SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerdere confrontaties tussen beide landen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.poll
resultaten 2024 beide landen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het weer mag uiteraard niet ontbreken:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
God Depay heeft een zoon in de selectie?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nederland want wij hebben de zoon van God DepayUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Nou die raakt geen pepernoot.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nederland want wij hebben de zoon van God Depay![]()
Neequote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:45 schreef vul_maar_in het volgende:
Krijg ik nou een schouderklopje ofzo?![]()
Tof! Zin in inquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:45 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt een knotsgekke slotwedstrijdMy friends all drive horses![]()
Wel mooi, allemaal drie puntenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:45 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt een knotsgekke slotwedstrijd
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Nederland - Portugal zou geweldig zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:41 schreef RipCity het volgende:
Hoop echt op NL - BEL. Wordt hoe dan ook HILARISCH![]()
Like gegeven dat moet genoeg zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:45 schreef vul_maar_in het volgende:
Krijg ik nou een schouderklopje ofzo?![]()
Die ene met die geblondeerde touwtjes op z'n achterhoofd is ook wel bijzonder.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:42 schreef Alaphilippe_ het volgende: Dit kapsel van Yannick Carrasco is natuurlijk niet serieus te nemen. Simeone had hem aan de locks door de catacomben van Metropolitano gesleurd
.
![]()
Jan van den Bergh
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Dat wordt weer een ouderwetse schoppartijquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nederland - Portugal zou geweldig zijn.![]()
Kaartenrecord verder aanscherpen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nederland - Portugal zou geweldig zijn.![]()
we can only hopequote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat wordt weer een ouderwetse schoppartij![]()
Neequote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:47 schreef Saekerhett het volgende:
Zijn ze echt allemaal blind daar bij België?![]()
Opnieuw in Nürnbergquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat wordt weer een ouderwetse schoppartij![]()
![]()
Naast elkaar zitten op het strafbankje genot.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat wordt weer een ouderwetse schoppartij"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Zo'n wedstrijd tegen Portugal wordt nooit meer een kaartenregen natuurlijk het voetbal is verder dan dat nu.![]()
Slag om Frankfurt.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kaartenrecord verder aanscherpen.![]()
.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit kapsel van Yannick Carrasco is natuurlijk niet serieus te nemen. Simeone had hem aan de locks door de catacomben van Metropolitano gesleurd.
quote:België heeft hofkapper mee bij EK voetbal: 'Vijftien tot twintig minuten per speler'
Als je haar maar goed zit', zo luidt de uitdrukking. Dat geldt ook voor de Belgische voetballers op het EK voetbal 2024 in Duitsland. De Rode Duivels hebben een kapper meegenomen om de lokjes dagelijks bij te knippen.
Mathieu Nayis is de hofkapper van de Belgische selectie. Hij nam onlangs nog onder meer Timothy Castagne en Koen Casteels onder handen, zodat zij er tijdens de wedstrijd tegen Slowakije tiptop verzorgd bij liepen. Vrijdag was hij nog in het Duitse hotel van de Belgische selectie om diverse spelers op de knipstoel te zetten.
Knippen
Maar hoe is Nayis op deze begerenswaardige positie terecht gekomen? Volgens Het Nieuwsblad ging in 2015 zijn eerste salon open, te Anderlecht. Daar bezocht voetballer Anthony Vanden Borre de zaak. Ze raakten in gesprek en zo kreeg hij toegang tot een netwerk van voetballers. Het balletje ging rollen, zeker toen Nayis foto's maakte van zijn knipwerk. "Ik begreep heel snel de kracht van sociale media", erkent hij.
Hij beheerst diverse technieken en gaat met de modes mee. Zo is momenteel ‘dégradé zéro’ in trek, een techniek waarbij het haar aan de zijkanten en achterkant van het hoofd van boven naar beneden wordt geschoren, waarbij het steeds korter wordt.
Amuseren
Het knippen van befaamde voetballers is goed voor zijn business, maar het is ook simpelweg een fijne bezigheid. Tijdens het werk babbelt hij met ze en er hangt altijd een prima sfeer rondom de selectie. "Zij biljarten of spelen op de PlayStation en ondertussen knip ik één voor één hun haar", vertelt hji. "Zij amuseren zich, ik werk. Ik heb ongeveer vijftien tot twintig minuten per speler nodig."![]()
Sabia die alle spelers een mondeling examen geeft genotquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Boulahrouz weer oproepen, gewoon omdat het kan![]()
Ik kwam er van de week pas achter dat Zlatan hem in zijn beginperiode moreel enorm ondersteunde toen hij het lastig had. Mooi en puur van Zlatan.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:48 schreef PippenScottie het volgende:
Uit de categorie semi-vergeten Roemeense voetballers: Nicolae Mitea![]()
Ronaldo wordt nog steeds huilend wakker.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik sterf liever dan ooit nog een NL - POR te zienquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nederland - Portugal zou geweldig zijn.My friends all drive horses![]()
Dit boeit niemandquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:49 schreef PSVCL het volgende:
Copa America
00:00
Ecuador
Venezuela
03:00
Mexico
Jamaica![]()
bedoel alles leuk en aardig die halve finales, maar ik kan the battle of neurenberg nog steeds terugkijken zonder kutgevoel haha.quote:![]()
Ronaldo met knikkende knieenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die is niet vergeten hoor. Vond dat een goede voetballerquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:48 schreef PippenScottie het volgende:
Uit de categorie semi-vergeten Roemeense voetballers: Nicolae Mitea![]()
![]()
Joos Valgaerenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Yassine El Ghanassy @:powerloungenRED ONS HENNIEGOD![]()
Ja leukquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:49 schreef PSVCL het volgende:
Copa America
Ecuador
Venezuela
Mexico
Jamaica![]()
Coke vs Jonkoquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:49 schreef PSVCL het volgende:
Copa America
Ecuador
Venezuela
Mexico
Jamaica![]()
Dit was de moeite.
Trusten......
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
ik zweer het die gast heeft al 10 jaar vroege dementie zonder dat we het weten.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Marco gaat zometeen nog even wat wartheorieën delen![]()
België is met een gelijkspel in de laatste wedstrijd door.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dit was een leuke pot. Morgen even afkicken met geen wedstrijden overdag.
Misschien kan ik mijn vrouw en kinderen eens vragen hoe het met ze gaat. De zon gaat zelfs schijnen, misschien kunnen we zelfs de deur uitMy friends all drive horses![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Morgenavond om 18:30 nog Espanyol v Real Oviedo (0-1) voor promotie naar LaLiga.![]()
Too much ik ben nu al overvoerd!![]()
![]()
Laten we nou geen overhaaste beslissingen nemen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:55 schreef PippenScottie het volgende:
Misschien kan ik mijn vrouw en kinderen eens vragen hoe het met ze gaat. De zon gaat zelfs schijnen, misschien kunnen we zelfs de deur uit![]()
Misschien de stekker erin doen?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
leeft derksen nog? heb die clown zeker al een jaar of 5 niet meer op tv gezien![]()
![]()
Goed afgestemd met de F1.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:55 schreef PippenScottie het volgende:
Misschien kan ik mijn vrouw en kinderen eens vragen hoe het met ze gaat. De zon gaat zelfs schijnen, misschien kunnen we zelfs de deur uit
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Zie je het voor je dat in Nederland iedereen begint te klappen in een restaurant als er iemand in camo binnenloopt![]()
Jaquote:
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Maar met een nederlaag tegen Oekraine en een gelijkspel bij Roemenie-Slowakije worden ze laatste.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
België is met een gelijkspel in de laatste wedstrijd door.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
godverdomme.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hiddink is de enige van de tafel die niet ernstig in de war is volgens mij![]()
Gewonnen!
En net een halve kilo kersen naar binnen gewerkt. Kan je daar schijterij van krijgen?are we infinite or am I alone![]()
Ik adviseer 2 bananen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:01 schreef crystal_meth het volgende:
Gewonnen!
En net een halve kilo kersen naar binnen gewerkt. Kan je daar schijterij van krijgen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: