20% op stroom dus het ikquote:Op maandag 24 juni 2024 21:15 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
Hoeveel Blijven Loont korting heb je dan? Mijn variabele stroomtarief met 25% korting wordt per 1/8 ¤0,241093 en is nu nog ¤0,273127.
Nog een jaartje klant blijven dus en dan heb je ook 25%, elk jaar loopt het op met 5% tot 25%.quote:
Waarom is het 1 ster.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Iemand nog een aanrader voor een partij voor een vast contract
Zat hiervoor bij Pure Energie, wel fijn maar die komen nog wat duurder uit. Veel andere clubs met 1 ster reviews op trustpilot () of Google.
Maar daar blijf ik niet voorquote:Op dinsdag 25 juni 2024 00:24 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
Nog een jaartje klant blijven dus en dan heb je ook 25%, elk jaar loopt het op met 5% tot 25%.
Die % korting is bovendien op het kale tarief. De belastingen, levertarief, etc. zijn zonder korting. Ik zat jaren bij Essent tot ik een keer keek naar de jaarrekening met % korting. Beetje deceptiequote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:09 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Maar daar blijf ik niet voor
Als ik nu 0,25/kwh betaal en ik gebruik bv 2000 per jaar, dan is dat 500 euro totaal. 5% extra korting komt neer op 25 euro korting in dat geval, dat is niet interessant om voor te blijven
Mwah, het is maar hoe je het bekijkt. Ik had afgelopen jaar 227,27 euro korting en dat voor niks doen. Hoef niet elk jaar te vergelijken waar ik geen zin in heb én deze energiereus valt niet omquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die % korting is bovendien op het kale tarief. De belastingen, levertarief, etc. zijn zonder korting. Ik zat jaren bij Essent tot ik een keer keek naar de jaarrekening met % korting. Beetje deceptie
Ja, hier ook geen zin om ieder jaar te vergelijken en over te stappen. Daarnaast heb ik ik geen gas maar Stadsverwarming, dus qua gas kan ik niets vergelijken en kiezen. Zou ik die blijven loont korting niet hebben en wel gas en elders zou zowel stroom als gas zoveel goedkoper zijn dat het een behoorlijk verschil maakt, zou het misschien anders zijn. Nu vind ik die ¤0,241093 variabel per 1/8/24 prima. En dan kijken wat het aanbod voor vast contract verder gaat doen. Vandaag staat het aanbod voor 1 jaar vast op ¤0,248262, dat is alweer een halve cent lager dan de ¤0,253253 van het vorige aanbod.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:26 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Mwah, het is maar hoe je het bekijkt. Ik had afgelopen jaar 227,27 euro korting en dat voor niks doen. Hoef niet elk jaar te vergelijken waar ik geen zin in heb én deze energiereus valt niet om
Vorige afrekening zelfs 405 euro korting maar dat was met de hoge prijzen. Hoe hoger de elektraprijs, hoe hoger de korting.
Ik moet hier het komende jaar gewoon niet meer lezenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:34 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
Ja, hier ook geen zin om ieder jaar te vergelijken en over te stappen. Daarnaast heb ik ik geen gas maar Stadsverwarming, dus qua gas kan ik niets vergelijken en kiezen. Zou ik die blijven loont korting niet hebben en wel gas en elders zou zowel stroom als gas zoveel goedkoper zijn dat het een behoorlijk verschil maakt, zou het misschien anders zijn. Nu vind ik die ¤0,241093 variabel per 1/8/24 prima. En dan kijken wat het aanbod voor vast contract verder gaat doen. Vandaag staat het aanbod voor 1 jaar vast op ¤0,248262, dat is alweer een halve cent lager dan de ¤0,253253 van het vorige aanbod.
quote:Groene stroom
Variabele leveringskosten normaal (per kWh) ¤ 0,24730
Variabele leveringskosten dal (per kWh)¤ 0,25940
Variabele terugleverkosten (per kWh)
¤ 0,12705
Netto terugleververgoeding (per kWh)¤ 0,14500
Vaste leveringskosten (per maand)¤ 9,32000
Aardgas met Natuur voor Morgen
Variabele leveringskosten (per m3)¤ 1,28746
Vaste leveringskosten (per maand)¤ 8,19000
Betwijfel of je het veel interessanter gaat krijgenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:36 schreef NicolasJoy het volgende:
Ten opzichte van nu (60-70 euro per maand, heel voordelig tarief nog), zou ik naar 96 per maand gaan.
Absoluut gezien nog goed voor elkaar, maar procentuele stijging natuurlijk jammer. Dus tarieven komende maanden even goed in de gaten houden..
Aanbod was verlenging van GC trouwens.
Met overstappen kan je ongeveer dezelfde tarieven krijgen en daarbovenop nog tot 350¤ aanmeldkorting.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:46 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Betwijfel of je het veel interessanter gaat krijgen
Zeg dan ook ff waarquote:Op zondag 30 juni 2024 21:39 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Met overstappen kan je ongeveer dezelfde tarieven krijgen en daarbovenop nog tot 350¤ aanmeldkorting.
Wellicht domme vraag. Maar wat moet je invoeren bij teruglevering. Als je Gaslicht het laat bepalen lijkt het of hij je jaaropbrengst in kwh wilt weten. Maar de term teruglevering lijkt erop te duiden dat je daar ook je gebruik van moet aftrekken. Maar dat gebeurd dus niet bij automatisch invullen. Ik vind het onduidelijk...quote:
Gewoon de netto teruglevering invullen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:51 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Wellicht domme vraag. Maar wat moet je invoeren bij teruglevering. Als je Gaslicht het laat bepalen lijkt het of hij je jaaropbrengst in kwh wilt weten. Maar de term teruglevering lijkt erop te duiden dat je daar ook je gebruik van moet aftrekken. Maar dat gebeurd dus niet bij automatisch invullen. Ik vind het onduidelijk...
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:07 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Gewoon de netto teruglevering invullen.
Dit kan je terugvinden op je vorige jaarafrekening.
Wat jij direct verbruikt doet niet terzake.
Ah oke het overschot aan Energie dus. Dank!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:07 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Gewoon de netto teruglevering invullen.
Dit kan je terugvinden op je vorige jaarafrekening.
Wat jij direct verbruikt doet niet terzake.
Yep dan zie je inderdaad best verschil. Nu maar weer een jaartje naar Vattenfall met 275 cashback. 0,28 normaal en 0,24 dal en 1,24 voor gas. Vind het weer prima zo.quote:Op woensdag 3 juli 2024 09:03 schreef meethenoob het volgende:
Je verwachte terug levering voor aftrek salderen in vullen.
Dit heeft invloed op je terug lever kosten. ( speel eens met getallen bv. op gaslicht..)
Er zijn goedkopere opties momenteel: Energiedirect, United Consumers en Greenchoice bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 08:48 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Yep dan zie je inderdaad best verschil. Nu maar weer een jaartje naar Vattenfall met 275 cashback. 0,28 normaal en 0,24 dal en 1,24 voor gas. Vind het weer prima zo.
Ik ben toch wel benieuwd waar jij dit dan vergelijkt want de 3 door jou genoemde komen bij mij alle 3 duurder uit dan Vattenfall?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Er zijn goedkopere opties momenteel: Energiedirect, United Consumers en Greenchoice bijvoorbeeld.
Ik kijk altijd bij gaslicht.comquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:12 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik ben toch wel benieuwd waar jij dit dan vergelijkt want de 3 door jou genoemde komen bij mij alle 3 duurder uit dan Vattenfall?
Zelf vergeleken bij United consumers en gaslicht.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |