Ik las 'Sutalo'quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:04 schreef Bugno3 het volgende:
Ik heb net geluncht met saoto en eet nu twee broodjes haring, bohh
Wat heb je hier? (ik 1-2)quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had gisteren voor het eerst een uitslag goed (Oostenrijk) en sta dus niet meer stijf onderaan
Culinair intellectueel gespot.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:04 schreef Bugno3 het volgende:
Ik heb net geluncht met saoto en eet nu twee broodjes haring, bohh
Gelukkig lijkt de spelers van Vitesse dat bespaard te blijvenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:05 schreef Bugno3 het volgende:
Moet je je toch eens inbeelden dat je profspeler bent en dan John van den Brom als trainer krijgt. Dan ben je niet te benijden.
De moeder van John woont bij mij in de flat #leukefeitjesquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:05 schreef Bugno3 het volgende:
Moet je je toch eens inbeelden dat je profspeler bent en dan John van den Brom als trainer krijgt. Dan ben je niet te benijden.
Had je niet eens winst voor Spanje tegen Italië?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had gisteren voor het eerst een uitslag goed (Oostenrijk) en sta dus niet meer stijf onderaan
Jawel, maar niet de uitslagquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Had je niet eens winst voor Spanje tegen Italië?
Op het Neptunusplein?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De moeder van John woont bij mij in de flat #leukefeitjes
Doe je niet mee aan de EK2024 Fok! poule?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
1-3 in de WERKPOOL
1-0 in de POOL van @:onlogisch
Het kan nog!
Nee, niemand heeft mij ingelichtquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Doe je niet mee aan de EK2024 Fok! poule?
Vraag het even aan @PietjePuk2000quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als ik zo de xG zie staat Georgië onverdiend voor
Klopt dit?
In xG geloven. xDquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Klopt dit?
Klopt. Wat Dean Gorré net ook heel terecht zegt: Als die penalty van Georgië er niet ingegaan was dan stond het gewoon gelijk nuquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Klopt dit?
Nee ik vraag het liever aan iemand anders, want ik lees het liefst geen posts van Pietjepukquote:
tags in de OP zijn uitgeschakeld, omdat je anders met reeksen constant getagd wordtquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toch was je wel getagd in de OP van @:maxi-mus
Maar als Tsjechië scoort zal Georgië wel goals nodig hebben om nog te winnen. Dus het ligt dicht bij elkaar. Uiteindelijk bepaalt het aantal doelpunten de uitslag.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:14 schreef TweedeKlum het volgende:
Als Tsjechië verzuimt te scoren zie ik Georgië zo maar winnen, Karim El Ahmadi.
Jaquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:13 schreef naatje_1 het volgende:
Zo flitsend als Tsjechië in de eerste helft was, zo flets zijn ze nu. Maar dat kan ook zijn omdat Georgië nu defensief staat.
Wel erg vergezochtquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel erg vergezocht
Dan vond ik dat feitje over dat beide teams gebrand zullen zijn om een goede indruk achter te laten meer voor de hand liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |