Bij Donney er iets inslijpen?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja Koeman had het vaak over niet meeverdedigen Malen maar dat kun je er toch gewoon inslijpen de dagen voor de wedstrijd? Nu stond Dumb steeds rechtsbuiten, die is echt compleet nutteloos als hij er al staat.
Ik ga ervan uit dat portugal eerste wordt dan wordt het dus waarschijnlijk turkije als wij eerste worden. Kwartfinale is dan de winnaar van poule belgie (wat geen belgie gaat worden of een nr 3 uit poule a/b/c/d.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:52 schreef Momo het volgende:
Die wedstrijd met Oostenrijk, dat kan ook wel eens een salonremise worden toch? Dan is Oostenrijk door en worden wij misschien tweede (bij winst Frankrijk) en ontwijken daardoor Portugal/Turkije.
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
Dat opgehemel van Henk Veerman, meine gutte.
Reijnders liet ze er ook wel te makkelijk doorheen glippen. We missen eigenlijk een goede balafpakker die andere topteams allemaal wel hebben.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:21 schreef Caland het volgende:
Ik zou het middenveld ook vooral zo laten staan, Simons op 10 zit helemaal op de lange termijn wel muziek in en Veerhond sneeuwt meteen onder wanneer het tempo iets hoger ligt dan RKC thuis.
Dat is toch ook een betere bijdrage?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat stuk ongeluk gaat maar op de bank zitten.
De verkeerde poule, maar dit geheel terzijde.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik ga nog steeds lekker in fok poule
wat??????quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De verkeerde poule, maar dit geheel terzijde.
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De verkeerde poule, maar dit geheel terzijde.
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zo te horen heb je er geen kijk op. Hou het lekker bij dammen voortaan als ik je een tip mag geven.
Dat was twee toernooien geleden de poule ja. De goede poule staat gewoon in de OP van het desbetreffende topic.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
jouw naam staat er tussen
met je verkeerde poule....
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was twee toernooien geleden de poule ja. De goede poule staat gewoon in de OP van het desbetreffende topic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |