Dan krijgt Prisha gewoon een nieuwequote:
Zo maar ff langs de bakker op de hoekquote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:08 schreef maily het volgende:
[..]
Ga je gewoon voor jezelf een gebakje halen vandaag![]()
![]()
quote:
Alvast bedanktquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:40 schreef sly-nl het volgende:
Alvast gefeliciteerd Prishaaa!@![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
We faxen!@
Is ook niet echt ruimte om te vallen he,quote:
Dit is de Einstein onder de panda's, die anderen waren hier gewoon afgelazerdquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is ook niet echt ruimte om te vallen he,
had dat ding nou op een meter of 2 hoogte gehangen .............
En dan?quote:
Hier precies hetzelfde(ze wordt 21 aug. 4 en dan ook naar school), wel haar jongere zusje nog.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:50 schreef Puzzie het volgende:
Kinderfeestje van kleindochter gevierd vandaag, klein beetje emoNog twee keer oppassen voor de vakantie en half augustus gaat ze dan naar de basisschool. Vier jaar met dat draakje, ik ga het missen
Echt wel ! De laatste weken ben ik er toch wel erg mee bezig, heerlijk kind, ik ga het missenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde(ze wordt 21 aug. 4 en dan ook naar school), wel haar jongere zusje nog.
Wat gaat de tijd toch enorm snel.
Ahquote:
Ik zou een test doen als ik jou was,quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit is de Einstein onder de panda's, die anderen waren hier gewoon afgelazerd
0-2 voor Portugalquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:43 schreef pullup het volgende:
[..]
AhIk dacht iets met voetbal
![]()
Mijn shoarma is wat rapper![]()
Even nog een tomatenslaatje maken voor erbij
Geen toeterende autos vooralsnogquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:55 schreef aloa het volgende:
[..]
0-2 voor Portugal
Met een lachwekkend eigen doelpunt
Ga ik zo even terug kijken, heb een roeistream gevondenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:55 schreef aloa het volgende:
[..]
0-2 voor Portugal
Da fuck zegquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:55 schreef aloa het volgende:
[..]
0-2 voor Portugal
Gdansk zee roeien?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ga ik zo even terug kijken, heb een roeistream gevonden
Marlow regatta in Etonquote:
Je gaat je weer onder de Engelse kak begeven ... Heb je nog een leuk hoedje ?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Marlow regatta in Eton
Er roeiden net wat tegenstanders voor ons over twee weken in Henley dus ik moest wel even kijken
Ja ik ben niet perse fan maar alle roeiers willen perse daarheen tegenwoordig als afsluiting van het seizoenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Je gaat je weer onder de Engelse kak begeven ... Heb je nog een leuk hoedje ?
Is er extra veel drank daar?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik ben niet perse fan maar alle roeiers willen perse daarheen tegenwoordig als afsluiting van het seizoen
Voor het overgrote deel van de toeschouwers wel ja, die komen helemaal niet voor het roeien maar eerder voor de drankquote:
Wat 'n skere BoPlaquote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Voor het overgrote deel van de toeschouwers wel ja, die komen helemaal niet voor het roeien maar eerder voor de drank
Pimms hoor je daar te zuipen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |