Lijkt me niet dan had wel meer mensen foto's staan nemenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:06 schreef Nober het volgende:
[..]
En is deze echt? Op toplessdag...
[ x ]
[ afbeelding ]
90 % zeker van niet.quote:
Lijkt FOK! wel.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:00 schreef Sabata het volgende:
en Marco Schuitmaker (verbasterd tot Schrottmacher)
Akkoord.quote:
huilenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:47 schreef FvanS het volgende:
[..]
Haha kijk mij eens lekker tegendraads voor Frankrijk zijn. Kijk jongens kijk.
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:50 schreef Szura het volgende:
Kan iemand ff dat plaatje met de opstelling posten? Dank!
Alleen de brug wordt beschermd zo. Mocht hij invallen, is een tikje op dat masker sowieso wel handig @boulahrouzquote:
Stiekem verheug jij je op een 8ste finale Holland-België of niet?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er zal een neutrale Belgische mod aanwezig zijn
Een veel betere opstelling kan je anders niet neerzetten, of je moet met 5 verdedigers willen spelen. (maar dan valt Frimpong altijd af)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn werk zit er alweer op voor vandaag, succes maat.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
tuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Stiekem verheug jij je op een 8ste finale Holland-België of niet?
We moeten nog een OP krijgen voor de 18:00 wedstrijd van morgen, en aangezien @Coco het weer eens laat afweten is dit misschien wel iets voor jou!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn werk zit er alweer op voor vandaag, succes maat.
Klopt maar het is wel een opstelling waarin we nog nooit gespeeld hebben. Verwacht er weinig van.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een veel betere opstelling kan je anders niet neerzetten, of je moet met 5 verdedigers willen spelen. (maar dan valt Frimpong altijd af)
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je dat gebroken neusbeen vanaf onder naar boven tikt kan dat nare gevolgen hebbenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen de brug wordt beschermd zo. Mocht hij invallen, is een tikje op dat masker sowieso wel handig @:boulahrouz
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We moeten nog een OP krijgen voor de 18:00 wedstrijd van morgen, en aangezien @:Coco het weer eens laat afweten is dit misschien wel iets voor jou!
Nah, dat zegt mij nu weer helemaal niks in het landenteamvoetbal.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klopt maar het is wel een opstelling waarin we nog nooit gespeeld hebben. Verwacht er weinig van.
Ik verheug me echt niet op het indekken voor die wedstrijd door jou, en dan achteraf het jennen mocht België toevallig toch winnen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
tuurlijk.
En dat in Dusseldorf. Ze gaan dusseldorf moeten afsluiten door de vooral Nederlandse (en Belgische )fans
Een Derby vlak aan de Belgisch/Nederlandse grens.
Helaas. Oekraïne heeft de vorm nu te pakken net als Roemenië.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
tuurlijk.
En dat in Dusseldorf. Ze gaan dusseldorf moeten afsluiten door de vooral Nederlandse (en Belgische )fans
Waarom?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
tuurlijk.
Ik heb me nog niet ingedekt.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik verheug me echt niet op het indekken voor die wedstrijd door jou, en dan achteraf het jennen mocht België toevallig toch winnen.
ik zei niet zomaar dat ze jou mod hadden moeten maken!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We moeten nog een OP krijgen voor de 18:00 wedstrijd van morgen, en aangezien @:Coco het weer eens laat afweten is dit misschien wel iets voor jou!
Deze moderatorgroep voert echt GEEN flikker uit.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zei niet zomaar dat ze jou mod hadden moeten maken!
Bij het volgende EK is het wel tijd voor een nieuwe mod.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zei niet zomaar dat ze jou mod hadden moeten maken!
Users maken het forumquote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze moderatorgroep voert echt GEEN flikker uit.
Die ik vaak gezien heb bij basketbal komen tot net over het puntje van de neus. Deze lijkt net iets korter. Je wil zo normaal mogelijk kunnen ademen maar het is wel een risico. Bij voetbal wel iets minder kans op contact dan met basketbal.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:59 schreef Xylos het volgende:
[..]
Als je dat gebroken neusbeen vanaf onder naar boven tikt kan dat nare gevolgen hebben
Volgende week donderdag tot zondag vol aan het bier genot.quote:
Geen flikker? En al die topics die ik gemaakt hebt en gereektst hebquote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@GGMM mod team voor WK2026 @DombohetOlifantje1 @Zipportal @onlogisch @capuchon_jongenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bij het volgende EK is het wel tijd voor een nieuwe mod.
Reeksen is echt zwaar werk ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Geen flikker? En al die topics die ik gemaakt hebt en gereektst heb
Dan moet GGMM heel veel brandjes blussen, lijkt mij heel onverstandig.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:ggmm mod team voor WK2026 @:dombohetolifantje1 @:zipportal @:onlogisch @:capuchon_jongen
Ja hallo er zijn ook mods die de hele dag in een fabriek werkenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat klopt!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:05 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ja hallo er zijn ook mods die de hele dag in een fabriek werken
Ik ben hovenier.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:05 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ja hallo er zijn ook mods die de hele dag in een fabriek werken
Dumfries was slecht vorige potquote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geertruida en Frimong zijn hele leuke vriendjes.
Zou een mooi rechterkoppel zijn, jammer dat Dumfries heel veel KREDIET heeft en als eerste op het wedstrijdformulier van Koeman staat.
Dat is pas noeste arbeidquote:
Met die regen van afgelopen jaar ben ik ben ik daar erg aan gaan twijfelenquote:
maar dan ga je toch in zo'n keet zitten? Of doen alleen bouwvakkers en stratenmakers dat.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Met die regen van afgelopen jaar ben ik ben ik daar erg aan gaan twijfelen
Ach, wie is er dan slim en wie is er dan dom, ik heb het verkeerde vak gekozen als die lui bezig ziequote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is pas noeste arbeid
Van die kantoormoppen Die koffie schenken het fysiek zwaarste is als werk![]()
Beetje overdag FOK!ken als de baas niet mee kijkt
Ja, ik doe mijn doorwerkpak aan en ga gewoon door tot het water blijft staan.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar dan ga je toch in zo'n keet zitten? Of doen alleen bouwvakkers en stratenmakers dat.
Valt later inquote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:10 schreef Zorro het volgende:
Ik zie nu de opstelling pas.
Geen Wijnaldum JAAAAAAAA
marketinggodenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
Welke mongool heeft zo'n warme spencer bedacht voor het EK in juni
Leuke opstelling nu.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:10 schreef Zorro het volgende:
Ik zie nu de opstelling pas.
Geen Wijnaldum JAAAAAAAA
hoho, we moeten ook de laptop van Chantal verplaatsen naar een nieuw dockingstation als ze haar USB poorten weer eens op onbegrijpelijke wijze vernacheld heeft en de muis het niet meer doet.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is pas noeste arbeid
Van die kantoormoppen Die koffie schenken het fysiek zwaarste is als werk![]()
Beetje overdag FOK!ken als de baas niet mee kijkt
ja en neequote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Speelt Nederland 5-3-2 loer op de counter?
Nee altijd eigen kracht. 4 3 3quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Speelt Nederland 5-3-2 loer op de counter?
Voor haartjes herschikken bedoel ikquote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Geen idee waar z'n vriendin momenteel korfbalt.
Lekkerrrquote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iets te veel frikandelletjes gegeten
Ik heb geen frituur meerquote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks de frituur maar even aanslingeren.
Koeman gebruikt Wijnaldum ook vaak verkeerd.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:22 schreef tong80 het volgende:
Koeman gebruikt Wat en Dat altijd verkeerd.
Net als z'n broer wel een drinkert. Vroeger was ie daarom leuk. Nu is het een saaie nippert.quote:
Bingo.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:22 schreef Bugno3 het volgende:
"We kunnen iets veranderen wat ook voor iets anders zorgt."
- R. Koeman, 2024
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Koeman gebruikt Wijnaldum ook vaak verkeerd.
Alleen NPO1.2 en 3quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Welke NL zenders kun je allemaal ontvangen?
Meiden van Holland tvquote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Welke NL zenders kun je allemaal ontvangen?
Dat Koeman niet heel slim is, weten we al 50 jaar.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:22 schreef tong80 het volgende:
Koeman gebruikt Wat en Dat altijd verkeerd.
Die wel, daar stond de frituur ooit.quote:
Diederik van Vleuten deed ze allebei na, maar Van Muiswinkel overtrof hem met Van Raaij en Jan Mulder en Anton Geesink.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:24 schreef Beathoven het volgende:
Ik denk dat Koeman met de jaren een goede imitator van Rinus Michels kan zijn of worden als ik m nu zo zie en hoor.
Stukje kontneukenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:25 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik kijk op de Griek bakermat van de beschaving. Pita gyros erbij.
"Daar heb ik een brief van ontvangen"quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Diederik van Vleuten deed ze allebei na, maar Van Muiswinkel overtrof hem met Van Raaij en Jan Mulder en Anton Geesink.
Ik was 2 jaar geleden op vakantie in Wallonië en daar had ik wat commerciële Vlaamse zenders, dat is harstikke leuk manquote:
Waarom zou je vrijwillig naar Wallonië gaan?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik was 2 jaar geleden op vakantie in Wallonië en daar had ik wat commerciële Vlaamse zenders, dat is harstikke leuk man
'Ik heb hier een brief van Sjamarans.'quote:
Tien om te zien.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik was 2 jaar geleden op vakantie in Wallonië en daar had ik wat commerciële Vlaamse zenders, dat is harstikke leuk man
De slimste mens België genotquote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De "Van Raaij" was eigenlijk nog beter. Dat was echt kunst.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Ik heb hier een brief van Sjamarans.'
Stukje SMquote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom zou je vrijwillig naar Wallonië gaan?
Het was daar echt ontzettend mooi, heb een top week gehad.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom zou je vrijwillig naar Wallonië gaan?
Wij promoveerden met trainer Theo Boon.quote:
Poepen ze daar ook op straat?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het was daar echt ontzettend mooi, heb een top week gehad.
De zes O's.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Diederik van Vleuten deed ze allebei na, maar Van Muiswinkel overtrof hem met Van Raaij en Jan Mulder en Anton Geesink.
Je usernamequote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb ook iets Oranje
Fanta Orange
#viesdik
Spannend.quote:
Er stroomt oranje door je aderen darmenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb ook iets Oranje
Fanta Orange
#viesdik
Klopt. Zat van Raaij een keer op de voorste rij, die lag dubbel. Jan Mulder was ook geweldig. Maar de 5 V's is TV-geschiedenis .....'Victorie, Vooruitgang en de Voorzitter Van Vitesse.'quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
De "Van Raaij" was eigenlijk nog beter. Dat was echt kunst.
Schreeuw niet zo.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:32 schreef klaasweetalles het volgende:
AJAX MOET OOK WEER IN BEELD KOMEN
WANT OP HET VELD STAAN ZE ER NIET![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De 3 z's had je ook dacht.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Zat van Raaij een keer op de voorste rij, die lag dubbel. Jan Mulder was ook geweldig. Maar de 5 V's is TV-geschiedenis .....'Victorie, Vooruitgang en de Voorzitter Van Vitesse.'
Fransen bestaan niet meer. Omvolking.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn er wel Fransen in dat stadion
Ik heb 1-2 veranderd in 1-0.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb net mn 1-3 in 1-2 veranderd
Dus 1-3
De 6 o's: omzetbelasting, overhevelingstoeslag, onbelaste winst en oh oh oh als de FIOD er maar niet achter komt.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:33 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
De 3 z's had je ook dacht.
Zingen, zuipen en zie maar hoe je thuis komt
Janssen, Mido, Ronaldo... Maradona is wel flink afgevallen sinds zijn dood.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:36 schreef tong80 het volgende:
Als je vd Vaart dik vindt moet je nu ff op de BBC kijken naar Wayne Rooney.![]()
Ik heb 1-3 in de poolquote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:40 schreef Tijn het volgende:
Als het 2-1 voor Nederland wordt, maak ik bij de bakker kans op een oranje hoedje
Ik had eigenlijk 2-1 voor Frankrijk willen opgeven, maar je moest het hardop tegen de verkoopster zeggen en ik wou niet negatief overkomen
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:40 schreef Tijn het volgende:
Als het 2-1 voor Nederland wordt, maak ik bij de bakker kans op een oranje hoedje
Ik had eigenlijk 2-1 voor Frankrijk willen opgeven, maar je moest het hardop tegen de verkoopster zeggen en ik wou niet negatief overkomen
Nog nooit verloren van de Fransen op Duitse bodem. Ik heb er vertrouwen in.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:36 schreef tong80 het volgende:
Als je vd Vaart dik vindt moet je nu ff op de BBC kijken naar Wayne Rooney.![]()
Hier 0-2 Frankrijk bij de plaatselijke super. Maak kans op een cadeaukaart twv 25 euro.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:40 schreef Tijn het volgende:
ik wist niet wie dat wasquote:
holy crap, als ie zijn baard nog wat laat groeien kan ie zo in een LoTR film gaan meespelen als dwergquote:
Dwergen zijn altijd Schotsquote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:48 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
holy crap, als ie zijn baard nog wat laat groeien kan ie zo in een LoTR film gaan meespelen als dwerg
Dat irritante kind is nog echt zijn dochter ookquote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:49 schreef Mortaxx het volgende:
zal de hier heb ik zin in in in in reclame nog een keer komen
Ik heb genoeg gezien. Precision desk voorspelt: kampioenuhquote:
Weet ik niet. Ik kijk geen reclames.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:49 schreef Mortaxx het volgende:
zal de hier heb ik zin in in in in reclame nog een keer komen
Dus Sneeuwwitje had 7 dwergen met kilt met zonder niks eronderaanquote:
Dat kunnen ze tegenwoordig wel fixen in de post productiequote:
Henry VIIIquote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:36 schreef tong80 het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:48 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
holy crap, als ie zijn baard nog wat laat groeien kan ie zo in een LoTR film gaan meespelen als dwerg
Jaloers?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus Sneeuwwitje had 7 dwergen met kilt met zonder niks eronderaan
op bepaalde websites die ik hier niet zal noemen welquote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kijk altijd als oranje speelt hoor.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
als zelfs @:ama kijkt is er echt sprake van oranjekoorts
hoogmoedquote:
sneeuwwitje had ook niks eronder aan uwuquote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Op die dwergen dan hequote:
Heel verstandig makker.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor radler en chips.
Morgen om 5 uur rijden, dus dan maar geen bier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |