Vergeet geen doosje goede Grauburgunder mee te nemen van de Kaiserstuhl!!!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:16 schreef INViCTuS het volgende:
Ik rijd nu al 2 uur in de regen. Schwarzwald. Bijna Basel
Inmiddels al bijna in Lausanne. De zon schijnt ook eindelijkquote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:04 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Vergeet geen doosje goede Grauburgunder mee te nemen van de Kaiserstuhl!!!
helpt mee pakkenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:53 schreef StateOfMind het volgende:
*pakt koffers
Hier blijft het bij kortstondige pogingen om door te breken.
Meer niet.
En de dag begon nog zo mooi met volle bak zon en strakblauwe lucht
wordt niet gemaaidquote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:48 schreef Evangelion het volgende:
Ik heb geen hooikoorts maar ben al 2 maanden aan het niezen. Zijn de pollen extra sterk dit jaar of zo?
Of je hebt wel hooikoorts nu. Recent nog getest?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:48 schreef Evangelion het volgende:
Ik heb geen hooikoorts maar ben al 2 maanden aan het niezen. Zijn de pollen extra sterk dit jaar of zo?
Strakblauwe hemel en een heerlijk zonnetje hierquote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:35 schreef Resistor het volgende:
Het ziet er uit alsof het ieder moment kan gaan regenen
Heerlijk weekend zoquote:De temperatuur loopt zondag al snel op naar 20 tot 24 graden. En komende week wordt het echt zomer met waarden ruim boven de 25 graden.
Ik was rond 4 ook al wakker.quote:Op zondag 23 juni 2024 08:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nou heb al ruim 14 km gewandeld met de kleine. Waren rond 5 uur vertrokken vanmorgen. Meneer had om kwart voor 4 de slaap uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |