Er komt een warm weekje aan.quote:Op zondag 23 juni 2024 08:26 schreef Za het volgende:
Mijd de zon mensen! Sterkte allen in dit extreme weer.
[ afbeelding ]
Ik zie nooit eens een lekkere sexy post van jou kant. Tis allemaal van dat seksloze kort pittig kapsel werk.quote:Op zondag 23 juni 2024 09:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
Eerste aardappeltjes uit een bak gerooid. Oogst valt bijzonder mee.
Gisteravond met de vrouw ff weggeweest en daarna nog ff flink gestoeid.quote:Op zondag 23 juni 2024 09:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik zie nooit eens een lekkere sexy post van jou kant. Tis allemaal van dat seksloze kort pittig kapsel werk.
[ afbeelding ]
En wanneer krijgen we dan eens een foto van jou in je speedo mankini dinges?quote:Op zondag 23 juni 2024 09:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik zie nooit eens een lekkere sexy post van jou kant. Tis allemaal van dat seksloze kort pittig kapsel werk.
[ afbeelding ]
Fokkers:quote:Op zondag 23 juni 2024 08:26 schreef Za het volgende:
Mijd de zon mensen! Sterkte allen in dit extreme weer.
[ afbeelding ]
Je kan ook in de schaduw gaan zitten he Fred.quote:Op zondag 23 juni 2024 11:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
Godverdomme bloedheet in de zon man
Opbokken met die hitte!
Dank voor de tip, ga er direct mee aan de slagquote:Op zondag 23 juni 2024 11:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je kan ook in de schaduw gaan zitten he Fred.
Hohoho, niet perfect, daarvoor is de luchtvochtigheid te hoog.quote:Op zondag 23 juni 2024 11:58 schreef Xenorium het volgende:
Is het nou niet eens klaar met dat geklaag. Dit is perfect weer, 23/24c, blauwe lucht.
Ik kan eindelijk is troep laten luchten buiten in de zon.
Zon jongens ZON. DROOG.
Die zon is weg hier helaas, was even zo lekker maar hey misschien komt ie straks weerquote:Op zondag 23 juni 2024 11:58 schreef Xenorium het volgende:
Is het nou niet eens klaar met dat geklaag. Dit is perfect weer, 23/24c, blauwe lucht.
Ik kan eindelijk is troep laten luchten buiten in de zon.
Zon jongens ZON. DROOG.
Valt mee gelukkig, do en vrijdag was dat wel enorm hoog, nu prima te doenquote:Op zondag 23 juni 2024 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hohoho, niet perfect, daarvoor is de luchtvochtigheid te hoog.
Het ging over perfect, dan kan het nog wel wat lager.quote:Op zondag 23 juni 2024 13:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Valt mee gelukkig, do en vrijdag was dat wel enorm hoog, nu prima te doen
Eh, too much info.quote:Op zondag 23 juni 2024 10:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gisteravond met de vrouw ff weggeweest en daarna nog ff flink gestoeid.
Doe niet zo ordinair!quote:Op zondag 23 juni 2024 10:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gisteravond met de vrouw ff weggeweest en daarna nog ff flink gestoeid.
Ja haha..mijn vroeg gezaaide bonen zijn voor 2/3 opgevreten door slakken. Maar dat is sowieso altijd een gok. Beste oogst haal ik altijd uit bonen die ik begin juni zaai.quote:Op zondag 23 juni 2024 16:20 schreef Perrin het volgende:
Lekker in de moestuin gewerkt, eindelijk krijgen de bonen wat zon.
Als je ze lang genoeg in de zon laat liggen heb je bruine bonenquote:Op zondag 23 juni 2024 16:20 schreef Perrin het volgende:
Lekker in de moestuin gewerkt, eindelijk krijgen de bonen wat zon.
quote:Op zondag 23 juni 2024 19:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag ik dan wel een motie indienen? Luchtvochtigheid moet omlaag.
Maar moties mogen altijd.quote:Op maandag 8 april 2024 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is te koud, te warm, teveel wind, te vochtig, te snel warm, te kort warm, te snel bewolkt, te zAnDeRiG, wat al niet meer.
Het had al 60 dagen warm kunnen zijn, zeurkous.quote:
Warm met een briesje, het was vandaag hier gewoon perfect.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zeg niet te vochtig, ik zie gewoon ruimte voor verbetering
Ik lag de hele dag op de bank met knallende hoofdpijn, dus geen ideequote:Op zondag 23 juni 2024 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Warm met een briesje, het was vandaag hier gewoon perfect.
Een grote mond tegen mij, de Almachtige 😱quote:Op zondag 23 juni 2024 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het had al 60 dagen warm kunnen zijn, zeurkous.
Het geluid van het buitenland. Kom maar door.quote:
Eind oktober dan, hèquote:
Ik ga verhuizen.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Warm met een briesje, het was vandaag hier gewoon perfect.
quote:Op zondag 23 juni 2024 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het geluid van het buitenland. Kom maar door.
quote:Op zondag 23 juni 2024 19:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik lag de hele dag op de bank met knallende hoofdpijn, dus geen idee
Ja hoor, dit was mijn straf voor weer te snel te veel doen na een kleine week met veel erger dealen.quote:
Was goed heet in de zon ja. Zie echt op tegen komende dagen. Aircogenot dan maarquote:
Altijd rustig aan doen. Ook een slak heeft aan het eind van de dag gewoon te eten.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja hoor, dit was mijn straf voor weer te snel te veel doen na een kleine week met veel erger dealen.
We hebben wel airco maar geen zonnepanelenquote:Op zondag 23 juni 2024 19:54 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Was goed heet in de zon ja. Zie echt op tegen komende dagen. Aircogenot dan maar
Zag dat het bij ons vakantiehuisje niet beter is, dus vluchten heeft geen zin
quote:Op zondag 23 juni 2024 19:54 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Was goed heet in de zon ja. Zie echt op tegen komende dagen. Aircogenot dan maar
Klagen over hitte terwijl je een airco hebt.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:54 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wat zij zegtquote:Op zondag 23 juni 2024 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klagen over hitte terwijl je een airco hebt.
@:stateofmind mag niet eens een zonnescherm plaatsen. Toon een beetje empathie.
Gewoon koelen, zoveel verbruikt een airco nu ook weer niet. Paar euro om de dag fatsoenlijk door te komen is het toch wel waard dan?quote:Op zondag 23 juni 2024 20:03 schreef lily het volgende:
[..]
We hebben wel airco maar geen zonnepanelen![]()
Dus 29 graden kost wat.
Dat is wel kut, hopelijk werkt het schaduwdoek wat.quote:Op zondag 23 juni 2024 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klagen over hitte terwijl je een airco hebt.
@:stateofmind mag niet eens een zonnescherm plaatsen. Toon een beetje empathie.
Ja, altijd. Zeker.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gewoon koelen, zoveel verbruikt een airco nu ook weer niet. Paar euro om de dag fatsoenlijk door te komen is het toch wel waard dan?
Jep, graadje of 18 met zonnetje is heerlijk.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:59 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, altijd. Zeker.
Maar liever toch tussen 18 en 22 buiten want dan hebben we gewoon geen kosten.
Geen verwarming en geen koeling is altijd het beste.
Maar we mogen niet klagen de laatste tijd. Was helemaal perfect op dat gebied.
Alleen voor zuid-Limburg wel veel te nat. Dat is ook niet helemaal fijn.
Lekker in de avond buiten zitten is anders ook wel lekker, en dat doe je niet als de max temp 18 graden is geweest.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:02 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jep, graadje of 18 met zonnetje is heerlijk.
Zelfs in Zuid Limburg lijkt vrijdag al een overgangsdag te worden. Zaterdag een graad of 22.quote:Op maandag 24 juni 2024 05:59 schreef lily het volgende:
Zondag pas.
27 voor de zaterdag nog (bij ons dan).
L1 zegt iets anders en dat is mijn informatiebron.quote:Op maandag 24 juni 2024 07:28 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zelfs in Zuid Limburg lijkt vrijdag al een overgangsdag te worden. Zaterdag een graad of 22.
Lopen vaak iets achter met bijwerken tov de laatste 'gemiddelde' verwachting.quote:Op maandag 24 juni 2024 07:37 schreef lily het volgende:
[..]
L1 zegt iets anders en dat is mijn informatiebron.
Maar goed. 22 zou perfect zijn dus daar hoop ik op.
Niks meer aan doen verderquote:Op maandag 24 juni 2024 07:37 schreef aloa het volgende:
Strakblauwe lucht hier en een graad of 15![]()
[ afbeelding ]
Vandaar verwachting.quote:Op maandag 24 juni 2024 07:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Lopen vaak iets achter met bijwerken tov de laatste 'gemiddelde' verwachting.
Godenweertje deze week.quote:
Aansteller.quote:
Omdat ik vannacht niks kon zien op de moestuinquote:Op maandag 24 juni 2024 10:34 schreef dick_laurent het volgende:
Waarom ga je dan ook als hitte hater steeds vol in de zon je lopen inspannen?!
Dan ben je ook gewoon vrij stom bezig kerel, sorry.
500W bouwlamp installerenquote:Op maandag 24 juni 2024 10:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Omdat ik vannacht niks kon zien op de moestuinEn het werk was nog niet klaar. Nu ben ik klaar, douchen en mezelf opsluiten binnen
Worden een lange 3 maanden voor jou dan.quote:Op maandag 24 juni 2024 10:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Omdat ik vannacht niks kon zien op de moestuinEn het werk was nog niet klaar. Nu ben ik klaar, douchen en mezelf opsluiten binnen
Ftfyquote:Op maandag 24 juni 2024 10:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Worden een lange 3 maanden dagen voor jou dan.
Dan nog snap ik je argument niet… Ik kan beter tegen warmte dan jij uiteraard, anders woonde ik niet waar ik woon, maar ook ik ga in de zomermaanden niet in de volle zon actieve dingen in mijn tuin doen ofzo.quote:Op maandag 24 juni 2024 10:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kreeg ik het maar gedaan allemaal in de eerste en laatste twee uur van het daglichtquote:Op maandag 24 juni 2024 10:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dan nog snap ik je argument niet… Ik kan beter tegen warmte dan jij uiteraard, anders woonde ik niet waar ik woon, maar ook ik ga in de zomermaanden niet in de volle zon actieve dingen in mijn tuin doen ofzo.
Die dingen doe je deze tijd van het jaar rond een uur of half 9 savonds. Dan heb je nog ruim een uur lang plenty daglicht om te zien wat je doet, de zon is dan zo laag dat ie geen ‘brandende’ factor meer speelt en de temperatuur Is ook dan vaak prima te behappen.
Zo moeilijk is het niet
Okay, je wilt dus gewoon melodramatisch doen. Ik begrijp het. Carry on.quote:Op maandag 24 juni 2024 10:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kreeg ik het maar gedaan allemaal in de eerste en laatste twee uur van het daglicht
Teveel werk en twee van m'n beste helpers zijn op vakantie. Ze laten me gewoon stikken zweten.
Ps. Zo actief doe ik niet eens. Al ga ik stil in de zon staan dan gutst het zweet nog van m'n harses
Heb ik voor gewaarschuwd hequote:Op maandag 24 juni 2024 10:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Okay, je wilt dus gewoon melodramatisch doen. Ik begrijp het. Carry on.
Of dagenquote:Op maandag 24 juni 2024 10:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Worden een lange 3 maanden voor jou dan.
Ik heb hem gisteren al aan gehadquote:Op maandag 24 juni 2024 10:55 schreef dick_laurent het volgende:
Hier de airco’s nog steeds niet aan.
Is een graad of 27 buiten (en dus ook binnen inmiddels) maar de twee grote plafond ventilatoren in onze woonkamer doen nog steeds genoeg dat het prima te doen is.
Maar ja, het went ook gewoon. Als ik de airco nu op 21c zou zetten dan zit ik ws te rillen
Snap ik ja. Al krijg je ook hier hetzelfde uiteindelijk, dat je huis de buitentemperatuur gewoon binnen overneemt. Als het maar lang genoeg elke dag 33 graden is (en in juli/augustus is dat zo).quote:Op maandag 24 juni 2024 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren al aan gehad
Was totaal niet nodig, maar ik weet dat ik beter nu alvast kan beginnen met dweilen in plaats van wanneer de kraan open staat. Is ook wel een beetje Nederlandse bouwstandaarden vs Spaanse, want hier slurpt dat huis alle hitte op.
Eerste uur is 5:15 tot 6:15. Waarom zou je überhaupt in de nacht dat doen :pquote:Op maandag 24 juni 2024 10:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kreeg ik het maar gedaan allemaal in de eerste en laatste twee uur van het daglicht
Teveel werk en twee van m'n beste helpers zijn op vakantie. Ze laten me gewoon stikken zweten.
Ps. Zo actief doe ik niet eens. Al ga ik stil in de zon staan dan gutst het zweet nog van m'n harses
Omdat het 's nachts koeler is en ik zsm binnen wil zitten met dit weer, maar ook het werk gedaan moet krijgen.quote:Op maandag 24 juni 2024 11:15 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Eerste uur is 5:15 tot 6:15. Waarom zou je überhaupt in de nacht dat doen :p
quote:Op maandag 24 juni 2024 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren al aan gehad
Was totaal niet nodig, maar ik weet dat ik beter nu alvast kan beginnen met dweilen in plaats van wanneer de kraan open staat. Is ook wel een beetje Nederlandse bouwstandaarden vs Spaanse, want hier slurpt dat huis alle hitte op.
Hier was het 23. Dat is de temperatuur die ik aan wil houden, dus dan moest het ook wel alvastquote:Op maandag 24 juni 2024 11:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zelfs ik heb de airco nog niet aan gehad
Is ook nog 20.5 binnen, dus acceptabel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |