En gewonnenquote:Op maandag 24 juni 2024 18:06 schreef FundsAreSafu het volgende:
De Jong stoomt lekker door tot dusver, zaterdag een Challenger gewonnen op gravel en nu de eerste set gepakt tegen Kudla wat een prima grasspeler is
Ik begrijp dat er een nummertje voor zijn naam staat maar Bagnis is 34 en heeft nog nooit een wedstrijd gewonnen op gras dus dat was geen verrassingquote:Op maandag 24 juni 2024 23:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hij mag nu tegen Shimabukuro en in zijn schema is ook Bagnis al uitgeschakeld.
Jesper heeft in de supertiebreak met 10-8 verloren na een voorsprong van 3-8, dus die zal wel ff pijn doenquote:Op maandag 24 juni 2024 23:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hij mag nu tegen Shimabukuro en in zijn schema is ook Bagnis al uitgeschakeld.
Twee tiebreaks verloren in die wedstrijd. Een nieuwe Haase in wording?quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jesper heeft in de supertiebreak met 10-8 verloren na een voorsprong van 3-8, dus die zal wel ff pijn doen
Senk joe KNLTBquote:Op woensdag 26 juni 2024 16:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jesper heeft in de supertiebreak met 10-8 verloren na een voorsprong van 3-8, dus die zal wel ff pijn doen
Tallon moet echt iets stijgen op die ranking, want het is nu zowat elke slam in ronde 3 tegen een echte topper ipv dat je nog eens mazzel hebt dat er iemand die wat lager geplaatst staat sneuvelt als potentiële tegenstanderquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:53 schreef Marcoss het volgende:
Djoko wel een pretloting zeg, nu nog de vraag of hij meedoet.
Griekspoor mogelijk 3e ronde tegen Sinner, al heeft Sinner met Berrettini wel een lastige 2e ronde
Omdat ze verplicht de dag moeten beginnen met een wijven partij......quote:
Eurosport 2 is gewoon live (met een herenpartij). En andere banen via de Eurosport/Discovery+/HBO Max-app. En BBC is ook nog een optie (helemaal leuk via BBC iPlayer met VPN).quote:Op maandag 1 juli 2024 12:28 schreef TjjWester het volgende:
Ik vraag me ernstig af waarom Eurosport de Wimbledon rechten heeft gekocht.
Ze zenden alleen in de avond een paar uurtjes uit, de rest is verkocht aan Ziggo.
Nieuwe tegenstander Tallon Griekspoor: lucky loser na afmelding Carreño Bustaquote:Op maandag 1 juli 2024 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom is de wedstrijd van Griekspoor afgelast?
Eerste overwinning op Wimbledon sinds 2012quote:
Toch mooi dat hij zolang geleden een hit had met Freestyler en nu zonder de andere Bomfunk MC's ook succes heeft op de tennisbaan.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:00 schreef Arizona het volgende:
Lajal heeft in ieder geval plezier gehad tegen Alcaraz
Wel gewoon set en break voor, dus zal wel meevallen.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:42 schreef TjjWester het volgende:
Griekspoor is kapot,het is de vraag of hij het einde van de wedstrijd haalt.
En blijkbaar is Vliegen weer weggelopen (heb de partij zelf niet gezien trouwens)quote:Op maandag 1 juli 2024 20:54 schreef Marcoss het volgende:
Griekspoor oogde absoluut niet fit toen ik keek (einde 1e set), maar blijkbaar vrij makkelijk gewonnen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |