SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
Pino?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:49 schreef UitStraling het volgende:
Memphis is een beetje zoals die enge Ethiopiër in zijn blauwe vogelpak.
Ik denk dat dat wederzijds is met zo'n onbetrouwbare luilak. Ze klinken allebei niet echt als top mensen of de meest heldere lichten. Maar goed, in hoeverre kunnen wij dat beoordelen op één gebeurtenis in hun gehele relatiequote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:49 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)de-rechter~ae8ad45c/
Denk dat die man blij is dat die van het secreet af is.
Deze is ook wel savage.quote:Met zijn arm in een fruitkistje en hijzelf bloedend ernaast, werd de 31-jarige Satnam Singh in een busje geladen en weggevoerd van zijn werkplek, een fruitteler in de provincie Latina op zo’n 75 kilometer ten zuiden van Rome, en langs de kant van de weg gedumpt dichtbij zijn huis. Zonder telefoons, want die had de werkgever van Satnam en zijn vrouw Sony afgepakt. ,,Ik heb de werkgever gesmeekt om de ambulance te bellen”, vertelt Sony aan La Repubblica. ,,Maar hij heeft ons voor de deur achtergelaten en is weggereden.”
He gezellig.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deze is ook wel savage.![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)rlijdt-hij~aaf85409/
Ze pasten wel goed bij elkaar.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wederzijds is met zo'n onbetrouwbare luilak. Ze klinken allebei niet echt als top mensen of de meest heldere lichten. Maar goed, in hoeverre kunnen wij dat beoordelen op één gebeurtenis in hun gehele relatie
Als je ergens een kistje meloenen met een halve hand tegenkomt weet je waarom.quote:
Compleet achterlijk land toch dat Italiëquote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deze is ook wel savage.![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)rlijdt-hij~aaf85409/
Zullen we een paar hectare kopen? 5 euro en een doosje sigaren voor de plaatselijke Don.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Compleet achterlijk land toch dat Italië![]()
Wat dat betreft leven we wel in een prima landje, alhoewel ik daar ook wel zou gedijen als landeigenaar.
Italië is corrupt, vol georganiseerde misdaad, maar voel me daar altijd wel thuis. Lekker weer, eten en vrouwen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat dat betreft leven we wel in een prima landje, alhoewel ik daar ook wel zou gedijen als landeigenaar.
Beetje keihard meloenen gooien naar Indiërsquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen we een paar hectare kopen? 5 euro en een doosje sigaren voor de plaatselijke Don.
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje keihard meloenen gooien naar Indiërs
Ja, jij bent wel het type om mensen uit te buiten en voor dood achter te laten.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof daar wat mis mee is.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, jij bent wel het type om mensen uit te buiten en voor dood achter te laten.
Nou, nouquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://mentaalbeter.nl/zelftesten/autisme-test/quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
HUILEN!!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:17 schreef Nattekat het volgende:
Echt elk godverdomme internationale voetbalforum op het internet tot de Franse fans aan toe zijn het er bijna unaniem over eens dat die goal zwaar onterecht is afgekeurd
Stond wel in de weg hoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:17 schreef Nattekat het volgende:
Echt elk godverdomme internationale voetbalforum op het internet tot de Franse fans aan toe zijn het er bijna unaniem over eens dat die goal zwaar onterecht is afgekeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |