Neequote:Op zaterdag 22 juni 2024 01:56 schreef PzKpfw het volgende:
Feit is wel dat we gewoon weer, voor de zoveelste keer, genaaid zijn door de scheids op een eindtoernooi. Die goal had gewoon moeten tellen.
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 01:56 schreef PzKpfw het volgende:
Feit is wel dat we gewoon weer, voor de zoveelste keer, genaaid zijn door de scheids op een eindtoernooi. Die goal had gewoon moeten tellen.
Oostenrijk speelt vooral heel fysiek, en daar zouden onze dames wel eens wat moeite mee kunnen hebben.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 07:55 schreef wolffie het volgende:
Wat een slechte wedstrijd, was eerder een schaakwedstrijd. Fransen waren beter, daarom ben ik met een gelijkspel tevreden.
Nu dinsdag tegen OOSTENRIJK onderschat ze niet, maken op mij een prima indruk.
Zo te horen heb je er geen kijk op. Hou het lekker bij dammen voortaan als ik je een tip mag geven.quote:
Alleen in de achtste finale. In de kwartfinale nietquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:33 schreef TAmaru het volgende:
Ik zou ook durven stellen dat de tweede plaats beter is dan de eerste plaats, omdat je dan vermoedelijk een zwakkere tegenstander krijgt.
Dumfries sowieso weer matig. Vooraf dacht je al dat hij en Frimpong elkaar in de weg gingen lopen en precies dat gebeurdequote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vond het wél buitenspel maar die keeper was er sowieso niet bij gekomen denk ik. Dumbjoekeled. Overigens sloeg dat laatste (halfuurtje?) met Dumbfries én Geertruida nergens op, haal dan Dumbfries een linie terug en zet Malen erin of Geertruida voor Dumbfries.
Maar als je de achtste finale niet wint, haal je de kwartfinale ook niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen in de achtste finale. In de kwartfinale niet
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vond het wél buitenspel maar die keeper was er sowieso niet bij gekomen denk ik. Dumbjoekeled. Overigens sloeg dat laatste (halfuurtje?) met Dumbfries én Geertruida nergens op, haal dan Dumbfries een linie terug en zet Malen erin of Geertruida voor Dumbfries.
Die mag er van mij wel uit ja. Als snapte ik het krediet wel, was op het vorige toernooi en tijdens de kwalificatie wel de man stiekem.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dumfries sowieso weer matig. Vooraf dacht je al dat hij en Frimpong elkaar in de weg gingen lopen en precies dat gebeurde
Jammer dat Koeman hem niet durft te wisselen, parodie op een voetballer
Achtste finale is Turkije volgens de simulator als je eerste wordt. Maar als Turkije groepswinnaar wordt heb je Portugal achtste finale. En als je tweede wordt heb je Portugal in de kwartfinale. Dus Nederland en Portugal eerste worden heb je wel beste padquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar als je de achtste finale niet wint, haal je de kwartfinale ook niet.
#teamkarimelahmadi
Ja Koeman had het vaak over niet meeverdedigen Malen maar dat kun je er toch gewoon inslijpen de dagen voor de wedstrijd? Nu stond Dumb steeds rechtsbuiten, die is echt compleet nutteloos als hij er al staat.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[ x ]
Maar ik had Frimpong laten staan en dan Geertruida voor de immer overschatte Dumfries.
Bij Donney er iets inslijpen?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja Koeman had het vaak over niet meeverdedigen Malen maar dat kun je er toch gewoon inslijpen de dagen voor de wedstrijd? Nu stond Dumb steeds rechtsbuiten, die is echt compleet nutteloos als hij er al staat.
Ik ga ervan uit dat portugal eerste wordt dan wordt het dus waarschijnlijk turkije als wij eerste worden. Kwartfinale is dan de winnaar van poule belgie (wat geen belgie gaat worden of een nr 3 uit poule a/b/c/d.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:52 schreef Momo het volgende:
Die wedstrijd met Oostenrijk, dat kan ook wel eens een salonremise worden toch? Dan is Oostenrijk door en worden wij misschien tweede (bij winst Frankrijk) en ontwijken daardoor Portugal/Turkije.
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
Dat opgehemel van Henk Veerman, meine gutte.
Reijnders liet ze er ook wel te makkelijk doorheen glippen. We missen eigenlijk een goede balafpakker die andere topteams allemaal wel hebben.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:21 schreef Caland het volgende:
Ik zou het middenveld ook vooral zo laten staan, Simons op 10 zit helemaal op de lange termijn wel muziek in en Veerhond sneeuwt meteen onder wanneer het tempo iets hoger ligt dan RKC thuis.
Dat is toch ook een betere bijdrage?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat stuk ongeluk gaat maar op de bank zitten.
De verkeerde poule, maar dit geheel terzijde.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik ga nog steeds lekker in fok poule
wat??????quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De verkeerde poule, maar dit geheel terzijde.
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De verkeerde poule, maar dit geheel terzijde.
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zo te horen heb je er geen kijk op. Hou het lekker bij dammen voortaan als ik je een tip mag geven.
Dat was twee toernooien geleden de poule ja. De goede poule staat gewoon in de OP van het desbetreffende topic.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
jouw naam staat er tussen
met je verkeerde poule....
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was twee toernooien geleden de poule ja. De goede poule staat gewoon in de OP van het desbetreffende topic.
knijnweetallesquote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
jouw naam staat er tussen
met je verkeerde poule....
Rappen met Akwasiquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat stuk ongeluk gaat maar op de bank zitten.
Memphis is transfervrij. Benieuwd wie hem uberhaupt wil.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
De echte top neemt hem niet serieus.
Een verlepte subtopclub trapt er wel in . Milan of een Marseille ofzoquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:06 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Memphis is transfervrij. Benieuwd wie hem uberhaupt wil.
Win liever de groep.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:52 schreef Momo het volgende:
Die wedstrijd met Oostenrijk, dat kan ook wel eens een salonremise worden toch? Dan is Oostenrijk door en worden wij misschien tweede (bij winst Frankrijk) en ontwijken daardoor Portugal/Turkije.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |