abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216349795
Zo boos worden van normaal herfst/winterweer dat je er een complot in gaat zien _O-.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_216349815
Is het voor wappies nou zo moeilijk te snappen dat koolwaterstoffen die ontbranden water(damp) produceren?
Verwaarloosbaar op het geheel. Maar bij bepaalde omstandigheden, koud en luchtvochtigheid heel dicht bij het dauwpunt kan het net zorgen dan de hele lucht omslaat in mist.

Dat zagen we jaren terug met vuurwerk. Was helder en na wat vuurwerk een mist over heel Nederland.

Maar al met al geen raar weer, het komt soms voor.
Vakman pur sang
pi_216349949
Oke man
  zondag 19 januari 2025 @ 00:29:37 #254
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_216350168
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 23:50 schreef PSVCL het volgende:
Oke man
Exact. Het maakt jou niet uit he. Elk goed onderbouwd argument dat niet aansluit bij jou bizarre denkbeelden leg je naast je neer, maar elke idioot op X die iets onzinnigs laat zien, maar wel aansluit bij jou ‘visie’ wordt hier meteen als ‘interessant’ gezien en bewijs gebruikt.

Heb je echt niet door hoe erg je bent doorgedraaid?
pi_216350395
quote:
7s.gif Op zondag 19 januari 2025 00:29 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Exact. Het maakt jou niet uit he. Elk goed onderbouwd argument dat niet aansluit bij jou bizarre denkbeelden leg je naast je neer, maar elke idioot op X die iets onzinnigs laat zien, maar wel aansluit bij jou ‘visie’ wordt hier meteen als ‘interessant’ gezien en bewijs gebruikt.

Heb je echt niet door hoe erg je bent doorgedraaid?
Met alle respect, maar kan de mening over dit soort bnw/nwo praktijken van iemand die 1,2,3 of 4 keer is gevaccineerd niet serieus nemen eerlijk gezegd, is niks persoonlijks verder. Vandaar dat ik er niet inhoudelijk op inga.

Misschien in het vervolg gewoon accepteren dat we nu eenmaal een andere kijk hebben op wat er allemaal gaande is wereldwijd, scheelt een hoop onnodige frustratie :)
pi_216351086
:')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_216352251
quote:
14s.gif Op zondag 19 januari 2025 01:37 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Met alle respect, maar kan de mening over dit soort bnw/nwo praktijken van iemand die 1,2,3 of 4 keer is gevaccineerd niet serieus nemen eerlijk gezegd, is niks persoonlijks verder. Vandaar dat ik er niet inhoudelijk op inga.

Misschien in het vervolg gewoon accepteren dat we nu eenmaal een andere kijk hebben op wat er allemaal gaande is wereldwijd, scheelt een hoop onnodige frustratie :)
Dat waterdamp condenseert in koude lucht is geen mening maar mavo 2 natuurkunde.
Vakman pur sang
pi_216352552
quote:

[..]

Jotewawee jotewawee _O_
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_216432638
quote:
Onder meer Buienradar en Weeronline stappen naar de rechter omdat zij vinden dat het KNMI hen oneerlijk beconcurreert. Sinds het nationale weerinstituut begin november een eigen app lanceerde, kunnen gebruikers het lokale weerbericht zien en radarbeelden bekijken. ,,We worden bedreigd in ons voortbestaan’’, aldus de zes bedrijven.
Die konden het gemanipuleerde nep weer natuurlijk niet meer voorspellen , zitter er al 3 jaar naast , niet hun fout.
De KNMI, medeplichtig, kan dat natuurlijk wel.
pi_216434850
Buienradar en weer online halen hun informatie rechtstreeks van het knmi /facepalm
Conscience do cost.
pi_216438491
Buienradar haalt zijn weerinformatie uit verschillende bronnen. De data komt onder andere van:

Meteorologische instituten: Zoals het Koninklijk Nederlands Meteorologisch Instituut (KNMI) in Nederland. Het KNMI levert actuele metingen van temperatuur, wind, neerslag en andere atmosferische gegevens.

Radargegevens: Buienradar gebruikt radarbeelden om regen- en sneeuwbuien in kaart te brengen. Deze radarbeelden worden geproduceerd door radarsystemen in Nederland en omringende landen. Ze zenden radiogolven uit en meten hoe deze golven terugkaatsen van regen- of sneeuwdeeltjes.

Satellietgegevens: Satellieten zoals die van EUMETSAT geven beelden en informatie over bewolking, temperatuur en andere atmosferische eigenschappen vanuit de ruimte.

Weermodellen: Voor voorspellingen gebruikt Buienradar numerieke weermodellen, zoals ECMWF (Europees Centrum voor Weersvoorspellingen op Middellange Termijn) en HARMONIE (een model dat vaak wordt gebruikt voor gedetailleerde voorspellingen in Nederland).

Eigen interpretaties: Buienradar combineert deze data met eigen analyses en algoritmen om voorspellingen op maat te maken, zoals de bekende buienverwachtingen op hun website en app.

Door al deze gegevens te combineren, kunnen ze zowel actuele neerslagbeelden als voorspellingen tonen die heel specifiek zijn voor bepaalde regio’s in Nederland en daarbuiten
pi_216447049
quote:

[..]

Ik vind echt dat je best wel eens hulp mag zoeken, want echt gezond klink je niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Questular op 27-01-2025 11:07:10 ]
pi_216448852
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 09:45 schreef Questular het volgende:

[..]
Ik vind echt dat je best wel eens hulp mag zoeken, want echt gezond klink je niet.
Zo denk ik over degene die oa zijn gevallen voor de covid scam en meerdere transhunan shots hebben genomen
pi_216449054
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 12:59 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Zo denk ik over degene die oa zijn gevallen voor de covid scam en meerdere transhunan shots hebben genomen
Je bedoelt zo'n 90% van de wereld dus?
pi_216449117
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 13:17 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Je bedoelt zo'n 90% van de wereld dus?
Het is altijd de meerderheid.

Laten we het ontopic houden.
Topic gaat over het gemanupileerde weer/klimaat.
pi_216449408
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 13:23 schreef PSVCL het volgende:
Topic gaat over het gemanupileerde weer/klimaat.
Met welk doel?
pi_216449756
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 12:59 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Prima mag je vinden, ik denk echt dat er iets niet helemaal lekker in je brein gaat.
pi_216455576
De neppe verlosser.

twitter
pi_216505326
Prachtig blauwe luchten _O_
pi_216505896
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 11:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Prachtig blauwe luchten _O_
En zonder chemtrails. _O_
Wat wordt hier verzweegn!!!
Vakman pur sang
pi_216724403
pi_216728303
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 21:04 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi zonnig plaatje :)
pi_216733564
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 09:06 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Mooi zonnig plaatje :)
Thanks

twitter

[ Bericht 22% gewijzigd door PSVCL op 18-02-2025 22:42:03 ]
pi_217085930
Lekker zonnig weertje :)
pi_217090703
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 16:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Lekker zonnig weertje :)
Zodra ze stoppen met sproeien(geen chemtrail strepen gezien de laatste tijd) komt de zon eindelijk tevoorschijn voor langer dan 2 dagen achter elkaar. Eindelijk valt het ook jou op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')