste glanzende kunststof plaat of zo.quote:
Ach, laat ik het zo zeggen; een muur in de slaapkamer ziet er erger uit!quote:Op maandag 24 juni 2024 16:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen.... Eh... spiegeltegeltjes.... Eh... .
Blijkbaar mensen die het héél leuk vonden naar zichzelf te kijken.......quote:Op maandag 24 juni 2024 16:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, laat ik het zo zeggen; een muur in de slaapkamer ziet er erger uit!
Had ik in DTS gepost, maar die foto heb ik inmiddels weer verwijderd.
(Een wand van deze tegeltjes, met 2 driehoekige spiegels er tegenaan!)
Bij de keuken zie je ook die glanzende tegels op de grond; die lopen door het hele huis. (Volgens mij hadden ze die ook in de schuur, maar die zijn er vanwege schade er uit gedrild.)quote:Op maandag 24 juni 2024 16:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Blijkbaar mensen die het héél leuk vonden naar zichzelf te kijken.......
Tokkie- of Kampers-huis geweest of zo...?quote:Op maandag 24 juni 2024 16:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij de keuken zie je ook die glanzende tegels op de grond; die lopen door het hele huis. (Volgens mij hadden ze die ook in de schuur, maar die zijn er vanwege schade er uit gedrild.)
Het is extreme hoogglans met allemaal nog ernstiger glimmende spikkels en vlokken er in. Beetje parelmoer-effect, maar dan echt heel fout!
En 2 deuren? Dik glas met cirkels en andere patroontjes er in!
Volgens de buren waren het "heel bijzondere mensen", en dat zeiden ze een beetje met de kaken op elkaar!quote:Op maandag 24 juni 2024 16:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Tokkie- of Kampers-huis geweest of zo...?![]()
Straks vind je nog een BDSM dungeon..in de kelder of op zolder......quote:Op maandag 24 juni 2024 16:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens de buren waren het "heel bijzondere mensen", en dat zeiden ze een beetje met de kaken op elkaar!
Er is wel een eeuwenoude kelder onder de aanbouw, maar die is volgepleurd met bouwafval.quote:Op maandag 24 juni 2024 16:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Straks vind je nog een BDSM dungeon..in de kelder of op zolder......
quote:Op maandag 24 juni 2024 16:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is wel een eeuwenoude kelder onder de aanbouw, maar die is volgepleurd met bouwafval.
Wie weet wat daar onder bedolven ligt!
Ow....quote:Op maandag 24 juni 2024 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu raken er hier in de omgeving sommige mensen wel eens spoorloos vermist....
Ja ik kan wel een voorbeeld geven, maar da's gelijk zo luguber en dan is m'n grap weer helemaal misplaatst!quote:
quote:Op maandag 24 juni 2024 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik kan wel een voorbeeld geven, maar da's gelijk zo luguber en dan is m'n grap weer helemaal misplaatst!
Heb je al eens bij de Gamma gekeken?quote:Op maandag 24 juni 2024 16:26 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hier tegenover staat nog zo'n blok (lekker ruime keuken dus!) maar daarvan is het blad extreem verkleurd door de zon.
Dat is weer iets waar jij aan denktquote:Op maandag 24 juni 2024 16:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Straks vind je nog een BDSM dungeon..in de kelder of op zolder......
quote:Op maandag 24 juni 2024 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is weer iets waar jij aan denkt
Ik wist hetquote:
Klopt, maar an moet je de gaten er nog op de juiste plek in zagen enzo he?quote:Op maandag 24 juni 2024 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je al eens bij de Gamma gekeken?
Voor een werkblad
Of bij de IKEA ?
Hij is recht
Moet niet zo’n probleem zijn denk ik
Weer een mini-snelheidsduivelquote:Op maandag 24 juni 2024 19:30 schreef ToT het volgende:
Ouwe space scooter voor Mini-ToT gekauft!De mond van de verkoper viel open toen het 5-jarig mannetje er zo op stapte en er probleemloos mee weg reed!
En hij was helemaal vertederd van z'n reacties!
Wordt moeilijk om hem zo weer naar binnen te krijgen!quote:Op maandag 24 juni 2024 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Weer een mini-snelheidsduivel
Zolang ie zich netjes gedraagt is alles goed toch?quote:Op maandag 24 juni 2024 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Wordt moeilijk om hem zo weer naar binnen te krijgen!Hij blijft rondrijden nu!
Maar hij moet zo slapen.
Haha nee, ik ben zeer strikt in bedtijd!quote:Op maandag 24 juni 2024 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zolang ie zich netjes gedraagt is alles goed toch?
Ik bedoel in het verkeerquote:Op maandag 24 juni 2024 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee, ik ben zeer strikt in bedtijd!En nu moet hij naar binnen!
Half zes eruit. Maar ik ga nu weer legge. Tot vanavond het voetballen.quote:
Goedzo. En fijn dat je daar lol in hebt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Half zes eruit. Maar ik ga nu weer legge. Tot vanavond het voetballen.
Gebruik je oude blad als malquote:Op maandag 24 juni 2024 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar an moet je de gaten er nog op de juiste plek in zagen enzo he?En in de juiste vorm!
Greysquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gebruik je oude blad als mal
En vanaf de onderkant zagen vaak
Ligt eeen beetje aan het blad
Of je koopt een blad en zet het uitzagen etc op werkspot
Sallyquote:
Zat ik ook aan te denken, dat blad als mal te gebruiken!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hullootjesquote:
Mailyquote:
Had beter kunnen blijven leggequote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Half zes eruit. Maar ik ga nu weer legge. Tot vanavond het voetballen.
Mailyquote:
Ha ha. Maar komt allemaal goed.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha. Maar komt allemaal goed.
Goeiemorgen
Goed gezelschap....quote:
DTSquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed gezelschap....
010. 160 ToT
011. 159 gebrokenglas
012. 155 4EverBlackEyed
013. 145 tong80
014. 142 maily
015. 141 Mexicanobakker
Daar kom ik nooit. Kom niet vaak in SC's.quote:
Is geen SCquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit. Kom niet vaak in SC's.
Greysquote:
Het leek op een soort scorebordquote:
Skattiequote:
Hoe noem je het dan ?quote:
Dagstatsquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het leek op een soort scorebord
Dom Tering Spel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |