Okéquote:Op maandag 17 maart 2025 23:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zodra ze stoppen met sproeien(geen chemtrail strepen gezien de laatste tijd) komt de zon eindelijk tevoorschijn voor langer dan 2 dagen achter elkaar. Eindelijk valt het ook jou op.
Wie sproeit wat nou precies? En welk bewijs heb je daarvoor?quote:Op maandag 17 maart 2025 23:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zodra ze stoppen met sproeien(geen chemtrail strepen gezien de laatste tijd) komt de zon eindelijk tevoorschijn voor langer dan 2 dagen achter elkaar. Eindelijk valt het ook jou op.
Bepaal jij niet, @Za wist zelf niet eens waar het topic over ging.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Topic gaat over het gemanupileerde weer/klimaat.
Mijn ogenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:56 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Wie sproeit wat nou precies? En welk bewijs heb je daarvoor?
Za is volgens mij niet meer actief ...jullie hebben Za weg weten te jagen door haar telkens belachelijk te maken omdat ze itt tot jullie wel openstond voor andere inzichten en kritische vragen durfden te stellen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bepaal jij niet, @:Za wist zelf niet eens waar het topic over ging.
Jep Fok ten topquote:Op woensdag 19 maart 2025 01:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Za is volgens mij niet meer actief ...jullie hebben Za weg weten te jagen door haar telkens belachelijk te maken omdat ze itt tot jullie wel openstond voor andere inzichten en kritische vragen durfden te stellen.
Ik stelde jou een kritische vraag:quote:Op woensdag 19 maart 2025 01:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Za is volgens mij niet meer actief ...jullie hebben Za weg weten te jagen door haar telkens belachelijk te maken omdat ze itt tot jullie wel openstond voor andere inzichten en kritische vragen durfden te stellen.
Ze stond alleen net als jij helaas niet open voor het beantwoorden van kritische vragen. Typisch trekje is dat.quote:Op woensdag 19 maart 2025 01:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Daar zal het aan liggen ja.quote:
Het is ook gewoon nonsens.quote:
quote:
Klopt idd niet.quote:Ergo: beweren dat Za door de users uit dit topic vertrokken is, is niet alleen bizar, maar ook heel BNW.
De meest recente pagina van de PoHi van Za is gewoon voornamelijk NWS, dat er ook andere subfora bij zitten doet daar niets aan af.quote:
Ik geef je volkomen gelijk. Ik bevestig gewoon aan waar het probleem ligt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
De meest recente pagina van de PoHi van Za is gewoon voornamelijk NWS, dat er ook andere subfora bij zitten doet daar niets aan af.
Voor pagina 2 en 3 geldt hetzelfde.
Lees het topic door zou ik zeggen , misschien staat je antwoord er wel tussen. Anders komen er genoeg termen voorbij waar je misschien iets mee kan.quote:Op woensdag 19 maart 2025 07:55 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik stelde jou een kritische vraag:
Wie sproeit wat nou precies?
De antwoorden die jullie standaard wegwuiven als onzin en wappie praat. Jullie zijn helemaal niet op zoek naar antwoorden maar munitie om mee te kunnen trollen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze stond alleen net als jij helaas niet open voor het beantwoorden van kritische vragen. Typisch trekje is dat.
Nou kom op, wie zijn 'ze' en welk bewijs heb je daarvoor?quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De antwoorden die jullie standaard wegwuiven als onzin en wappie praat. Jullie zijn helemaal niet op zoek naar antwoorden maar munitie om mee te kunnen trollen.
Typisch trekje is dat.
Neem het topic door als je naar antwoorden zoektquote:Op woensdag 19 maart 2025 22:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou kom op, wie zijn 'ze' en welk bewijs heb je daarvoor?
Ik vraag het jou toch?quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Neem het topic door als je naar antwoorden zoekt
Dus je bent niet oprecht geïnteresseerd in antwoorden op je vragen ? anders zou je het topic wel even doornemen.. daar staan ook reacties van mij tussen.quote:
Verrassend, geen antwoorden.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dus je bent niet oprecht geïnteresseerd in antwoorden op je vragen ? anders zou je het topic wel even doornemen.. daar staan ook reacties van mij tussen.
Succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |