Jammer, daar baal ik van.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen like vanwege 'tijdens een EK'
Dit heeft nooit iets met sport te maken!
Mijn gedachte. Man man man. Te triest.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:58 schreef Slobeend het volgende:
Het is geen saaie wedstrijdAl die negatieve analisten bij de NOS dit EK
.
@ChevyCaprice echt nodig om vandaag F1 te kijken of denk je eerder dat ik het prima kan skippen deze weekquote:
Je bent een walgelijk persoonquote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:59 schreef naatje_1 het volgende:
Over eten gesproken, ik had Maccie besteld en ik gooi de friet dan altijd nog even in de airfryer maar deze wedstrijd gaf me bijna geen gelegenheid om naar de airfryer te gaan.
Eens, de NOS is weer eens bijzonder kut bezigquote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:58 schreef Slobeend het volgende:
Het is geen saaie wedstrijdAl die negatieve analisten bij de NOS dit EK
.
had laatst nog maccie gehaald (mcnuggets en grote friet + bananen milkshake)quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:59 schreef naatje_1 het volgende:
Over eten gesproken, ik had Maccie besteld en ik gooi de friet dan altijd nog even in de airfryer maar deze wedstrijd gaf me bijna geen gelegenheid om naar de airfryer te gaan.
Kijk aanquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:00 schreef tong80 het volgende:
Wesley Sonck lyrisch over de Nederlandse supporters.
Komt wel heel dichtbij zo. Lekker wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
had laatst nog maccie gehaald (mcnuggets en grote friet + bananen milkshake)
Lekkere sneer maatquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar gelukkig nog steeds zo slank als een plank
Ik heb net twee worstenbroodjes op, met curry (van hela natuurlijk)quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekkere sneer maat
Zeker omdat Caland de nodige kilootjes kwijt moet
Heb ik nog een topic over geopend toen ie naar Ajax ging. TOP-aankoop en zou daarna naar Real Madrid gaan. Maar ja, hij wilde niet luisteren.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk aan
Wesley Sonck is niet de minste dus daar mogen we trots op zijn
Dit gaat Tsjechië dus nog winnenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dankzij @:caland heb ik ingezet op het WONDER VAN GEORGIË in mijn poules
Als dit zo blijft sta ik makkelijk eerste in beide poules
ik had tsjechie op winst deze game mattiequote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat is niet positief?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik had gisteren voor het eerst een uitslag goed (Oostenrijk) en sta dus niet meer stijf onderaanquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee mijn voorspellingen komen meestal wel uit dit EK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |