Linda van de salarisafdeling wil dat absoluut niet en Angela van het secretariaat wordt boos als je het niet doet.quote:Op zondag 23 juni 2024 16:25 schreef Cupfighter het volgende:
Je hebt kijken en kijken, even in decolleté kijken is denk ik een natuurlijke reactie maar de borsten uit het topje kijken is weer creepy en dat mag zeker grensoverschrijdend genoemd worden
Extreem veel variabelen waardoor absolute stelregels in deze schier onmogelijk worden. Ik kom niet verder dan better safe than sorry.quote:
Echt! Hou op met geile mannen drachtig noemen!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 01:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Mensen willen graag tot absolute stelregels komen. Dat gaat simpelweg niet omdat er zo ontzettend veel variabelen zijn. Miep doet aangifte van een onveilige werkplek omdat drachtige Derk iets te lang naar haar kijkt. Maar een tik op de bips door hunk Jay van HR ontvangt ze met plezier.
Ik chargeer even, maar het punt is duidelijk.²
Dus doe het gewoon niet zonder dat je weet dat de ander het ok vindt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 02:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Extreem veel variabelen waardoor absolute stelregels in deze schier onmogelijk worden. Ik kom niet verder dan better safe than sorry.²
Dat is onzinquote:Op dinsdag 25 juni 2024 02:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Extreem veel variabelen waardoor absolute stelregels in deze schier onmogelijk worden. Ik kom niet verder dan better safe than sorry.²
Gewoon niet doen, dat lijkt me duidelijkquote:Op dinsdag 25 juni 2024 02:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vindt Miep ontzettend jammer als Hunk Jay niets doet.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 04:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gewoon niet doen, dat lijkt me duidelijk
Erg vermoeiende act ben jequote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vindt Miep ontzettend jammer als Hunk Jay niets doet.²
Ik heb dus over het proeven.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 03:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat is onzin
Zo vinden ze het bij de ene snoepwinkel prima als je alles even proeft, bij de volgende mag je een paar proeven en bij hun buurman niets
Wil niet zeggen dat je geen regels op kunt stellen voor diefstal of wel soms?
moet je aan de eigenaar vragen of het mag of nietquote:
Kan je vinden. Maar ik hou jullie gewoon een spiegel voor. Het is niet zo makkelijk als jullie doen lijken.quote:
Lekker spontaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
moet je aan de eigenaar vragen of het mag of niet
zo ingewikkeld is het allemaal niet
je kan ook spontaan in dr tietjes knijpen en hopen dat je er een tegen bent gekomen die dat grappig vindquote:
Uitzonderingen hou je altijd ik ken geen vrouwen die het graag willen dat je half uur in hun decolleté loopt te gapenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kan je vinden. Maar ik hou jullie gewoon een spiegel voor. Het is niet zo makkelijk als jullie doen lijken.²
Kan ze makkelijk oplossen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Uitzonderingen hou je altijd ik ken geen vrouwen die het graag willen dat je half uur in hun decolleté loopt te gapen
Geen decolleté uitbaten. Geen auto in de showroom zetten als je geen potentiële kopers wilt aantrekken.quote:
Alsof mensen in de winkel het altijd eerst vragen als ze iets even vast pakken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
moet je aan de eigenaar vragen of het mag of niet
zo ingewikkeld is het allemaal niet
Het is nu zomerweer, een vrouw kan dus geen decolleté dragen omdat er een kans bestaat dat er mannen in lopen te gapen, je hebt je als man maar te gedragen, een korte blik mag en dat zal ook geen enkele vrouw vervelend vinden maar dat gapen is gewoon creepy gedragquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Geen decolleté uitbaten. Geen auto in de showroom zetten als je geen potentiële kopers wilt aantrekken.²
Ze mag alles. Maar dan moet ze het maar accepteren dat sommige mannen langer kijken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is nu zomerweer, een vrouw kan dus geen decolleté dragen omdat er een kans bestaat dat er mannen in lopen te gapen, je hebt je als man maar te gedragen, een korte blik mag en dat zal ook geen enkele vrouw vervelend vinden maar dat gapen is gewoon creepy gedrag
zwakke mannenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze mag alles. Maar dan moet ze het maar accepteren dat sommige mannen langer kijken.²
Dat is prima, maar als het issue is dat mannen kijken, dan is het prima dat we de mannen dié dan kijken betitelen als 'zwakke mannen', maar dan zijn er dus nog steeds mannen die kijken. Dat gaat blijven gebeuren, dus als je dat soort aandacht pertinent niet wil, dan kun je of wachten tot de hele wereld zich aan jou aanpast, of jij past je aan aan de wereld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |