Ja geef de reageerder op de beschuldigingen maar de schuld.. past prima in het topic he?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:56 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Vind je dit zelf nu werkelijk een geweldige post die moderator-waardig is?
De topicreeks in NWS van Ali B gemist zeker?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:56 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Vind je dit zelf nu werkelijk een geweldige post die moderator-waardig is?
Nee, naar aanleiding daarvan heeft hij dit topic aangemaakt (zie OP).quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:58 schreef Sally het volgende:
[..]
De topicreeks in NWS van Ali B gemist zeker?
Met de posts van deze user? (overigens zijn er heel veel posts daar weggeveegd, terecht).
Je geeft me erg veel eer, dank daarvoor, maar ik speel geen rol bij deze problemen. Ik val niemand lastig en ben dat ook niet van plan. Ik ga niet verder dan constateren, zelfs nog zonder waardeoordeel. Cleavage uitbaten is aandacht trekken. En daar zitten dan helaas niet alleen Harmen Siezens tussen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:55 schreef Claudia_x het volgende:
Lenny legt je ontzettend goed uit wat er ongepast is aan je postings. Waarom kijk jij niet eens in de spiegel die je wordt voorgehouden? Alsmaar prediken en zeggen wat anderen moeten doen. Wat kun jij doen?
Je schuift weer de verantwoordelijkheid op vrouwen af. Wat kun jij doen?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je geeft me erg veel eer, dank daarvoor, maar ik speel geen rol bij deze problemen. Ik val niemand lastig en ben dat ook niet van plan. Ik ga niet verder dan constateren, zelfs nog zonder waardeoordeel. Cleavage uitbaten is aandacht trekken. En daar zitten dan helaas niet alleen Harmen Siezens tussen.
Ik vind het wijs en verantwoordelijk als je dat gegeven meeneemt in je besluitvorming.²
Ik zou als vrouw zijnde niet wachten totdat alle mannen zijn omgeturnd in Harmen Siezen's. Dat gaat simpelweg niet gebeuren. Het is jammer, maar het is een feit.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je schuift weer de verantwoordelijkheid op vrouwen af. Wat kun jij doen?
BansheeBoy is niet de starter van deze topicreeks he. En op hem doelde ik namelijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, naar aanleiding daarvan heeft hij dit topic aangemaakt (zie OP).
Je reageert op ElectricEye. En die heeft deze reeks wél geopend en de posts van BansheeBoy in het AliB-topic dus niet gemist.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:37 schreef Sally het volgende:
[..]
BansheeBoy is niet de starter van deze topicreeks he. En op hem doelde ik namelijk.
Ik heb de reeks niet geopendquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je reageert op ElectricEye. En die heeft deze reeks wél geopend en de posts van BansheeBoy in het AliB-topic dus niet gemist.
Je hebt gelijk, excuus. Je hebt alleen dit deel geopend.quote:
Ik heb heb de reeks ook niet gestart. Was er wel vrij snel bij omdat deze discussie niet erg paste in het Ali B.-topic.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:37 schreef Sally het volgende:
[..]
BansheeBoy is niet de starter van deze topicreeks he. En op hem doelde ik namelijk.
Dus je wilt echt hiermee zeggen dat als iemand tegen jou zegt dat je van de chips moet afblijven dat je daar dan niet toe in staat bent als die aangebroken op tafel ligt? Dat het feit dat de zak open is al voldoende reden is dat je je niet hoeft te kunnen beheersen? En dat als jij dan toch een chipje neemt dat dat dan de schuld is van degene die de zak heeft opengemaakt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neem je ook alleen maar een likje aan een chipje als een volle verse zak opengebroken op tafel ligt?²
Nee, Kip_Frites_Appelmoes heeft de Topicreeks aangemaakt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je reageert op ElectricEye. En die heeft deze reeks wél geopend en de posts van BansheeBoy in het AliB-topic dus niet gemist.
Ja, daar waren we al uit inmiddelsquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, Kip_Frites_Appelmoes heeft de Topicreeks aangemaakt.
Maar hoe lang mag je naar die zak chips kijken voordat het grensoverschrijdend wordt?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Dus je wilt echt hiermee zeggen dat als iemand tegen jou zegt dat je van de chips moet afblijven dat je daar dan niet toe in staat bent als die aangebroken op tafel ligt? Dat het feit dat de zak open is al voldoende reden is dat je je niet hoeft te kunnen beheersen? En dat als jij dan toch een chipje neemt dat dat dan de schuld is van degene die de zak heeft opengemaakt.
Ja, dan zijn we uitgesproken.
Oh.... maar jouw hele 'discussie' draait wél om een vorm van 'victim blaming' !!! Omdat jij vindt dat als een vrouw 'cleavage' laat zien dat ZIJ dan van alles over zich uitroept.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb heb de reeks ook niet gestart. Was er wel vrij snel bij omdat deze discussie niet erg paste in het Ali B.-topic.²
Ik ben er zeker toe in staat. Al moet ik er me wel toe aanzetten als het om Croky Bolognese gaat. Maar het gaat niet om mij. Veel gasten kunnen dit nl. niet. Dan is het gewoon verstandig(er) om de de verse zak chips in de voorraadkast te houden. .quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Dus je wilt echt hiermee zeggen dat als iemand tegen jou zegt dat je van de chips moet afblijven dat je daar dan niet toe in staat bent als die aangebroken op tafel ligt? Dat het feit dat de zak open is al voldoende reden is dat je je niet hoeft te kunnen beheersen? En dat als jij dan toch een chipje neemt dat dat dan de schuld is van degene die de zak heeft opengemaakt.
Zie mn edit.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, daar waren we al uit inmiddels
We moeten schuld en verantwoordelijkheid niet door elkaar halen. Victim blaiming is als de schuld wordt gegeven aan een slachtoffer. Dat doe ik niet. Ik zeg alleen dat ze verantwoordelijk moet omgaan met haar schoonheid. De voordelen hiervan zijn dan voor haarzelf. Dus in principe rijk ik de helpende hand uit door een oplossing te zoeken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh.... maar jouw hele 'discussie' draait wél om een vorm van 'victim blaming' !!! Omdat jij vindt dat als een vrouw 'cleavage' laat zien dat ZIJ dan van alles over zich uitroept.
Veruit de meeste mannen kunnen zich wel gewoon inhouden en met hun klauwen van de zak chips blijven.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben er zeker toe in staat. Al moet ik er me wel toe aanzetten als het om Croky Bolognese gaat. Maar het gaat niet om mij. Veel gasten kunnen dit nl. niet. Dan is het gewoon verstandig(er) om de de verse zak chips in de voorraadkast te houden. .²
Gelukkig wel! Maar je hebt er maar 1 nodig om die chipszak weg te schransen. Ik zou het die vetzak gewoon niet makkelijk willen maken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:53 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Veruit de meeste mannen kunnen zich wel gewoon inhouden en met hun klauwen van de zak chips blijven.
Ja, reken je vooral rijk, ipv dat je een structurele oplossing aanreikt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We moeten schuld en verantwoordelijkheid niet door elkaar halen. Victim blaiming is als de schuld wordt gegeven aan een slachtoffer. Dat doe ik niet. Ik zeg alleen dat ze verantwoordelijk moet omgaan met haar schoonheid. De voordelen hiervan zijn dan voor haarzelf. Dus in principe rijk ik de helpende hand uit door een oplossing te zoeken.
De beste resultaten behalen we met én én. Daar ben ik als oprecht betrokkene echt van overtuigd.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:18 schreef Loverboii het volgende:
zwakke mannen moeten niet sterker worden, vrouwen moeten zich aanpassen
Ik vind niet dat ik het recht heb om vrouwen te zeggen hoe ze zich moeten gedragen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De beste resultaten behalen we met én én. Daar ben ik als oprecht betrokkene echt van overtuigd.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |