Schitterend.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tegenwoordig heel zeldzaam idd. Hoe zou dat toch komen?
Foto van 2020:
Onze (nep)weerman krijgt ook ervan langs, hij weet heus wel beter, hij doet het erom en betaald wordt om in de shit te stirren.quote:
Zoveel van deze prachtige strakblauwe luchten gezien de laatste wekenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:00 schreef Leandra het volgende:
Even aangepast:
Om 21.10 uur
[ afbeelding ]
Dat witte links is waar in het westen de zon ondergaat.
Ik denk ook dat een 'geheim' complot een heleboel mensen extra gaat 'betalen' om als ze gewoon hun werk doen allemaal mensen te 'provoceren', door bv te stellen dat de sporen aan de hemel zouden kunnen komen van de vele vakantievliegtuigen, en niet toe te geven dat onze regeringen een miljarden kostend chemtrails-sproei-project in gang gezet hebben dat enerzijds ultrageheim is maar waarvan iedere complotgelover alles weet omdat ze de Youtube-hogeschool en Facebook-universiteit doorlopen hebben.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:54 schreef controlaltendelete het volgende:
hij doet het erom en betaald wordt om in de shit te stirren
Lekker bewust mensen misleiden. Wat een enge oplichterquote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:54 schreef controlaltendelete het volgende:
[..]
Onze (nep)weerman krijgt ook ervan langs, hij weet heus wel beter, hij doet het erom en betaald wordt om in de shit te stirren.
[ x ]
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:48 schreef controlaltendelete het volgende:
[..]
o ja joh als jij dat vindt, what ever en mij een biet
De rechter foto met zon, hebben we meer bewijs nodig? Die zilverachtige laag zie je alleen na consistent contrails die uitelkaar vallen, normaal komt het door ijskristallen als het ijskoud is. Ze zeggen ook zelf dat'het' ingezet wordt tegen klimaatverandering cq opwarming. 1 + 1.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[ x ]
Mooie natuurlijke chemtrails
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:49 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
. Ze zeggen ook zelf dat'het' ingezet wordt tegen klimaatverandering cq opwarming. 1 + 1.
Vanochtend in de vroege ochtend ondanks einde vakantieperiode al erg druk in de lucht, boter-kaas-en-eieren-galore, hoe meer ik naar het oosten ging des te erger het werd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:08 schreef Alarmonoff het volgende:
Enorme humanitaire crisis dreigt na dambreuk Soedan
Lucht begon vandaag helder blauw, inmiddels hangt er al een mooie laag uitlaatgassen na vele trails. Maar wij moeten vrijheden inleveren om de aarde te redden.
Ja het was weer topdrukte met de plebs die zonodig allemaal met het vliegtuig moeten reizenquote:Op maandag 4 november 2024 16:50 schreef PSVCL het volgende:
Wat een schitterend kunstwerk ten zuiden van eindhoven ,pure kunst dit
[ link | afbeelding ]
Hoge kortingen gister op bepaalde vluchten.. en nieuwe onzichtbare vliegtuigmoddelen. Anders kan ik het niet verklaren.quote:Op dinsdag 5 november 2024 06:33 schreef controlaltendelete het volgende:
[..]
Ja het was weer topdrukte met de plebs die zonodig allemaal met het vliegtuig moeten reizen
Exact. Het maakt jou niet uit he. Elk goed onderbouwd argument dat niet aansluit bij jou bizarre denkbeelden leg je naast je neer, maar elke idioot op X die iets onzinnigs laat zien, maar wel aansluit bij jou ‘visie’ wordt hier meteen als ‘interessant’ gezien en bewijs gebruikt.quote:
Met alle respect, maar kan de mening over dit soort bnw/nwo praktijken van iemand die 1,2,3 of 4 keer is gevaccineerd niet serieus nemen eerlijk gezegd, is niks persoonlijks verder. Vandaar dat ik er niet inhoudelijk op inga.quote:Op zondag 19 januari 2025 00:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Exact. Het maakt jou niet uit he. Elk goed onderbouwd argument dat niet aansluit bij jou bizarre denkbeelden leg je naast je neer, maar elke idioot op X die iets onzinnigs laat zien, maar wel aansluit bij jou ‘visie’ wordt hier meteen als ‘interessant’ gezien en bewijs gebruikt.
Heb je echt niet door hoe erg je bent doorgedraaid?
Dat waterdamp condenseert in koude lucht is geen mening maar mavo 2 natuurkunde.quote:Op zondag 19 januari 2025 01:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Met alle respect, maar kan de mening over dit soort bnw/nwo praktijken van iemand die 1,2,3 of 4 keer is gevaccineerd niet serieus nemen eerlijk gezegd, is niks persoonlijks verder. Vandaar dat ik er niet inhoudelijk op inga.
Misschien in het vervolg gewoon accepteren dat we nu eenmaal een andere kijk hebben op wat er allemaal gaande is wereldwijd, scheelt een hoop onnodige frustratie
Jotewawee jotewaweequote:Op zondag 19 januari 2025 01:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Met alle respect, maar kan de mening over dit soort bnw/nwo praktijken van iemand die 1,2,3 of 4 keer is gevaccineerd niet serieus nemen eerlijk gezegd, is niks persoonlijks verder. Vandaar dat ik er niet inhoudelijk op inga.
Misschien in het vervolg gewoon accepteren dat we nu eenmaal een andere kijk hebben op wat er allemaal gaande is wereldwijd, scheelt een hoop onnodige frustratie
Die konden het gemanipuleerde nep weer natuurlijk niet meer voorspellen , zitter er al 3 jaar naast , niet hun fout.quote:Onder meer Buienradar en Weeronline stappen naar de rechter omdat zij vinden dat het KNMI hen oneerlijk beconcurreert. Sinds het nationale weerinstituut begin november een eigen app lanceerde, kunnen gebruikers het lokale weerbericht zien en radarbeelden bekijken. ,,We worden bedreigd in ons voortbestaan’’, aldus de zes bedrijven.
Ik vind echt dat je best wel eens hulp mag zoeken, want echt gezond klink je niet.quote:Op zondag 19 januari 2025 01:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zo denk ik over degene die oa zijn gevallen voor de covid scam en meerdere transhunan shots hebben genomenquote:Op maandag 27 januari 2025 09:45 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik vind echt dat je best wel eens hulp mag zoeken, want echt gezond klink je niet.
Je bedoelt zo'n 90% van de wereld dus?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zo denk ik over degene die oa zijn gevallen voor de covid scam en meerdere transhunan shots hebben genomen
Het is altijd de meerderheid.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je bedoelt zo'n 90% van de wereld dus?
Met welk doel?quote:Op maandag 27 januari 2025 13:23 schreef PSVCL het volgende:
Topic gaat over het gemanupileerde weer/klimaat.
Prima mag je vinden, ik denk echt dat er iets niet helemaal lekker in je brein gaat.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zo denk ik over degene die oa zijn gevallen voor de covid scam en meerdere transhunan shots hebben genomen
Zodra ze stoppen met sproeien(geen chemtrail strepen gezien de laatste tijd) komt de zon eindelijk tevoorschijn voor langer dan 2 dagen achter elkaar. Eindelijk valt het ook jou op.quote:
Okéquote:Op maandag 17 maart 2025 23:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zodra ze stoppen met sproeien(geen chemtrail strepen gezien de laatste tijd) komt de zon eindelijk tevoorschijn voor langer dan 2 dagen achter elkaar. Eindelijk valt het ook jou op.
Wie sproeit wat nou precies? En welk bewijs heb je daarvoor?quote:Op maandag 17 maart 2025 23:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zodra ze stoppen met sproeien(geen chemtrail strepen gezien de laatste tijd) komt de zon eindelijk tevoorschijn voor langer dan 2 dagen achter elkaar. Eindelijk valt het ook jou op.
Bepaal jij niet, @Za wist zelf niet eens waar het topic over ging.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Topic gaat over het gemanupileerde weer/klimaat.
Mijn ogenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:56 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Wie sproeit wat nou precies? En welk bewijs heb je daarvoor?
Za is volgens mij niet meer actief ...jullie hebben Za weg weten te jagen door haar telkens belachelijk te maken omdat ze itt tot jullie wel openstond voor andere inzichten en kritische vragen durfden te stellen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bepaal jij niet, @:Za wist zelf niet eens waar het topic over ging.
Jep Fok ten topquote:Op woensdag 19 maart 2025 01:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Za is volgens mij niet meer actief ...jullie hebben Za weg weten te jagen door haar telkens belachelijk te maken omdat ze itt tot jullie wel openstond voor andere inzichten en kritische vragen durfden te stellen.
Ik stelde jou een kritische vraag:quote:Op woensdag 19 maart 2025 01:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Za is volgens mij niet meer actief ...jullie hebben Za weg weten te jagen door haar telkens belachelijk te maken omdat ze itt tot jullie wel openstond voor andere inzichten en kritische vragen durfden te stellen.
Ze stond alleen net als jij helaas niet open voor het beantwoorden van kritische vragen. Typisch trekje is dat.quote:Op woensdag 19 maart 2025 01:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Daar zal het aan liggen ja.quote:
Het is ook gewoon nonsens.quote:
quote:
Klopt idd niet.quote:Ergo: beweren dat Za door de users uit dit topic vertrokken is, is niet alleen bizar, maar ook heel BNW.
De meest recente pagina van de PoHi van Za is gewoon voornamelijk NWS, dat er ook andere subfora bij zitten doet daar niets aan af.quote:
Ik geef je volkomen gelijk. Ik bevestig gewoon aan waar het probleem ligt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
De meest recente pagina van de PoHi van Za is gewoon voornamelijk NWS, dat er ook andere subfora bij zitten doet daar niets aan af.
Voor pagina 2 en 3 geldt hetzelfde.
Lees het topic door zou ik zeggen , misschien staat je antwoord er wel tussen. Anders komen er genoeg termen voorbij waar je misschien iets mee kan.quote:Op woensdag 19 maart 2025 07:55 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik stelde jou een kritische vraag:
Wie sproeit wat nou precies?
De antwoorden die jullie standaard wegwuiven als onzin en wappie praat. Jullie zijn helemaal niet op zoek naar antwoorden maar munitie om mee te kunnen trollen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze stond alleen net als jij helaas niet open voor het beantwoorden van kritische vragen. Typisch trekje is dat.
Nou kom op, wie zijn 'ze' en welk bewijs heb je daarvoor?quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De antwoorden die jullie standaard wegwuiven als onzin en wappie praat. Jullie zijn helemaal niet op zoek naar antwoorden maar munitie om mee te kunnen trollen.
Typisch trekje is dat.
Neem het topic door als je naar antwoorden zoektquote:Op woensdag 19 maart 2025 22:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou kom op, wie zijn 'ze' en welk bewijs heb je daarvoor?
Ik vraag het jou toch?quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Neem het topic door als je naar antwoorden zoekt
Dus je bent niet oprecht geïnteresseerd in antwoorden op je vragen ? anders zou je het topic wel even doornemen.. daar staan ook reacties van mij tussen.quote:
Verrassend, geen antwoorden.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dus je bent niet oprecht geïnteresseerd in antwoorden op je vragen ? anders zou je het topic wel even doornemen.. daar staan ook reacties van mij tussen.
Succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |