SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerdere confrontaties tussen beide landen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.poll
resultaten 2024 beide landen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het weer mag uiteraard niet ontbreken:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
God Depay heeft een zoon in de selectie?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nederland want wij hebben de zoon van God DepayUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Nou die raakt geen pepernoot.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nederland want wij hebben de zoon van God Depay![]()
Neequote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:45 schreef vul_maar_in het volgende:
Krijg ik nou een schouderklopje ofzo?![]()
Tof! Zin in inquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:45 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt een knotsgekke slotwedstrijdMy friends all drive horses![]()
Wel mooi, allemaal drie puntenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:45 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt een knotsgekke slotwedstrijd
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Nederland - Portugal zou geweldig zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:41 schreef RipCity het volgende:
Hoop echt op NL - BEL. Wordt hoe dan ook HILARISCH![]()
Like gegeven dat moet genoeg zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:45 schreef vul_maar_in het volgende:
Krijg ik nou een schouderklopje ofzo?![]()
Die ene met die geblondeerde touwtjes op z'n achterhoofd is ook wel bijzonder.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:42 schreef Alaphilippe_ het volgende: Dit kapsel van Yannick Carrasco is natuurlijk niet serieus te nemen. Simeone had hem aan de locks door de catacomben van Metropolitano gesleurd
.
![]()
Jan van den Bergh
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Dat wordt weer een ouderwetse schoppartijquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nederland - Portugal zou geweldig zijn.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: