Ow, vast wel. Nucleaire doctrine is niks anders dan het papiertje waarop staat onder welke omstandigheden je ze gebruikt.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:29 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Is er eigenlijk bewijs dat dit ook echt gebeurt?
Volgens mij is enkel propaganda.
Het is meer wat willen wij. Niet wat zij willen want wat zij willen legt in het verlengde welke opties ze hebben. Als ze voor altijd mogen blijven dan blijven ze in de meeste gevallen gewoon hier. Bouwen een leven op wat op het onze lijkt en draaien dan gewoon mee in de maatschappij. Nu zitten ze in een situatie waarin ze nergens een plek hebben die echt zekerheid biedt.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb je die mensen al eens gevraagd wat ze liever hebben? De zekerheid van in Oekraïne leven als provincie van Rusland of de onzekerheid van nu?
Dat mensen klaar zijn met de oorlog is aardig obvious. Dat waren de meesten al binnen 24uur. Maar of ze de consequentie aanvaarden... Durf ik wel hardop in twijfel te trekken.
Dat is geen antwoord op de vraag.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het is meer wat willen wij. Niet wat zij willen want wat zij willen legt in het verlengde welke opties ze hebben. Als ze voor altijd mogen blijven dan blijven ze in de meeste gevallen gewoon hier. Bouwen een leven op wat op het onze lijkt en draaien dan gewoon mee in de maatschappij. Nu zitten ze in een situatie waarin ze nergens een plek hebben die echt zekerheid biedt.
quote:Op zondag 23 juni 2024 22:51 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat is hier de militaire significantie van? Of is die maar klein?
Volgens mij proberen ze zoveel grote radar systemen uit te schakelen, met het oog op de F16's die binnenkort ingezet gaan worden.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:51 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat is hier de militaire significantie van? Of is die maar klein?
Nog minderquote:Op maandag 24 juni 2024 13:11 schreef speknek het volgende:
glide bombs een stuk minder precies maakt.
Dan vraag ik me af waarom ze die dan niet eerder raakten? Mocht dit waar zijn is dit heel belangrijk.quote:Op maandag 24 juni 2024 13:11 schreef speknek het volgende:
[..]
[ x ]
Lijkt toch wel iets belangrijks te zijn als ze er 8 dure ATACMS aan spenderen.
Het gerucht gaat dat de NIP-16 radarinstallatie belangrijk is voor de Russische GPS, en dat het de glide bombs een stuk minder precies maakt.
Ik mag toch hopen dat ze voor GLONASS meerdere grondstations hebben om een sync uit te voeren.quote:Op maandag 24 juni 2024 13:11 schreef speknek het volgende:
[..]
[ x ]
Het gerucht gaat dat de NIP-16 radarinstallatie belangrijk is voor de Russische GPS, en dat het de glide bombs een stuk minder precies maakt.
Ja en al helemaal omdat ze deze gepikt hebben van Oekraïne. Ze zullen zelf vast ook wel wat hebbenquote:Op maandag 24 juni 2024 13:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze voor GLONASS meerdere grondstations hebben om een sync uit te voeren.
Een hele boel als je op wiki kijkt.quote:Op maandag 24 juni 2024 13:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze voor GLONASS meerdere grondstations hebben om een sync uit te voeren.
Glonass:quote:Op maandag 24 juni 2024 13:11 schreef speknek het volgende:
[..]
[ x ]
Holy shit, zie net de laatset beelden. 9/11 taferelen. Meerdere mensen die al bijna levend verbrand nog uit het raam springen.quote:
En wij maar met kartonnen rietjes drinkenquote:
Moet ik soms een tranentrekkend filmpje van een zeehond die een plastic rietje in z'n neus heeft posten?quote:Op maandag 24 juni 2024 16:33 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
En wij maar met kartonnen rietjes drinken
Ja die psstyle1 doet dat wel vaker, ahd laatst ook een film van een aanrijding waar een dronken rus 5 schoolmeisjes ofzo omver reed en daarom ging juichen dat slaat nergens op.quote:Op maandag 24 juni 2024 16:32 schreef ExTec het volgende:
Nou ben ik echt de allerlaatste die medelijden met de orcs zal hebben, maar Epic footage is ook wel weer
Tja, van oorlog krijg je trauma's.quote:Op maandag 24 juni 2024 16:58 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is sowieso niet echt gezond als je verlekkerd naar beelden van stervende/fikkende mensen kijkt.
Het zijn geen mensen, het zijn Russen die in de oorlogsindustrie werkenquote:Op maandag 24 juni 2024 16:58 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is sowieso niet echt gezond als je verlekkerd naar beelden van stervende/fikkende mensen kijkt.
Hoogopgeleide Russen die hun kennis en intelligentie aanwenden om wapensystemen te ontwikkelen waarmee hun buurvolkeren onderworpen en uitgeroeid kunnen worden, ik kan er geen medelijden mee hebben wanneer die hun welverdiende dood tegemoet storten.quote:Op maandag 24 juni 2024 16:32 schreef ExTec het volgende:
Nou ben ik echt de allerlaatste die medelijden met de orcs zal hebben, maar Epic footage is ook wel weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |