Exact. Het maakt jou niet uit he. Elk goed onderbouwd argument dat niet aansluit bij jou bizarre denkbeelden leg je naast je neer, maar elke idioot op X die iets onzinnigs laat zien, maar wel aansluit bij jou ‘visie’ wordt hier meteen als ‘interessant’ gezien en bewijs gebruikt.quote:
Met alle respect, maar kan de mening over dit soort bnw/nwo praktijken van iemand die 1,2,3 of 4 keer is gevaccineerd niet serieus nemen eerlijk gezegd, is niks persoonlijks verder. Vandaar dat ik er niet inhoudelijk op inga.quote:Op zondag 19 januari 2025 00:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Exact. Het maakt jou niet uit he. Elk goed onderbouwd argument dat niet aansluit bij jou bizarre denkbeelden leg je naast je neer, maar elke idioot op X die iets onzinnigs laat zien, maar wel aansluit bij jou ‘visie’ wordt hier meteen als ‘interessant’ gezien en bewijs gebruikt.
Heb je echt niet door hoe erg je bent doorgedraaid?
Dat waterdamp condenseert in koude lucht is geen mening maar mavo 2 natuurkunde.quote:Op zondag 19 januari 2025 01:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Met alle respect, maar kan de mening over dit soort bnw/nwo praktijken van iemand die 1,2,3 of 4 keer is gevaccineerd niet serieus nemen eerlijk gezegd, is niks persoonlijks verder. Vandaar dat ik er niet inhoudelijk op inga.
Misschien in het vervolg gewoon accepteren dat we nu eenmaal een andere kijk hebben op wat er allemaal gaande is wereldwijd, scheelt een hoop onnodige frustratie
Jotewawee jotewaweequote:Op zondag 19 januari 2025 01:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Met alle respect, maar kan de mening over dit soort bnw/nwo praktijken van iemand die 1,2,3 of 4 keer is gevaccineerd niet serieus nemen eerlijk gezegd, is niks persoonlijks verder. Vandaar dat ik er niet inhoudelijk op inga.
Misschien in het vervolg gewoon accepteren dat we nu eenmaal een andere kijk hebben op wat er allemaal gaande is wereldwijd, scheelt een hoop onnodige frustratie
Die konden het gemanipuleerde nep weer natuurlijk niet meer voorspellen , zitter er al 3 jaar naast , niet hun fout.quote:Onder meer Buienradar en Weeronline stappen naar de rechter omdat zij vinden dat het KNMI hen oneerlijk beconcurreert. Sinds het nationale weerinstituut begin november een eigen app lanceerde, kunnen gebruikers het lokale weerbericht zien en radarbeelden bekijken. ,,We worden bedreigd in ons voortbestaan’’, aldus de zes bedrijven.
Ik vind echt dat je best wel eens hulp mag zoeken, want echt gezond klink je niet.quote:Op zondag 19 januari 2025 01:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zo denk ik over degene die oa zijn gevallen voor de covid scam en meerdere transhunan shots hebben genomenquote:Op maandag 27 januari 2025 09:45 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik vind echt dat je best wel eens hulp mag zoeken, want echt gezond klink je niet.
Je bedoelt zo'n 90% van de wereld dus?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zo denk ik over degene die oa zijn gevallen voor de covid scam en meerdere transhunan shots hebben genomen
Het is altijd de meerderheid.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je bedoelt zo'n 90% van de wereld dus?
Met welk doel?quote:Op maandag 27 januari 2025 13:23 schreef PSVCL het volgende:
Topic gaat over het gemanupileerde weer/klimaat.
Prima mag je vinden, ik denk echt dat er iets niet helemaal lekker in je brein gaat.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zo denk ik over degene die oa zijn gevallen voor de covid scam en meerdere transhunan shots hebben genomen
Zodra ze stoppen met sproeien(geen chemtrail strepen gezien de laatste tijd) komt de zon eindelijk tevoorschijn voor langer dan 2 dagen achter elkaar. Eindelijk valt het ook jou op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |