Misschien in de woestijn, hier is strak donkerblauw zeldzaam en dat is het altijd al geweest.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:31 schreef PSVCL het volgende:
Wat een wazige witte lucht(hoort strak donkerblauw te zijn)
Tegenwoordig heel zeldzaam idd. Hoe zou dat toch komen?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:40 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Misschien in de woestijn, hier is strak donkerblauw zeldzaam en dat is het altijd al geweest.
Omdat jij dat wil zien. Niet meer.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:08 schreef PSVCL het volgende:
Tegenwoordig heel zeldzaam idd. Hoe zou dat toch komen?
Ja 2020, een uitzonderlijke situatie met een hogedrukgebied boven Nederland en aanvoer van droge lucht, plus vrijwel complete afwezigheid van vliegverkeer waardoor we veel schonere luchten hadden.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Foto van 2020:
[ afbeelding ]
Nee, het voorbeeld wat je geeft werd toen al beschreven als uitzonderlijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:39 schreef PSVCL het volgende:
Was maar een voorbeeld om aan te geven dat een strak blauwe lucht pas zeldzaam is geworden vanaf 2023. Hoe zou dat toch komen
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:39 schreef PSVCL het volgende:
Was maar een voorbeeld om aan te geven dat een strak blauwe lucht pas zeldzaam is geworden vanaf 2023. Hoe zou dat toch komen
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:28 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Omdat jij dat wil zien. Niet meer.
Kun je een foto maken?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:28 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Omdat jij dat wil zien. Niet meer.
Ik vind btw de lucht ook stinken, een soort uitlaatgas achtige lucht.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:31 schreef PSVCL het volgende:
Wat een wazige witte lucht(hoort strak donkerblauw te zijn)nadat de geo vliegtuigen weer overuren hebben gemaakt vanochtend , dan zal het de komende tijd wel minder worden qua weer
Vanochtend al vroeg eruit om vroeg naar werk te gaan, toen waren ze bezig. Later van die rare sliertwolken wat zo'n soort van waas veroorzaakt. Tja zal wel door de vakantietijd komenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:39 schreef PSVCL het volgende:
Waar?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:55 schreef Za het volgende:
[..]
Ik vind btw de lucht ook stinken, een soort uitlaatgas achtige lucht.
Klopt heb ik ook wel eens opgemerkt, combi van petroleum en iets plasticachtig.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:55 schreef Za het volgende:
[..]
Ik vind btw de lucht ook stinken, een soort uitlaatgas achtige lucht.
Ja natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:56 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Waarom zou ik een foto maken? Ga je het dan geloven?
Ze hebben altijd een smoesje klaar,..zonder bronnen uiteraard. Die moeten alleen de wappies aanleveren.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:05 schreef controlaltendelete het volgende:
[..]
Vanochtend al vroeg eruit om vroeg naar werk te gaan, toen waren ze bezig. Later van die rare sliertwolken wat zo'n soort van waas veroorzaakt. Tja zal wel door de vakantietijd komen
Accepteer jij bronnen die geschreven zijn door wetenschappers of die van instituten als het KNMI afkomen? Dan wil ik die best geven, zoniet dan is het een beetje nutteloze moeite.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ze hebben altijd een smoesje klaar,..zonder bronnen uiteraard. Die moeten alleen de wappies aanleveren.
Ligt er maar net aan wat het onderwerp isquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:39 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Accepteer jij bronnen die geschreven zijn door wetenschappers of die van instituten als het KNMI afkomen? Dan wil ik die best geven, zoniet dan is het een beetje nutteloze moeite.
nooit meer natuurrampen zoals bosbranden, not.quote:
wil je ze posten? ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:39 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Accepteer jij bronnen die geschreven zijn door wetenschappers of die van instituten als het KNMI afkomen? Dan wil ik die best geven, zoniet dan is het een beetje nutteloze moeite.
Die bosbranden veroorzaken ze waarschijnlijk zelfquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:12 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
nooit meer natuurrampen zoals bosbranden, not.
Waarover precies?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:37 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
wil je ze posten? ben wel benieuwd.
Schitterend.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Foto van 2020:
Onze (nep)weerman krijgt ook ervan langs, hij weet heus wel beter, hij doet het erom en betaald wordt om in de shit te stirren.quote:
Zoveel van deze prachtige strakblauwe luchten gezien de laatste wekenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:00 schreef Leandra het volgende:
Even aangepast:
Om 21.10 uur
[ afbeelding ]
Dat witte links is waar in het westen de zon ondergaat.
Ik denk ook dat een 'geheim' complot een heleboel mensen extra gaat 'betalen' om als ze gewoon hun werk doen allemaal mensen te 'provoceren', door bv te stellen dat de sporen aan de hemel zouden kunnen komen van de vele vakantievliegtuigen, en niet toe te geven dat onze regeringen een miljarden kostend chemtrails-sproei-project in gang gezet hebben dat enerzijds ultrageheim is maar waarvan iedere complotgelover alles weet omdat ze de Youtube-hogeschool en Facebook-universiteit doorlopen hebben.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:54 schreef controlaltendelete het volgende:
hij doet het erom en betaald wordt om in de shit te stirren
Lekker bewust mensen misleiden. Wat een enge oplichterquote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:54 schreef controlaltendelete het volgende:
[..]
Onze (nep)weerman krijgt ook ervan langs, hij weet heus wel beter, hij doet het erom en betaald wordt om in de shit te stirren.
[ x ]
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:48 schreef controlaltendelete het volgende:
[..]
o ja joh als jij dat vindt, what ever en mij een biet
De rechter foto met zon, hebben we meer bewijs nodig? Die zilverachtige laag zie je alleen na consistent contrails die uitelkaar vallen, normaal komt het door ijskristallen als het ijskoud is. Ze zeggen ook zelf dat'het' ingezet wordt tegen klimaatverandering cq opwarming. 1 + 1.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[ x ]
Mooie natuurlijke chemtrails
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:49 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
. Ze zeggen ook zelf dat'het' ingezet wordt tegen klimaatverandering cq opwarming. 1 + 1.
Vanochtend in de vroege ochtend ondanks einde vakantieperiode al erg druk in de lucht, boter-kaas-en-eieren-galore, hoe meer ik naar het oosten ging des te erger het werd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:08 schreef Alarmonoff het volgende:
Enorme humanitaire crisis dreigt na dambreuk Soedan
Lucht begon vandaag helder blauw, inmiddels hangt er al een mooie laag uitlaatgassen na vele trails. Maar wij moeten vrijheden inleveren om de aarde te redden.
Ja het was weer topdrukte met de plebs die zonodig allemaal met het vliegtuig moeten reizenquote:Op maandag 4 november 2024 16:50 schreef PSVCL het volgende:
Wat een schitterend kunstwerk ten zuiden van eindhoven ,pure kunst dit
[ link | afbeelding ]
Hoge kortingen gister op bepaalde vluchten.. en nieuwe onzichtbare vliegtuigmoddelen. Anders kan ik het niet verklaren.quote:Op dinsdag 5 november 2024 06:33 schreef controlaltendelete het volgende:
[..]
Ja het was weer topdrukte met de plebs die zonodig allemaal met het vliegtuig moeten reizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |