SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Of gewoon LovelyGodin, zoals het hoortquote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had wel iets over opgeblazen varkens in netjes verwacht of zo.![]()
Nee dat wordt ook niet gewaardeerdquote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had wel iets over opgeblazen varkens in netjes verwacht of zo.![]()
Anus kan wel?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang het maar niet over de piemel van een user hier gaat, vind ik het verder wel best.![]()
![]()
UrbanusThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Tijdens Oostenrijk Nederland moet hij mogen posten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja het had iets te maken met "WARUM WERD ICH GERADE SCHON WIEDER GEFUTZPIMMELD VON DIESE LEIDER HIER IN DTS??? DIE SOLLEN MIR JA PUNCKTEN LASSEN KRIEGEN, DONNERWETTER!!!"![]()
Hij heeft Yvonne gemaild. Afwachten maarquote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tijdens Oostenrijk Nederland moet hij mogen posten.![]()
Met een pleister op zijn neusThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En dan vond ie dat ik ook gebanned moest worden omdat ik punckten pakte.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:39 schreef ToT het volgende:
Ja het had iets te maken met "WARUM WERD ICH GERADE SCHON WIEDER GEFUTZPIMMELD VON DIESE LEIDER HIER IN DTS??? DIE SOLLEN MIR JA PUNCKTEN LASSEN KRIEGEN, DONNERWETTER!!!"![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En dan vond ie dat ik ook gebanned moest worden omdat ik punckten pakte.Echt!
![]()
Snap ik welquote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En dan vond ie dat ik ook gebanned moest worden omdat ik punckten pakte.![]()
Maar hij mag gewoon elders nog posten? Gewoon een andere sc overnemen voor een avondjequote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tijdens Oostenrijk Nederland moet hij mogen posten.
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Leuk idee!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar hij mag gewoon elders nog posten? Gewoon een andere sc overnemen voor een avondje![]()
![]()
Dat is toch ook logisch.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En dan vond ie dat ik ook gebanned moest worden omdat ik punckten pakte.
Actioni contrariam semper et ćqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Goed planquote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar hij mag gewoon elders nog posten? Gewoon een andere sc overnemen voor een avondje![]()
![]()
Ik doe mee. MyCroft zegt dat hij momenteel in 40+ zit.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet nog dat bepaalde personen in KSC kats over de zeik gingen van een DTS-invasie!(Terwijl anderen ons daar juist verwelkomden.)
![]()
We hoeven daar niet het vierletterwoord te bezigen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:43 schreef ToT het volgende:
Ik weet nog dat bepaalde personen in KSC kats over de zeik gingen van een DTS-invasie!(Terwijl anderen ons daar juist verwelkomden.)
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:44 schreef maily het volgende:
[..]
We hoeven daar niet het vierletterwoord te bezigen.![]()
![]()
Ja dat deden we toen wel!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:44 schreef maily het volgende:
[..]
We hoeven daar niet het vierletterwoord te bezigen.![]()
![]()
quote:
Was melig bedoeld, maar een paar mensen schoten er direct door in de verdediging.
Maar okee, idd niet meer doen dus.![]()
![]()
Vroeger ging mario hulp vragen in 40+
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Hulp met wat?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
Vroeger ging mario hulp vragen in 40+![]()
Zie andersom hier ook gebeuren als er een KLB invasie binnen komt ☺️quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:43 schreef ToT het volgende:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Is hij al zo oud dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
![]()
Mensen bolken want het lukte hem niet om puntjes te krijgen.quote:
Haha wat een gast ookquote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mensen bolken want het lukte hem niet om puntjes te krijgen.![]()
![]()
In een radio chat waar ik jarenlang heb gezeten hadden we ineens een 40+ invasie en die gingen ook meteen de dienst uitmaken daar. Zij waren in de meerderheid, dus de oldbies moesten de klep maar houden.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie andersom hier ook gebeuren als er een KLB invasie binnen komt ☺️![]()
Wat raar, je kunt toch gewoon doorpraten? Je moet alleen de juiste berichten eruit filterenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
In een radio chat waar ik jarenlang heb gezeten hadden we ineens een 40+ invasie en die gingen ook meteen de dienst uitmaken daar. Zij waren in de meerderheid, dus de oldbies moesten de klep maar houden.
Snap de humor er niet zo van eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
In een radio chat waar ik jarenlang heb gezeten hadden we ineens een 40+ invasie en die gingen ook meteen de dienst uitmaken daar. Zij waren in de meerderheid, dus de oldbies moesten de klep maar houden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ging meer om regelgeving rondom de uitzendingen. (Is een online radiostationnetje hier op FOK!.)quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat raar, je kunt toch gewoon doorpraten? Je moet alleen de juiste berichten eruit filteren![]()
FF heeft hem eens naar 40+ meegenomen omdat het toen in DTS steeds een teringzooi was.quote:
Dat was geen humor, dat was puur de macht overnemen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap de humor er niet zo van eigenlijk.![]()
Ik vraag mij af wie dat zijn geweest.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat was geen humor, dat was puur de macht overnemen.Actioni contrariam semper et ćqualem esse reactionem
Was een verwijzing naar deze Oostenrijkse held.quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Of vblquote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie andersom hier ook gebeuren als er een KLB invasie binnen komt ☺️![]()
![]()
Dat deden wij vroeger ook met de studentenvereniging. Naar de sociëteit van een andere studentenvereniging gaan en daar binnen vallen en de baas spelen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat was geen humor, dat was puur de macht overnemen.![]()
![]()
Dat zijn klootzakken.quote:Actioni contrariam semper et ćqualem esse reactionem
Aan chufi zeker?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
![]()
Te lang geleden om de namen nog te herinneren. Volgens mij zitten de meesten inmiddels niet meer op FOK!.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wie dat zijn geweest.![]()
Jep, chuffi komst je mij helpen?quote:
Die deed regelmatig zelf mee posten en dan inderdaad af en toe opeens heel moederlijk over Mario doen. Mocht ik opeens niet nerven niet meer posten.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, chuffi komst je mij helpen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik denk momuffin.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Te lang geleden om de namen nog te herinneren. Volgens mij zitten de meesten inmiddels niet meer op FOK!.
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Of gewoon LovelyGodin, zoals het hoort![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Akkoord. Kunnen ze allebei een keer scoren zonder dat gelijk je poule niet meer kloptquote:
Toen vbl bij esf on tour ging kregen ze allemaal een ban.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
O ja dat gebeurd ook nog wel eensquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die leeft niet meer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat kijkt wel wat prettigerquote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Akkoord. Kunnen ze allebei een keer scoren zonder dat gelijk je poule niet meer klopt![]()
![]()
Ja, wij ook. Was er nooit heel dol opquote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat deden wij vroeger ook met de studentenvereniging. Naar de sociëteit van een andere studentenvereniging gaan en daar binnen vallen en de baas spelen.
Ow volgens mij was dat eentje die toen naar de radio kwam. Ik weet alleen niet of die toen one of the good guys was of van het andere team.quote:![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:die is er niet meer (denk ik)
Mo had een hekel aan Soul,maar omdat ze met mij is deed hij toch maar vriendelijk tegen haar.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nouja vaak werd het wel heel gezellig met die andere club. (Maar soms ook minderquote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, wij ook. Was er nooit heel dol op)
![]()
Gingen jullie dan ook brassen?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nouja vaak werd het wel heel gezellig met die andere club. (Maar soms ook minder)
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neehee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Brassen is elkaar bij het colbertje pakken en elkaar naar de grond werken,wie ligt moet een rondje geven.Stelletje feuten.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Was daar al te veel geld voor verbrast en moest je maar wat bij de Lidl zien te scoren?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klinkt leukquote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Brassen is elkaar bij het colbertje pakken en elkaar naar de grond werken,wie ligt moet een rondje geven.Stelletje feuten.![]()
![]()
Jachtseizoenen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Verrek zeg amice, dat klinkt uitermate affreus!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Brassen is elkaar bij het colbertje pakken en elkaar naar de grond werken,wie ligt moet een rondje geven.Stelletje feuten.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Oppassen kerel; straks kreukt je colbertje!![]()
![]()
Oppassen! Geweldige serie vroeger.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Oppassen kerel; straks kreukt je colbertje!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoi,je naam kwam voorbij eerder.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je leeft nog.quote:
quote:
Petit pain.quote:
Huh wel raar met Brave werken mijn Home en End knop wel
Knap hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Justin.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee jij.quote:
Spuit 11quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zie UIquote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely weet niet hoe eendje eruit ziet![]()
![]()
Doe je mondje maar open.quote:
Groetjes terugquote:en een mooie shirt heeft die aan...
Doelpunt trauner
R.I.P DTS.![]()
Done.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Groetjes terugen een mooie shirt heeft die aan...
Werken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is dat zo?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:20 schreef Lovely het volgende:
Juichen doen we vanavond
Want we gaan winnen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Yes, al krijgen we het wel lastig tegen de Fransenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja, ik was gewoon niet zo dol op al dat brassen enzo. Zelfs al deden de heren het meeste werkquote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nouja vaak werd het wel heel gezellig met die andere club. (Maar soms ook minder)
Jij was de Preses?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik was gewoon niet zo dol op al dat brassen enzo. Zelfs al deden de heren het meeste werk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, alles kan nog!quote:
Zal er weer een eigen goal mogelijk zijn?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik heb wel de onderzetter van Koeman.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik heb wel eens foto's geplaatst maar toen was ik nog jong.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely weet niet hoe eendje eruit ziet
Frenkie de Jong heb ik ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:gewoon een hertje dat beschermd moest worden
In bad.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens foto's geplaatst maar toen was ik nog jong.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja klopt op bed zat je toenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens foto's geplaatst maar toen was ik nog jong.
Eet smakelijk! Zelf gemaakt of ergens gekocht?quote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Die heb ik weer niet dacht ik, zal morgen even kijken welke ik allemaal hebquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Spontaan geen trek meer.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Gadverdegloeidndegoreranzigegadverdamme zeg!!!!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neem een kale basispizza, pleur daar wat opengesneden frikandellen en wat uitjes op en presto!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is het eetbaar? Of zeg je van nee nooit weer![]()
![]()
Ook ja.quote:
Frikandel in dunne plakjes zou ik doen of kleine blokjesquote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Neem een kale basispizza, pleur daar wat opengesneden frikandellen en wat uitjes op en presto!
Mikey is beyond limits.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat de meest doorgewinterde hardcore Tokkie hier nog kokhalzend van weg zou lopen!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Huh? Ziet er best lekker uit toch? Beetje als een broodje frikadel speciaalquote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat de meest doorgewinterde hardcore Tokkie hier nog kokhalzend van weg zou lopen!It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Hearlik,echt culinair.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh? Ziet er best lekker uit toch? Beetje als een broodje frikadel speciaal“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik mis wel de ananas.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh ja, ik ben niet zo'n voedselsnob, eet allesquote:
/Tokkie meldt zich
Vuilnisbak.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben niet zo'n voedselsnob, eet alles
/Tokkie meldt zich
Does lief.quote:
Voor wie?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat goed.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Grote kans dit EKquote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, alles kan nog!
Zal er weer een eigen goal mogelijk zijn?![]()
![]()
quote:
R.I.P DTS.![]()
Geloof dat ze nu even niet meer op tv zijn..quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Is die überhaupt nog op tv, of zijn zijn 5 minutes of fame inmiddels weer over?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Best lekker maar zou niet zo snel nog een keer halen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is het eetbaar? Of zeg je van nee nooit weerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb af en toe gekeken toen ze nog in dat kasteel zaten, wat een opgefokt figuur is dat zeg!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geloof dat ze nu even niet meer op tv zijn..
Maar na de verhuizing, waarom zou je er dan überhaupt nog naar kijken?![]()
Bij lidl te koop.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eet smakelijk! Zelf gemaakt of ergens gekocht?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Beter zelf maken iddquote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Best lekker maar zou niet zo snel nog een keer halen.
Kreeg er na saus erover hele vieze klauwen van en daar houdt mijn autistische brein niet zo van.quote:
R.I.P DTS.![]()
Ah ik snap het wel..quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kreeg er na saus erover hele vieze klauwen van en daar houdt mijn autistische brein niet zo van.
![]()
Zij dochter heeft een biografie uit,geschreven door Jan Dijkgraaf waarin ze een verkrachting heeft verzonnen en daarom moest voorkomen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Is die überhaupt nog op tv, of zijn zijn 5 minutes of fame inmiddels weer over?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zij dochter heeft een biografie uit geschreven door Jan Dijkgraaf waarin ze een verkrachting heeft verzonnen en daarom moest voorkomen.Okeeeeeeee..........
![]()
Dat krijgt nog wel een staartje.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zij dochter heeft een biografie uit,geschreven door Jan Dijkgraaf waarin ze een verkrachting heeft verzonnen en daarom moest voorkomen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
R.I.P DTS.![]()
Hoe noemden ze haar ook alweer vroeger?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/om(...)d%2520voor%2520smaad.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vergeten maar ze luste er wel pap van.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe noemden ze haar ook alweer vroeger?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Iets met vingervlug.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vergeten maar ze luste er wel pap van.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Maar zo een die dat verzint maakt echte zedenzaken wel weer lastiger.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ze was ook een hele tijd webcam model.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb dat ooit gehad,Een lesser die beweerde op school dat ze zwanger van me was.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar zo een die dat verzint maakt echte zedenzaken wel weer lastiger.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb dat ooit gehad,Een lesser die beweerde op school dat ze zwanger van me was.The fuck!
Ja daar zijn DNA-testjes voor, maar dat je zoiets overkomt....![]()
Ja geen fijne dingen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb dat ooit gehad,Een lesser die beweerde op school dat ze zwanger van me was.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Was compleet verzonnen.Maar was niet leuk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voor dat onlyfans bestond.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Of haar kledinglijn wat ze bij Ali bestelde.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Daar zijn er ook meer van ali troep aankopen en als designer spul verkopen Nikkie Plessen ofzo was er ook zo een.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of haar kledinglijn wat ze bij Ali bestelde.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die gaat ook niet meer echt lekker.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar zijn er ook meer van ali troep aankopen en als designer spul verkopen Nikkie Plessen ofzo was er ook zo een.
Je had vannacht trouwens echt gelijk.Op de seconde.
Snollebollekes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@maily Hij doet het weer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ho maar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
HoppaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij bent oranje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Op de laptop zijn de namen niet steeds oranje. Mobiel wel eaar"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Eigenwijs ben je.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je dacht er geen einde aan kon komen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nana nanannananaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gerard Coxquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jan Klaasen was trompetter in het leger van de prins.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
voor Wimmer.
Hij had geen geld en hij was geen held en hij hield niet van het krijgsgeweld.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar trompetter was hij wel in hart en ziel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn moeder had een broertje dat was mijn ome jan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En die was een boef en eindigde achter de tralies.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn moeder had een broertje dat was mijn ome jan.![]()
Prachtig liedje toch eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
En die was een boef en eindigde achter de tralies.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar wel fijn op vakantie.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
En die was een boef en eindigde achter de tralies.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die storytelling halverwege het liedje en die conclusie mooi.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ken mensen die het geld gebruikten van iemand die achter de tralies zat en niet wist dat zijn geld gebruikt werd voor leuke dagjes uit.quote:![]()
En niemand leek te weten hoe die aan centen kwam.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel grappig die dubbele moraal.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken mensen die het geld gebruikten van iemand die achter de tralies zat en niet wist dat zijn geld gebruikt werd voor leuke dagjes uit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@kreequote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie duet mie wat vandoageThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: