Toch mooi dat hij zolang geleden een hit had met Freestyler en nu zonder de andere Bomfunk MC's ook succes heeft op de tennisbaan.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:00 schreef Arizona het volgende:
Lajal heeft in ieder geval plezier gehad tegen Alcaraz
Wel gewoon set en break voor, dus zal wel meevallen.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:42 schreef TjjWester het volgende:
Griekspoor is kapot,het is de vraag of hij het einde van de wedstrijd haalt.
En blijkbaar is Vliegen weer weggelopen (heb de partij zelf niet gezien trouwens)quote:Op maandag 1 juli 2024 20:54 schreef Marcoss het volgende:
Griekspoor oogde absoluut niet fit toen ik keek (einde 1e set), maar blijkbaar vrij makkelijk gewonnen..
Zuur dat de Jong het niet heeft weten bol te werken tegen Shimabukuro, maar die vent kan wel lekker ballen op gras. Had al verwacht dat het erg lastig voor Jesper zou gaan worden.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hij mag nu tegen Shimabukuro en in zijn schema is ook Bagnis al uitgeschakeld.
Bij de NOS heet die tegenwoordig Roebljov.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:54 schreef GwaiLow het volgende:
Rublev ook alweer 4-2 achter tegen Comesana.
Ja, ik zeg Rublev, maar dat is mijn fout. Hij heet inderdaad Roebljov.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:12 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Bij de NOS heet die tegenwoordig Roebljov.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |