![3118807b0b.png]()
![883e3f3cde.png]()
5 leuke feitjes over Schotland - Hongarije
1. Dit wordt spannend!:De Opta supercomputer voorspelt een uiterst spannende wedstrijd, waarbij Hongarije in 37,8% van de simulaties wint en Schotland in 37,6%.
2. Hongarije's Droogte:Hongarije is al acht opeenvolgende wedstrijden zonder overwinning in het Europees Kampioenschap, met vier gelijke spelen en vier nederlagen.
3. Doelpuntenmaker McTominay:Sinds begin 2023 heeft Scott McTominay acht doelpunten gescoord in tien internationale wedstrijden, slechts één minder dan de rest van het Schotse team samen in die periode.
4. Kans om Geschiedenis te Schrijven:Schotland streeft ernaar om voor het eerst in de geschiedenis de knockout-fase van het Europees Kampioenschap te bereiken.
5. De kansen op de volgende ronde:Volgens Opta’s voorspellingen heeft Schotland een 42,8% kans om de laatste 16 te bereiken, terwijl Hongarije slechts een 27,4% kans heeft.
Zie ook onze vrienden van Opta voor een uitgebreide voorbeschouwing: https://theanalyst.com/eu(...)-2024-match-preview/ 5 leuke feitjes over Zwitserland - Duitsland
1. Groepsfase Perfectie:Duitsland streeft ernaar om de derde gastnatie te worden die alle drie hun groepswedstrijden wint tijdens één Europees Kampioenschap, na Nederland in 2000 en Frankrijk in 1984.
2. Sterk Zwitserland:Zwitserland heeft slechts één van hun laatste twaalf wedstrijden op het Europees Kampioenschap verloren.
3. Historische Prestaties:Duitsland is het tweede team in de geschiedenis dat zeven doelpunten scoorde in hun eerste twee wedstrijden van een Europees Kampioenschap, naast Nederland in 2008.
4. We mogen Zwitserland eigenlijk wel feliciteren:De supercomputer geeft Zwitserland een 99,99% kans om de knockoutfase te bereiken. Zelfs in de moeilijkste scenario's is het bijna gegarandeerd.
5. Onlangs Onverslagen:Zwitserland is ongeslagen in hun laatste drie wedstrijden tegen Duitsland, met een gemiddelde van 5,3 doelpunten per wedstrijd in die ontmoetingen.
Zie wederom onze vrienden van Opta: https://theanalyst.com/eu(...)-2024-match-preview/ Schotland - Hongarije wordt gespeeld in de MHPArena:
![fit.jpg]()
En daar is het weer:
SPOILER: weer stuttgart
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwitserland - Duitsland wordt gespeeld in Deutsche Bank Park:
![FRANKFURT1080.jpg]()
En daar is het weer:
SPOILER: weer frankfurt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POLLPOLLPOLL
What can change the nature of a man?
Meer dan terecht.
Met je verwelkte bloem.
Mortaxx
Doomer
JAAAAAAAAAAAAAAA HONGARIJEEE
Op
dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef
Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
[ Bericht 100% gewijzigd door Wienerschnitzels op 23-06-2024 22:59:16 ]
TYPISCH SCHOTS.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Iig verlost van een kut volkslied
lol
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
3. Ze hebben er geen 4.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
tong80
Spleenheup
Het wordt nog een spannende strijd om de plekken 3.
Ik ga even een paar uur in bed liggen
lol
11:33 extra time doelpunt genot.
Even mijn 0-0 verpesten.
Ik HAAT de Hongaren vanaf nu
[ Bericht 100% gewijzigd door Wienerschnitzels op 23-06-2024 22:59 ]
Hongarije enorm blij maar ik moet het nog zien met een doelsaldo van -3.
Eigenlijk is die 'beste nummer 3'-regel helemaal niet eerlijk want de poultjes die als laatst spelen weten al wat ze moeten doen om de beste nummer drie te zijn.
En daarom ben ik het niet eens met dit systeem
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op zondag 23 juni 2024 23:01 schreef GGMM het volgende:Eigenlijk is die 'beste nummer 3'-regel helemaal niet eerlijk want de poultjes die als laatst spelen weten al wat ze moeten doen om de beste nummer drie te zijn.
Het zorgt wel voor heel veel KRAKERS deze derde speelronde
Maar verder wel eens
VBL SC influencer
Left, right, behind
Falco
Afleidingsmanoeuvre
quote:
Hopelijk knalt iemand anders een bal zo hard tegen aan hem dat deze dikke mongool van het balkon naar beneden dondert
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
quote:
Op zondag 23 juni 2024 23:01 schreef GGMM het volgende:Eigenlijk is die 'beste nummer 3'-regel helemaal niet eerlijk want de poultjes die als laatst spelen weten al wat ze moeten doen om de beste nummer drie te zijn.
Ik vind dat alle twaalf de wedstrijden van ronde drie tegelijk moeten worden gespeeld
My friends all drive horses
quote:
Op zondag 23 juni 2024 23:02 schreef Falco het volgende:[..]
Hopelijk knalt iemand anders een bal zo hard tegen aan hem dat deze dikke mongool van het balkon naar beneden dondert
quote:
Ik haat ze allebei. Want niet alleen mijn wedstrijdscore is verneukt, ook mijn poulestand was perfect tot die laatste seconde
Trouwste user 2022 zondag 23 juni 2024 @ 23:05:38
tong80
Spleenheup
Je kunt beter aan de rechterkant van het schema zitten ja.
Szura
Kijk eens aan!
quote:
Barca B tegenstander toch? Erg mooi dat het altijd onsympathieke Barca heeft verloren.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Frank 'de wereld is tegen mij' de Boer.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
En toch speel je denk ik liever tegen Tsjechie dan Portugal (wat in 2021 de andere kans was).
Je kan altijd verliezen natuurlijk, zoals toen ook wel bleek, maar de kans is wat kleiner dan tegen een topland.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Zou best kunnen ja, zie die Fransen wel met grotere cijfers van Polen winnen dan wij van Oostenrijk (als we die uberhaupt al winnen).
Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
quote:
Als dit het wordt, dan zou Nederland toch minimaal de halve finale moeten halen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Nou, ik kom niet meer bij van het lachen inderdaad
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Op maandag 24 juni 2024 08:12 schreef PzKpfw het volgende:Duitsland viel na twee puike wedstrijden ineens toch behoorlijk tegen in de wedstrijd tegen Zwitserland. Ben benieuwd wat Spanje vanavond op de mat legt, dat lijkt me nu wel de favoriet voor de titel.
Ergens wel logisch want je bent al geplaatst voor de volgende ronde. Er staat nogal wat druk op die ploeg als organiserend land, dus dat je dan even de teugels laat vieren snap ik wel.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op maandag 24 juni 2024 08:12 schreef PzKpfw het volgende:Duitsland viel na twee puike wedstrijden ineens toch behoorlijk tegen in de wedstrijd tegen Zwitserland. Ben benieuwd wat Spanje vanavond op de mat legt, dat lijkt me nu wel de favoriet voor de titel.
Twee puike wedstrijden? Tegen Hongarije was het ook niet best.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Achterin is het inderdaad kwetsbaar. Rüdiger en Tah centraal is het nou niet bepaald voetbaltechnisch hoogstaand, dat is puur kracht en lengte wat daar staat.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Met nog drie dagen te gaan is Schotland al ruim het slechtste team van dit EK.
Dr_Flash
CubeMeister
quote:
Ze hebben al een punt. Polen nog niet.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen