SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
Pino?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:49 schreef UitStraling het volgende:
Memphis is een beetje zoals die enge Ethiopiër in zijn blauwe vogelpak.
Ik denk dat dat wederzijds is met zo'n onbetrouwbare luilak. Ze klinken allebei niet echt als top mensen of de meest heldere lichten. Maar goed, in hoeverre kunnen wij dat beoordelen op één gebeurtenis in hun gehele relatiequote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:49 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)de-rechter~ae8ad45c/
Denk dat die man blij is dat die van het secreet af is.
Deze is ook wel savage.quote:Met zijn arm in een fruitkistje en hijzelf bloedend ernaast, werd de 31-jarige Satnam Singh in een busje geladen en weggevoerd van zijn werkplek, een fruitteler in de provincie Latina op zo’n 75 kilometer ten zuiden van Rome, en langs de kant van de weg gedumpt dichtbij zijn huis. Zonder telefoons, want die had de werkgever van Satnam en zijn vrouw Sony afgepakt. ,,Ik heb de werkgever gesmeekt om de ambulance te bellen”, vertelt Sony aan La Repubblica. ,,Maar hij heeft ons voor de deur achtergelaten en is weggereden.”
He gezellig.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deze is ook wel savage.![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)rlijdt-hij~aaf85409/
Ze pasten wel goed bij elkaar.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wederzijds is met zo'n onbetrouwbare luilak. Ze klinken allebei niet echt als top mensen of de meest heldere lichten. Maar goed, in hoeverre kunnen wij dat beoordelen op één gebeurtenis in hun gehele relatie
Als je ergens een kistje meloenen met een halve hand tegenkomt weet je waarom.quote:
Compleet achterlijk land toch dat Italiëquote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deze is ook wel savage.![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)rlijdt-hij~aaf85409/
Zullen we een paar hectare kopen? 5 euro en een doosje sigaren voor de plaatselijke Don.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Compleet achterlijk land toch dat Italië![]()
Wat dat betreft leven we wel in een prima landje, alhoewel ik daar ook wel zou gedijen als landeigenaar.
Italië is corrupt, vol georganiseerde misdaad, maar voel me daar altijd wel thuis. Lekker weer, eten en vrouwen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat dat betreft leven we wel in een prima landje, alhoewel ik daar ook wel zou gedijen als landeigenaar.
Beetje keihard meloenen gooien naar Indiërsquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen we een paar hectare kopen? 5 euro en een doosje sigaren voor de plaatselijke Don.
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje keihard meloenen gooien naar Indiërs
Ja, jij bent wel het type om mensen uit te buiten en voor dood achter te laten.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof daar wat mis mee is.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, jij bent wel het type om mensen uit te buiten en voor dood achter te laten.
Nou, nouquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://mentaalbeter.nl/zelftesten/autisme-test/quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
HUILEN!!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:17 schreef Nattekat het volgende:
Echt elk godverdomme internationale voetbalforum op het internet tot de Franse fans aan toe zijn het er bijna unaniem over eens dat die goal zwaar onterecht is afgekeurd
Stond wel in de weg hoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:17 schreef Nattekat het volgende:
Echt elk godverdomme internationale voetbalforum op het internet tot de Franse fans aan toe zijn het er bijna unaniem over eens dat die goal zwaar onterecht is afgekeurd
Ga je tot volgende week donderdag wandelen?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:15 schreef LTVDK het volgende:
Zo maar eens aan de wandel nu het nog droog is
Kan niet in de weg staan als de keeper kansloos was in die duik überhaupt te maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:21 schreef Ama het volgende:
Lol ik zei dat ik niks hoef voor de koelkast maar iets lekker mag best. Krijg ik dit.Briefje van 50 is wel een vreemd ding om te geven voor de koelkast, maar you do you.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Geld vond ik echt niet nodig maar ze kunnen het prima missen dus prima haha.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Briefje van 50 is wel een vreemd ding om te geven voor de koelkast, maar you do you.
Hopelijk geef je hem een mooi plekjequote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Geld vond ik echt niet nodig maar ze kunnen het prima missen dus prima haha.
Had je nou nog meegekregen dat hij uit Colombia kwam?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:20 schreef LTVDK het volgende:
@:4EverBlackEyed @:Budapestenaar 'de studentjes weten niet wat gin is'
[ afbeelding ]
Zo denken boeven, woonwagenbewoners en criminelen ook.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Geld vond ik echt niet nodig maar ze kunnen het prima missen dus prima haha.
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:20 schreef LTVDK het volgende:
@:4EverBlackEyed @:Budapestenaar 'de studentjes weten niet wat gin is'
[ afbeelding ]
Of mensen die graag andere mensen helpen en geloven in goed zijn voor andere mensen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo denken boeven, woonwagenbewoners en criminelen ook.
Verklaart wel die kartel-vibesquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had je nou nog meegekregen dat hij uit Colombia kwam?
Hoezo verbaast mij dit nietsquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had je nou nog meegekregen dat hij uit Colombia kwam?
Op een eenrichtingsweg is het veilig fietsen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Of mensen die graag andere mensen helpen en geloven in goed zijn voor andere mensen.
Ja klopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nee, omdat ik het niet persoonlijk opvat.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:31 schreef RockNijntje het volgende:
Als iemand zegt de SC zat te zijn, zijn jullie dan ook meteen bang daar iets mee te maken te hebben? Terwijl dat eigenlijk nergens op slaat omdat je weet dat je gewoon normaal hebt meegepost.
https://mentaalbeter.nl/zelftesten/autisme-test/quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:31 schreef RockNijntje het volgende:
Als iemand zegt de SC zat te zijn, zijn jullie dan ook meteen bang daar iets mee te maken te hebben? Terwijl dat eigenlijk nergens op slaat omdat je weet dat je gewoon normaal hebt meegepost.
Nee, want vaak kan je wel een redelijke inschatting maken waar het vandaan komt.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:31 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ook niet. Ik vind het rot voor diegenen dat weggaan nodig is en vraag me dan wel eens af of ik wat anders had kunnen doen. En dan realiseer ik me dat dat waarschijnlijk niet zo isquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, omdat ik het niet persoonlijk opvat.
Bijna goed! Maar bij klassiek autisme hebben mensen over het algemeen juist moeite met empatisch vermogenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://mentaalbeter.nl/zelftesten/autisme-test/
Joejoequote:
Dat is waarquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, want vaak kan je wel een redelijke inschatting maken waar het vandaan komt.
Bij Kleve zie ik, daar kom ik regelmatig. Nooit geweten dat ze daar zoiets moois in de buurt hadden!quote:
Nou, het is hier geen vliegveld en je hoeft niet je vertrek aan te kondigen en 9/10 keer komen die mensen ook gewoon terug (wat prima is).quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vind het rot voor diegenen dat weggaan nodig is en vraag me dan wel eens af of ik wat anders had kunnen doen. En dan realiseer ik me dat dat waarschijnlijk niet zo isIk vroeg me af of meer mensen dat hier zo ervaren.
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze dat bordje "Arbeit Macht Frei" eindelijk weggehaald daar?
Ik heb wel een periode gehad dat ik het me altijd aan trok, maar dat kwam ook omdat ik als boeren Hollander tussen de sneeuwvlokjes zat in een community. Dus was ook niet helemaal onterechtquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is waarMaar het is ook makkelijk om het meteen op een ander af te schuiven en helemaal niet meer naar jezelf te kijken. Maar vaak zal het wel kloppen, ja
Of je bent simpelweg zo autistisch als een meloen en dan zit je altijd en immer verkeerd met je mensenradar.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, want vaak kan je wel een redelijke inschatting maken waar het vandaan komt.
Wat had je?quote:
*kijkt voortaan met een schuin oog naar de meloenenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je bent simpelweg zo autistisch als een meloen en dan zit je altijd en immer verkeerd met je mensenradar.
Witte bonen in tomatensaus, pork and apple sausages, rösti rondjes met bacon en twee gebakken eitjesquote:
Stevig ontbijtquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Witte bonen in tomatensaus, pork and apple sausages, rösti rondjes met bacon en twee gebakken eitjes
Kom jij van de boerderie?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb wel een periode gehad dat ik het me altijd aan trok, maar dat kwam ook omdat ik als boeren Hollander tussen de sneeuwvlokjes zat in een community. Dus was ook niet helemaal onterecht
Oh, op een vliegveld kondig ik meestal ook niet mijn vertrek aanquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, het is hier geen vliegveld en je hoeft niet je vertrek aan te kondigen en 9/10 keer komen die mensen ook gewoon terug (wat prima is).
Maar als je het je dan wel afvraagt wat je anders had kunnen doen, dan vat je het wel een beetje persoonlijk op toch? Er is overigens niets mis met zelfreflectie en empathie. Zouden meer mensen mogen doen
Nee, alsjeblieft nietquote:
Straks nog even op en neer wandelen naar de stad en dan ben ik niet geneigd daar VIESDIK lekkers te halenquote:
Tering.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Witte bonen in tomatensaus, pork and apple sausages, rösti rondjes met bacon en twee gebakken eitjes
Rest van de dag niet meer eten?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat laatste weet je niet. Misschien vinden andere mensen al die zelfreflectie weer erg vermoeiend.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, op een vliegveld kondig ik meestal ook niet mijn vertrek aan
Maar geen idee of het wel of geen persoonlijk aantrekken is, maakt denk ik uiteindelijk ook niet zo veel uit. Het uitgangspunt is voor mij de andere persoon, vandaar dat het voor mij misschien niet helemaal zo voelt.
Het belangrijkste is inderdaad wat je al noemt, dat meer mensen aan zulke zelfreflectie en empathie zouden mogen doenDan hoeft er hopelijk nooit meer iemand weg
Maar ja
Nee, dat doet het vliegveld voor je, handig toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, op een vliegveld kondig ik meestal ook niet mijn vertrek aan
Maar geen idee of het wel of geen persoonlijk aantrekken is, maakt denk ik uiteindelijk ook niet zo veel uit. Het uitgangspunt is voor mij de andere persoon, vandaar dat het voor mij misschien niet helemaal zo voelt.
Het belangrijkste is inderdaad wat je al noemt, dat meer mensen aan zulke zelfreflectie en empathie zouden mogen doenDan hoeft er hopelijk nooit meer iemand weg
Maar ja
Hoezo, daar hoef je toch niet over te posten? "Ik snap wel dat X weg is, daar heb ik zelf aan bijgedragen, laat ik voortaan wat aardiger zijn" kloaaaar.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat laatste weet je niet. Misschien vinden andere mensen al die zelfreflectie weer erg vermoeiend.
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Rest van de dag niet meer eten?
Wat is er nou weer mis met van de boerderie af komenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, alsjeblieft niet
Maar je voelt je vanzelf wel een lompe boer tussen de sneeuwvlokjes hoor. Godverdomme wat een volk
Vind het vooral iets waar je voor je 14e jaar maar in je eigen tijdzone klaar mee moet zijn en anderen niet lastig mee dient te vallen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat laatste weet je niet. Misschien vinden andere mensen al die zelfreflectie weer erg vermoeiend.
JAquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:31 schreef RockNijntje het volgende:
Niets, maar niets voor mijquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met van de boerderie af komen![]()
Vanavond weerquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Rest van de dag niet meer eten?
Ja wat een gekkie hequote:
ja begrijp ik helemaal niets vanquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vanavond weer
[..]
Ja wat een gekkie he
quote:
quote:
Eens.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De koeienpoeplucht.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met van de boerderie af komen![]()
Gelukkig ben je gewoon jezelf geblevenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, alsjeblieft niet
Maar je voelt je vanzelf wel een lompe boer tussen de sneeuwvlokjes hoor. Godverdomme wat een volk
Het is gewoon (en ja soms kan ik dat zelf ook weleens beter doen) zo dat je soms gewoon wat minder praat en vaker je mond houdt en luistert naar anderen ipv er continu tussendoor te kakelen met hele apostels.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, ik moet vaak lachen om je klaagzangen, dus stop daar ajb niet mee.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JA
Toen jullie net naar kwiwi vroegen dacht ik, ik ben te aanwezig hier, ik lul te veel, ben bot uit de hoek gekomen, loop te zaniken en labiel te janken, mensen zijn mij beu
Dus ja tegen de eerste helft van je post. Tweede helft weet ik zo net nog niet
Huh? Kan jij ook serieus posten?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is gewoon (en ja soms kan ik dat zelf ook weleens beter doen) zo dat je soms gewoon wat minder praat en vaker je mond houdt en luistert naar anderen ipv er continu tussendoor te kakelen met hele apostels.
Ik vind het wel vermakelijk als jij ergens tussendoor kakelt.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is gewoon (en ja soms kan ik dat zelf ook weleens beter doen) zo dat je soms gewoon wat minder praat en vaker je mond houdt en luistert naar anderen ipv er continu tussendoor te kakelen met hele apostels.
Ja, nou, zie jequote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JA
Toen jullie net naar kwiwi vroegen dacht ik, ik ben te aanwezig hier, ik lul te veel, ben bot uit de hoek gekomen, loop te zaniken en labiel te janken, mensen zijn mij beu
Dus ja tegen de eerste helft van je post. Tweede helft weet ik zo net nog niet
Beter dan die PFAS fabriek in Drechtsteden of TATA STEELquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wanneer ga je ook alweer naar Albaantje?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ga straks 16 km ebiken om een Brugmansia op te halen ergens. Zat al klaar maar nu kan ik hem pas om kwart voor 1 ophalen en zit nu te wachten.
Judas of Petrus of...quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mee eens, de dagelijkse klachtjes van Nattekat en CL toveren vaak een kwekgrote glimlach op mijn gezicht.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik moet vaak lachen om je klaagzangen, dus stop daar ajb niet mee.
Het wordt natuurlijk anders als je dat non -stop en elke dag gaat doen, maar dat lijkt me voor jezelf ook niet echt fijn? Maar goed, dat is een aanname en misschien vind je het wel fijn, weet ik veel
Tuurlijkquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig ben je gewoon jezelf gebleven
Die pfas-fabriek staat gewoon in Dordtje hoorquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter dan die PFAS fabriek in Drechtsteden of TATA STEEL
Zaterdag!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer ga je ook alweer naar Albaantje?
Dagelijkse klachtenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mee eens, de dagelijkse klachtjes van Nattekat en CL toveren vaak een kwekgrote glimlach op mijn gezicht.
Valt Dordrecht niet onder Drechtsteden?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die pfas-fabriek staat gewoon in Dordtje hoor
@yvonne Nattekat noemt je een sneeuwvlokje.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk
Stond echt aan de afgrond van een ban toen ik er sowieso wel genoeg van had, want de sneeuwvlokjes hadden ook het admin team volledig overgenomen.
Hoe noem je hem? Vind Thaddeüs wel een leuke naamquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:55 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga nu ook proberen een wijs apostel te schrijven.
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:yvonne Nattekat noemt je een sneeuwvlokje.
Zou ik nooit doenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:yvonne Nattekat noemt je een sneeuwvlokje.
Zit je in het Golden Tulip?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zaterdag!![]()
En vrijdag avond al naar Eindje.
Leuk stelletje zou dat zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mee eens, de dagelijkse klachtjes van Nattekat en CL toveren vaak een kwekgrote glimlach op mijn gezicht.
Judas Iskariot.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe noem je hem? Vind Thaddeüs wel een leuke naam
Ook goedquote:
Zeker! Trotste hoofdstad van de Drechtstedenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Valt Dordrecht niet onder Drechtsteden?
Yep.quote:
Nou, weet niet. Eén iemand die klaagt en het verder absoluut niet serieus neemt en een iemand die klaagt dat de hele wereld vergaat omdat één klein dingetje even niet loopt zoals ie zou willen. Slechte match.quote:
Met PFAS in de grondquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker! Trotste hoofdstad van de Drechtsteden
Wel goed vermaak hier.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, weet niet. Eén iemand die klaagt en het verder absoluut niet serieus neemt en een iemand die klaagt dat de hele wereld vergaat omdat één klein dingetje even niet loopt zoals ie zou willen. Slechte match.
Buda en ik alleen wat eerder door de PFASquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met PFAS in de grond
Ach ja.. deaud gaan we toch wel
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met PFAS in de grond
Ach ja.. deaud gaan we toch wel
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet ik. Maar je had het niet over FOK! toch?
Hebben jullie toevallig een moestuin en kippen rondlopen?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Buda en ik alleen wat eerder door de PFAS
Ik heb het ook weer gedaan. Heel relaxte manier van aan je vakantie beginnenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep.Hopelijk soepeler dan de vorige keer qua treinen want toen was er een aanrijding met een persoon en was ik pas rond half 12 ofzo in het hotel.
25 jaar geleden...quote:
Ik heb vlakbij die pfas-fabriek gewoond.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben jullie toevallig een moestuin en kippen rondlopen?
Merk je daar de gevolgen nog van of is dit gewoon een sluipmoordenaar?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb vlakbij die pfas-fabriek gewoond.
Zou me werkelijk een hoedje schrikken, doe je op een mooie ochtend goedgeluimd de gordijnen wijd open zie je daar een moestuin rondlopen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben jullie toevallig een moestuin en kippen rondlopen?
ja ik ben oudquote:
"De moestuin is weer uitgebroken, haal jij hem even terug?"quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou me werkelijk een hoedje schrikken, doe je op een mooie ochtend goedgeluimd de gordijnen wijd open zie je daar een moestuin rondlopen.
Ik hoor weer wat klotsen (geld)quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:01 schreef Nattekat het volgende:
Nou, m'n dure sportschool is betaald
Dankzij ziek zijn nooit de kans gehad om die goedkope uit te proberen, dus we gaan het nooit weten ook nu.
Hoe duur is die nou dan per maand. #nieuwsgierigquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:01 schreef Nattekat het volgende:
Nou, m'n dure sportschool is betaald
Dankzij ziek zijn nooit de kans gehad om die goedkope uit te proberen, dus we gaan het nooit weten ook nu.
Nee, dat geld is foetsie nu.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoor weer wat klotsen (geld)
Collega van mij zit nu (extreem last minute) op dat eiland in het zuiden van Albanië want spotgoedkoop bier, superzon en makkelijk vast te pakken borsten, volgens hem dan.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:59 schreef liesje1979 het volgende:
En zo tof, ik ben nog nooit bij Shala river geweest in Albaantje, wel natuurlijk de gewone ferry gedaan al vaak, En je kan dus nu ook tours doen naar Shala river maar dat ga ik niet doen, een vriend komt me ophalen met zijn bootje en dan krijg ik gratis een privetour. Mag ik ook varen enzo en gaan we wijn drinken in de boot.
Daar denk ik liever niet over naquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Merk je daar de gevolgen nog van of is dit gewoon een sluipmoordenaar?
¤60quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe duur is die nou dan per maand. #nieuwsgierig
Langzaam-vergiftigd-boks.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is al klotsend naar de rekening van de sportschool gevarenquote:
Lekker weer he?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar denk ik liever niet over na
Er gaan tegenwoordig hele gezinnen van mijn werk naar Albaantje.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega van mij zit nu (extreem last minute) op dat eiland in het zuiden van Albanië want spotgoedkoop bier, superzon en makkelijk vast te pakken borsten, volgens hem dan.
Dit voel ik trouwens wel. Ik ben inmiddels flink bijgeschaafd, maar lompe boer zal ik altijd blijvenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, alsjeblieft niet
Is dat onbeperkt sporten en wat krijg je daar voor ?quote:
Lozen die niet toevallig hun bende in de Oude Rijn nabij Bodegraven?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat je iedere maand van de PFAS fabriek een mailtje krijgt, "Voel je al iets?"quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Merk je daar de gevolgen nog van of is dit gewoon een sluipmoordenaar?
Onbeperkt op elke Sportcity locatie in Nederland.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat onbeperkt sporten en wat krijg je daar voor ?
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je iedere maand van de PFAS fabriek een mailtje krijgt, "Voel je al iets?"
Hopelijk wel een andere plaats? Kom je ze straks ineens tegen daar haha.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er gaan tegenwoordig hele gezinnen van mijn werk naar Albaantje.
Oh ja, dat was voorheen FFFquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onbeperkt op elke Sportcity locatie in Nederland.
Ksamil, hij vloog ook op Corfu.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, daar hebben ze gewoon de Beneden-Merwede voor.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lozen die niet toevallig hun bende in de Oude Rijn nabij Bodegraven?
Oh jij hebt de luxe versie. Ik zit omgerekend voor 30 per maand maar dan mag ik niet naar de luxe locatiesquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onbeperkt op elke Sportcity locatie in Nederland.
Andere data vooral. Zij moeten wel in de schoolvakanties. En dan wil ik er juist helemaal niet zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Hopelijk wel een andere plaats? Kom je ze straks ineens tegen daar haha.
Alles erop en eraan, maar ik gebruik alleen toestellenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, dat was voorheen FFF
Met of zonder groepslessen?
Ik vond die groepslessen wel fijn, want dan deed ik tenminste iets, maar goed.. dat moet je ook maar liggen
Oh ja dat kan ik wel goed begrijpen van je ja haha.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Andere data vooral. Zij moeten wel in de schoolvakanties. En dan wil ik er juist helemaal niet zijn.
Kom je over 2 jaar een keer in Tirana staat daar een gouden standbeeld van 35 meter hoog van jou in het centrumquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hehehe, groot gelijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Andere data vooral. Zij moeten wel in de schoolvakanties. En dan wil ik er juist helemaal niet zijn.
Nou, wat aardig weer Qwarqquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Hoi. Lang niet meer gesproken. Had jullie niet gemist
Ah ik dacht een eiland, Ksamil is fantastisch vind ik, maar dan meer in oktober. Nu veel en veel te druk.quote:
Nee. En ik ben het ook niet eens met de boosheid richting DuPont/Chemours. Die bedrijven hebben grotendeels binnen de kaders van hun milieuvergunning gehandeld, een illegale lozing hier en en daar uitgezonderd.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:05 schreef RockNijntje het volgende:
Heb je ook meegedaan aan de anti-PFAS-mars, Buda?_!
Kan je trouwens niet via bedrijfsfitness korting krijgen?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alles erop en eraan, maar ik gebruik alleen toestellen
Maar er is ook niet een abo zonder al die poespas.
Dat had er al moeten staan eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je over 2 jaar een keer in Tirana staat daar een gouden standbeeld van 35 meter hoog van jou in het centrum
Jij hebt dan ook voor een heel jaarquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh jij hebt de luxe versie. Ik zit omgerekend voor 30 per maand maar dan mag ik niet naar de luxe locaties
Nopquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je trouwens niet via bedrijfsfitness korting krijgen?
Ik kon dat voorheen wel en dat was wel lekker cheap
I remember, ziet er op zich erg mooi uit, het water en de stranden maar poeptoeristisch wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah ik dacht een eiland, Ksamil is fantastisch vind ik, maar dan meer in oktober. Nu veel en veel te druk.Dat is waar ik toen een beetje bestolen was door die lui uit Kosovo.
Jammersquote:
Wat heb je voor ee stad betekend? 1000 toeristen de stad laten zien?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat had er al moeten staan eigenlijk.
True.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook voor een heel jaar
Ik kan in principe heel veel thuis doen, dus mijn plan is om dat in de winter ook weer gewoon te doen.
Ze heeft een websitequote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat heb je voor ee stad betekend? 1000 toeristen de stad laten zien?
Is echt prachtig. En toeristisch inderdaad ook wel, voor Albanese begrippen dan.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I remember, ziet er op zich erg mooi uit, het water en de stranden maar poeptoeristisch wel.
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:10 schreef Recce het volgende:
Het gaat volgende week lekker zweten worden. Hoge dauwpuntstemperaturen en plaknachten.
Ik heb er veel geld heen gebracht.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat heb je voor ee stad betekend? 1000 toeristen de stad laten zien?
Het gaat volgende week lekker zweten worden. Hoge dauwpuntstemperaturen en plaknachten.
Maandag ga ik weer zwemmen, en op basis van hoe dat gaat ga ik de rest weer oppakken. Mag me dan wel weer helemaal goed voelen, de impact van de afgelopen week is nog heel goed merkbaar.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jammers
Wanneer ga je naar de sportschool?
Ik ben vooral bang dat de daling van de temperatuur na woensdag weer uit de voorspellingen verdwijnt.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:10 schreef Recce het volgende:
Ik heb 6 maanden. Kan ik na de zomer ook niet stiekem zeggen dat het leuk geweest isquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
True.
Ook gewoon in 1 keer voor het hele jaar afgetikt. Ben je er ook maar vanaf
Lekker! Het is bijna juli en ben dit jaar nog niet een keer naar het strand geweest.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:10 schreef Recce het volgende:
Ik vind dat dit op de allerwarmste dagen mag als mannen het hele jaar door in korte broek naar kantoor komenquote:
Ik welquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker! Het is bijna juli en ben dit jaar nog niet een keer naar het strand geweest.
Volgens mij mogen mannen niet met een korte broek naar kantoorquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind dat dit op de allerwarmste dagen mag als mannen het hele jaar door in korte broek naar kantoor komen
Bij jullie? En ja het lijkt me ook wel heeeeeul erg aan de sector en het type bedrijf te liggen. Hier komen mensen ook wel eens in joggingbroek. Vind ik een beetje gek, maar er is geen dresscode, dus doe je dingquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij mogen mannen niet met een korte broek naar kantoorJe kan dan naar huis worden gestuurd
Naar kantoor mag ik datquote:
Mja, hier komen nog weleens klanten op kantoorquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij jullie? En ja het lijkt me ook wel heeeeeul erg aan de sector en het type bedrijf te liggen. Hier komen mensen ook wel eens in joggingbroek. Vind ik een beetje gek, maar er is geen dresscode, dus doe je ding
Nog even en het is kerst.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:18 schreef Nattekat het volgende:
Echt, het is gewoon al ruim 3 weken geleden ten einde gekomen die vakantie. Tijd vliegt.
Ik blijf dit raar vinden.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, hier komen nog weleens klanten op kantoorMaar eigenlijk niet eerlijk, vrouwen mogen jurken aan (blote benen) en mannen mogen dat dus niet.
Ja, is het ook..quote:
Hier ook, geen idee waarom er bij ons zo makkelijk over gedaan wordt eigenlijkquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, hier komen nog weleens klanten op kantoorMaar eigenlijk niet eerlijk, vrouwen mogen jurken aan (blote benen) en mannen mogen dat dus niet.
blijft idioot..quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier ook, geen idee waarom er bij ons zo makkelijk over gedaan wordt eigenlijkMijn ex werkt ook in de IT en hij heeft nooit klantencontact. Hij is wel eens naar huis gestuurd omdat hij een net T-shirt aan had in plaats van een overhemd
Dat laatste wat je noemt doet me trouwens denken aan die buschauffeurs in Frankrijk die in rokken en jurken naar werk gingen toen het heel warm was, hilarisch.
Drie weken pas? Het voelt voor mij/ons als maandenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:18 schreef Nattekat het volgende:
Echt, het is gewoon al ruim 3 weken geleden ten einde gekomen die vakantie. Tijd vliegt.
en die heeft nooit gedacht, toedeledokie, na jullie de zonvloed, zat mensen in de IT nodig?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier ook, geen idee waarom er bij ons zo makkelijk over gedaan wordt eigenlijkMijn ex werkt ook in de IT en hij heeft nooit klantencontact. Hij is wel eens naar huis gestuurd omdat hij een net T-shirt aan had in plaats van een overhemd
Waren de rokken niet deel van het uniform?quote:
Ik heb nog een heel lijstje zomeractiviteitenquote:
Zelfs de gastendoekjes?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:22 schreef Ama het volgende:
Nu moet ik alleen mijn vorige bureaustoel nog kwijt en dan is alles weg.
Mja, het is dat bedrijf dat onder andere werknemers sinds vorige week betaalt om op vrijdag niet te werken, dus niet echtquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:23 schreef mschol het volgende:
[..]
en die heeft nooit gedacht, toedeledokie, na jullie de zonvloed, zat mensen in de IT nodig?
Lol, het staat ze nog goed ookquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)ts-dress-code-nantes
Voor mij voelt het nu eerder alsof ik nooit weg ben geweest, het is niets dan een vage herinnering.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Drie weken pas? Het voelt voor mij/ons als maanden
Olympische spelen ga ik grotendeels missen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog een heel lijstje zomeractiviteiten
- dagje kanoën
- waterpolotoernooi weekend in open water
- weekendje Limburg
- Olympische Spelen
Right?! Ondanks wat mensen hier van me denken kan ik ook wel eens raar opkijken van woke dingen zoals mannen in vrouwenkleding, maar dit staat niet gek? Het ziet er niet echt anders uit dan een korte broekquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, het staat ze nog goed ook
Klinkt als een vol zomerprogrammaquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog een heel lijstje zomeractiviteiten
- dagje kanoën
- waterpolotoernooi weekend in open water
- weekendje Limburg
- Olympische Spelen
Ik ben grootgebracht in een rokje.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Right?! Ondanks wat mensen hier van me denken kan ik ook wel eens raar opkijken van woke dingen zoals mannen in vrouwenkleding, maar dit staat niet gek? Het ziet er niet echt anders uit dan een korte broek
Blij dat ik het niet hoef inderdaad.quote:
En dan moet ik eigenlijk ook nog rekening houden met een week buikgriep na dat toernooi.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als een vol zomerprogramme
En tussendoor nog de sportschool inplannen
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben grootgebracht in een rokje.
Rattenkooi staat tegenwoordig ook buiten.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:28 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is pas een grondige voorjaarsschoonmaak
Gewoon rekening houden met alle toekomstige risico'squote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan moet ik eigenlijk ook nog rekening houden met een week buikgriep na dat toernooi.
de griep zelfs idd maximaal 4, maar het nazeuren er over nog 3 dagen dus vandaar 7quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Even voor m'n tijdlijn, die buikgriep was een dag of 3-4 toch?
En still counting geloof ik? Nu het aansterken, niet op volle kracht zijn en zitten met alle verloren tijd, als ik de posts moet gelovenquote:
ja ik was net aan het edittenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En still counting geloof ik? Nu het aansterken, niet op volle kracht zijn en zitten met alle verloren tijd, als ik de posts moet geloven
Meer dat het als een eeuwigheid aanvoelt inmiddels.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
de griep zelfs idd maximaal 4, maar het nazeuren er over nog 3 dagen dus vandaar 7
hoewel het bij natte kat uit kan lopen dat nazeuren... wordt het meteen 14
Dat zijn de tactieken.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:38 schreef Ama het volgende:
Staan er twee lieve oudjes voor de deur. Jehova getuigen.
je hebt god in huis genomen?quote:
wat braafquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee heb maar eerlijk gezegd dat ik het toch niet ga lezen.
Zijn ook gewoon mensen hoor.quote:
Ja ik weet hetquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn ook gewoon mensen hoor.![]()
Overigens zijn die vaak wel gewend aan afwijzing, gewoon goed in je achterhoofd houden dat "nee" alles is waar ze recht op hebben qua uitleg.
Ja duh, wanneer anders? Doordeweeks werken de meesten.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:42 schreef RockNijntje het volgende:
De jehova's bij mijn ouders in de straat hebben ooit gevraagd of m'n vader op zondag alsjeblieft niet meer wilde klussen. Inmiddels wordt er toevallig in alle huizen om het jehovahuis heen zwaar verbouwd, vooral in het weekend. Oef
Buikgriepsymptomen kunnen nog 1 tot 5 dagen op zich laten wachten en kunnen 4 tot 7 dagen aanhouden, dus een week is eigenlijk niet eens genoegquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Even voor m'n tijdlijn, die buikgriep was een dag of 3-4 toch?
Pehehehe, laten we het bij de daadwerkelijke gebeurtenissen houden en niet de what if's.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Buikgriepsymptomen kunnen nog 1 tot 5 dagen op zich laten wachten en kunnen 4 tot 7 dagen aanhouden, dus een week is eigenlijk niet eens genoeg
Bij mij duurde het iets meer dan een dag voor de eerste symptomen opdoken, dus dat klopt, en de buikgriepklachten zelf hebben 3 dagen aangehouden, dus daar gaat wel iets mis.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehehe, laten we het bij de daadwerkelijke gebeurtenissen houden en niet de what if's.
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:47 schreef RockNijntje het volgende:
Buikgriep is toch ook wat anders dan een bacterie binnenkrijgen via vies natuurwater?
quote:Als je buikgriep hebt, heb je een infectie aan je darmen en maag. Het slijmvlies dat aan de binnenkant van je darmen en maag zit is dan ontstoken. Dit geeft klachten zoals diarree en overgeven. Vaak komt buikgriep door een virus, in sommige gevallen is een bacterie de oorzaak
Dat zijn gemiddelden he, je kan beter kijken naar hoe je je voelt dan naar "hoe lang het zou moeten duren". Er zijn dus lui die er met een dag vanaf zijn, maar ook lui waarbij het twee weken duurt.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij duurde het iets meer dan een dag voor de eerste symptomen opdoken, dus dat klopt, en de buikgriepklachten zelf hebben 3 dagen aangehouden, dus daar gaat wel iets mis.
Maar misschien tellen ze het volledige herstel mee.
Meteen de bossen gegierd.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:51 schreef UitStraling het volgende:
Buikgriep, keertje wat extra groentjes en fruitjes en een gezond struis wandeltje door de bossen en je voelt je weer kiplekker.
En een stiek van minimaal 500 gr (het oog wil tenslotte ook wat)quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:51 schreef UitStraling het volgende:
Buikgriep, keertje wat extra groentjes en fruitjes en een gezond struis wandeltje door de bossen en je voelt je weer kiplekker.
*side eyed IJsdraakjequote:
Story of my life. Slecht voor je bankrekening.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Boodschappen op zaterdag ook weer overleefd. En ik liep met honger door de winkel.
Onze moeders zijn zussen?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:54 schreef DeZwabber het volgende:
Goed begin van het weekend. Mijn moeder kreeg brieven van de belastingdienst. Ik lees ze even voor haar door om te kijken hoe en wat.
Leg ik het uit, onderbreekt ze me om een heel verhaal af te steken over iets dat ik al wist.
Onderbreek haar om dat te zeggen. Nu is zij dus pissig dat ik haar onderbrak. Ehh, pardon?
Nu een half winkelwagentje aan snoep, koek en chips in huis liggen?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Boodschappen op zaterdag ook weer overleefd. En ik liep met honger door de winkel.
Ben je nu de trotse eigenaar van een gangpad met eten?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit klinkt rete vermoeiendquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:54 schreef DeZwabber het volgende:
Goed begin van het weekend. Mijn moeder kreeg brieven van de belastingdienst. Ik lees ze even voor haar door om te kijken hoe en wat.
Leg ik het uit, onderbreekt ze me om een heel verhaal af te steken over iets dat ik al wist.
Onderbreek haar om dat te zeggen. Nu is zij dus pissig dat ik haar onderbrak. Ehh, pardon?
Maak er een drieling van, de mijne kan ook zo zijnquote:
Paar vakkenvullers opgevreten.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik geloof dat ik me wel netjes aan mijn boodschappenlijstje heb gehouden.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Story of my life. Slecht voor je bankrekening.
Lolwatquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:54 schreef DeZwabber het volgende:
"Limited edition, oh dan moet ik het dus wel NU kopen want later kan dat niet meer."quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:56 schreef Ama het volgende:
Dit is lekker oh en dat ook en heey dat is nieuw.
Kirby -praktijkenquote:
hmmmquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik me wel netjes aan mijn boodschappenlijstje heb gehouden.
Ik ben daar ook heel erg gevoelig voor.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Limited edition, oh dan moet ik het dus wel NU kopen want later kan dat niet meer."
Ik heb hier zelf gelukkig geen last van, maar doe wel regelmatig boodschappen met iemand die hier ernstig gevoelig voor is.
klinkt herkenbaar, in mijn geval niet met mn ouder, maar met inmiddels exquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:54 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
klinkt herkenbaar, in mijn geval niet met mn ouder, maar met inmiddels ex
quote:
Dit had ik niet van je verwachtquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook, als dan het stickertje nieuw ook nog ergens opstaat.
Is toch privé.. djeezzzquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:59 schreef bitterbal het volgende:
ik kreeg een keer post van een rechtbank uit berlijn. Bij monster bezorgd. Was ze boos dat zij het niet voor mij voor mocht lezen
uhuh, reden 599 waarom het ex isquote:
ja maar monster wilde hem voorlezen omdat ze vond dat ik het toch niet zou begrijpen.quote:
@LTVDKquote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik gruwel juist van de 35 procent kortingssticker.
Je bent toch niet dom of zo ?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar monster wilde hem voorlezen omdat ze vond dat ik het toch niet zou begrijpen.
Denk dat ze gewoon wilde weten wat er in stond
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent toch niet dom of zo ?
Ik graai soms ook weleens wat uit die bakquote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik snap daar echt geen kont van.
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent toch niet dom of zo ?
Haar probleem, niet het jouwequote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze werd ook echt boos.Was zo stom
Het onderbreken is een heel ding bij haar. Maar ze doet het zelf continu. Ik denk niet dat ze dat doorheeft.quote:
Nee, helemaal geen snoep en chips gekocht.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu een half winkelwagentje aan snoep, koek en chips in huis liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |