SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker-XOXO-
Scheve mond..verwarde spraak…bel 0906-666quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:20 schreef Dr_Flash het volgende: [..] Nee pik, kip ketjap gymzaal lamsspies etc
NK wielrennen, dan Formule 1quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:22 schreef datismijnmening het volgende:
Als een mod het wil veranderen in “time to shake some cocktails” dan wordt dat gewaardeerd
Waarom nou weer een sauna meet. Mijn hele leven is al een grote opvlieger :$quote:
hmmmmquote:
Kijk dat is het goede voorbeeldquote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rond 9:30 denk ik. moet smiddags op de bank liggen en sport kijken
Loat gewoan oen kut zien!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom nou weer een sauna meet. Mijn hele leven is al een grote opvlieger :$
Kearl, ik heb al zo veule brommers bekeek'n en loat'n bekiek'n. Heulmoal kloar metquote:
Doddie meeten zou wel een hoogtepunt zijnquote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:24 schreef Dqod het volgende:
Maar ik wil best nog wel een keer een meet met een aantal van m'n fokmatties
WOWquote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kearl, ik heb al zo veule brommers bekeek'n en loat'n bekiek'n. Heulmoal kloar met
Voor de afwisseling?quote:
Op een gegeven moment ist wel goed allemaal voor vrouwen ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kearl, ik heb al zo veule brommers bekeek'n en loat'n bekiek'n. Heulmoal kloar met
K heb de knalpiep kats noar de kloot'nquote:
Heb je The Old Oak en Treasure al gezien?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
He bian de cuo wu(2023)6.7crime, drama, mystery, thriller1011h 41min12Wei ShujunYu Hua, Chunlei Kang, Wei ShujunYilong Zhu, Chloe Maayan, Hou TianlaiChief police investigates a series of murders in a riverside town in rural China in the 1990s. An arrest is made quickly, clues push the policeman to dive deeper into the hidden behaviour of the locals
Nu naar deze.
wordt alleen maar kutterderquote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is kutweer dus ja geniet van je film
Variety is the spice of life.quote:
Wild leven heb je, maat.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Variety is the spice of life.
Soms zit ik in zaal één, soms vier, soms vijf of zes, of twee. Maar liever niet drie.
Ook al. We gaan in december ook al naar de LOTR: The two towers in concert.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:28 schreef essnhills het volgende:
Harry Potter symfonieorkest komt weer naar Nederland
Die spice uit Dune?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Variety is the spice of life.
Soms zit ik in zaal één, soms vier, soms vijf of zes, of twee. Maar liever niet drie.
Door gelood te nuttigen terwijl je ongelood nodig hebtquote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt dat door het brommers kijken?
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb je The Old Oak en Treasure al gezien?
Wist niet dat dit was. Is natuurlijk al lang uitverkocht.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook al. We gaan in december ook al naar de LOTR: The two towers in concert.
Nu wil ik die ook
Als je steeds de uitlaat laat bewonen gaan de binnenbanden lek.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Door gelood te nuttigen terwijl je ongelood nodig hebt
Treasure is met Stephen Fry, beide lijken me erg goed, maar Britse films hebben sowieso al een stapje voor bij mequote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
The Old Oak heb ik wel voorbij zien komen volgens mij, maar ik denk dat het qua tijd niet uitkwam toen.
Ik verkies ervoor om hier niet te diep over na te denken.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Door gelood te nuttigen terwijl je ongelood nodig hebt
Ik had het zelf niet beter kunnen verwoordenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je steeds de uitlaat laat bewonen gaan de binnenbanden lek.
zondag 22 december 2024 - Matineequote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist niet dat dit was. Is natuurlijk al lang uitverkocht.
GODMILAAR
[ afbeelding ]
Verstandigquote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verkies ervoor om hier niet te diep over na te denken.
Ik keek bij Fellowship. Als een downie.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
zondag 22 december 2024 - Matinee
Rotterdam Ahoy | RTM Stage
Symfonieorkest Vlaanderen
is niet sold out
https://www.ahoy.nl/en/ev(...)cert?d=2024-12-22_13quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik keek bij Fellowship. Als een downie.
ik zal mijn down vriendjes niet beledigen door ze met jou te vergelijken ;Pquote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik keek bij Fellowship. Als een downie.
Haha, beetje doen alsof je vrienden hebtquote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zal mijn down vriendjes niet beledigen door ze met jou te vergelijken ;P
kwali al gekeken?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:39 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nu al 40 minuten aanstalten aan het maken om te gaan douchen. Dit is ernstig
Nee, dat wil ik erna doenquote:
sla is een groentequote:
op zich zijn olijven en tomaten fruit, toch?quote:
het beetje sla dat daar ligt is doorzichtigquote:
Een fokker vriendschap uitgebeeld op 2:45 tot 3:00quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, beetje doen alsof je vrienden hebt
Kwam er zo'n dikke ouwe Balkantaart aan met drie tanden en een dikke wrat met haren erop. "Wat mag het zijn?"quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Serveerster net: ik heb 2 blondjes voor je.
Ik: brunette erbij zou lekker zijn.
Echt zo’n grapje dat die griet denkt van “daar heb je er weer een hoor” maar ze zei wel “zal mijn collega wel even roepen”
Dan doe ik het veel beter met mijn balkantaarten hue huequote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwam er zo'n dikke ouwe Balkantaart aan met drie tanden en een dikke wrat met haren erop. "Wat mag het zijn?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan doe ik het veel beter met mijn balkantaarten hue hue
Wat een snoezig gebakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Podiumplaatsquote:Gefeliciteerd met het voltooien van je 1e parkrun en je 1e bij Karpendonkse Plas parkrun vandaag. Je bent gefinisht op de 65e plaats uit een veld van 72 parkrunners. Je was de 41e man en werd 2e in je leeftijdscategorie VM40-44. Neem een kijkje op onze website voor de volledige resultaten van deze week. Gefeliciteerd met je eerste loop bij Karpendonkse Plas parkrun. We hebben dit als je PR gezet.
Ik dacht dat dat een activiteit voor mensen van middelbare leeftijd was, maar schijnbaar niet.quote:
Nee, er waren best een hoop mensen die ik onder de 30 schatquote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een activiteit voor mensen van middelbare leeftijd was, maar schijnbaar niet.
En nog wat 50'ers zekerquote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, er waren best een hoop mensen die ik onder de 30 schat
Dan liever een blauwe doosquote:
Ja. ik zie zelfs dat er een 80+er mee deed, Maar je mag het ook wandelend afleggen...quote:
Nou is de grote vraag natuurlijk; heeft die 80+'er jou verslagen?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. ik zie zelfs dat er een 80+er mee deed, Maar je mag het ook wandelend afleggen...
Nee dat niet. Hij is ene laatste geworden en ik 65ste van de 72. Dus wel gewoon achterhoede. Er zijn wel een paar 60+er die sneller waren, maar ik heb het nooit van mijn snelheid moeten hebben. Ik loop om plezier te hebben..quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou is de grote vraag natuurlijk; heeft die 80+'er jou verslagen?
Aw, dan was ik helemaal fan geweest van die bejaardequote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee dat niet. Hij is ene laatste geworden en ik 65ste van de 72. Dus wel gewoon achterhoede. Er zijn wel een paar 60+er die sneller waren, maar ik heb het nooit van mijn snelheid moeten hebben. Ik loop om plezier te hebben..
Lol. Op elke boot een versterker met 3 miljard decibel aan kutmuziek en een paar dansende meiden maar het gaat om de bloemen hoor!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:53 schreef bitterbal het volgende:
We waren bij een varend groente/bloemen corso geweest in het westland en deze kwam voorbij. Moest aan @:dezwabber denken
[ afbeelding ]
Slotje?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:02 schreef Karzai het volgende:
cut the crap, ik houd gewoon niet van praten
Wel mooi contrast, de woonbegeleider die met me mee was en de hele tijd bij me liep (quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aw, dan was ik helemaal fan geweest van die bejaarde
Maar lekker bezig hoor, doe ik je niet na. Ik heb binnen 2km kramp in mijn beide kuiten.
Dan ben je echt beest.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hij is ook wel een getrainde sporter. Hij heeft 1 Iron Man achter zijn naam staan. Wat men vroeger kende als Triathlon
Ja klopt. Maar wat men nu Iron Man noemt, was voorheen de triatlon. Nu is de triatlon ingekort zeg maar..quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ben je echt beest.
Iron Man is trouwens een categorie binnen triatlon
De triathlon hebben ze toen destijds toch ingekort om er een olympische sport van te maken, maar dat het niet te lang duurt?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel mooi contrast, de woonbegeleider die met me mee was en de hele tijd bij me liep () liep voor de tweede keer mee. De vorige keer werd ie tweede overall en nu dus net achter mij...
Hij is ook wel een getrainde sporter. Hij heeft 1 Iron Man achter zijn naam staan. Wat men vroeger kende als Triathlon...
was je er ook?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Lol. Op elke boot een versterker met 3 miljard decibel aan kutmuziek en een paar dansende meiden maar het gaat om de bloemen hoor!
Zo ver ik weet is een hele triatlon nog steeds de iron man.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar wat men nu Iron Man noemt, was voorheen de triatlon. Nu is de triatlon ingekort zeg maar..
Nee maar ik ken het. En als het hier in de stad is moet je zorgen dat je omrijdt want al het debiele kutvolk dat daar op af komt, gaat dan weer als blinde paarden op fietspaden lopen/staan/zitten enzoquote:
Morgen is het bij jouquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee maar ik ken het. En als het hier in de stad is moet je zorgen dat je omrijdt want al het debiele kutvolk dat daar op af komt, gaat dan weer als blinde paarden op fietspaden lopen/staan/zitten enzo
O ja ik lees het nu jaquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo ver ik weet is een hele triatlon nog steeds de iron man.
Niet aan gedacht maar nu weet ik het.quote:
Dat er een engelbewaarder?quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Niet aan gedacht maar nu weet ik het.
Komt aan om 13u ofzo en de eerste seniele kwijlende bejaarden zitten al om 9u langs de route met hun kutstoeltje
ben je niet fit?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:11 schreef Nattekat het volgende:
3,8km zwemmen genot. Zelfs op volledige fitheid zou dat voor mij een hele flinke afstand zijn. Alleen daarom al zie ik triatleten als sportgoden.
Staat los van ziek zijn of niet. Ook een week geleden was mijn conditie bij lange na niet wat het tijdens het waterpoloseizoen is.quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
gezellig tussen gaan zitten joh :p
Is ook niet echt een aanraderquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
maar in het open water zie ik me echt niet zwemmen..
Ja is gewoon de hele afstand, 70.3 half, olympische afstand (ongeveer een kwart) en dan sprint. Tegenwoordig is er ook nog een T100, wat net iets korter is dan de 70.3quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:09 schreef gianni61 het volgende:
Ik dacht dat een iron man gewoon een overdreven lange triathlon was
Hoezo niet, wordt je daar ziek van?quote:
ow dat lijkt me zo vervelend, ziek worden van in open water zwemmenquote:
Ik moet er niet aan denken.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja is gewoon de hele afstand, 70.3 half, olympische afstand (ongeveer een kwart) en dan sprint. Tegenwoordig is er ook nog een T100, wat net iets korter is dan de 70.3
Afgelopen T100 in San Fransisco was zo gaaf om te zien en de mannenfinish na zo'n lange race was ook bizarquote:
ik niet denk ikquote:
Ik heb alleen die gekeken die average Rob en Arno the kid gelopen hebben. Verder boeit het me werkelijk geen reetquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Afgelopen T100 in San Fransisco was zo gaaf om te zien en de mannenfinish na zo'n lange race was ook bizar
Dat is de Barkley Marathon, geen triathlon, nog steeds echt een belachelijk gave racequote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:22 schreef Nizno het volgende:
wat was die extreme die bijna niemand uit loopt? waar afgelopen jaar een vrouw hem uit had gelopen?
De olympische race kan ik wel aanraden. Maar Rob en Arno zijn wel gaafquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb alleen die gekeken die average Rob en Arno the kid gelopen hebben. Verder boeit het me werkelijk geen reet
ja ik wist wel dat het geen tria was... maar t schuurt er tegenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat is de Barkley Marathon, geen triathlon, nog steeds echt een belachelijk gave race
Laurens ten Dam doet nu de Tour Divide, een "race", alleen de snellen racen het echt, voor de anderen is het meer het voltooien, van een plek in Canada 500km van de grens met VS en dan door naar de grens met Mexico, zonder support en je mag pas dingen fixen zoals hotels nadat de race is begonnen. je kan ze alleen volgen met een tracker
Oei! Ik heb op het verkeerde topic geklikt, whaha! Ik moest die van Post zoveel mogelijk op 22.22u.quote:
Is meer gewoon een ultra marathon, is geen fietsen of zwemmen bij, alleen trailrunnenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik wist wel dat het geen tria was... maar t schuurt er tegen
gewoon die post daar kwoten, die telt gewoon meequote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:25 schreef Apoint2 het volgende:
[..]
Oei! Ik heb op het verkeerde topic geklikt, whaha! Ik moest die van Post zoveel mogelijk op 22.22u.
Damn, gemist nu
Bij mij zou het wel schuren jaquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik lig al na 10 stappen uit de racequote:
OK Phoenyxquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:25 schreef Apoint2 het volgende:
[..]
Oei! Ik heb op het verkeerde topic geklikt, whaha! Ik moest die van Post zoveel mogelijk op 22.22u.
Damn, gemist nu
Ik zou er niet aan beginnen. Maar als ik begin dan loop ik ook door tot het niet meer gaatquote:
Bier is nog niet op. Het antwoord is neequote:
zuip jij veel?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bier is nog niet op. Het antwoord is nee
jamaar bier kan gewoon de gootsteen inquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bier is nog niet op. Het antwoord is nee
Als ik naar m'n hele leven kijk wel. Tegenwoordig leid ik een relatief braaf leven. Dit is mijn politiek correcte antwoord, daar zult u het mee moeten doenquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:51 schreef mschol het volgende:
[..]
jamaar bier kan gewoon de gootsteen in
Zeg maar 'je'quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ik naar m'n hele leven kijk wel. Tegenwoordig leid ik een relatief braaf leven. Dit is mijn politiek correcte antwoord, daar zult u het mee moeten doen
Ik vind het wel lekker nu, maar het ook nog een drankjequote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:50 schreef Dqod het volgende:
Daarnaast is het pleuriswarm, dus het zal wel een latertje worden
quote:
Gooi dalijk de balkondeur wel ff open. Mijn drankje vertikt 't om verkoelend te werkenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker nu, maar het ook nog een drankje
Hier dicht gemaakt omdat ik het wat fris vond worden in de korte broekquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Gooi dalijk de balkondeur wel ff open. Mijn drankje vertikt 't om verkoelend te werken
Dit zou best uit het Dqod-archief kunnen zijn gekomen jaquote:
ik ga eens kijken, valt hier qua warmte in huis nog wel meequote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:56 schreef Nizno het volgende:
ik laat aankomende nacht de achterdeur maar weer open. kan het nog even afkoelen
Spawn of satan?quote:
Slimquote:
het had erger kunnen zijn hier, gelukkig zitten de screens er voor.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga eens kijken, valt hier qua warmte in huis nog wel mee
Had nog wat uren over die niet gebruikt zijn, dus dan is het zonde om hem niet aan te zettenquote:
klotsend tegen de plintenquote:
Niks mis met een beetje zelfkennis :$quote:
hier wel, al 732 euro over gehoudenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na die sportschoolfactuur niet meer hoor
Jij bent heul geen satanquote:
Daar heb je dan eigenlijk ook wel weer gelijk inquote:
quote:
Ik ken je wederhelft natuurlijk nog niet..quote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar heb je dan eigenlijk ook wel weer gelijk in
Oh, verkeerde topicquote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:06 schreef Nizno het volgende:
noot aan nattekat
bewaar je notes to self elders
Dit soort cijfertjes zou voor mij ook een goede motivatie om door te blijven gaanquote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
eigenlijk nog iets meer, maar ik wist niet precies hoe laat op 5 april dus heb de app gewoon op 1 min over 12 op 6 april gezet
Jij was net even mod af bij mijquote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:06 schreef Nizno het volgende:
noot aan nattekat
bewaar je notes to self elders
het zorgt er bij mij voor dat ik steeds ga kijken wat ik nu weer ga kopenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dit soort cijfertjes zou voor mij ook een goede motivatie om door te blijven gaan
Prima toch, beter mooie spulletjes van kopenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
het zorgt er bij mij voor dat ik steeds ga kijken wat ik nu weer ga kopen
met oranje en mn terrorisme tagje is mn tag elke keer weg bij autorefreshquote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij was net even mod af bij mij![]()
![]()
![]()
![]()
Die is liever dan ik ooit ben geweest en ooit zal zijnquote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ken je wederhelft natuurlijk nog niet..
OH okee. Ik schrok al en had al het MED forum geopend...quote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
met oranje en mn terrorisme tagje is mn tag elke keer weg bij autorefresh
Wowquote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die is liever dan ik ooit ben geweest en ooit zal zijn
uhuh, heb nieuwe laptop (oude was 6 jaar oud en capslockknop is foetsie), nieuwe wakeuplight (oude was 18 jaar ofzo en het gewone licht deed het niet meer, sfeer wel en bij de wekker deed dat grote liggie t ook nog... maar nu doet alles het)quote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Prima toch, beter mooie spulletjes van kopen
je was al op zoek naar de roddels en achterklapquote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
OH okee. Ik schrok al en had al het MED forum geopend...
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
je was al op zoek naar de roddels en achterklap
Nogmaals; zelfkennisquote:
heel eerlijk? ik gebruik mn mobiel als wekker...quote:
Haha.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee dat niet. Gewoon van ehh. Ik dacht ik vandaag de naam nog gewoon in het blauw had gezien... en zo...quote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
je was al op zoek naar de roddels en achterklap
klinkt bekend snap ook nog steeds niet waarom ik geschikt leek ooit als mod.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb ook niet heel veel verstand van dingen enzo..
Ik ben dus ook ooit mod geweest (2006) Snap dat ook nog steeds niet...quote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
klinkt bekend snap ook nog steeds niet waarom ik geschikt leek ooit als mod.
Dus ergens snap ik wel dat je het niet raar vindt dat ik niet meer mod ben
ik denk dat ze wat extra blauwen met laag iq er bij nemen zodat de lat voor anderen niet te hoog ligtquote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben dus ook ooit mod geweest (2006) Snap dat ook nog steeds niet...
Als je geschikt bent als mod, word je geen mod.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
klinkt bekend snap ook nog steeds niet waarom ik geschikt leek ooit als mod.
Dus ergens snap ik wel dat je het niet raar vindt dat ik niet meer mod ben
Doordenkertjequote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je geschikt bent als mod, word je geen mod.
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
wai houwe van oraaanjequote:
ik zou dat in het toilet doen en niet in de ovenquote:
Ach ja, kweetwiehetzegt.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:yvonne Nattekat noemt je een sneeuwvlokje.
quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je geschikt bent als mod, word je geen mod.
Verstandig omdat op dit tijdstip te zeggen, want niemand is zo gek om nu nog naar jou toe te reizen..quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:58 schreef mschol het volgende:
zo, gedouched en geschoren, zo tijd voor bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trusteOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Kijk je Graspop stream Bos?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Verstandig omdat op dit tijdstip te zeggen, want niemand is zo gek om nu nog naar jou toe te reizen..
Aardbei maanquote:
De term aardbeimaan kende ik niet.quote:Op zondag 23 juni 2024 00:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Aardbei maan
Krijg je als de volle maan zo dicht bij de zomer equinox gaat
Kleurt hij ook meer geel als de zon
Wat is het nut van mensen vind ik een wat betere vraagquote:Op zondag 23 juni 2024 00:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De term aardbeimaan kende ik niet.
Ik ging Googlen en kwam dit tegen bij de veelgestelde vragen:
[ afbeelding ]
Guys, wat is het nut van de maan? Kan die weg? Does it spark joy?
Ah okido, trusten dan! Iedereen ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
quote:Op zondag 23 juni 2024 02:28 schreef Xilia het volgende:
Las elders dat @:iteejer is geopereerd, @:Yvonne wens hem heel veel beterschap
hoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ja hopen dattie snel weer beter is, niks ernstigs hoop ik?
* dud0r gooit sushiquote:
Heb je dat niet altijd?quote:
quote:De dag begint met volop zon, maar in de loop van de dag ontstaan er landinwaarts enkele stapelwolken. Ondanks deze wolken blijft de zon regelmatig tevoorschijn komen. In Limburg kan de zon wel achter iets meer bewolking schuilgaan. Aan de kust blijft de zon de hele dag uitbundig schijnen. Het blijft droog en de temperatuur stijgt naar 20 graden op de Wadden en 22 of 23 graden in het binnenland. Vanavond en komende nacht is het helder en koelt het af naar 11 graden. Maandag schijnt de zon uitbundig, en bij een naar noordoost draaiende wind wordt het warmer; 22 tot 25 graden.
Oke oke. Onverwachtquote:Op zondag 23 juni 2024 08:27 schreef bitterbal het volgende:
maaaaaaaaar ramen staat toch misschien wel op een gedeelde plaats nu
Krijg je geen spijt van.quote:Op zondag 23 juni 2024 09:04 schreef Nattekat het volgende:
![]()
![]()
Kan vandaag eindelijk mijn heel lang geleden opgehangen zonnescherm testen.
Deuren vallen zeker een beetje tegen?quote:Op zondag 23 juni 2024 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ramen heeft mij echt positief verrastZo'n rijke smaak zit er aan ook
KILL IT!!quote:Op zondag 23 juni 2024 09:09 schreef Nattekat het volgende:
Eerste wesp van het seizoen gespot.
Kutwespen.
Eens. Goede ramen is erg lekkerquote:Op zondag 23 juni 2024 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ramen heeft mij echt positief verrastZo'n rijke smaak zit er aan ook
quote:
Misschien willen ze gezellig een nestje maken bij jequote:Op zondag 23 juni 2024 09:09 schreef Nattekat het volgende:
Eerste wesp van het seizoen gespot.
Kutwespen.
Ik zal ze je adres geven.quote:Op zondag 23 juni 2024 09:17 schreef dud0r het volgende:
Misschien willen ze gezellig een nestje maken bij je
Op kantoor met aircoquote:
Thuis omdat verbouwing op kantoor met aircoquote:Op zondag 23 juni 2024 09:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Op kantoor met airco![]()
O ja, die middag weer onderweg naar een meeting
Nu pas?quote:
Ik zeg toch bij jou.quote:
Nu weer.quote:
En ik zeg bij jouquote:[..]
Ik zeg toch bij jou.
Wat moeten ze dan bij mij doen
Jij
Maar nu regent het nietquote:
Ja maar ze zitten al bij jouquote:Op zondag 23 juni 2024 09:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu weer.
[..]
En ik zeg bij jou
Bij jou een nestje beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |