Jep, beter niet eerst alle warmte ook.binnen overal in laten trekken.. koelen die handelquote:Op maandag 24 juni 2024 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier was het 23. Dat is de temperatuur die ik aan wil houden, dus dan moest het ook wel alvast
Nachtdienstje, ja?! G'dumme.quote:Op maandag 24 juni 2024 11:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Omdat het 's nachts koeler is en ik zsm binnen wil zitten met dit weer, maar ook het werk gedaan moet krijgen.
Om 4.45 kun je ook trouwens al prima zien hoor. Toen was ik al bezig
Hen niet veel slaap nodig. Kan prima 1 of 2 nachtjes overslaan als ik wilquote:Op maandag 24 juni 2024 11:40 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nachtdienstje, ja?! G'dumme.
Slaap dan liever
Ga zo wel 42 km rondje Lac fietsen
Alleen jij hebt hier paarden, dus dat staat nog openquote:Op maandag 24 juni 2024 12:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een heerlijk weertje! Sinds een paar dagen terug van drie weken Italië. Alleen maar mooi weer gehad. In de Marche en Abruzzo geweest, in de bergen en aan zee. Prachtig. Het mooiste was een gebied in de Abruzzo waar nog beren leven, een stuk of 60. Niet gezien natuurlijk. Wel bordjes op de weg dat ze over kunnen steken een 'snachts hoorde je wel van alles (zaten ook wolven, lynxen, stekelvarkens, etc.). Heel mooi. Alleen daar koelde het snachts nogal af tot 14 graden of zo, lag in de bergen. Dus daarna naar de zee gereden waar het lekker zwoel was.
En het mooie weer meegenomen zoals jullie zien! Hopelijk blijft het even.
Hoe is het nog afgelopen met dat vierendelen?
Ah oké. Dan ga ik ze gauw in conditie brengen, hebben ook drie weken vakantie gehad. Maar vroeg me af of er nog steeds reden toe was. Denk het wel he, gezien mei en juni hier.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Alleen jij hebt hier paarden, dus dat staat nog open
Dat is afgeketst. @RamboDirk belooft ons dit weer tot oktober. Die deal was zoals je vast begrijpt snel rond.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoe is het nog afgelopen met dat vierendelen?
Ik duw deze verantwoording door naar Juffrouw @JettenD69quote:Op maandag 24 juni 2024 12:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is afgeketst. @:rambodirk belooft ons dit weer tot oktober. Die deal was zoals je vast begrijpt snel rond.
*koopt alvast kamelenquote:Op maandag 24 juni 2024 14:05 schreef DemonRage het volgende:
Dus t/m donderdag een zomerprik daarna weer verder kwakkelen met temperaturen rond of net boven 20°C, als een poging om uit het langdradige weerregime te komen waar we al een tijd mee opgescheept zitten.
Ergens deze zomer zal die omegablokkade komen die verschroeiende Saharalucht onze kant op laat komen.
Oye. Waar zat je? Zo heet is ut nie hoorquote:Op maandag 24 juni 2024 13:48 schreef Elan het volgende:
Net geland vanuit de Spaanse bloedhitte.
Dit is perfect weer, 23 graden met een briesje er bij.
Ahja, er was onlangs ook een topic over het stilvallen vd AMOC waardoor noord europa incl Nederland een soort Siberisch klimaat zal krijgen.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:25 schreef Frutsel het volgende:
Wel weer briljant dat onze beoogd minister van klimaat deze warme week bestempeld als "klimaatverandering"
https://www.telegraaf.nl/(...)n-klimaatverandering![]()
Mijn godquote:Op maandag 24 juni 2024 14:25 schreef Frutsel het volgende:
Wel weer briljant dat onze beoogd minister van klimaat deze warme week bestempeld als "klimaatverandering"
https://www.telegraaf.nl/(...)n-klimaatverandering![]()
Sevilla, stuk koeler dan verwacht (38 graden ipv de voorspelde 40)quote:Op maandag 24 juni 2024 14:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Oye. Waar zat je? Zo heet is ut nie hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |