Nee, dat is Blindquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:10 schreef littlemindy het volgende:
Depay eruit a.u.b. Is Koeman blind ofzo?
Daley lijkt mii geen goede spitsquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:10 schreef littlemindy het volgende:
Nee, Kluivertquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:10 schreef littlemindy het volgende:
Die komt er ook nog in.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:10 schreef littlemindy het volgende:
vriendjespolitiekquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:10 schreef littlemindy het volgende:
Omdat het tegen Nederland is, dus dan mag dat.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb qua voetbal nergens verstand van maar ik snap echt níet waarom de Fransen Depay steeds overduidelijk mogen vasthouden als hij ook maar een seconde bal heeft of kan hebben.
Mis ik iets, ofzo?
Mag alleen als die tegenstander een zweetband draagt.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb qua voetbal nergens verstand van maar ik snap echt níet waarom de Fransen Depay steeds overduidelijk mogen vasthouden als hij ook maar een seconde bal heeft of kan hebben.
Mis ik iets, ofzo?
Kennerquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Depay gaat deze in de muur schieten
Dacht dat engelsen fransen haatten.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Omdat het tegen Nederland is, dus dan mag dat.
Tja, ik heb dus weinig verstand van voetbal en kan dus niet goed inschatten of deze scheids partijdig is maar dit vasthouden is wel érg opzichtig en langdurig. En dus ook het niet fluiten ervan.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat het tegen Nederland is, dus dan mag dat.
Welke moderator zou jij de vrije trappen laten nemen?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:14 schreef GGMM het volgende:
Depay keek een kwartier lang stoer en geconcentreerd om vervolgens in de muur te schieten.
Stukje CR7.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:14 schreef GGMM het volgende:
Depay keek een kwartier lang stoer en geconcentreerd om vervolgens in de muur te schieten.
Engelsen haten ons ook nog steeds vanwege iets dat 400 jaar geleden is gebeurd.quote:
Capu zou ik als muurligger gebruikenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welke moderator zou jij de vrije trappen laten nemen?
Tenzij het tegen een klein land is, want dan voelen ze zich ineens heel erg verbonden.quote:
Mag alleen bij grote beslissingen (penalty en rode kaarten)quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:16 schreef MoreDakka het volgende:
Ik snap er niets van, constant fouten van de scheidsrechter maar de VAR mag niet ingrijpen ofzo? Die bal was niet uit
Behalve de orangisten in noord-ierland, maar dat wil je juist weer niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Engelsen haten ons ook nog steeds vanwege iets dat 400 jaar geleden is gebeurd.
Wat stom. We hebben de beelden toch gewoonquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:16 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Mag alleen bij grote beslissingen (penalty en rode kaarten)
1-1 wordt hetquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit wordt de eerste 0-0 dit toernooi.
Werd ook wel tijd.
Jawel.quote:
Ligt je stream er weer uit?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:17 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Doe als ik: niet kijken, enkel hier volgen.
Dit voelt als een jinx...quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:18 schreef Cuendillar het volgende:
Ik vind de verdediging in ieder geval wel beter dan vorige wedstrijd.
Af en toe eventjes tussendoor opkijken,quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:17 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Doe als ik: niet kijken, enkel hier volgen.
Dat jankhoofd kan hij niks aan doenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:21 schreef heywoodu het volgende:
Xavi, kap nou eens met lullen tegen de scheids![]()
Dat eeuwige jankhoofd gaat niet helpen.
Alleen bij ajaxquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Vraagje tussendoor: krijgen spelers ook les in schwalbes,?
Ik dacht dat die zo goed was in Engelandquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Ake verliest het iedere keer op snelheid.
Scheids moet ook gewoon geel geven daarvoor. Maar zijn weer regels voor de bühne.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:21 schreef heywoodu het volgende:
Xavi, kap nou eens met lullen tegen de scheids![]()
Dat eeuwige jankhoofd gaat niet helpen.
Ja, dat kan dan niet meer misquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:20 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Klopt. Bij 0-0 zijn ze toch zo goed als zeker beiden door?
dat is de basiscursus in la masiaquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Edit: serieuze vraag btw.
Was uitstekend tegen Polen, nog even niet zeuren.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dat die zo goed was in Engeland
Dan kan je net zo goed Blind opstellen. Die doet dat ook, maar die kan nog een pass geven.
Kijken wij dezelfde wedstrijd?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:22 schreef Stoorzendert het volgende:
NL domineert deze helft dus de goal van FR zal zo wel vallen
Nopequote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:22 schreef FvanS het volgende:
Zijn er überhaupt al wissels geweest bij beide?
Ja, Robben is een workshop komen geven.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Edit: serieuze vraag btw.
Ga weg met je Geertruidaquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:22 schreef Middelpunt het volgende:
Ok nu heeft het wel lang genoeg geduurd: Geertruida voor Dumfries, Zirkzee voor Memphis en Gravenberg voor Schouten
Na zijn glasblaas les.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja, Robben is een workshop komen geven.
Jaquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:24 schreef MoreDakka het volgende:
Dit gaat of nu fout of in de 8ste finale
wie dacht dat?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:24 schreef RipCity het volgende:
En mensen dachten dat we de finale wel ff gingen halen
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja, Robben is een workshop komen geven.
Opa had vrij weinig.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Trauner had tegen Atletico Griezmann in de zak.
Op vrijwel elk groot toernooi pakweg 50% van de Nederlanders. Vooral de 50% die de rest van de tijd geen enkele voetbalwedstrijd ziet.quote:
Ik verwachtte stiekem nog wel een enigszins overtuigende overwinning van Nederland waarna iedereen zou gaan geloven in EK winst om vervolgens kansloos eruit te gaan in de volgende ronde tegen Tsjecho-Slowakije of Roemenië oid.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:24 schreef MoreDakka het volgende:
Dit gaat of nu fout of in de 8ste finale
Oh god is het weer Portugal ja? Dat wordt weer niks inderdaadquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:27 schreef PippenScottie het volgende:
Ik voorspel een gelijkspel tegen Oostenrijk en dan de traditionele exit tegen Portugal.
Gelukkig hebben we de Tour, Wimbledon en de Olympische Spelen nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |