SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker-XOXO-
Scheve mond..verwarde spraak…bel 0906-666quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:20 schreef Dr_Flash het volgende: [..] Nee pik, kip ketjap gymzaal lamsspies etc
NK wielrennen, dan Formule 1quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:22 schreef datismijnmening het volgende:
Als een mod het wil veranderen in “time to shake some cocktails” dan wordt dat gewaardeerd
Waarom nou weer een sauna meet. Mijn hele leven is al een grote opvlieger :$quote:
hmmmmquote:
Kijk dat is het goede voorbeeldquote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rond 9:30 denk ik. moet smiddags op de bank liggen en sport kijken
Loat gewoan oen kut zien!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom nou weer een sauna meet. Mijn hele leven is al een grote opvlieger :$
Kearl, ik heb al zo veule brommers bekeek'n en loat'n bekiek'n. Heulmoal kloar metquote:
Doddie meeten zou wel een hoogtepunt zijnquote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:24 schreef Dqod het volgende:
Maar ik wil best nog wel een keer een meet met een aantal van m'n fokmatties
WOWquote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kearl, ik heb al zo veule brommers bekeek'n en loat'n bekiek'n. Heulmoal kloar met
Voor de afwisseling?quote:
Op een gegeven moment ist wel goed allemaal voor vrouwen ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kearl, ik heb al zo veule brommers bekeek'n en loat'n bekiek'n. Heulmoal kloar met
K heb de knalpiep kats noar de kloot'nquote:
Heb je The Old Oak en Treasure al gezien?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
He bian de cuo wu(2023)6.7crime, drama, mystery, thriller1011h 41min12Wei ShujunYu Hua, Chunlei Kang, Wei ShujunYilong Zhu, Chloe Maayan, Hou TianlaiChief police investigates a series of murders in a riverside town in rural China in the 1990s. An arrest is made quickly, clues push the policeman to dive deeper into the hidden behaviour of the locals
Nu naar deze.
wordt alleen maar kutterderquote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is kutweer dus ja geniet van je film
Variety is the spice of life.quote:
Wild leven heb je, maat.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Variety is the spice of life.
Soms zit ik in zaal één, soms vier, soms vijf of zes, of twee. Maar liever niet drie.
Ook al. We gaan in december ook al naar de LOTR: The two towers in concert.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:28 schreef essnhills het volgende:
Harry Potter symfonieorkest komt weer naar Nederland
Die spice uit Dune?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Variety is the spice of life.
Soms zit ik in zaal één, soms vier, soms vijf of zes, of twee. Maar liever niet drie.
Door gelood te nuttigen terwijl je ongelood nodig hebtquote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt dat door het brommers kijken?
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb je The Old Oak en Treasure al gezien?
Wist niet dat dit was. Is natuurlijk al lang uitverkocht.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook al. We gaan in december ook al naar de LOTR: The two towers in concert.
Nu wil ik die ook
Als je steeds de uitlaat laat bewonen gaan de binnenbanden lek.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Door gelood te nuttigen terwijl je ongelood nodig hebt
Treasure is met Stephen Fry, beide lijken me erg goed, maar Britse films hebben sowieso al een stapje voor bij mequote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
The Old Oak heb ik wel voorbij zien komen volgens mij, maar ik denk dat het qua tijd niet uitkwam toen.
Ik verkies ervoor om hier niet te diep over na te denken.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Door gelood te nuttigen terwijl je ongelood nodig hebt
Ik had het zelf niet beter kunnen verwoordenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je steeds de uitlaat laat bewonen gaan de binnenbanden lek.
zondag 22 december 2024 - Matineequote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist niet dat dit was. Is natuurlijk al lang uitverkocht.
GODMILAAR
[ afbeelding ]
Verstandigquote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verkies ervoor om hier niet te diep over na te denken.
Ik keek bij Fellowship. Als een downie.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
zondag 22 december 2024 - Matinee
Rotterdam Ahoy | RTM Stage
Symfonieorkest Vlaanderen
is niet sold out
https://www.ahoy.nl/en/ev(...)cert?d=2024-12-22_13quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik keek bij Fellowship. Als een downie.
ik zal mijn down vriendjes niet beledigen door ze met jou te vergelijken ;Pquote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik keek bij Fellowship. Als een downie.
Haha, beetje doen alsof je vrienden hebtquote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zal mijn down vriendjes niet beledigen door ze met jou te vergelijken ;P
kwali al gekeken?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:39 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nu al 40 minuten aanstalten aan het maken om te gaan douchen. Dit is ernstig
Nee, dat wil ik erna doenquote:
sla is een groentequote:
op zich zijn olijven en tomaten fruit, toch?quote:
het beetje sla dat daar ligt is doorzichtigquote:
Een fokker vriendschap uitgebeeld op 2:45 tot 3:00quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, beetje doen alsof je vrienden hebt
Kwam er zo'n dikke ouwe Balkantaart aan met drie tanden en een dikke wrat met haren erop. "Wat mag het zijn?"quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Serveerster net: ik heb 2 blondjes voor je.
Ik: brunette erbij zou lekker zijn.
Echt zo’n grapje dat die griet denkt van “daar heb je er weer een hoor” maar ze zei wel “zal mijn collega wel even roepen”
Dan doe ik het veel beter met mijn balkantaarten hue huequote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwam er zo'n dikke ouwe Balkantaart aan met drie tanden en een dikke wrat met haren erop. "Wat mag het zijn?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan doe ik het veel beter met mijn balkantaarten hue hue
Wat een snoezig gebakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Podiumplaatsquote:Gefeliciteerd met het voltooien van je 1e parkrun en je 1e bij Karpendonkse Plas parkrun vandaag. Je bent gefinisht op de 65e plaats uit een veld van 72 parkrunners. Je was de 41e man en werd 2e in je leeftijdscategorie VM40-44. Neem een kijkje op onze website voor de volledige resultaten van deze week. Gefeliciteerd met je eerste loop bij Karpendonkse Plas parkrun. We hebben dit als je PR gezet.
Ik dacht dat dat een activiteit voor mensen van middelbare leeftijd was, maar schijnbaar niet.quote:
Nee, er waren best een hoop mensen die ik onder de 30 schatquote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een activiteit voor mensen van middelbare leeftijd was, maar schijnbaar niet.
En nog wat 50'ers zekerquote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, er waren best een hoop mensen die ik onder de 30 schat
Dan liever een blauwe doosquote:
Ja. ik zie zelfs dat er een 80+er mee deed, Maar je mag het ook wandelend afleggen...quote:
Nou is de grote vraag natuurlijk; heeft die 80+'er jou verslagen?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. ik zie zelfs dat er een 80+er mee deed, Maar je mag het ook wandelend afleggen...
Nee dat niet. Hij is ene laatste geworden en ik 65ste van de 72. Dus wel gewoon achterhoede. Er zijn wel een paar 60+er die sneller waren, maar ik heb het nooit van mijn snelheid moeten hebben. Ik loop om plezier te hebben..quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou is de grote vraag natuurlijk; heeft die 80+'er jou verslagen?
Aw, dan was ik helemaal fan geweest van die bejaardequote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee dat niet. Hij is ene laatste geworden en ik 65ste van de 72. Dus wel gewoon achterhoede. Er zijn wel een paar 60+er die sneller waren, maar ik heb het nooit van mijn snelheid moeten hebben. Ik loop om plezier te hebben..
Lol. Op elke boot een versterker met 3 miljard decibel aan kutmuziek en een paar dansende meiden maar het gaat om de bloemen hoor!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:53 schreef bitterbal het volgende:
We waren bij een varend groente/bloemen corso geweest in het westland en deze kwam voorbij. Moest aan @:dezwabber denken
[ afbeelding ]
Slotje?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:02 schreef Karzai het volgende:
cut the crap, ik houd gewoon niet van praten
Wel mooi contrast, de woonbegeleider die met me mee was en de hele tijd bij me liep (quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aw, dan was ik helemaal fan geweest van die bejaarde
Maar lekker bezig hoor, doe ik je niet na. Ik heb binnen 2km kramp in mijn beide kuiten.
Dan ben je echt beest.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hij is ook wel een getrainde sporter. Hij heeft 1 Iron Man achter zijn naam staan. Wat men vroeger kende als Triathlon
Ja klopt. Maar wat men nu Iron Man noemt, was voorheen de triatlon. Nu is de triatlon ingekort zeg maar..quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ben je echt beest.
Iron Man is trouwens een categorie binnen triatlon
De triathlon hebben ze toen destijds toch ingekort om er een olympische sport van te maken, maar dat het niet te lang duurt?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel mooi contrast, de woonbegeleider die met me mee was en de hele tijd bij me liep () liep voor de tweede keer mee. De vorige keer werd ie tweede overall en nu dus net achter mij...
Hij is ook wel een getrainde sporter. Hij heeft 1 Iron Man achter zijn naam staan. Wat men vroeger kende als Triathlon...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |