Volgens NOS meerdere zwaargewondenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:30 schreef StateOfMind het volgende:
Gelukkig geen zwaargewonden begreep ik.
Beelden staan ook in de OP.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:29 schreef Straatcommando. het volgende:
Beelden :
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100095646_580923da
Nog niet toen hij ze postte, ik was wat traag met het maken van een beetje nette OP op m'n telefoonquote:
Welke idioot gebruikt daar ook een hijskraan voor... Kraantje huren zal wel weer goedkoper zijn dan een stage bouwer ofzo in te huren...quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:09 schreef Caland het volgende:
Eerste regel in de bouw, nooit onder een hijsconstructie staan
Twente: hold my beer
Wat zou jij dan doen?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:59 schreef Nattekat het volgende:
Je hebt wel echt het overlevingsinstinct van een zacht ei als je eerste reactie op een voorwerp dat recht op je af komt je handen omhoog gooien is
Dan zat het bericht wat ik in eerste instantie kreeg er goed naast danquote:
Je zegt dit op zo'n manier dat je denkt dat de meest logische actie is om je handen omhoog te gooien.quote:
Met of zonder salto?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zegt dit op zo'n manier dat je denkt dat de meest logische actie is om je handen omhoog te gooien.
Persoonlijk ben ik meer een fan van aan de kant springen.
Zelfbeschermingsreflex.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zegt dit op zo'n manier dat je denkt dat de meest logische actie is om je handen omhoog te gooien.
Persoonlijk ben ik meer een fan van aan de kant springen.
Niet alleen in de bouw.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:09 schreef Caland het volgende:
Eerste regel in de bouw, nooit onder een hijsconstructie staan
Twente: hold my beer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |