SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Of gewoon LovelyGodin, zoals het hoortquote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had wel iets over opgeblazen varkens in netjes verwacht of zo.![]()
Nee dat wordt ook niet gewaardeerdquote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had wel iets over opgeblazen varkens in netjes verwacht of zo.![]()
Anus kan wel?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang het maar niet over de piemel van een user hier gaat, vind ik het verder wel best.![]()
![]()
UrbanusThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Tijdens Oostenrijk Nederland moet hij mogen posten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja het had iets te maken met "WARUM WERD ICH GERADE SCHON WIEDER GEFUTZPIMMELD VON DIESE LEIDER HIER IN DTS??? DIE SOLLEN MIR JA PUNCKTEN LASSEN KRIEGEN, DONNERWETTER!!!"![]()
Hij heeft Yvonne gemaild. Afwachten maarquote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tijdens Oostenrijk Nederland moet hij mogen posten.![]()
Met een pleister op zijn neusThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En dan vond ie dat ik ook gebanned moest worden omdat ik punckten pakte.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:39 schreef ToT het volgende:
Ja het had iets te maken met "WARUM WERD ICH GERADE SCHON WIEDER GEFUTZPIMMELD VON DIESE LEIDER HIER IN DTS??? DIE SOLLEN MIR JA PUNCKTEN LASSEN KRIEGEN, DONNERWETTER!!!"![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En dan vond ie dat ik ook gebanned moest worden omdat ik punckten pakte.Echt!
![]()
Snap ik welquote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En dan vond ie dat ik ook gebanned moest worden omdat ik punckten pakte.![]()
Maar hij mag gewoon elders nog posten? Gewoon een andere sc overnemen voor een avondjequote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tijdens Oostenrijk Nederland moet hij mogen posten.
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Leuk idee!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar hij mag gewoon elders nog posten? Gewoon een andere sc overnemen voor een avondje![]()
![]()
Dat is toch ook logisch.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En dan vond ie dat ik ook gebanned moest worden omdat ik punckten pakte.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Goed planquote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar hij mag gewoon elders nog posten? Gewoon een andere sc overnemen voor een avondje![]()
![]()
Ik doe mee. MyCroft zegt dat hij momenteel in 40+ zit.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet nog dat bepaalde personen in KSC kats over de zeik gingen van een DTS-invasie!(Terwijl anderen ons daar juist verwelkomden.)
![]()
We hoeven daar niet het vierletterwoord te bezigen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:43 schreef ToT het volgende:
Ik weet nog dat bepaalde personen in KSC kats over de zeik gingen van een DTS-invasie!(Terwijl anderen ons daar juist verwelkomden.)
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:44 schreef maily het volgende:
[..]
We hoeven daar niet het vierletterwoord te bezigen.![]()
![]()
Ja dat deden we toen wel!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:44 schreef maily het volgende:
[..]
We hoeven daar niet het vierletterwoord te bezigen.![]()
![]()
quote:
Was melig bedoeld, maar een paar mensen schoten er direct door in de verdediging.
Maar okee, idd niet meer doen dus.![]()
![]()
Vroeger ging mario hulp vragen in 40+
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Hulp met wat?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
Vroeger ging mario hulp vragen in 40+![]()
Zie andersom hier ook gebeuren als er een KLB invasie binnen komt ☺️quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:43 schreef ToT het volgende:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Is hij al zo oud dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
Vroeger ging mario hulp vragen in 40+![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: