Dan krijgt Prisha gewoon een nieuwequote:
Zo maar ff langs de bakker op de hoekquote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:08 schreef maily het volgende:
[..]
Ga je gewoon voor jezelf een gebakje halen vandaag![]()
![]()
quote:
Alvast bedanktquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:40 schreef sly-nl het volgende:
Alvast gefeliciteerd Prishaaa!@![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
We faxen!@
Is ook niet echt ruimte om te vallen he,quote:
Dit is de Einstein onder de panda's, die anderen waren hier gewoon afgelazerdquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is ook niet echt ruimte om te vallen he,
had dat ding nou op een meter of 2 hoogte gehangen .............
En dan?quote:
Hier precies hetzelfde(ze wordt 21 aug. 4 en dan ook naar school), wel haar jongere zusje nog.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:50 schreef Puzzie het volgende:
Kinderfeestje van kleindochter gevierd vandaag, klein beetje emoNog twee keer oppassen voor de vakantie en half augustus gaat ze dan naar de basisschool. Vier jaar met dat draakje, ik ga het missen
Echt wel ! De laatste weken ben ik er toch wel erg mee bezig, heerlijk kind, ik ga het missenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde(ze wordt 21 aug. 4 en dan ook naar school), wel haar jongere zusje nog.
Wat gaat de tijd toch enorm snel.
Ahquote:
Ik zou een test doen als ik jou was,quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit is de Einstein onder de panda's, die anderen waren hier gewoon afgelazerd
0-2 voor Portugalquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:43 schreef pullup het volgende:
[..]
AhIk dacht iets met voetbal
![]()
Mijn shoarma is wat rapper![]()
Even nog een tomatenslaatje maken voor erbij
Geen toeterende autos vooralsnogquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:55 schreef aloa het volgende:
[..]
0-2 voor Portugal
Met een lachwekkend eigen doelpunt
Ga ik zo even terug kijken, heb een roeistream gevondenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:55 schreef aloa het volgende:
[..]
0-2 voor Portugal
Da fuck zegquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:55 schreef aloa het volgende:
[..]
0-2 voor Portugal
Gdansk zee roeien?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ga ik zo even terug kijken, heb een roeistream gevonden
Marlow regatta in Etonquote:
Je gaat je weer onder de Engelse kak begeven ... Heb je nog een leuk hoedje ?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Marlow regatta in Eton
Er roeiden net wat tegenstanders voor ons over twee weken in Henley dus ik moest wel even kijken
Ja ik ben niet perse fan maar alle roeiers willen perse daarheen tegenwoordig als afsluiting van het seizoenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Je gaat je weer onder de Engelse kak begeven ... Heb je nog een leuk hoedje ?
Is er extra veel drank daar?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik ben niet perse fan maar alle roeiers willen perse daarheen tegenwoordig als afsluiting van het seizoen
Voor het overgrote deel van de toeschouwers wel ja, die komen helemaal niet voor het roeien maar eerder voor de drankquote:
Wat 'n skere BoPlaquote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Voor het overgrote deel van de toeschouwers wel ja, die komen helemaal niet voor het roeien maar eerder voor de drank
Pimms hoor je daar te zuipen
[ afbeelding ]
Haha ja, volgens mij is dat zooi die ze in die cocktail zelf mikken om er nog wat van te maken.quote:
En je roeiers doen heel hard mee na het roeien,quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Voor het overgrote deel van de toeschouwers wel ja, die komen helemaal niet voor het roeien maar eerder voor de drank
Pimms hoor je daar te zuipen
[ afbeelding ]
Die doen veel te hard mee jaquote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En je roeiers doen heel hard mee na het roeien,
geef nou maar toe
Roeiers drinken vrij fors als ze uit training zijn jaquote:
Ftfyquote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Roeiers Sporters drinken vrij fors als ze uit training zijn ja
Huh?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
Zouden er nog doden zijn gevallen bij fc twente vandaag?
Nog geen bericht van. Wel een paar zwaargewonden ...quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
Zouden er nog doden zijn gevallen bij fc twente vandaag?
Lekker dan. Valt mee hopelijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)erdere-gewonden.html
Als ik dat tweede filmpje kijk zou dat best knap zijn als het alleen gewonden zijn. ....quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:38 schreef maily het volgende:
[..]
NWS / Balk stort op voetbalfans Twente, veel hulpdiensten aanwezig
Tsjaa.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik dat tweede filmpje kijk zou dat best knap zijn als het alleen gewonden zijn. ....
Was twente ook niet degene waarbij het stadiondak instortte?quote:
En AZ meen ik.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was twente ook niet degene waarbij het stadiondak instortte?
Nee, dat was in Enschedequote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was twente ook niet degene waarbij het stadiondak instortte?
Alleen bij Twente vielen doden, bij az niet.quote:
Ik ga echt niet bij die boeren in de buurt komen als ze iets gaan knutselen, gaat niet goedquote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:45 schreef maily het volgende:
[..]
Ja![]()
https://www.bndestem.nl/o(...)~aaede2e1/101816526/
Toen zaten er geen toeschouwers toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:45 schreef maily het volgende:
[..]
Ja![]()
https://www.bndestem.nl/o(...)~aaede2e1/101816526/
Tijdens bouwwerkzaamheden als ik het goed herinner.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Toen zaten er geen toeschouwers toch?
Wel doden.
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Toen zaten er geen toeschouwers toch?
Wel doden.
Lees het artikel even. #tipquote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijdens bouwwerkzaamheden als ik het goed herinner.
Ik kan niet meer dan 3 dingen tegelijkquote:
Zwaargewond hou je vaak wel wat aan over.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
10 gewonden, waarvan 2 zwaar gewond.
Komen ze goed weg
Neuh, hoeft echt niet dat je iets over houdt aan zwaar gewond, gelukkig.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Zwaargewond hou je vaak wel wat aan over.
Bizarre actie.
Kan allemaal idd.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, hoeft echt niet dat je iets over houdt aan zwaar gewond, gelukkig.
Het kan echter wel, maar ook aan licht gewond kan dat.
Ik was ooit (lang geleden) op een feestje bij zo'n roeivereniging, misschien wel de jouwe .. was een kloten eind weg op de fiets .. Op de terugtocht verdwaalde ik en heb een stukje A10 gefietst ... (1 op en direct de volgende er weer af .. ) toen wist ik mn huis weer te vinden ...quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Roeiers drinken vrij fors als ze uit training zijn ja
Klinkt als bij mij op de verenigingquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was ooit (lang geleden) op een feestje bij zo'n roeivereniging, misschien wel de jouwe .. was een kloten eind weg op de fiets .. Op de terugtocht verdwaalde ik en heb een stukje A10 gefietst ... (1 op en direct de volgende er weer af .. ) toen wist ik mn huis weer te vinden ...
Thanks puzzie baybeequote:
Nicequote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:53 schreef Prisha het volgende:
Ik ben in Amsterdam![]()
Er is een verrassing voor me geregeld.
Ik wist ook niet dat ik hier zou zijn. Met de auto naar Bussum en van daar met de trein naar Amsterdam Centraal.
Geen idee wat er voor morgen gepland is. Het is een kilometer lopen van het hotel en duurt ongeveer 1.5 uur.
Net lekker Tepanaki gegeten ergens bij het Leidseplein in de buurt en nu uitbuiken in t hotel. Met uitzicht op het water.
Thanks Koeneloenquote:
Dank uquote:
Spannendquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:53 schreef Prisha het volgende:
Ik ben in Amsterdam![]()
Ik wist ook niet dat ik hier zou zijn. Met de auto naar Bussum en van daar met de trein naar Amsterdam Centraal.
Geen idee wat er voor morgen gepland is. Het is een kilometer lopen van het hotel en duurt ongeveer 1.5 uur.
Net lekker Tepanaki gegeten ergens bij het Leidseplein in de buurt en nu uitbuiken in t hotel. Met uitzicht op het water.
Blijkbaarquote:
Spannend hoor Prish ... vooruit alvast gefeliciteerd dan maarquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:53 schreef Prisha het volgende:
Ik ben in Amsterdam![]()
Thanks chufquote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Spannend hoor Prish ... vooruit alvast gefeliciteerd dan maar
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:23 schreef D. het volgende:
Ik doe niet aan dat alvast gedoe
Ik wacht nog even
Kerel, how's lifequote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:23 schreef D. het volgende:
Ik wacht nog even
Kijk dat klinkt positiefquote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:34 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je even?
We zien de toekomst positief tegemoet
Ja het zou raar zijn als ik het negatief zou vindenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat kwam omdat het woord 'positief' al in de zin zat natuurlijk
Vandaarquote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja het zou raar zijn als ik het negatief zou vinden
Was ook mijn plan, maar straks vergeet ik het weer ..quote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:23 schreef D. het volgende:
Ik wacht nog even
Da's de leeftijdquote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ook mijn plan, maar straks vergeet ik het weer ..
Ja das de leeftijd ...quote:Op zondag 23 juni 2024 00:13 schreef aloa het volgende:
Ik wacht nog ff.
Ik slaap tegenwoordig steeds korter.
Wat spannend!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:53 schreef Prisha het volgende:
Ik ben in Amsterdam![]()
Ik was in slaap gevallenquote:
Oh wat leuk en spannend.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:53 schreef Prisha het volgende:
Ik ben in Amsterdam![]()
Ken je deze?quote:Op zondag 23 juni 2024 09:52 schreef aloa het volgende:
[ link | afbeelding ]
https://x.com/othingstodo(...)WTN5lmwSUxHQvfg&s=19
Hier de hele dag Live Pinkpop met vele artiesten, op NPO2 Extraquote:Op zondag 23 juni 2024 14:04 schreef mario390 het volgende:
hermes house band in zdf live is life,que sera
welke spelen??quote:Op zondag 23 juni 2024 15:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier de hele dag Live Pinkpop met vele artiesten, op NPO2 Extra
Ik bedenk al 3 dagen dat je vandaag jarig bent en ik vergeet het.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
En wat was het. Happy birthday. !!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:53 schreef Prisha het volgende:
Ik ben in Amsterdam![]()
Topmuziekje erbijquote:Op zondag 23 juni 2024 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ x ]
En wij ze maar voeren...
Ik heb ook salade op, het was er weer weer voorquote:Op zondag 23 juni 2024 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mezelf ook maar voeren... salada tijd
[ afbeelding ]
40+, the movie is nu op tvquote:Op zondag 23 juni 2024 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
The Good...
The Bad..
The Ugly...
Clint Movies
Wat is dat?quote:
Nu op Net5quote:
The mummy zie ikquote:
Reclame ?quote:Op zondag 23 juni 2024 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu op Net5
Of nou ja, nu is er weer eens reclame
Nee, de Mummy 3 zelfsquote:Op zondag 23 juni 2024 20:26 schreef pullup het volgende:
[..]
The mummy zie ik![]()
Dat is een heel beroerde film
Dat zeg je he, maar zowel bij Prime als HBO krijg je het ook tegenwoordig.quote:
Haha ja dat is dan echt ellende waarschijnlijkquote:
Tot nog toe weerstaat mijn systeem dat Bravequote:Op zondag 23 juni 2024 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zeg je he, maar zowel bij Prime als HBO krijg je het ook tegenwoordig.
Maria maakt wel iets goed,quote:Op zondag 23 juni 2024 20:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja dat is dan echt ellende waarschijnlijk
Just kiddinquote:
Is er ook 1 met een explosievenhond met pensioen.quote:
Fanatiek hondjequote:Op zondag 23 juni 2024 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is er ook 1 met een explosievenhond met pensioen.
En dat ie dan ineens gaat zitten en iets aanwijst als je willekeurig ergens loopt
Zoiets dus
https://www.youtube.com/shorts/Se55XD-tnvI
Kan jij, als je ooit met pensioen bent, naar roeien te kijken zonder 'coach en trainer' te zijn denk je?quote:
In zoverre wel dat ik niet perse met een mening ga klaarstaan.quote:Op zondag 23 juni 2024 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan jij, als je ooit met pensioen bent, naar roeien te kijken zonder 'coach en trainer' te zijn denk je?
Dat zeg je nu ja, eerst met pensioen, daarna weet je hetquote:Op zondag 23 juni 2024 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
In zoverre wel dat ik niet perse met een mening ga klaarstaan.
Ik beoordeel eea natuurlijk wel altijd voor mezelf dan maar hoef me er niet perse altijd mee te bemoeien
De dag dat ik voor Duitsland ben is in een volgend levenquote:
Hier ook jaquote:Op zondag 23 juni 2024 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
De dag dat ik voor Duitsland ben is in een volgend leven
Fabrique de lumiere. Behoorlijk prima.quote:Op zondag 23 juni 2024 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
En wat was het. Happy birthday. !!!!!!!!!![ link | afbeelding ]
Ik nu alquote:Op zondag 23 juni 2024 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
De dag dat ik voor Duitsland ben is in een volgend leven
quote:
Mooi zoquote:
Ongelooflijk!quote:Op zondag 23 juni 2024 23:02 schreef mario390 het volgende:
nu heb ik wegen de schottland-spel
geen punt![]()
![]()
de idiot laat 103 min spelen
Voor wie was jij?quote:
Dat is dan weer minderquote:Op zondag 23 juni 2024 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor wie was jij?
In die wedstrijd is iemand gevaarlijk gebotst, heeft een tijd stil gelezen lees ik.
[ afbeelding ]
Dan is het niet vroeg dusquote:Op zondag 23 juni 2024 23:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Wekker gaat om 6.45.
Maar meestal ben ik dan al wel wakker.
ik was vor niemandquote:Op zondag 23 juni 2024 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor wie was jij?
In die wedstrijd is iemand gevaarlijk gebotst, heeft een tijd stil gelezen lees ik.
[ afbeelding ]
Wij willen ook winnen!quote:Op zondag 23 juni 2024 23:46 schreef mario390 het volgende:
we zijn in moment
beste 3te , en willen teg
julie winnen
Wij ook van jullie, maar jullie hoeven je niet druk te maken ..quote:Op zondag 23 juni 2024 23:46 schreef mario390 het volgende:
we zijn in moment
julie winnen
ja maar we gaan zeker niet op x spelenquote:Op zondag 23 juni 2024 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij ook van jullie, maar jullie hoeven je niet druk te maken ..
Dat gaan wij ook niet doen ...quote:Op zondag 23 juni 2024 23:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar we gaan zeker niet op x spelen
zondern voll op sieg
Ik hoop dat jullie winnen hoorquote:Op zondag 23 juni 2024 23:46 schreef mario390 het volgende:
we zijn in moment
julie winnen
waarom heb je op span. zender datquote:Op maandag 24 juni 2024 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Marc is volgens mij inmiddels een halve Duitser nu ie aan de grens woont
Omdat ik Nederlands commentaar niet om aan te horen vindquote:Op maandag 24 juni 2024 00:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom heb je op span. zender dat
duitslandspel gekijkt?
Tegen deze verzameling jankertjes wel jaquote:
wie was daar de experte ?quote:Op maandag 24 juni 2024 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ik Nederlands commentaar niet om aan te horen vind
Ik woon een stuk dichter bij een andere grens hequote:Op maandag 24 juni 2024 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Marc is volgens mij inmiddels een halve Duitser nu ie aan de grens woont
Oh niet opgelet.. maar volg sws de analyses niet of nauwelijksquote:Op maandag 24 juni 2024 00:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
wie was daar de experte ?
in ard was het schweinsteiger
maar spel kijkte ik op servus tv
daar zijn experte steffen freund en
jan age fjörtoft
Er lag iemand halfdood op het veld.quote:Op zondag 23 juni 2024 23:02 schreef mario390 het volgende:
nu heb ik wegen de schottland-spel
geen punt![]()
![]()
de idiot laat 103 min spelen
Gisteren nog een interview met Jim Kerr gelezen. Haar ex en zanger van Simple Minds. Hebben een kindje.quote:
Pierre van Hooijdonk. John van het Schip.quote:Op maandag 24 juni 2024 00:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
wie heeft de spel analysiert bij
julie tv zender?
Wie zijn er de jankertjes?quote:Op maandag 24 juni 2024 00:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tegen deze verzameling jankertjes wel ja
Ja dat ziet er goed uit, een keer wat anders ookquote:Op maandag 24 juni 2024 08:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
https://c-mine.be/event/any-way-wind-blows
Lijkt me wel tof
Hulloquote:
Die gaat hier vandaag behoorlijk op jaquote:
Ik hou van papieren vliegtuigjes. Hopelijk vliegen ze deze keer heel ver weg hihi.quote:Op maandag 24 juni 2024 08:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat ziet er goed uit, een keer wat anders ook
ja bij ard schweinsteigerquote:Op maandag 24 juni 2024 06:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pierre van Hooijdonk. John van het Schip.
Wees blij, alles beter dan debieltje van hooidonkquote:Op maandag 24 juni 2024 15:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja bij ard schweinsteiger
en servus tv steffen freund
quote:Op maandag 24 juni 2024 17:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Allejezus.. wat een woei!!![]()
[ x ]
Amerika he, alles moet groterquote:Op maandag 24 juni 2024 17:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Allejezus.. wat een woei!!![]()
[ x ]
wat is dat für scheis?quote:Op maandag 24 juni 2024 18:37 schreef hemarookworst het volgende:
@:mario390 https://speld.nl/2024/06/23/diy-zo-maak-jij-je-eigen-poepballon/
Hey Marcquote:
Dat ik het hier te gezellig maak 😉quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |