?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Simpel zieltje ben je ook dat je dat niet gewoon kan erkennen .
Was echt hemeltergend slecht van Veerman. Geertruida speelde acceptabele tweede helft
Eeuwig krediet geven aan oud-psv'ers geven je nou niet echt het stigma psvhaterquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
?
Hij speelde tot zijn wissel net zo dramatisch al de rest van het elftal (m.u.v Gakpo en Schouten).
Daarom dus een beetje makkelijk van PSV hater Koeman om Veerman te slachtofferen, voor lul te zetten.
Een top coach/peoplemanager (wat een bondscoach moet zijn) had even tot de rust gewacht ipv een dodelijke wissel te doen waarmee je een speler ,waar je de pik op hebt, bewust kapot te maken.
Koeman snapt er niks van.
Laat de mensen maar praten. Memphis is onze heiland.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:36 schreef Coco het volgende:
MONDJES GESNOERD
@:KingRoland @:Alaphilippe_ en ik hebben altijd in hem geloofd!
Ja dat zou ik ook zeggen over mijn eigen werk.quote:
Jij bent wel een hele goede scorebordjournalistquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:41 schreef Poefbank het volgende:
Koeman vond het geen wanvertoning. Ja oke, alleen het begin. Reserveer alvast maar een trein richting Nederland.
Iedere niet-PSV-supporter had Veerman na een halfuur gewisseld hoor, maak je geen illusies.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
?
Hij speelde tot zijn wissel net zo dramatisch al de rest van het elftal (m.u.v Gakpo en Schouten).
Daarom dus een beetje makkelijk van PSV hater Koeman om Veerman te slachtofferen, voor lul te zetten.
Een top coach/peoplemanager (wat een bondscoach moet zijn) had even tot de rust gewacht ipv een dodelijke wissel te doen waarmee je een speler ,waar je de pik op hebt, bewust kapot te maken.
Koeman snapt er niks van.
Ik reageer op iemand die Geertruida dramatisch noemt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou geweldig, dat is toch niet uitstekend, dat lijkt me vrij normaal.
Nou ja, prima... de twee tegendoelpunten werden weer heel gemakkelijk weggegeven. De 3-2 nota bene een (speel)minuut na de 2-2 Het was zonder meer veel beter dan de eerste helft, en 2-2 of 3-3 had ik het ook wel zien worden, maar prima spel... mwoah.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:46 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Jij bent wel een hele goede scorebordjournalist
In de tweede helft speelde Nederland prima.
Na zijn wanvertoning tegen Polen start je hem toch nooit tegen Oostenrijk? Gewoon een fout van Koeman.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:46 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Iedere niet-PSV-supporter had Veerman na een halfuur gewisseld hoor, maak je geen illusies.
Dat kan, maar dat is een ander punt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:49 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Na zijn wanvertoning tegen Polen start je hem toch nooit tegen Oostenrijk? Gewoon een fout van Koeman.
Was die toch ook wel stond continu op 4 meter te dekken. Elk gevaar kwam via die kant. Mijn part pakken we De Vrij er ook bij btw.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik reageer op iemand die Geertruida dramatisch noemt.
Ja de prachtig uitgespeelde aanvallen waren niet te tellen. Geoliede machine was het.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:46 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zoveel smaken zijn er niet, dat Gravenberch geen kans krijgt is of omdat ook hij niet fit is of dramatisch op de training.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:49 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Na zijn wanvertoning tegen Polen start je hem toch nooit tegen Oostenrijk? Gewoon een fout van Koeman.
En met die instelling vlieg je er dus uit.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:46 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als je twee keer scoort en vervolgens twee keer meteen een tegentreffer om je oren krijgt omdat je tamelijk duidelijk zoiets hebt van "mooi, weer op punten voor, het is wat warm, tachtig procent is ook wel goed" (tegen een team waarvan iedereen weet dat ze 90 minuten blijven gaan), dan speel je niet prima. Dan ben je gewoon enorm hautain.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:46 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Prima nog wel…. iemand is hier nogal snel tevreden schijnbaar.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:46 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De eerste minuut misschien ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:46 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |