abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214196464
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 09:40 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Wat een prachtige blauwe hemel met wat grijze en witte wolken <3
Doe eens een foto!
pi_214196521
quote:
14s.gif Op zondag 7 juli 2024 13:29 schreef Za het volgende:

[..]
Doe eens een foto!
Als ik een foto upload, geloof je het dan wel?
Twiddel
pi_214196969
Als er een ouderwets wolkendek is kun je daar beter van genieten voor zolang het duurt want voor je het weet zit je weer in die vieze grijze drek en regen. :{w
pi_214197028
En straks is het weer even 2 dagen heet en dan komen ze weer met 'ZIE JE WEL! GLOBAL WARMING! 30 graden is niet normaal hoor!'

:')
pi_214197046
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 13:35 schreef summer2bird het volgende:

Waar bevind je je met die prachtige blauwe hemel?

pi_214202754
Gaat het er weer over of het wel of niet grijs is, ipv wat de oorzaak zou zijn.
Цой жив
pi_214219469
Op deze tropische zonnige dag, toch overwegend grijs.
pi_214219496
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 11:39 schreef Za het volgende:
Zoals al anderhalve week voorspeld. Gebeurt overigens vrij vaak.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_214219498
quote:
Vooralsnog is het niet tropisch.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_214219893
quote:
Bedankt voor het weerbericht.
Цой жив
pi_214219899
Gaat anders los straks volgens de KNMI-deskundigen, zware storm en windstoten evengoed geen verkoeling want morgen weer die intense warmte van maar liefst 24 graden. :+

Het wordt vandaag heet, en daarna ook gevaarlijk: 'Ga op tijd naar huis'

Ze zullen wel weer aan het experimenteren zijn.
pi_214223845
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 12:15 schreef controlaltendelete het volgende:
Gaat anders los straks volgens de KNMI-deskundigen, zware storm en windstoten evengoed geen verkoeling want morgen weer die intense warmte van maar liefst 24 graden. :+

Het wordt vandaag heet, en daarna ook gevaarlijk: 'Ga op tijd naar huis'

Ze zullen wel weer aan het experimenteren zijn.
Ben gelukkig net op tijd binnen voor de ´haarp storm´ :M
pi_214224839
@Jor_Dii heeft nog steeds een strakblauwe hemel. :s) :s) :s)
pi_214225398
Ze zijn er langer mee bezig dan ze ons proberen wijs te maken. Uit 2012

pi_214226008
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 20:18 schreef controlaltendelete het volgende:
Ze zijn er langer mee bezig dan ze ons proberen wijs te maken. Uit 2012

[ afbeelding ]
Nee hoor, het is echt geen geheim dat er al lang onderzoek wordt gedaan naar geo-engineering. Vooral als last resort maatregel tegen opwarming. Nu het steeds duidelijker wordt dat we klimaatverandering niet voldoende kunnen remmen lijkt het een steeds realistischer scenario te worden dat deze technieken in de toekomst toegepast zullen worden.
Цой жив
pi_214226047
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 20:43 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Nee hoor, het is echt geen geheim dat er al lang onderzoek wordt gedaan naar geo-engineering. Vooral als last resort maatregel tegen opwarming. Nu het steeds duidelijker wordt dat we klimaatverandering niet voldoende kunnen remmen lijkt het een steeds realistischer scenario te worden dat deze technieken in de toekomst toegepast zullen worden.
Trap jij daar maar in met je klimaatverandering, ik niet. Laters!
pi_214226953
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 19:50 schreef Za het volgende:
@:Jor_Dii heeft nog steeds een strakblauwe hemel. :s) :s) :s)
Je hoeft mij niet meer te taggen kerel.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_214253837
twitter

Ze proberen het te normaliseren
pi_214253858
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 18:48 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]

Ze proberen het te normaliseren
Wat? Die verschillende wolken die al sinds mensenheugenis beschreven zijn?
Цой жив
  vrijdag 12 juli 2024 @ 17:27:11 #173
33189 RM-rf
1/998001
pi_214264001
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 17:03 schreef Za het volgende:
[ x ]
Wat bedoel je daarmee, wat zou 'toevallig' zijn...?

Weer is nooit 'toevallig' maar gewoon een gevolg van bepaalde metereologische omstandigheden en invloeden, daar valt gewoon ook onderzoek naar te doen en vervolgens via weermodellen kan men zowel verklaren waarom een bepaald weertype ergens en op een bepaald tijdstip ontstaat, alswel dat men soms ook een zekere voorspellingen kan maken op basis van deze modellen (al blijft dat lastig juist doordat wer ook snel kan omslaan en veranderen, zeker weer-extremen zijn zelf ook weer lastig via een statistisch model te voorspellen)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 12 juli 2024 @ 17:46:49 #175
33189 RM-rf
1/998001
pi_214264255
quote:
zie mn vorige post: als je vind dat iets 'geen toeval' is, leg dan eens uit wat het volgens jou wel is en geef bewijzen of ig argumenten ervoor;

Dat iemand wat 'vind' op jouw twitter-timeline is nog geen enkel bewijs dat iets ook zo is
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_214271456
En het gaat maar door, rest van de maand grijs:

Ik begon deze thread indertijd niet met de gedachte dat de grijsheid zo zou volharden.

Van september t/m mei was het vreemd grijs en vaak donker overdag. Nu hartje zomer, misschien 6 echt zonnige dagen dit jaar, waarbij de lucht vaak toch een grijze zweem had, of alleen in de ochtend blauw was. De vooruitzichten zijn ook grijs.

Ik geloof niet per se in manipulatie, want veel bezwijkt hieronder, ookal is het vaak vrij lokaal, zijnde NL:

Op dit moment begint net ff de zon te schijnen hier. Fijne dag allen.
pi_214272171
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 12:17 schreef Za het volgende:
En het gaat maar door
Het dumpen zonder te reageren op anderen?
In Southern Sun
  zaterdag 13 juli 2024 @ 14:33:23 #178
33189 RM-rf
1/998001
pi_214272942
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 12:17 schreef Za het volgende:

Ik geloof niet per se in manipulatie, want veel bezwijkt hieronder, ookal is het vaak vrij lokaal, zijnde NL
Ik vind het ook erg vervelend continue mezelf te moeten herhalen, maar helaas heb je het voor elkaar gekregen sinds april al en drie topics uit deze serie lang, mijn simpele vraag te negeren:

Waar 'geloof‘ jij dan wel in, dat je kennelijk een reden ziet dit onderwerp in BNW levend te houden?

[ Bericht 0% gewijzigd door RM-rf op 13-07-2024 14:57:29 ]
pi_214290721
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 14:33 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Ik vind het ook erg vervelend continue mezelf te moeten herhalen, maar helaas heb je het voor elkaar gekregen sinds april al en drie topics uit deze serie lang, mijn simpele vraag te negeren:

Waar 'geloof‘ jij dan wel in, dat je kennelijk een reden ziet dit onderwerp in BNW levend te houden?
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 18:19 schreef Za het volgende:
[ x ]

[ x ]
Lol :').
In Southern Sun
pi_214290735
(Nee, ik was niet vergeten dat ik deze reactie al eens had geplaatst.)
In Southern Sun
pi_214294791
Alvast voor morgen: de zon verdwijnt in de middag!
In Southern Sun
pi_214332518
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2024 14:28 schreef Za het volgende:
Noorwegen:

[ x ]
schokkend hoor 27-28 graden daaro, totaal niet verwacht :')

of wacht

quote:
There may be cold days, with highs below 10 °C, and sometimes the nighttime minimum can drop as low as 0 °C
However, there may also be short hot periods, with highs of 28/30 °C.
The highest temperature, 31.7 °C was recorded in July 1972 and July 2018.
Often, by August, the temperature already starts to drop compared to July.
bron: https://www.climatestotravel.com/climate/norway/karasjok

totaal niet onverwacht dus, waarom zet jij jezelf toch steeds zo weer voor schut? :') _O-

en als bonus: reageer eens inhoudelijk op deze vraag:

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 14:33 schreef RM-rf het volgende:

[..]

doe eens echt eigen onderzoek ipv shit zonder onderbouwing te copy pasten

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2024 21:59:56 ]
pi_214332750
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2024 14:28 schreef Za het volgende:
Noorwegen:

[ x ]
Dus ook een grijze hemel in Noorwegen?
In Southern Sun
pi_214333715
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 21:56 schreef bonanza8 het volgende:

schokkend hoor 27-28 graden daaro, totaal niet verwacht :')
Het ging me om het schouwspel van strepen aan de hemel.
pi_214334004
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2024 23:11 schreef Za het volgende:

[..]
Het ging me om het schouwspel van strepen aan de hemel.
Maar wat zou het nut zijn van die strepen in het noorden van Noorwegen?
Цой жив
pi_214334437
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2024 23:48 schreef Zwoerd het volgende:

Maar wat zou het nut zijn van die strepen in het noorden van Noorwegen?
Misschien een vliegveld in de nabijheid?
  vrijdag 19 juli 2024 @ 10:13:32 #189
33189 RM-rf
1/998001
pi_214335825
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 21:56 schreef bonanza8 het volgende:
doe eens echt eigen onderzoek ipv shit zonder onderbouwing te copy pasten
leg uit? edit: sorry, las de zin er net boven niet, dacht dat dit aan mij gericht was

ik heb veel meer gegevens aangedragen dan wie dan ook in deze topics...

Helaas soms juist bewijzen die bepaalde beweringen ontkrachten;
bv het bewijs dat januari 2024 bijna 25% zonniger dan het gemiddelde was,
De zon was deze maand vaak te zien. Gemiddeld over het land scheen de zon 86 uur tegen 68 normaal. Daarmee is de maand wat betreft zonneschijn in de top-10 gekomen van zonnigste januarimaanden ooit. De zonnigste januari blijft 2009 met gemiddeld over het land 95 zonuren. Januari 2024 komt op plaats negen.
Wat toch wel een beetje een ontkrachting van de 'claim' is dat het 7 maanden tussen september en maart (herfst-wintermaanden dus sowieso veel minder zonneuren) enkel 'grijs' geweest zou zijn.

Tevens heb ik ook een gegeven aangedragen dat wel een claim ondersteunt dat het bv in de eerste 6 maanden van 2024 _wel_ meer bewolking en bewolkte hemels opgetreden zijn, enkel niet gericht op bewolking overdag.
De gemiddelde temperatuur in de eerste 6 maanden blijkt een record gebroken te hebben, gemiddelde 12,8 °C.. het vorige stamde uit 2007 en was 12,7 °C.

na analyse blijkt dat dit hoge gemiddelde vooral komt doordat het 's nachts veel minder afkoelt dan normaal en de reden daarvoor die gegeven is , is dat er dus veel meer bewolking is en bij bewolkte nachten de temperatuur minder afkoelt.

Ngmaals, dat is onderzoek doen... niet enkel je twitter-tijdlijn lezen en berichten die in je eigen narratief passen doorposten (sowieso is dat dankzij algoritme'gestuurde content als de meerderheid van de content die je daar te zien krijgt, men creert een echo-kamer op zulke platformen om de gebruikers in een veilige 'safe-space te houden waar ze zich prettig voelen)

[ Bericht 2% gewijzigd door RM-rf op 19-07-2024 12:22:53 ]
pi_214335994
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 10:13 schreef RM-rf het volgende:

[..]
leg uit?

ik heb veel meer gegevens aangedragen dan wie dan ook in deze topics...

Helaas soms juist bewijzen die bepaalde beweringen ontkrachten;
bv het bewijs dat januari 2024 bijna 25% zonniger dan het gemiddelde was,
De zon was deze maand vaak te zien. Gemiddeld over het land scheen de zon 86 uur tegen 68 normaal. Daarmee is de maand wat betreft zonneschijn in de top-10 gekomen van zonnigste januarimaanden ooit. De zonnigste januari blijft 2009 met gemiddeld over het land 95 zonuren. Januari 2024 komt op plaats negen.
Wat toch wel een beetje een ontkrachting van de 'claim' is dat het 7 maanden tussen september en maart (herfst-wintermaanden dus sowieso veel minder zonneuren) enkel 'grijs' geweest zou zijn.

Tevens heb ik ook een gegeven aangedragen dat wel een claim ondersteunt dat het bv in de eerste 6 maanden meer bewolking en bewolkte hemels opgetreden zijn, enkel niet gericht op bewolking overdag...
De gemiddelde temperatuur in de eerste 6 maanden blijkt een record gebroken te hebben, gemiddelde 12,8 °C.. het vorige stamde uit 2007 en was 12,7 °C.

na analyse blijkt dat dit hoge gemiddelde vooral komt doordat het 's nachts veel minder afkoelt dan normaal en de reden daarvoor die gegeven is , is dat er dus veel meer bewolking is en bij bewolkte nachten de temperatuur minder afkoelt.

Ngmaals, dat is onderzoek doen... niet enkel je twitter-tijdlijn lezen en berichten die in je eigen narratief passen doorposten (sowieso is dat dankzij algoritme'gestuurde content als de meerderheid van de content die je daar te zien krijgt, men creert een echo-kamer op zulke platformen om de gebruikers in een veilige 'safe-space te houden waar ze zich prettig voelen)
Hij bedoelde dan ook dat Za eens inhoudelijk moest reageren..
In Southern Sun
pi_214336004
quote:

[..]
leg uit?

Even goed kijken, die opmerking was niet aan jou gericht.
Цой жив
pi_214336910
quote:
(sowieso is dat dankzij algoritme'gestuurde content als de meerderheid van de content die je daar te zien krijgt, men creert een echo-kamer op zulke platformen om de gebruikers in een veilige 'safe-space te houden waar ze zich prettig voelen)
En dat gebeurt enkel op "zulke platformen" ?
Diegenen die "denken" dat ze het narratief van "de waarheid" worden hiervan gevrijwaard ?

Je hebt zelf eens gezegd dat ook bijv overheidsdiensten hun fouten of slechte bedoelingen kunnen achter houden of geheim houden. Dus worden de good-believers ook in een safe space gehouden om het (vals) waarheidsnarratief in stand te houden ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator vrijdag 19 juli 2024 @ 11:49:41 #193
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214336960
Breaking Randstedelingen ontdekken smog.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 19 juli 2024 @ 12:18:08 #194
33189 RM-rf
1/998001
pi_214337261
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 11:45 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En dat gebeurt enkel op "zulke platformen" ?
Diegenen die "denken" dat ze het narratief van "de waarheid" worden hiervan gevrijwaard ?
Dat is gewoon een algemeen gegeven van zulke algoritme-gestuurde platformen, en die gelden voor iedereen die daarvan gebruik maakt,
ik doel daarmee op sociale media-websites waarbij mensen een persoonlijke account maken en vervolgens content door een algoritme gestuurd aan hen aangeboden wordt: Twitter, Facebook, Intstagram, TikTok.

(Wat betreft je opmerking over overheden... in een vrije samenleving zullen dit private bedrijven zijn, die dus niet zomaar door overheden direkt 'gecontroleerd' kunnen worden, echter, in autoritaire staten als China en Rusland zie je idd dat de overheid een direkte sturende invloed neemt op zulke sociale platformen en ook direkte controle uitoefent over de algoritmes en welke content daarmee gepromoot wordt .. een democratische vrije markt-staat zal hierin een sterk nadeel heben dat ze dit niet zomaar kunnen, al kunnen ze het via omwegen via regulering proberen )

En ja, deze Algoritmes hebben een zeer sterk opinierende (uit-)werking op zulke platformen... ze creeren 'echo-kamers' waarbij vooral polariserende en extreme uitingen vaak extra gepromooot worden en mensen zo verder in een bepaald narratief gedrukt worden;
Of kunnen ook bepaalde meningen onderdrukken, soms ok een open en vriendelijke uitwisseling onderdrukken door het promoten van vooral 'aggressieve' menings-uitwisselingen.
Voor die platformen is dat geen ideologische achterliggende grond, maar vooral een commerciele, ze willen hiermee 'trouwe' users creeren die vooral veel en vaak van hun platform gebruik blijven maken en veel terugkomen... In BNW-termen kun je het zien als het creeren van een trouwe schaapskudde aan users.

Maar dat is an sich wel een heel ander topic, alhoewel zeker ook BNW-gerelateerd (ik heb ooit een beschrijvend topic over dat onderwerp gestart, gebaseerd op Real-life voorbeelden hoe diepgravend data-verzamelede en algo-ritme gestuurde toepassingen ons leven kunnen gaan 'sturen' in dat geval gebaseerd op allerhande toepassingen die door Amazon ook nu al commercieel aangeboden worden, alhoewel vooral op de amerikaanse markt: BNW / Algoritmes sturen ons )
pi_214337388
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 12:18 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Ok thx
Het werkt dus idd beide kanten op
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_214386665
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 13:35 schreef summer2bird het volgende:
Natuurlijk niet, want gemanipuleerd / past niet in het beeld van "ze doen iets met het weer!".

Vandaag in Friesland, veel blauwe hemel en af en toe een wolkje. Niks bijzonders.

Dit is gewoon een vorm van aandacht vragen, vermomd als serieus onderwerp.
  woensdag 24 juli 2024 @ 19:04:30 #198
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_214397056
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 20:43 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Niet alleen als last resort. De Amerikaanse defensie industrie bracht in 1996 al het rapport uit: "Weather as a force multiplier: Owning the weather in 2025." (bron: https://apps.dtic.mil/sti/citations/ADA333462).

Een quote: "A high risk, high reward endeavor, weather modification offers a dilemma not unlike the splitting of the atom While some segments of society will always be reluctant to examine controversial issues such as weather modification, the tremendous military capabilities that could result from this field are ignored at our own peril."

En China heeft in 2020 aangekondigd om in 2025 (volgend jaar dus) het weer boven 56% van het land te kunnen modificeren.

"China announced an ambitious plan to expand its weather modification efforts significantly. The goal is to cover 5.5 million square kilometers, approximately 56% of the country's total land area, with weather modification technology by 2025. This initiative primarily focuses on techniques like cloud seeding to increase rainfall and reduce the impact of natural disasters such as droughts and hailstorms​" (Business Insider Nederland)​​ (Business Insider)​​ (S&P Global)​.

"The Chinese government has invested heavily in this program, aiming to improve agricultural yields and manage water resources better. The project is expected to be at a "worldwide advanced level" by 2035, further enhancing China's ability to respond to weather-related emergencies"​ (Business Insider Nederland)​.

En dit zijn dan voorbeelden van activiteiten die openbaar zijn. Er zijn nog god weet hoeveel landen die met het weer aan het knoeien zijn zonder daar open over te zijn. Het lijkt me niet erg vergezocht om er vanuit te gaan dat al dit soort activiteiten een aanzienlijk grotere rol spelen in het globale weer dan de 0.01% procent verhoging van Co2 in de atmosfeer waar de mens voor verantwoordelijk zou zijn.
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
pi_214408660
Dit past wel in BNW en gedeeltelijk in een chemtreel topic

https://www.geoengineeringwatch.org/
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_214412358
Vandaag in HLN

quote:
Wat is ‘climate engineering’? En kan het klimaatopwarming oplossen? “Je denkt dan misschien dat het donker wordt op aarde”

De afgelopen maanden kregen we veel regen over ons heen, gevolgd door warme temperaturen. Die weersextremen zijn een typisch voorbeeld van klimaatopwarming. Kunnen we die opwarming nog tegengaan? En hoe doen we dat precies? Professor Herman Russchenberg legt uit waarom climate engineering de oplossing kan zijn: “Als we de CO2-uitstoot niet willen stoppen, dan hebben we geen keuze.”
Is betaalbaar artikel dus geen link.

Enkele quotes

- miljoenen kleine spiegels in de ruimte, miljoenen kilometers ver
- Stratosferische aerosolinjectie. met speciale vliegtuigen die omhoog gaan, hun stof loslaten en weer naar beneden komen. Dit moet quasi continu gebeuren
- Cirrus cloud thinning. Ijswolken net onder de stratosfeer dunner maken door er stofdeeltjes in te brengen
- Laaghangende wolkendekken van onderaf voeden met stofdeeltjes, honderden schepen voor nodig

Ingrijpen in natuurlijke systemen moet wel nog veel onderzoek naar gedaan worden.
pi_214476238
Wat een wazige witte lucht(hoort strak donkerblauw te zijn)nadat de geo vliegtuigen weer overuren hebben gemaakt vanochtend , dan zal het de komende tijd wel minder worden qua weer
pi_214476303
twitter
pi_214476344
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 13:31 schreef PSVCL het volgende:
Wat een wazige witte lucht(hoort strak donkerblauw te zijn)
Misschien in de woestijn, hier is strak donkerblauw zeldzaam en dat is het altijd al geweest.
Цой жив
pi_214476633
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 13:40 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Misschien in de woestijn, hier is strak donkerblauw zeldzaam en dat is het altijd al geweest.
Tegenwoordig heel zeldzaam idd. Hoe zou dat toch komen?

Foto van 2020:

pi_214476854
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 14:08 schreef PSVCL het volgende:
Omdat jij dat wil zien. Niet meer.
pi_214476936
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 14:08 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Foto van 2020:

[ afbeelding ]
Ja 2020, een uitzonderlijke situatie met een hogedrukgebied boven Nederland en aanvoer van droge lucht, plus vrijwel complete afwezigheid van vliegverkeer waardoor we veel schonere luchten hadden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zwoerd op 30-07-2024 14:42:27 ]
Цой жив
pi_214476959
Was maar een voorbeeld om aan te geven dat een strak blauwe lucht pas zeldzaam is geworden vanaf 2023. Hoe zou dat toch komen
pi_214476984
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 14:39 schreef PSVCL het volgende:
Was maar een voorbeeld om aan te geven dat een strak blauwe lucht pas zeldzaam is geworden vanaf 2023. Hoe zou dat toch komen
Nee, het voorbeeld wat je geeft werd toen al beschreven als uitzonderlijk.
Die diepblauwe luchten zijn in Nederland zeldzaam, enerzijds door het klimaat dat we hier hebben, anderzijds door vervuiling.
Цой жив
pi_214477152
quote:
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 14:28 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
pi_214478653
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 14:28 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:

Kun je een foto maken?
(indien je een strakblauwe hemel ziet)
pi_214478665
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 13:31 schreef PSVCL het volgende:
Wat een wazige witte lucht(hoort strak donkerblauw te zijn)nadat de geo vliegtuigen weer overuren hebben gemaakt vanochtend , dan zal het de komende tijd wel minder worden qua weer
Ik vind btw de lucht ook stinken, een soort uitlaatgas achtige lucht.
pi_214478679
Waarom zou ik een foto maken? Ga je het dan geloven?
pi_214478748
quote:
Vanochtend al vroeg eruit om vroeg naar werk te gaan, toen waren ze bezig. Later van die rare sliertwolken wat zo'n soort van waas veroorzaakt. Tja zal wel door de vakantietijd komen :+
pi_214478764
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 16:55 schreef Za het volgende:

[..]
Waar?
Цой жив
pi_214478798
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 16:55 schreef Za het volgende:

[..]
Klopt heb ik ook wel eens opgemerkt, combi van petroleum en iets plasticachtig.
pi_214479197
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 16:56 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Waarom zou ik een foto maken? Ga je het dan geloven?
Ja natuurlijk.
pi_214481291
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:05 schreef controlaltendelete het volgende:

[..]
Vanochtend al vroeg eruit om vroeg naar werk te gaan, toen waren ze bezig. Later van die rare sliertwolken wat zo'n soort van waas veroorzaakt. Tja zal wel door de vakantietijd komen :+
Ze hebben altijd een smoesje klaar,..zonder bronnen uiteraard. Die moeten alleen de wappies aanleveren.

Gelukkig was het voor de rest wel lekker weer vandaag , die zijn tegenwoordig ook zeldzaam dus lekker van genieten 8-)
pi_214482018
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 19:58 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Ze hebben altijd een smoesje klaar,..zonder bronnen uiteraard. Die moeten alleen de wappies aanleveren.

Accepteer jij bronnen die geschreven zijn door wetenschappers of die van instituten als het KNMI afkomen? Dan wil ik die best geven, zoniet dan is het een beetje nutteloze moeite.
Цой жив
pi_214484268
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 20:39 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Accepteer jij bronnen die geschreven zijn door wetenschappers of die van instituten als het KNMI afkomen? Dan wil ik die best geven, zoniet dan is het een beetje nutteloze moeite.
Ligt er maar net aan wat het onderwerp is
pi_214515834
twitter
pi_214516157
We drukken even en er komt poep uit :%
pi_214516200
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_214516492
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 20:39 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
wil je ze posten? ben wel benieuwd.
pi_214528037
quote:
Die bosbranden veroorzaken ze waarschijnlijk zelf
pi_214528181
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 23:37 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
wil je ze posten? ben wel benieuwd.
Waarover precies?
Цой жив
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties