SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL
Deze pot gaat om de GROEPSWINST. (mits iemand wint) Dus wie gaat er hier mee vandoor?
[ Bericht 1% gewijzigd door DombohetOlifantje1 op 21-06-2024 23:19:00 ]
Anderen mogen ook openenquote:
Ik ook, ik ben woest. Veel zin om deze te sluiten.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:23 schreef GGMM het volgende:
Godver ik was hier net mee bezig.
Maar lekker bezig DomboPrima OP weer
Zullen wij zondag doen dan? Doe jij Zwitserland - Duitsland en ik Schotland - Hongarijequote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben woest. Veel zin om deze te sluiten.
En de mijne te heropenen
Op vorige EK's waren dit 1 topicquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zullen wij zondag doen dan? Doe jij Zwitserland - Duitsland en ik Schotland - Hongarije
Goed ingegrepen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:30 schreef FvanS het volgende:
Dit gaat behoorlijk offtopic jongens, ik wil jullie verzoeken dit achter de schermen te bespreken of ik zal helaas notes moeten uitdelen.
voor pseudomodden kan je ook een note krijgenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:30 schreef FvanS het volgende:
Dit gaat behoorlijk offtopic jongens, ik wil jullie verzoeken dit achter de schermen te bespreken of ik zal helaas notes moeten uitdelen.
Wil jij even lief doen tegen user FvanSquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
voor pseudomodden kan je ook een note krijgen
Ik ben net zo oranje als jij dat bent, dus je hebt niet een hogere rang oid.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
voor pseudomodden kan je ook een note krijgen
Hardop gelachenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben persoonlijk wel een groot fan van feitje 7.
Nee, daar kunnen ze slecht tegen.quote:
Fijn dat je even deze boeiende informatie komt melden. We schrijven het op in ons centrale "kijk mij eens voor turkije zijn" registratiesysteem.quote:
Aan de andere kant als Türkiye wint of gelijkspeelt kunnen we wel een feestje verwachten.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:31 schreef Paul het volgende:
Dit kan een vervelend wedstrijdje worden voor Turkije denk ik zomaar
Portekiz gaat alle hoeken van het veld te zien krijgen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:10 schreef KingRoland het volgende:
Dit gaat 3-3 ofzo worden
Geen een wedstrijd knotsgek, dus dit is de eerste. Prima affiche.
cc: @:ripcity
Liever Poortugaal.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:09 schreef Vincent_student het volgende:
Ik ben voor Portugal natuurlijk. Ik gok op 3-0 voor Portugal.
Landverraadquote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:09 schreef Vincent_student het volgende:
Ik ben voor Portugal natuurlijk.
Als je op voetbalgebied voor Portugezen bent als Nederlander dan ben je geen knip voor de neus waardquote:
prima volk en een mooi land, maar dat elftal is doffe ellende inderdaad.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je op voetbalgebied voor Portugezen bent als Nederlander dan ben je geen knip voor de neus waard
Die Portugezen, die deugen niet
Ik heb Portugezen in mijn vriendenkring. Waar ik vandaan kom, zijn veel Portugezen. Ik heb helemaal niets met Turken. Ik ken ze alleen van een boel herrie en ze hebben hiervoor eens met motoren een heel grasveld omgemaaid tijdens een bruilofoptocht. Sindsdien moet ik niets van ze hebben.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je op voetbalgebied voor Portugezen bent als Nederlander dan ben je geen knip voor de neus waard
Pepe en Okay Yokuslu.quote:
Maar je bent toch ook niet voor Turkije? Die spelers kijken eng uit hun ogenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen. De Portugezen vielen me een beetje tegen de vorige wedstrijd.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:47 schreef GGMM het volgende:
Ik ga eens gek doen, ik ga de Turken laten winnen in m'n poeltje
Mijn tandarts is Portugees.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
We feliciteren Portugal met de winst.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:47 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:58 schreef Pisces29 het volgende:
Hopelijk brengt Türkiye vandaag wederom een spektakel.
Bedankt voor je analyse, wat moeten we toch zonder jou!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:59 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de vriendschappelijke wedstrijden even geanalyseerd en daaruit bleek dat Portugal en Turkije verschillende vriendschappelijke wedstrijden hebben gespeeld, waarbij de resultaten vaak wisselend waren.
Ik vind Turkije altijd wel geinig, vooral omdat ze zo lekker hoog in de emotie zittenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar je bent toch ook niet voor Turkije? Die spelers kijken eng uit hun ogen
Ik las vandaag ergens een stukje waarin werd verklaard waarom Duitsland in het wit speelt en niet in de kleuren van de vlag. Ter info.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:04 schreef Caland het volgende:
Jammer dat het shirt van Turkije eigenlijk een gigantische Turkse vlag is, anders had ik hem wel mooi gevonden
had het met een oorlog te maken?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:05 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik las vandaag ergens een stukje waarin werd verklaard waarom Duitsland in het wit speelt en niet in de kleuren van de vlag. Ter info.
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:05 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik las vandaag ergens een stukje waarin werd verklaard waarom Duitsland in het wit speelt en niet in de kleuren van de vlag. Ter info.
Nee, in 1900, toen de DFB werd opgericht, was de nationale kleur wit.quote:
Heeft er niks mee te maken.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee, in 1900, toen de DFB werd opgericht, was de nationale kleur wit.
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij getrouwd was..
Zo heb ik het altijd begrepen maar ben benieuwd naar jouw versie.quote:
Alleen moderator onlogisch gaat om 21:00 slapen.quote:
De vlag van het koninkrijk Pruissen was wit (met een adelaar in het midden). Zij waren de dominante macht in het Duitse keizerrijk toen de DFB werd opgericht. Ook na de val van het koninkrijk Pruissen besloot men vervolgens het tenue maar wit te laten.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zo heb ik het altijd begrepen maar ben benieuwd naar jouw versie.
Mathieu gaat hier echt niet harder of zachter door fietsen hoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:21 schreef GGMM het volgende:
En de goal
Dit is niet goed voor mijn poeltje
Ben je nou helemaal betoeterd. Wel mooie goal. Ronaldo ging een keer efficiënt liggen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:13 schreef RAVW het volgende:
Ben niet voor de Turken maar als ze met 5 - 0 winnen van Portugal dan ga ik wel toeteren![]()
wie?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:22 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mathieu gaat hier echt niet harder of zachter door fietsen hoor.
Precies. "Zo laat je een keeper kansloos", die keeper raakt de bal nog en had hem bijna tegengehouden.quote:
Die vent die de poel altijd goed heeft.quote:
De stier van de Bosperus is gevlucht naar Amerika.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:24 schreef RamboDirk het volgende:
Het is nu wachten op rood voor iemand van Turkije
Dit is Turkije, die prikken er zo 2 in 6 minuten extra tijd inquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:25 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit is wel beslist. Deze tik komt Turkije niet mee te boven.
No Guler no partyquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ze kunnen de Turkse bandwagon straks ook van de bodem van het ravijn schrapen.
Ja zo'n mager paard kun je inderdaad beter maar opetenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:26 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mag hopen dat dat meisje dat hele paard heeft opgegeten, wat een mager scharminkel.
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:47 schreef GGMM het volgende:
Verdomme ik wou net dezelfde postenquote:
Ik ben alle schaamte voorbijquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien moet je het gewoon niet meer delen.
Puur uit zelfbescherming.
Ga maar weer weg dan.quote:
Ze krijgen het inderdaadquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:31 schreef Caland het volgende:
Ik heb trouwens genoeg gezien
Dit Portugal gaat GEEN Europees kampioen worden
En jou kennende een stuk of 20 posts.quote:
Vind jij aloa niet zo aardig?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
En jou kennende een stuk of 20 posts.
Jawel hoor. Vergat misschien de knipoog.quote:
Typisch toernooi voor een grote verrassing. Oostenrijk of Slowakije dus.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:31 schreef Caland het volgende:
Ik heb trouwens genoeg gezien
Dit Portugal gaat GEEN Europees kampioen worden
Oh, okequote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Vergat misschien de knipoog.
Een Dröner.quote:
Zeg dat nou niet, ik doe mijn uiterste best die Turken te jinxen maar zo kan ik er wel mee ophouden.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:33 schreef kibo het volgende:
Heerlijk rustig avondje zonder toeterturken
quote:
Hadden we nu maar Sven van Beek gestuurd.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:30 schreef tong80 het volgende:
Zou mooi zijn topscorer van het toernooi met eigen doelpunten.
Zie die turken iig niet meer gelijkspelen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:10 schreef KingRoland het volgende:
Dit gaat 3-3 ofzo worden
Geen een wedstrijd knotsgek, dus dit is de eerste. Prima affiche.
cc: @:ripcity
Zo zonde. Echt een geweldige voetballer die het moeilijk maakt hem te waarderen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:35 schreef wimderon het volgende:
Ronaldo verkeert in een permanente staat van ziedendheid.
Zoiets wilde ik ook posten. Of noch gekker. Het hele veld ligt steeds open.quote:
Als de portugezen niet scoren voor rust ben ik er niet gerust op.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zie die turken iig niet meer gelijkspelen.
Ik dacht 2-2 maar wordt gewoon 2-4 oid.
Ik had @onlogisch z'n advies moeten opvolgen (die zei 2-4)quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoiets wilde ik ook posten. Of noch gekker. Het hele veld ligt steeds open.
RUSTiiiiiiiiiiiiiiig.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:38 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Als de portugezen niet scoren voor rust ben ik er niet gerust op.
mwoaquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zie die turken iig niet meer gelijkspelen.
Ik dacht 2-2 maar wordt gewoon 2-4 oid.
Hahaha dit was mij ontgaan. Geniaalquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:39 schreef byah het volgende:
Leao 2x geel voor een schwalbe, lekker gewerkt
Och dan is ie er niet bij in de wedstrijd die voor Portugal nergens meer om gaat. Zal hem boeien.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:39 schreef byah het volgende:
Leao 2x geel voor een schwalbe, lekker gewerkt
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:39 schreef tong80 het volgende:
Leao is alleen maar blij dat-ie nu al 2 gele kaarten heeft. Straks de overbodige derde wedstrijd lekker rusten.
Er wordt sowieso best goed gefloten dit toernooi.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:40 schreef KingRoland het volgende:
In potentie wel de beste scheids dit EK (tot nu toe)
en dan is de 1e helft niet eens voorbij
Zeg ik. De "verslaggever doet net alsof het een ramp is.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och dan is ie er niet bij in de wedstrijd die voor Portugal nergens meer om gaat. Zal hem boeien.
Ik heb het voor je nagekeken omdat niemand anders dat wil.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:39 schreef Rabieluh het volgende:
Is dat niet z'n 2e geel al hiervoor dit toernooi.
Dank u vriendelijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik heb het voor je nagekeken omdat niemand anders dat wil.
Het klopt Leao heeft nu 2x geel voor een schwalbe gehad.
Blond ?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:40 schreef Guanabana het volgende:
Kunnen ze eigen doelpunt niet afschaffen? Dat het alleen telt als iemand van de tegenpartij 'm maakt? Niemand wil immers dat hij in eigen doel gaat.
Daar winnen we zo makkelijk van. Zijn ze meteen stil.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:41 schreef SpecialK het volgende:
Ik ben iig blij met waar dit heen gaat. Ik woon in Slotermeer en als die Turken winnen hoor ik het tot 2 uur 's nachts. Met fikkies stoken en.. vuurwerk.. knallers.
Voor een groepsfase overwinningZo wanhopig zijn ze.
Ik maak me zorgen als het ooit Nederland vs Turkije wordt trouwens. Dan wordt de buurt onleefbaar.
Maargoed vanavond lekker slapen met de ramen open
EK / Het grote "domme voetbalvragen van voetbalanalfabeten " topicquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:40 schreef Guanabana het volgende:
Kunnen ze eigen doelpunt niet afschaffen? Dat het alleen telt als iemand van de tegenpartij 'm maakt? Niemand wil immers dat hij in eigen doel gaat.
De gifmachine mag aan voor de own gol van de Turreke. @3rr0rquote:
je kan het ook gewoon gezellig maken ofzo. Dat is nou het enige waarin ze een beetje op onze oranje tokkies lijken.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:41 schreef SpecialK het volgende:
Ik ben iig blij met waar dit heen gaat. Ik woon in Slotermeer en als die Turken winnen hoor ik het tot 2 uur 's nachts. Met fikkies stoken en.. vuurwerk.. knallers.
Voor een groepsfase overwinningZo wanhopig zijn ze.
Ik maak me zorgen als het ooit Nederland vs Turkije wordt trouwens. Dan wordt de buurt onleefbaar.
Die van Nederland was slecht.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:41 schreef Perox het volgende:
[..]
Er wordt sowieso best goed gefloten dit toernooi.
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:40 schreef KingRoland het volgende:
In potentie wel de beste scheids dit EK (tot nu toe)
en dan is de 1e helft niet eens voorbij
Jaquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:42 schreef RipCity het volgende:
scheidsrechters zijn hele tournament al zeer matig of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |